Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Rygtet har jo heller ikke engang fået fat i den danske sportspresse, så den er der vidst ingen der tror på...
Roma vil tilsyneladende meget gerne af med Paredes her i januar, og Klopp skulle være den mest interesserede ?
http://www.football-italia.net/97533/ro ... ll-paredes
http://www.football-italia.net/97533/ro ... ll-paredes
Keeper: Joe Hart
VB: Jonas Hector
CF: Van Dijk
Regista: Leandro Paredes
Winger/off. midt: Julian Brandt
Angriber: Jamie Vardy
Ud: Migs/Karius, Bogdan, Flannagan, Moreno, Sakho, Lovren, Wisdom, Stewart, Lucas, Brannagan, Markovic, Ings, Sturridge
Jeg tror såmænd ikke engang, at vi skal have specielt mange penge op af lommen, og lønmæssigt ligner det heller ikke den store forskel - tværtimod.
Skal vi spille CL tog jeg også gerne imod Kondogbia, der vil tilføre vores hold noget fysik.
Ud: Migs/Karius, Bogdan, Flannagan, Moreno, Sakho, Lovren, Wisdom, Stewart, Lucas, Brannagan, Markovic, Ings, Sturridge
Jeg tror såmænd ikke engang, at vi skal have specielt mange penge op af lommen, og lønmæssigt ligner det heller ikke den store forskel - tværtimod.
Skal vi spille CL tog jeg også gerne imod Kondogbia, der vil tilføre vores hold noget fysik.
Af de korte glimt jeg så af Betis-Barcelona kampen så er Durmisi allerede voldsomt på pluskontoen, alene baseret på at han faktisk kan slå et kvalificeret hjørnespark.. Dem har vi godt nok ikke mange af. 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er enig med de engelske aviser, at det er en kæmpe fejltagelse ikke at investere i truppen i januar.
Ikke bare en fejltagelse men direkte dumt. Det koster med vores smalle trup.Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med de engelske aviser, at det er en kæmpe fejltagelse ikke at investere i truppen i januar.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Sidder og ser Athletic mod Gijón. Iñaki Williams kom ind fra 2. halvlegs start og lavede en assist efter få minutter. Kunne han ikke være et alternativ til Mané? Han er hurtig, kan sætte en mand, og så er han vel ikke så profileret, at han ville kræve en garanteret startplads.
AJ skrev:Sidder og ser Athletic mod Gijón. Iñaki Williams kom ind fra 2. halvlegs start og lavede en assist efter få minutter. Kunne han ikke være et alternativ til Mané? Han er hurtig, kan sætte en mand, og så er han vel ikke så profileret, at han ville kræve en garanteret startplads.
Rygterne var der i sommers, men han har lige selv forlænget kontrakten til 2022 mener jeg det var.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Athletic Bilbao sælger stort set kun deres spillere efter den fritkøbsklausul de altid har i kontrakten, altid på almindelige bud, så det udelukker som sådan ikke rigtig noget. For Athletic er det faktisk rimelig normal praksis, at de forlænger og hæver klausulen, også sælger spilleren et par vinduer efter. Jeg går ud fra det er den her lidt specielle klubkultur, der gør at spillerene er villige til at gøre sig selv dyrere, også selvom det betyder et ekstra år i Bilbao. Det er vel egentligt kun Llorente der udviklede sig til lidt af en farce.YNWA! skrev:AJ skrev:Sidder og ser Athletic mod Gijón. Iñaki Williams kom ind fra 2. halvlegs start og lavede en assist efter få minutter. Kunne han ikke være et alternativ til Mané? Han er hurtig, kan sætte en mand, og så er han vel ikke så profileret, at han ville kræve en garanteret startplads.
Rygterne var der i sommers, men han har lige selv forlænget kontrakten til 2022 mener jeg det var.
Iøvrigt var det i Januar 2016 han forlængende, så et salg her i 2017 er vel ikke usansynligt og et sommersalg er vel forventeligt med Williams' gode spil.
Imod moderne fodbold.
Den liste, som du har lavet er nok Brandt og Vardy som tiltrækker mest interesse, ligesom med Van Djik sammen med Joel Matip vil være mere solidt end siden Carragher-Hyypia tiden ?Niels K skrev:Keeper: Joe Hart
I hvertfald VB Hector ser spændende ud og er tysker - så oplagt bud.
Jamie Vardy er en kontra maskine-spiller, som sagtens kan tilbyde noget kvalitet til det her Liverpool hold.... Ihvertfald tage Daniel Sturridge plads, hvis HAN IKKE SNART OPPER SIG! Big time... NY Angriber, er ikke til diskutation, der både kan heade, skyde på mål og en målræv i ét.
You'r Never Walk Alone. ///
Hvis du ikke kan købe spillere, der er bedre, end dem du har, så er det da den eneste fornuftige beslutning. Bare blindt at handle i panik for at skabe illusionen af en større bredde grænser jo til total idioti. Medierne i England sælger overskrifter, og interesserer sig derfor ikke for fornuft.Kelly skrev:Ikke bare en fejltagelse men direkte dumt. Det koster med vores smalle trup.Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med de engelske aviser, at det er en kæmpe fejltagelse ikke at investere i truppen i januar.
Klopp har jo været ude og fortælle, at klubberne ikke ville sælge de spillere, som vi havde interesse i. Skulle han så i stedet sætte sig to timer foran sin PS4 og spille en gang FIFA for at få et par gode idéer til nogle signings, som ganske vist ikke er scoutet ordentligt i virkeligheden, og givetvis ikke vil kunne bidrage med ret meget i den indeværende sæson, men som i det mindste vil fjerne mediernes ammunition i forhold til kritik af manglende indkøb? NEJ! For tre uger senere vader vi så i overskrifter om, at Klopp eller transferkomiteen ikke kan finde ud af transfermarkedet og mangler totalt blik for gode spillere.
Jeg ville gerne have haft et godt indkøb eller to i januar. Men jeg er glad for, at vi ikke går i panik og køber en eller to spillere, som vi ikke har haft på blokken fra start af.
Kloppite
Nu sidder jeg og ser Real Madrid-Sociedad, hvor kommentatorerne nævner, at Morata skulle have ytret ønske om at komme væk. Han må gerne komme til os. Jeg er med på, at han ikke har været god efter sit comeback til Real Madrid, men i Juve viste han lovende takter. Og nu fik han lige et hovedstødsmål underkendt for offside...
Edit: og nu fik han scoret. Og hvor har Asensio dog en lækker teknik. Som at se Zidane selv.
Edit: og nu fik han scoret. Og hvor har Asensio dog en lækker teknik. Som at se Zidane selv.
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Hørt!texy skrev:Hvis du ikke kan købe spillere, der er bedre, end dem du har, så er det da den eneste fornuftige beslutning. Bare blindt at handle i panik for at skabe illusionen af en større bredde grænser jo til total idioti. Medierne i England sælger overskrifter, og interesserer sig derfor ikke for fornuft.Kelly skrev:Ikke bare en fejltagelse men direkte dumt. Det koster med vores smalle trup.Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med de engelske aviser, at det er en kæmpe fejltagelse ikke at investere i truppen i januar.
Klopp har jo været ude og fortælle, at klubberne ikke ville sælge de spillere, som vi havde interesse i. Skulle han så i stedet sætte sig to timer foran sin PS4 og spille en gang FIFA for at få et par gode idéer til nogle signings, som ganske vist ikke er scoutet ordentligt i virkeligheden, og givetvis ikke vil kunne bidrage med ret meget i den indeværende sæson, men som i det mindste vil fjerne mediernes ammunition i forhold til kritik af manglende indkøb? NEJ! For tre uger senere vader vi så i overskrifter om, at Klopp eller transferkomiteen ikke kan finde ud af transfermarkedet og mangler totalt blik for gode spillere.
Jeg ville gerne have haft et godt indkøb eller to i januar. Men jeg er glad for, at vi ikke går i panik og køber en eller to spillere, som vi ikke har haft på blokken fra start af.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Franck Kessie Synes jeg godt Klopp kunne smide en god sjat penge efter. Altså hvis Juventus ikke allerede har en aftale.
Med den trup vi har, er vores sportslige ledelse dybt inkompetente hvis de ikke kan finde spillere der kan supplere truppen. Nu skal talenter jo også have deres ret, men vi har forhelvede TA-A som eneste backup på højre back, Ejaria og Stewart som backups til midten og Ojo, Woodburn og Wilson til kanterne, såfremt der skal hviles mere end en enkelt spiller.texy skrev: Hvis du ikke kan købe spillere, der er bedre, end dem du har, så er det da den eneste fornuftige beslutning. Bare blindt at handle i panik for at skabe illusionen af en større bredde grænser jo til total idioti. Medierne i England sælger overskrifter, og interesserer sig derfor ikke for fornuft.
Også det jo ikke fordi Moreno, Lucas, Origi og Sturridge har vist formidable evner. Hvis vi ikke har en liste af emner vi holder øje med der er længere end Pulisic, Brandt, Promes og Dahoud, så er det jo klart vi er til grin. Men det kan da godt være, at det er der problemet er, vi har kun 3 spillere på blokken og vi er ikke villige til at betale for dem, også er det klart man har et problem når man går på restaurant og kun vil have fisk og ikke noget af alt det andet på menuen, og i øvrigt kan de få 40 kroner for en 7 retters menu.
Dertil kan man så tillægge, at vi ikke bare mangler bredde, men også kompetencer. Jeg har nævnt det før, men hvis vi glemmer Ojo en gang, har vi lige præcis 1 spiller af Mané typen. Det var 1, Mané. Og vi har på midtbanen 1 spiller der kan agere som dybdeliggende playmaker og ikke har sine sine styrker i sin dynamik og drev med bolden, og det er Henderson. Hverken Can, Wijnaldum, Lallana eller Lucas er har jo vidst disse evner på et niveau der er godt nok. Også må man også bare sige, at vi mangler den målscorer som topholdende stort set altid har, medmindre man altså stadig regner Sturridge som den målscorer. Fint nok at man satser på en bred vifte af målscorere, men så kommer kritikken altså også når man ikke har andet at skyde med. Også er det igen møg hamrende inkompetent at være så afhængige af Mané og de kompetencer som han alene tilbyder, når han udover at være et nyt indkøb, allerede var på vej til AFCON da vi købte ham. Det samme kan siges om Hendo der trods alt har døjet temmelig meget med skader og endnu værre er det jo oppe foran hvor både Origi og naturligvis Studge har døjet med skader.
Der er forskel på panik og idioti, og det er idiotisk ikke at kunne forudse at vores tynde trup ville være problematisk, medmindre man bare regnede med at Ojo, Woodborn, Ejaria, TAA etc. bare kunne vade ind og agere dybde. Vi snakkede jo om problemerne herinde, så et større mysterium var det altså ikke, men klubben var enten for arrogante til at ville se det eller for blinde til at se det. De problemer vi har, er jo præcist resultatet af en tynd trup og en krævende spillestil, når vi rammes af skader, formnedgang og Manés landsholdsturnering. Ja hvor er det synd for os at vi ligepludselig manglede vores bedste 2 spillere, gu er det ej, vi var dårligt forberedt som var vi gået til eksamen med noterne på en computer, men uden strømforsyning fordi det gik sq nok.
Derudover bliver vi altså også snart nødt til at indrømme, at hele det her med ikke at ville overbetale er en skrøne når det konsekvent kun er os der ikke gør det, panik eller ej. Ganske simpel økonomisk teori fortæller at markedet sætter sig selv, og det kan vi altså ikke være de eneste der ikke vil være med til, fordi vi har en eller andet holdning om at vores værdisættelse er den eneste rigtige og den går vi ikke på kompromis med. Og det gør vi jo med til at acceptere markedet. Vi betalte en svinedyr overpris for Sadio Mané, hvilket selvfølgelig er glemt fordi han har været så god, men det er jo stadig et tegn på at priserne er steget og det bliver vi nødt til at acceptere. Hvis vi vurdere Brandt eller Pulisic til at være de rigtige spillere til truppen og til at koste X, så bliver vi altså også nødt til på et eller andet tidspunkt at acceptere at vores værdisættelse måske er 20% for lav ift. sælgerklubben. Så er det man må forhøre sig på sine andre targets og fastsætte de forskellige muligheder og vurdere om Brandt er 10 millioner bedre end Promes men 5 millioner dårligere end Pulisic, eller om der måske er en anden spiller der er i samme prislag, det kunne f.eks. være hvis man kiggede på Inaki Williams frikøbsklausul og tænkte, at der var noget der ikke stemte overens på enten den ene eller den anden side. Men der bliver vi simpelthen for nærige, og det er jo historien igennem flere transfervinduer og det er bare ikke godt nok når vi hverken kan tilbyde CL eller er kongehøje lønninger. Så er det da rigtig nok, at hvis Leverkusen og Dortmund kræver dobbelt eller 3 gange mere end hvad vi anser Brandt/Pulisic for at være værd, så skal vi selvfølgelig ikke gå i panik og købe dem fordi det var planen, men vi bliver fandme også nødt til at have alternativerne på plads. Og vores situation taget i betragtning, så er ingenting, godt nok et risikabelt alternativt og det har indtil videre kostet os deltagelsen i både FA og liga cup, og forvandlet en vel egentligt ret sikker position i topstriden, til nu totalt at have lukket Scum og City, samt til dels Arsenal og Spurs tilbage i kampen, for ikke at tale om totalt mistet det lille greb vi havde i Chelsea.
Havde alle vores spillere spillet dårligt havde det været 1 ting, men det er jo ikke tilfældet. Vores bredde var ikke god nok, det kostede. Vores spil kunne ikke holde at undvære Coutinho, Henderson og Mané, det kostede. Vores rystende ringe forsvarsspil igennem flere sæsoner kunne ikke blive ved med at gå, det kostede. Alt sammen problemer vi kendte i forvejen.
Imens har konkurrenternes reserve spillet dem videre i FA Cuppen og for Scums vedkomne i finalen i Liga Cuppen. Vi snakker om hvor tarveligt det var at vi måtte undvære Coutinho og Hendo, hvis vi ignorere Mané som vi vidste tog til AFCON. Spurs har altså klaret sig uden Kane og Alderweireld i perioder, Arsenal uden Cazorla og Ramsay. Det er da rigtigt, at skaderne til Coutinho og Henderson meget vel kunne ende med at være forskellen på top 4 eller ej, også er det sådan det nu engang var, men det er altså vores egen skyld, at vi var så sårbare.
Imod moderne fodbold.