Fra Guehi til Sunderland reject. Det er fanme tyndt. Det har panik skrevet ud over det hele.
Det lugter af Melo. Ham Hughes må snart gerne fis af.
Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Klopp havde nok også lært af sine “genforeninger” i Dortmund. Kagawa og Sahin var ikke de samme spillere han fik tilbage, efter de var ude.Tom_J skrev: ↑søndag, 01. feb, 2026 10:37Hmm... Jeg tror egentlig, det er fint nok at få en højreback ind, for Frimpong skal næsten lige så meget betragtes som wing som en back. Og både ham og Bradley er skadede lige nu. Men - på trods af mine hollandske aner - er jeg meget skeptisk over for Slots tilgang med at kigge så meget mod hollandske spillere. Det har haft en frygtelig konsekvens for os i offensiven, at han foretrak Gakpo fremfor Diaz, som nu brænder Bundesligaen af.
Det var en af Klopps mange styrker, at han ikke tyede til spillere, han kendte, men kiggede fremad i stedet for, og fik bygget stjernespillere op i deres egen ret.
Re: Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Tilgengæld skal han sikkert ikke have ret meget o løn for at sidde på bænken. Det er jo meget vigtigere end at få en spiller med kvalitet - som kan forbedre holdet.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 01. feb, 2026 12:36Fra Guehi til Sunderland reject. Det er fanme tyndt. Det har panik skrevet ud over det hele.
Det lugter af Melo. Ham Hughes må snart gerne fis af.