Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.
Corner taken quickly...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvem melder Casillas på vej til Liverpool? Din mosterKasper88 skrev:Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.

Nej, din grønthandler.Hr. Drejer skrev:Hvem melder Casillas på vej til Liverpool? Din mosterKasper88 skrev:Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.
Corner taken quickly...
Uhh det vækker minder om Mkhitaryan og en armensk kioskmand.
Nåh, han var kioskmand? Jeg kan ikke holder styr på alle Drejers ITKs. 

Corner taken quickly...
-
Ja, den var fandme tæt på. Han ærger sig stadig over den svipser. Men han forudsagde ikke hans transfer til Man U. Han holder lav profil for tiden 

Vil bestemt ikke være en dårlig spiller at få ind. I hans stormagtstid, kunne han jo nærmest ene mand holde RealM i toppen.Kasper88 skrev:Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.
Jeg har ikke set meget til ham, siden han mistede stampladsen i Real, så skal ikke kunne sige, hvad han leverer for tiden, men imø. burde han kunne presse både Mignolet og Karius til en startplads, og så burde hans store rutine kunne smitte af og løfte de andre. Håber han kommer hurtigt - at vi når at hive Ward hjem over sommeren, og han kan nå at nyde godt at samarbejdet, og at han så bliver lejet ud igen.
Det er da i hvert fald en opgradering fra Manninger! Og nu du siger det, så ville det egentlig være lækkert, hvis Casillas også kunne fungere som læremester. Achterberg har jo fået en del kritik for hans arbejde med vores målmænd, om det er berettiget eller ej, det ved vi selvfølgelig ikke.
Corner taken quickly...
Den såkaldte kritik har så også bestået af udgydelser på de sociale medier samt udtalelser fra en job-søgende eks-LFC-målmand. Det er svært at tage alvorligt. og det samme er rygtet om Casillas i øvrigt.
- Bellamy_fever
Jeg er ikke uenig i Casillas kunne være interessant at få ind, jeg forstår bare ikke hvordan de to markerede sætninger hænger sammen. Jeg kan se han skiftede i 2015 så det er vel også noget tid siden, jeg har ikke fuldt ham og aner ikke hvordan han gør det i Porto. Jeg er overbevist om at han helt sikkert har en masse rutine osv han kan bidrage med, men afhængig af hvad prisen bliver (lønningsmæssigt) kan penge måske bruges anderledes . Men igen, afhænger også hvad rolle han er tiltænkt - erstatning for Manninger?så ja..Bojangles skrev:Vil bestemt ikke være en dårlig spiller at få ind. I hans stormagtstid, kunne han jo nærmest ene mand holde RealM i toppen.Kasper88 skrev:Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.
Jeg har ikke set meget til ham, siden han mistede stampladsen i Real, så skal ikke kunne sige, hvad han leverer for tiden, men imø. burde han kunne presse både Mignolet og Karius til en startplads, og så burde hans store rutine kunne smitte af og løfte de andre. Håber han kommer hurtigt - at vi når at hive Ward hjem over sommeren, og han kan nå at nyde godt at samarbejdet, og at han så bliver lejet ud igen.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Jeg må indrømme jeg har svært ved at se logikken i denne Casillas transfer. Jeg har ikke set Portos kampe så jeg ved ikke om han rent faktisk er god nok til at gå direkte ind og være første målmand i Liverpool? Men synes ikke det giver den store mening hvis han blot skal agere 'læremester' for Karius. Det var jo tydeligt at Karius' (og desuden også Bravo og De Gea i starten) store problem var denne omstilling til PL. Der er tilladt langt større berøring med keeperne og der er derfor i højere grad større behov for at de kommer ud og dominerer feltet. Da Casillas aldrig har spillet i PL, så er netop dét måske ikke lige et element han kan lære fra sig.
Casillas er med sikkerhed ikke bedre end Mignolet så han kommer som enten 2. målmand eller overtager Manninger's rolle. Det sidste tror jeg egentlig ikke på da hans løn må være for stor til det samt han burde nok kunne finde en klub på et acceptabelt niveau hvor han kan stå fast. Så skal han være 2. målmand og det kan vel kun betyde at Karius er på vej hjem til Tyskland. Det synes jeg dog intet har indikeret så det vil overraske mig. Summa summarum, jeg tror ikke på Casillas til Liverpool.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så lad mig hjælpe dig - Der står imø (i mine øjne) og burde, som i verdens bedste målmand fra 2008 - 2012 og nummer to i 2003 og 04 BURDE stadig kunne presse to målmænd, der om nogen har stået for skud med kritik.Bellamy_fever skrev:Jeg er ikke uenig i Casillas kunne være interessant at få ind, jeg forstår bare ikke hvordan de to markerede sætninger hænger sammen.Bojangles skrev:Vil bestemt ikke være en dårlig spiller at få ind. I hans stormagtstid, kunne han jo nærmest ene mand holde RealM i toppen.Kasper88 skrev:Og så meldes Iker Casillas på vej til os på en fri transfer.
Ergo - Hvis ikke han totalt har glemt, hvordan man står på mål, men blot er faldet lidt i niveau qua langsommere reflekser pga alder, så BURDE han helt sikkert kunne presse de to keepere vi har. Men da jeg stort set ikke har set ham spille siden han mistede stampladsen, så kan jeg selvfølgelig ikke garantere noget.
Med Casillas får vi en målmand ind, som kan kommunikere med forsvaret. Det ville måske ikke være helt skidt i en sæson eller to. Samt er han rutineret i, at være parat selvom der kun er få skud på mål i mange kampe.
-
Er du sikker på at han kan engelsk?Oomph242 skrev:Med Casillas får vi en målmand ind, som kan kommunikere med forsvaret. Det ville måske ikke være helt skidt i en sæson eller to. Samt er han rutineret i, at være parat selvom der kun er få skud på mål i mange kampe.