Ings kan jo dårligt spille en kamp uden, at blive skadet et år frem.Mads T. skrev:Hvorfor vil du af med Ings? Jeg har på det sidste tænkt, at det er lige en som ham vi mangler oppe foran. En spiller der bare smøger ærmerne op og klør på og som kan finde plads i selv et felt pakket med forsvarspillere via sin arbejds- og løbeiver.Niels K skrev:Medmindre Klopp ændrer system (evt. blot i nogle kampe), så er jeg også nået til den erkendelse, at Sturridge ikke passer ind.
Jeg mener, at vi skal gå efter en virkelig kanon angriber og ligge boxen for ham - £ 50 mio. måske ? Vi kan så sælge Sturridge og Ings, og mon ikke vi får omkring de 30 ind for dem, men det er jo det, der skal til, hvis vi skal rykke os det sidste stykke og særligt, så vi har en angriber, der kan score mod de defensive hold.
Jeg er enig i, at Sturridge må videre og at vi skal have en topangriber ind.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Firmino der passer perfekt ind har nærmest identiske stats som Sturridge, der ikke passer ind, hvis man kigger på det sidste kalenderår. Men lad os da endelig sælge Sturridge... Vi har jo så mange angribere, der kan præstere flere mål og assist end ham.
Liverpool Football Klopp
[quote="AndreasN"]Firmino der passer perfekt ind har nærmest identiske stats som Sturridge, der ikke passer ind, hvis man kigger på det sidste kalenderår. Men lad os da endelig sælge Sturridge... Vi har jo så mange angribere, der kan præstere flere mål og assist end ham.[/quote
Jeg kan også godt lide ham, men det er da tydeligt, at der ingeting sker med ham på banen, og Klopp bruger ham jo slet ikke andet end som indskifter. Det er en temmelig dyr bænkevarmer, og jeg synes så bare, at Klopp skal gå ud og finde sin helt egen favoritangriber, hvilket han har haft pæn succes med tidligere. Det er en ret essentiel plads, og det er jo helt tydeligt, at vi ikke har målnæse nok i de forreste rækker, når man ser på de sidste mange kampe.
Jeg har ikke lyst til at se tilbage i tiden ift statistikker og hvor mange mål, dette hold har scoret, da det er helt åbenlyst, at vi er læst, og vi har ikke løsningerne.
Igen - alle kan få chancen for at vende tingene på hovedet resten af sæsonen, og så bøjer jeg mig gerne, men det virker slet ikke pt.
Jeg kan også godt lide ham, men det er da tydeligt, at der ingeting sker med ham på banen, og Klopp bruger ham jo slet ikke andet end som indskifter. Det er en temmelig dyr bænkevarmer, og jeg synes så bare, at Klopp skal gå ud og finde sin helt egen favoritangriber, hvilket han har haft pæn succes med tidligere. Det er en ret essentiel plads, og det er jo helt tydeligt, at vi ikke har målnæse nok i de forreste rækker, når man ser på de sidste mange kampe.
Jeg har ikke lyst til at se tilbage i tiden ift statistikker og hvor mange mål, dette hold har scoret, da det er helt åbenlyst, at vi er læst, og vi har ikke løsningerne.
Igen - alle kan få chancen for at vende tingene på hovedet resten af sæsonen, og så bøjer jeg mig gerne, men det virker slet ikke pt.
Det, og så tror jeg bare ikke, at Ings er manden, der scorer +20 mål, og at han er en top 4 angriber. Får vi en ny, så har vi derudover Firmino og Origi, som jeg stadig tror kan tage flere skridt i den rigtige retning, da han besidder rigtig meget af det rigtige råmateriale.Oomph242 skrev:Ings kan jo dårligt spille en kamp uden, at blive skadet et år frem.Mads T. skrev:Hvorfor vil du af med Ings? Jeg har på det sidste tænkt, at det er lige en som ham vi mangler oppe foran. En spiller der bare smøger ærmerne op og klør på og som kan finde plads i selv et felt pakket med forsvarspillere via sin arbejds- og løbeiver.Niels K skrev:Medmindre Klopp ændrer system (evt. blot i nogle kampe), så er jeg også nået til den erkendelse, at Sturridge ikke passer ind.
Jeg mener, at vi skal gå efter en virkelig kanon angriber og ligge boxen for ham - £ 50 mio. måske ? Vi kan så sælge Sturridge og Ings, og mon ikke vi får omkring de 30 ind for dem, men det er jo det, der skal til, hvis vi skal rykke os det sidste stykke og særligt, så vi har en angriber, der kan score mod de defensive hold.
Jeg er enig i, at Sturridge må videre og at vi skal have en topangriber ind.
Vi kan da også give Ings en chance, når han er blevet klar, men jeg tror ikke på, at han er manden, der kan løse vores angrebsproblematikker
Klopp kunne bare komme ind i kampen rent ud sagt, hvis man løber 13 km kan man ikke altid være klar foran kassen. Bare se Firmino som er en katatrofe som falsk 9´er men som spæner som Klopp befaler.. Han er jo klasse Firmino, men men men, på sin position.Niels K skrev:AndreasN skrev:Firmino der passer perfekt ind har nærmest identiske stats som Sturridge, der ikke passer ind, hvis man kigger på det sidste kalenderår. Men lad os da endelig sælge Sturridge... Vi har jo så mange angribere, der kan præstere flere mål og assist end ham.[/quote
Verden er smask fuld af hyklere....
Sturridge er den spiller, der har fået mit pis mest i kog i denne sæson til trods for sporadiske optræden. Han har fået en fuldkommen latterlig mani med at trække ned i banen og lege spilfordeler og pis og skidt. Den tendens skal han droppe ellers får vi intet ud af ham. Han skal ligge lige på grænsen til offside klar til at rykke fra forsvaret og derudover skal han konsekvent ind og ligge i feltet når vi er i et almindeligt angreb. Ikke en skid anden. Så vil jeg i og for sig vende det blinde øje til om han deltager defensivt eller ej, hvis bare han ligger deroppe konstant som en anden Inzaghi. Hvor svært kan det være?!
Jeg vil ekstremt gerne have ham i gang og beholde ham mange sæsoner frem, men manden virker jo ærlig talt desperat efterhånden, hvilket er eksemplificeret i, at han bliver febrilsk og trækker ned i banen. Han er med længder mere målfarlig end nogen anden af vores spillere når han er i form, men som jeg skrev i Sturridge-tråden, så er det længe siden, han har været i form.
Kan vi ikke bare hente Suarez hjem og få SAS på toppen igen?!
Jeg vil ekstremt gerne have ham i gang og beholde ham mange sæsoner frem, men manden virker jo ærlig talt desperat efterhånden, hvilket er eksemplificeret i, at han bliver febrilsk og trækker ned i banen. Han er med længder mere målfarlig end nogen anden af vores spillere når han er i form, men som jeg skrev i Sturridge-tråden, så er det længe siden, han har været i form.
Kan vi ikke bare hente Suarez hjem og få SAS på toppen igen?!

Corner taken quickly...
Smid 40 mio pund.
-
Hvis Douglas skulle være tilgængelig kan vi være forvisset om, at han søger én topklub på højde med Bayern. Og her kan vi ikke være med.
Vores scouts skal til at vågne gevaldigt op og finde spillere som Costa, der i en alder af 22-23 år står på nippet til deres store gennembrud. Disse spillere er opnåelige, og er som jeg ser det, eneste måde hvorpå vi kan skabe et konkurrencedygtigt mandskab på den lange bane.
Vi ser dog ikke ud til at have disse evner på transferfronten.
Vores scouts skal til at vågne gevaldigt op og finde spillere som Costa, der i en alder af 22-23 år står på nippet til deres store gennembrud. Disse spillere er opnåelige, og er som jeg ser det, eneste måde hvorpå vi kan skabe et konkurrencedygtigt mandskab på den lange bane.
Jeg tror nu heller ikke, at vi kan være med i et eventuelt spil om spillere som Costa, Aguero, Aubameyang, Reus, Verratti eller lignende.
Men hvis muligheden bød sig for at få fat i en af disse stjerner, så ville jeg være klar på at man prøvede at smide stort set hele transfer budgettet på et stort navn denne gang i stedet for købe mange men billigere spillere.
Når det er sagt, så var vores transfervindue sidste sommer i mine øjne meget succesfuldt. Hvis vi igen denne sommer henter 6 spillere og 2 af dem viser sig at have et niveau på højde med Mané og Matip, så har vi flyttet truppen et stort skridt i den rigtige retning - forudsat at vi ikke sælge ud af nogle af vores bedste.
Men hvis muligheden bød sig for at få fat i en af disse stjerner, så ville jeg være klar på at man prøvede at smide stort set hele transfer budgettet på et stort navn denne gang i stedet for købe mange men billigere spillere.
Når det er sagt, så var vores transfervindue sidste sommer i mine øjne meget succesfuldt. Hvis vi igen denne sommer henter 6 spillere og 2 af dem viser sig at have et niveau på højde med Mané og Matip, så har vi flyttet truppen et stort skridt i den rigtige retning - forudsat at vi ikke sælge ud af nogle af vores bedste.
Kloppite
Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Douglas skulle være tilgængelig kan vi være forvisset om, at han søger én topklub på højde med Bayern. Og her kan vi ikke være med.
Vores scouts burde istedet skygge Monaco, Dortmund, Leverkusen og Southampton's scouts og lade være med, at lede selv.
Næ, Douglas Costa ville kunne gå ind i startopstillingen hos samtlige PL-hold, så der er ikke rigtig nogen grund til, at han skulle vælge os.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nej Selvfølgelig ville han ikke vælge os.
Og hvis han ville vælge os, så er sandsynligheden for at vi vil købe ham, stadig meget lille. FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespiller til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
Og hvis han ville vælge os, så er sandsynligheden for at vi vil købe ham, stadig meget lille. FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespiller til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 06. feb, 2017 11:04, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
De har vist villigheden til at investere i verdensklassespillere beløbsmæssigt, med £35 mill (2012 niveau!) for Andy Carroll.Hr. Drejer skrev: FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespille til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
Ret ærgerligt, at han var totalt fejlcastet / scoutet, da det sikkert har givet nogen spor som skræmmer internt hos FSG.
Vi SMADRER det PIShold !
Netop Suárez blev da også købt under FSG.Cynwal skrev:De har vist villigheden til at investere i verdensklassespillere beløbsmæssigt, med £35 mill (2012 niveau!) for Andy Carroll.Hr. Drejer skrev: FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespille til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
Ret ærgerligt, at han var totalt fejlcastet / scoutet, da det sikkert har givet nogen spor som skræmmer internt hos FSG.