Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LarsU

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » torsdag, 20. aug, 2009 11:56

Peter From skrev:Jeg ville ikke blive ked, hvis Vaart kom til klubben, tror han kan gøre det lidt nemmere at være angriber, ikke fordi Torres behøver at have det nemmere. Det ville også åbne for et salg af en af offensiv spillerne, Babel eller Voronin vil nok være det bedste bud, så Det ikke bliver så dyrt i den sidste ende.

jeg mener også det var omkring de 110-130 mio. han kostede dem.
Er det som rygterne tager til? http://www.europesoccer.nl/nieuws.php?artikel=678 Her henvises der til The Times, men der kan jeg nu ikke finde noget?

Det er selvfølgelig lidt synd for Lucas, som måske/måske ikke var ved at komme lidt i gang, men jeg er alligevel stor tilhænger af et Vaart-køb.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 20. aug, 2009 12:08

Peter From skrev:Jeg ville ikke blive ked, hvis Vaart kom til klubben, tror han kan gøre det lidt nemmere at være angriber, ikke fordi Torres behøver at have det nemmere. Det ville også åbne for et salg af en af offensiv spillerne, Babel eller Voronin vil nok være det bedste bud, så Det ikke bliver så dyrt i den sidste ende.

VdV er i hvert fald ikke en loyal spiller, da han var i HSV - sørgede han for at lægge pres på HSV ved at optræde i Valenciatrøje, vidstnok med VdV bagpå trøjen. HSV stoppede dog salget, da de ikke ønskede at lægge under for den slags pres.

Tilbage til emnet, så er VdV i forstærkning til vores hold. Han er teknisk stærk, sparker godt, god boldforståelse - men jeg synes faktisk han mangler det samme som Xabi, hurtighed og antrit.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 20. aug, 2009 12:21

LarsU skrev:

Er det som rygterne tager til? http://www.europesoccer.nl/nieuws.php?artikel=678 Her henvises der til The Times, men der kan jeg nu ikke finde noget?

Det er selvfølgelig lidt synd for Lucas, som måske/måske ikke var ved at komme lidt i gang, men jeg er alligevel stor tilhænger af et Vaart-køb.
Det findes nu men det ligger bare under en anden overskrift:

From The Times August 20, 2009

Liverpool agree deal for Sotirios Kyrgiakos as defensive coverTony Barrett

Recommend? (8)
Sotirios Kyrgiakos, the Greece defender, will have a medical before the weekend to complete his £1.5 million transfer to Liverpool.

Rafael Benítez, the Liverpool manager, confirmed last night that a fee for the giant centre back had been agreed with AEK Athens. The Greek club were initially reluctant, but the player had insisted that he wanted to move to Anfield.

“This is the biggest challenge of my career. I have accepted Liverpool’s proposal,” Kyrgiakos wrote on his website. AEK finally had to admit defeat in their attempts to keep the 30-year-old. In a statement, AEK said: “We respect his decision and have repeatedly stated that we never keep any player against his will, for whatever reason. But the timing of the departure of Sotirios Kyrgiakos has come at the worst possible moment for our club.”

Kyrgiakos’s impending arrival on Merseyside has been made all the more urgent by the jaw fracture suffered by Martin Skrtel, which kept the Slovakia defender out of Liverpool’s Barclays Premier League match against Stoke City last night. Daniel Agger has already been ruled out for three weeks with a back problem.
Liverpool are ready to make an offer for Rafael van der Vaart, the Real Madrid midfield player. However, given that the Holland playmaker would cost about £10 million and Benítez has nearly exhausted his budget, there is little chance of a deal. .”

Jejes

Indlæg af Jejes » torsdag, 20. aug, 2009 15:59

Det kunne efter min overbevisning blive rigtig giftigt med Van der vaart på holdet!

----------------Reina-------------
Johnson--Carragher---Agger--Insua
Kuyt--------Mascherano------Riera
---------Gerrard---Van der vaart--
---------------Torres-------------

Dertil vil vi stadig have stærke indskiftere som Skrtel, N'Gog, Lucas og Benayoun på bænken..

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 20. aug, 2009 16:01

Jejes skrev:Det kunne efter min overbevisning blive rigtig giftigt med Van der vaart på holdet!

Dertil vil vi stadig have stærke indskiftere som Skrtel, N'Gog, Lucas og Benayoun på bænken..
Hvor skal Aquilani spille så??

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 20. aug, 2009 16:01

Jejes skrev:Det kunne efter min overbevisning blive rigtig giftigt med Van der vaart på holdet!

Lige nu synes jeg det vil være meget uretfærdigt at sætte Benayoun på bænken, også selvom vi så skulle få Van der vaart. Han tilfører vores spil noget gnist og gejst!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 20. aug, 2009 16:15

Når Aquilani er spilleklar, så kan jeg altså kun se en plads til Vaart og det er bænken.
Han ville dog være fremragende at have bænken og vil skabe en fornøden bredde.

Vi kan jo ikke komme udenom, at de fleste spillerer ikke kan holde sig skadefri og fit over en hel sæson, så som sådan ville VdV da være et udmærket supplement.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

NAH

Indlæg af NAH » torsdag, 20. aug, 2009 16:21

Enig Masche 20 jeg syntes ikke det er VdV pengene (hvis de eksisterer) skal bruges på, den offensive midbane er ikke det sted vi er tyndest besat. Så hellere en angriber der enten er hurtig eller en ala Crouch.

Johlle

Indlæg af Johlle » torsdag, 20. aug, 2009 16:26

I går i kamptråden var jeg inde på Kuyts rolle på holdet. Jeg er en stor fan af ham, da han knokler og knokler og knokler og har det med at lave de vigtige mål i de vigtige turneringer. Godt nok får han også scoret i går, men jeg synes han har sine mangler på hjemmebane. Især mod de "svagere" hold der parkerer bussen foran kassen. Der ville det være en fordel at kunne udfordre på begge kanter. I venstre side har vi to udfordrene spillere i Benayoun/Riera og Insua på backen. På højrekanten er det kun Glen Johnson som udfordrer. I går gjorde han det dog for to mand.

På udebane synes jeg klart Kuyt er berretiget og en af vores vigtigste mænd i presspillet, men på hjemmebane hvor individuelle præstationer oftest er nøglen til mål, kunne jeg godt forestille mig en lidt anden type.

På hjemmebane:

Benayoun - Gerrard - Van der Vaart

Torres

Så har vi skudtruslerne fra midtbanen med enten Lucas eller Aquilliani og fra den offensive del med Gerrard, Van der Vaart og til dels Torres. Og rigtig gennembrudsstærke spillere i Benayoun, Glen Johnson, Gerrard, Torres, Insua og til dels Van der Vaart.

På udebane ville Kuyt så glide ind på højrekanten i en lidt mere defensiv model, hvor det at stå rigtigt og at holde presset er vigtigt.

Jeg kan godt se fremtidsperspektiver i sådan en løsning, og ville klappe i hænderne hvis vi præsenterede Van der Vaart.

Peter From

Indlæg af Peter From » torsdag, 20. aug, 2009 16:28

-----Mascherano----Aquilani ------
----Kuyt-----Gerrard---Van der vaart--
med Vaart i en meget fri rolle. Mens Benayoun og Riera giver nogle andre taktiske muligheder, og selvfølgelig kan aflaste.
Vaart er ikke en typisk kant, men han er en super dygtig spiller, og Gerrard driver til tider ud i venstre side, hvilket giver Vaart plads på midten.
jeg vil også give Johlle ret i forhold til Kuyt/Benayoun.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 20. aug, 2009 17:48

Hmm. i Ajax blev han sur på træneren (Ronald Koeman?) fordi han blev bedt om at spille højrekant, selvom Van der Vaart krævede at spille centralt, hvorefter han krævede at blive solgt. I HSV var der det med Valencia trøjen, som det nævnes i tråden. Virker ikke som en spiller jeg ville kunne forene mig med.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » torsdag, 20. aug, 2009 19:55

AJ skrev:Hmm. i Ajax blev han sur på træneren (Ronald Koeman?) fordi han blev bedt om at spille højrekant, selvom Van der Vaart krævede at spille centralt, hvorefter han krævede at blive solgt. I HSV var der det med Valencia trøjen, som det nævnes i tråden. Virker ikke som en spiller jeg ville kunne forene mig med.
Og virker slet ikke som en spiller Rafa ville kunne forene sig med.

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » torsdag, 20. aug, 2009 20:49

Syntes egentlig ikke at van der Vaart er en spilletype vi mangler. Vi mangler en backup til torres og en hurtig kant der kan sætte sin direkte modstander og skabe overtalssituationer.

Hvis vi skal få det optimale ud af van der Vaart så skal han spille Gerrard's plads hvilket kun ville komme til at ske i ganske få kampe.

Hvis vi skulle købe ind i Real Madrid er det mere en spiller som Robben vi står og mangler, noget helt andet er så at jeg ikke bryder mig om ham som person plus hans skades frekvens.

Jejes

Indlæg af Jejes » torsdag, 20. aug, 2009 21:51

Belloni skrev:

Hvor skal Aquilani spille så??
Ham havde jeg da helt glemt :oops:

Og nu hvor jeg tænker nærmere over det, har vi jo slet ikke specielt meget brug for en spiller som Van der vaart.. Forhåbentlig vil Aquilani jo kunne sig godt i PL! Vi mangler nok derimod mere en type ala Young, men det er nok ønske tænkning..

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 20. aug, 2009 23:01

Luiz Suarez har scoret fire kasser for Ajax i aftenens Europa League. Statistikken på ham siger i øvrigt 44 mål i 67 kampe for den hollandske klub, hvilket jo er et pænt gennemsnit :)

Me want! Men han koster nok knaster...

Besvar