Hvem skal ind 2025 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 ?
Hvad er differencen på vores bud og Newcastles forlangte pris ?
Tror Drejer mente, at agenten kan tjene 10-20 på handlen.pingel skrev: ↑torsdag, 21. aug, 2025 07:1010-20 mill - ja ja… Men jeg tror nu også det at spille for Liverpool i stedet for Newcastle spiller ind;-)Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 20. aug, 2025 23:49Hvis jeg var Isak,vil jeg være rasende på min agent, som helt sikkert har rådgivet ham ud fra at han kan score £10-20M. på den handel. Agenter spiller en større og større negativ rolle i fodbold i dag.
Jeg tror ikke Newcadtle sælger på nuværende tidspunkt. Hvis de ville sælge, så var det sket.
Dernæst har de solgt en angriber, som ikke er blevet erstattet endnu. Det kører rimelig skidt for Newcastle i dette vindue.
Plan B = Rodrygo(?) Det lyder også udmærket. Og så en midterforsvarer, så er vi klar til at forsvarer vores mesterskab.
Så lidt samme situation som når ejendomsmægler er sælgers mand i princippet. Men hvor ejendomsmæglers egentlige interesse primært er salæret ved et salg.
- Redtothebone
Liverpool skulle have budt 110 mio + add ons - Newcastle har sat prisen til 150 mio
YNWA
- Redtothebone
Men er tiden egentlig ikke ved at løbe lidt fra en ægte nier/gammeldags nier eller hvad man kalder det ?
Når man kigger på f.eks PSG, Real og Barcelona og faktisk også os selv i sidste sæson med Diaz på toppen, så fornemmer jeg en tendens med tidligere kantspillere på toppen, spillere der går langt ned i banen og modtager bolden, spillere der kan skifte position på toppen.
Der er selvfølgelig stadig Haaland, Lewandowski og Kane typer, men tror langsomt der bliver færre af dem og bliver afløst af løbevillige spillere der bidrager meget mere defensivt.
Når man kigge på Isaks heat map, både for hvor han modtager bolden men også på hvor han befinder sig, så er det faktisk meget langt fra en "fox in the box" type sammenlignet med Haaland. Isak drifter på tværs af banen og modtager også bolden meget ud i siden ligesom Ekitike faktisk.
Lidt derfor jeg tror Martinez godt kunne fungere, han er også meget hårdt arbejdende og bidrager meget over hele banen.
Men bare mit skud i tågen

YNWA
Jo det er helt korrekt og jeg ser heller ikke nødvendigvis Iska som en nier type.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 21. aug, 2025 08:44Men er tiden egentlig ikke ved at løbe lidt fra en ægte nier/gammeldags nier eller hvad man kalder det ?
Når man kigger på f.eks PSG, Real og Barcelona og faktisk også os selv i sidste sæson med Diaz på toppen, så fornemmer jeg en tendens med tidligere kantspillere på toppen, spillere der går langt ned i banen og modtager bolden, spillere der kan skifte position på toppen.
Der er selvfølgelig stadig Haaland, Lewandowski og Kane typer, men tror langsomt der bliver færre af dem og bliver afløst af løbevillige spillere der bidrager meget mere defensivt.
Når man kigge på Isaks heat map, både for hvor han modtager bolden men også på hvor han befinder sig, så er det faktisk meget langt fra en "fox in the box" type sammenlignet med Haaland. Isak drifter på tværs af banen og modtager også bolden meget ud i siden ligesom Ekitike faktisk.
Lidt derfor jeg tror Martinez godt kunne fungere, han er også meget hårdt arbejdende og bidrager meget over hele banen.
Men bare mit skud i tågen![]()
Mht til Martinez var det mere for lige at nævne hans rolle i Inter har ændret sig en del efter Thuram er kommet til. Nu er han mere med i opstillet og Thuram mere den der spiller nier
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvem skal ind 2025 ?
Jeg er til dels uenig med dig. Mange hold bliver nødt til at spille uden en ægte nier fordi de simpelthen er så svære at få fat i - der er ikke mange tilbage. Arsenal spillede uden en nier sidste sæson, hvilket er med til at de ikke kunne vinde ligaen og for at gøre om på det har de købt Gyökeres. United har også haft udfordringer i angrebet, hvor de ender med at købe 3 angribere og den ene er en ægte nier i form af Sesko. Ægte niere er der stadig brug for men der er ikke mange af dem, hvorfor de koster kassen (Chelsea vil have 80m pund for Nicklas Jackson, lol). Jeg vil mene Isak også er en ægte nier og vi derfor er efter ham. Ekitike er mere en utility spiller oppe i angrebet og den type er der også behov for.Redtothebone skrev:Men er tiden egentlig ikke ved at løbe lidt fra en ægte nier/gammeldags nier eller hvad man kalder det ?
Men bare mit skud i tågen
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Redtothebone
Hvis du kigger på deres heatmap fra sidste sæson, så er de faktisk utrolig ens, jeg ved godt det ikke viser alt, men de bevæger sig begge meget rundt på banen og deltager i spillet - faktisk meget lig hvad vi så fra Firmino for lidt år siden.
https://preview.redd.it/greg-evans-sour ... 42607cdf2c
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Disse agenters rolle skal altså kulegraves. De opererer i skyggen, de gemmer sig ofte bag firmanavne/konstruktioner, og de har kæmpe stor indflydelse på spillerens valg.AJJ skrev: ↑torsdag, 21. aug, 2025 07:48Tror Drejer mente, at agenten kan tjene 10-20 på handlen.pingel skrev: ↑torsdag, 21. aug, 2025 07:1010-20 mill - ja ja… Men jeg tror nu også det at spille for Liverpool i stedet for Newcastle spiller ind;-)Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 20. aug, 2025 23:49Hvis jeg var Isak,vil jeg være rasende på min agent, som helt sikkert har rådgivet ham ud fra at han kan score £10-20M. på den handel. Agenter spiller en større og større negativ rolle i fodbold i dag.
Jeg tror ikke Newcadtle sælger på nuværende tidspunkt. Hvis de ville sælge, så var det sket.
Dernæst har de solgt en angriber, som ikke er blevet erstattet endnu. Det kører rimelig skidt for Newcastle i dette vindue.
Plan B = Rodrygo(?) Det lyder også udmærket. Og så en midterforsvarer, så er vi klar til at forsvarer vores mesterskab.
Så lidt samme situation som når ejendomsmægler er sælgers mand i princippet. Men hvor ejendomsmæglers egentlige interesse primært er salæret ved et salg.
Blot se Bobby Clarks agent (Universal Sports Group) som rådgav ham til at tage til RB Salzburg, selvom klubben lå midt i en magtkamp, hvilket betød at Lijnders ikke fik optimale arbejdsbetingelse, og blev fyret. Nu er Bobby Clarke udlejet til Derby County. Eller den agent (Saif Rubie)som hviskede Bobby Duncan i øret at han skulle havde meget mere spilletid for Liverpool, selvom talentet ikke rakte dertil. Han blev solgt til Fiorentina, og det gik heller ikke. Saif Rubie gik herefter ud og slagtede Liverpools ledelse i medierne, og beskyldte Liverpools ledelse for at ødelægge unge spillere, og for at give dem mentale problemer. Duncan fik faktisk flere minutter for Liverpool end for Fiorentina. Han afskedigede agenten, og I dag er han ikke længere fodboldspiller.
Mange agenter prioriterer deres egen løn end spillerens karriere. Og det er et problem - synes jeg.
-
Der går rygter om Rodrygo. Spændende.
Og om Manchester City…
Hans valg vil isf fortælle os om hans moral..... Cheaty eller duksene fra Liverpool

Læser også at vi på rygtebasis kigger på Ollie Watkins eller Julian Alvarez, hvis Isak glipper.
Hvornår kommer Guehi mon ?
Og nu er Frimpong skadet

-
Bradley plejer at være skadet, når der er brug for ham.
Det bliver vel Szobo på HB. Og så kan Gomez afløse på et tidspunkt i kampen
Julian Alvarez Så jeg hellere i klubben end Isak. Jeg tror han vil passe meget bedre ind. Desværre tror jeg ikke han vil tilbage til England.mortenbak skrev: ↑fredag, 22. aug, 2025 07:18Hans valg vil isf fortælle os om hans moral..... Cheaty eller duksene fra Liverpool![]()
Læser også at vi på rygtebasis kigger på Ollie Watkins eller Julian Alvarez, hvis Isak glipper.
Hvornår kommer Guehi mon ?
Og nu er Frimpong skadet- Er Bradley klar ?