Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg smider lige en bold op i luften her.
De sidste par måneder, syntes jeg at have læst at Real er efter Mbpappe og Aubameyang.
Er de fuldstændig out of reach?
Alternativt, hvad med Reus?
Kan Klopp trække lidt ekstra, nu hvor der er CHL?
De sidste par måneder, syntes jeg at have læst at Real er efter Mbpappe og Aubameyang.

Ja, Mbappe og Auba får vi ikke. Reus er en god spiller, men han er alt for skadet, så det bliver et nej tak.Xenne skrev:Jeg smider lige en bold op i luften her.
Xenne skrev:Jeg smider lige en bold op i luften her.
Mon ikke det bliver svært. De er allerede alle i mere succesrige klubber end vores...
Med top 4 sikret håber jeg virkelig, at vi går ud og viser ambitioner på transfermarkedet. Det kan godt være, at vi ikke lander nogle af de spilere, der befinder sig omkring det allerhøjeste niveau, men vi skal i det mindste prøve. Jeg vil blive SÅ skuffet, hvis vi med det samme går ud og signer spillere som Chamberlain, Michael Keane og Salah.
På min ønskeseddel står i øvrigt følgende:
- en venstreback, der kan tage over for Milner
- en centerforsvarer, der kan være makker med Matip
- mindst én central midtbanespiller
- en kantspiller med niveau til start-11 samt muligvis en udviklingsspiller til positionen
- en angriber
- en kantspiller med niveau til start-11 samt muligvis en udviklingsspiller til positionen
- en angriber
Salah synes jeg nu ikke er helt skæv... Men de to andre puha, det må vi ikke håbe..Aggerdoo skrev:Med top 4 sikret håber jeg virkelig, at vi går ud og viser ambitioner på transfermarkedet. Det kan godt være, at vi ikke lander nogle af de spilere, der befinder sig omkring det allerhøjeste niveau, men vi skal i det mindste prøve. Jeg vil blive SÅ skuffet, hvis vi med det samme går ud og signer spillere som Chamberlain, Michael Keane og Salah.
- en angriber
Har Atletico ikke anket så transferforbudet ikke allerede gælder ?YNWA! skrev:Husk på de har stadig transferforbud.ilusio skrev:Lacazette synes at skifte til At.Madrid.
Hvem filan skal vi så realistisk forvente vi henter?
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Mbappe får vi..... om ikke andet hvis vi absolut vil. Påstand jovist, man må jo være lige så påståelig som de mange negative, der siger vi skal grave i norge og danmark for at finde spillere, mere eller mindre. Håber godt nok ikke, at eksempelvis skvattet Okore læser med herinde, og Klopp vil have ham, for så går okore da et skridt ned.Aggerdoo skrev:Ja, Mbappe og Auba får vi ikke. Reus er en god spiller, men han er alt for skadet, så det bliver et nej tak.Xenne skrev:Jeg smider lige en bold op i luften her.
Verden er smask fuld af hyklere....
Fik de den ikke afvist? Ved at Real Madrid fik deres anket og ophævet.nikand skrev:Har Atletico ikke anket så transferforbudet ikke allerede gælder ?YNWA! skrev:Husk på de har stadig transferforbud.ilusio skrev:Lacazette synes at skifte til At.Madrid.
Hvem filan skal vi så realistisk forvente vi henter?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
100 % drømmespilleren må være Aubameyang
Han er lige så god som Suarez. han vil stortrives i liverpool for sure.
100 mil på ham også køb en forsvarsspiller og en venstre back.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
100% drømmespilleren må være Suarez.*Wormie skrev:100 % drømmespilleren må være Aubameyang
Corner taken quickly...
Måske, men hvor lang tid vil suarez holde endnu han er over 30 årKasper88 skrev:100% drømmespilleren må være Suarez.*Wormie skrev:100 % drømmespilleren må være Aubameyang
Aubameyang er 27 og i sine bedste år. og vi vil jo gerne have spilleren i minimum 5 år.
Nej så kampen i Jylland....Og er små skaldet og chubbyKasper88 skrev:Var det dig Thommo?Thommo skrev: Mbappe får vi.....

Verden er smask fuld af hyklere....
Lallana skulle have udtalt til bbc
Liverpool 'will attract big players this summer'
Lad os håbe han har noget god insider info ^^
Hvis det er rigtigt at Lallana er lederen på banen og i omklædningsrummet kunne han godt være en spiller man gav disse informationer.Wormie skrev:Lallana skulle have udtalt til bbc
We need a new Fowler...