Men han er jo kun 16 år!ThunderZtorm skrev:Bruce skrev:tja, Oxlade vil i mine øjne være en fin signing. Med en offensiv med Coutinho, Firmino, Lallana, Mane, Origi, Ings (og en erstatning for Sturridge som med lidt held går økonomisk lige op) vil det give en god bredde - og en god bredde vil normalt få spillere til at oppe sig, da de ikke er sikret en plads i start-11´eren. Jeg vil som alle andre gerne have en ny Hyypiä og Hamann som tilførsel til truppen. Venstre back? Jeg må blankt erkende at Milner har gjort et fantastisk stykke arbejde, men jeg vil virkelig gerne have en left-footer, der kan smækken et indlæg ind i boksen som skruer væk fra målmanden. Hvem det skal være aner jeg ikke - jeg har ikke kendskab til en venstre back der er solid defensivt, men som samtidig er hurtig (og kan drible) og kan tage nogle offensive løb.
Mht venstre back lader det til at Sessegnon er førstevalget til den plads.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg må indrømme, at jeg bliver mere og mere tændt på Ox'en. Han giver os en spiller, der vil være en fin backup for både Mané og Lallana - og som endda er på et niveau, der kan gøre, at de to ikke skal føle sig sikre på en startplads i længden. Ja, han skal helt sikkert være farligere offensivt, men f.eks Coutinho var ikke skarp for os i starten. Suarez var det uskarpeste i verden. Firmino er stadig ikke den skarpeste (selvom han bliver farligere og farligere).
Han giver os noget speed, der ellers ikke er for meget af i truppen. Han giver os en offensivspiller der er rigtig stærk defensivt, noget der er essentielt for vores spil. og ja, han giver os en engelsk landsholdspiller - ikke et kvalitetsstempel som sådan, men der skal være englændere/homegrown i truppen, og så kan det da ligesågodt være en af de bedste af dem der er derude. (at det så i Liverpool nærmest er garanti for skade, er så en anden sag)
Han giver os noget speed, der ellers ikke er for meget af i truppen. Han giver os en offensivspiller der er rigtig stærk defensivt, noget der er essentielt for vores spil. og ja, han giver os en engelsk landsholdspiller - ikke et kvalitetsstempel som sådan, men der skal være englændere/homegrown i truppen, og så kan det da ligesågodt være en af de bedste af dem der er derude. (at det så i Liverpool nærmest er garanti for skade, er så en anden sag)
-
Robbie_God_Fowler
Jeg er umiddelbart ikke pro et køb af Oxlade Chamberlain.
Chamberlain tilfører fart, hvilket er en mangelvare i den nuværende trup. Til gengæld mangler Chamberlain til tider den fornødne spilintelligens, hvorfor han ofte træffer de forkerte valg. Ligeledes er han ikke specielt dygtig i pasningsspillet, og sløver ofte Arsenals spil, da han tager mange berøringer og løber bolden frem. Chamberlain kan således på ingen måde udfylde den rolle, som Lallana pt. udfører. Men vil måske kunne indgå som back up til Mane.
Som type er Chamberlain en rigtig Klopp spiller, der er direkte, hurtig og ærgerrig. Med henblik på vores nuværende trupsammensætning mangler vi i højere grad teknisk dygtige spillere, der kan holde i bolden og derigennem diktere kampene. Vi har rigeligt med løbestærke spillere. Det bør være muligt at finde en spiller, der minder mere om Mane.
Chamberlain tilfører fart, hvilket er en mangelvare i den nuværende trup. Til gengæld mangler Chamberlain til tider den fornødne spilintelligens, hvorfor han ofte træffer de forkerte valg. Ligeledes er han ikke specielt dygtig i pasningsspillet, og sløver ofte Arsenals spil, da han tager mange berøringer og løber bolden frem. Chamberlain kan således på ingen måde udfylde den rolle, som Lallana pt. udfører. Men vil måske kunne indgå som back up til Mane.
Som type er Chamberlain en rigtig Klopp spiller, der er direkte, hurtig og ærgerrig. Med henblik på vores nuværende trupsammensætning mangler vi i højere grad teknisk dygtige spillere, der kan holde i bolden og derigennem diktere kampene. Vi har rigeligt med løbestærke spillere. Det bør være muligt at finde en spiller, der minder mere om Mane.
Enig. Jeg mener hans stats siger 6 scoringer og 8 assists denne sæson, hvor Lallana vist ligger på 7/7.Bojangles skrev:Jeg må indrømme, at jeg bliver mere og mere tændt på Ox'en. Han giver os en spiller, der vil være en fin backup for både Mané og Lallana - og som endda er på et niveau, der kan gøre, at de to ikke skal føle sig sikre på en startplads i længden. Ja, han skal helt sikkert være farligere offensivt, men f.eks Coutinho var ikke skarp for os i starten. Suarez var det uskarpeste i verden. Firmino er stadig ikke den skarpeste (selvom han bliver farligere og farligere).
Jeg bedømmer ud fra de kampe, jeg har set med ham, og der viser han netop fart, og han kommer forbi folk. Han er kun 23 og kan udvikle sig rigtig meget endnu, men har har egentlig det meste af det, man kan ønske sig.
Jeg vil stadig gerne have Lacazette til angrebet, Moussa Dembele fra Celtic synes jeg også ser rigtig spændende ud, og Naby Keita til midten vil også være et super køb.
Hans stats siger 2 mål og 5 assistNiels K skrev:Enig. Jeg mener hans stats siger 6 scoringer og 8 assists denne sæson, hvor Lallana vist ligger på 7/7.Bojangles skrev:Jeg må indrømme, at jeg bliver mere og mere tændt på Ox'en. Han giver os en spiller, der vil være en fin backup for både Mané og Lallana - og som endda er på et niveau, der kan gøre, at de to ikke skal føle sig sikre på en startplads i længden. Ja, han skal helt sikkert være farligere offensivt, men f.eks Coutinho var ikke skarp for os i starten. Suarez var det uskarpeste i verden. Firmino er stadig ikke den skarpeste (selvom han bliver farligere og farligere).
Jeg bedømmer ud fra de kampe, jeg har set med ham, og der viser han netop fart, og han kommer forbi folk. Han er kun 23 og kan udvikle sig rigtig meget endnu, men har har egentlig det meste af det, man kan ønske sig.
Jeg vil stadig gerne have Lacazette til angrebet, Moussa Dembele fra Celtic synes jeg også ser rigtig spændende ud, og Naby Keita til midten vil også være et super køb.
Ja, i PL. Med det hele er det 6/8 (cup og CL) og et par hundrede mindre spilletid end LallanaMP skrev:Hans stats siger 2 mål og 5 assistNiels K skrev:Enig. Jeg mener hans stats siger 6 scoringer og 8 assists denne sæson, hvor Lallana vist ligger på 7/7.Bojangles skrev:Jeg må indrømme, at jeg bliver mere og mere tændt på Ox'en. Han giver os en spiller, der vil være en fin backup for både Mané og Lallana - og som endda er på et niveau, der kan gøre, at de to ikke skal føle sig sikre på en startplads i længden. Ja, han skal helt sikkert være farligere offensivt, men f.eks Coutinho var ikke skarp for os i starten. Suarez var det uskarpeste i verden. Firmino er stadig ikke den skarpeste (selvom han bliver farligere og farligere).
Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
hvem er Han/Ham?Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Bonucci fra Juve. Det er et twitter-opslag, som man ikke kan se fra Tapatalk. Jeg undrede mig også indtil jeg kom på computerennikand skrev:hvem er Han/Ham?Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Helt ærligt er det vanskeligt at se, hvad vi skulle kunne tilbyde Bonucci, som han ikke får - og mere til - i Juve.Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
En Boateng i topform er bedre, men ellers ja.Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Bonucci i Liverpool gør mig liderligJeppe skrev:Bonucci fra Juve. Det er et twitter-opslag, som man ikke kan se fra Tapatalk. Jeg undrede mig også indtil jeg kom på computerennikand skrev:hvem er Han/Ham?Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
We need a new Fowler...
Er det virkelig Paul Joyce, der er manden bag den nyhed? Svarer lidt til, at Klopp "overvejer" Aubameyang, men "prioriterer" Dembele...nikand skrev:Bonucci i Liverpool gør mig liderligJeppe skrev:Bonucci fra Juve. Det er et twitter-opslag, som man ikke kan se fra Tapatalk. Jeg undrede mig også indtil jeg kom på computerennikand skrev:hvem er Han/Ham?Jesper skrev:Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.
Bonucci er dælme et interessant emne. Men jeg må blankt erkende, at hvis der var frit valg, så ville jeg stadig hellere have Van Dijk. Også selvom Bonocci har erfaringen, sejrene og titlerne på sin side.
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg over en længere periode har været så imponeret over en midterforsvarer som Van Dijk. Tror derudover også, at Van Dijk rent faktisk er mere urealistisk end Bonucci - på trods af at Van Dijk også befinder sig i det ret urealistiske lag af spillere pga. den store interesse for ham.
Men vi har naturligvis Sakho som "lokkemad". Hvis Juve kunne se ham som en fuldgod erstatning, så kunne det da godt være, at de ville cashe ind på den 3 år ældre Bonucci. Og der er nok ingen tvivl om, at det vil være lettere at "overtale" Sakho til at tage til en storklub som Juve - fremfor eksempelvis Southampton, hvis han skal indgå i en handel.
Et tredje alternativ, som jeg synes ser sindssygt god ud også, er Laporte i Bilbao. Han er godt nok kun 22 år, men ser også ud til at have hele pakken.
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg over en længere periode har været så imponeret over en midterforsvarer som Van Dijk. Tror derudover også, at Van Dijk rent faktisk er mere urealistisk end Bonucci - på trods af at Van Dijk også befinder sig i det ret urealistiske lag af spillere pga. den store interesse for ham.
Men vi har naturligvis Sakho som "lokkemad". Hvis Juve kunne se ham som en fuldgod erstatning, så kunne det da godt være, at de ville cashe ind på den 3 år ældre Bonucci. Og der er nok ingen tvivl om, at det vil være lettere at "overtale" Sakho til at tage til en storklub som Juve - fremfor eksempelvis Southampton, hvis han skal indgå i en handel.
Et tredje alternativ, som jeg synes ser sindssygt god ud også, er Laporte i Bilbao. Han er godt nok kun 22 år, men ser også ud til at have hele pakken.
Kloppite