Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » søndag, 15. nov, 2009 23:04

AJ skrev:Må indrømme, at jeg ikke har den helt store fidus til Cattermole. Desuden har han kun spillet i Sunderland siden i sommers, hvilket gør et skifte en kende usandsynligt.

Yaya Touré mener jeg er voldsomt undervurderet. Han er laaangt bedre teknisk end Mascherano, og er i øvrigt en potentiel målscorer, hvilket vores hold generelt lider under, at vi har for få af. Kun Johnson, (Agger når han er med), Kuyt, Gerrard, måske Benayoun og Torres, er der en vis sandsynlighed for vil score, hvilket er frustrerende.
I det defensive udstråler Touré ikke samme entuisasme som Mascherano, men han er så placeringssikker, at han ikke behøver gå ned i de syngende, glidende tacklinger som vi ser Mascherano udføre. Han blev i øvrigt kastet ned i midterforsvaret i livsvigtige CL-kampe mod hhv. Chelsea og Man Utd, og slap hæderligt fra det.
Det skal ganske vist siges, at enhver (groft sagt) kan komme til at se god ud blandt Xavi og Iniesta. Der er næppe så meget at rydde op efter som defensiv midtbanespiller ift. de fleste andre steder.
Yaya Toure er jeg også større tilhænger af end Cattermole. Jeg tror desværre ikke Yaya Toure vægter os for hans næste klub særlig højt. Af den grund tror jeg Cattermole vil være et større target end Yaya Toure, såfremt en eventuel handel af Mascherano finder sted til sommer.

Du har absolut ret i Yaya Toure er ganske undervurderet. Sidste sæson var han blandt de tre bedste i verden på pladsen på den centrale midtbane. Han har yderligere den fordel, han er ganske alsidig. Han kan spille en back, han kan spille i det centrale forsvars ud over hans bedste position som defensiv midt. Et problem kan dog være han er væk til ANC i vintermånederne (januar/februar)

Hans størrelse gør han er mere brugbar på dødbolde. Både offensivt og defensivt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 15. nov, 2009 23:12

Ja, men det er trods alt kun hvert andet år. Det ville jeg kunne overleve.

Mht. Cambiasso, så tror jeg slet ikke, at han er umulig at erhverve. Inter har i forvejen Vieira, Motta, Muntari, Stankovic, Sneijder, Zanetti, Chivu...der kan spille Cambiassos plads(er). De trænger til en udrensning, og selvom det nok ikke var Cambiasso de havde forestillet sig smutte, tror jeg ikke han er et urealistisk target.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 15. nov, 2009 23:21

AJ skrev:Ja, men det er trods alt kun hvert andet år. Det ville jeg kunne overleve.

Mht. Cambiasso, så tror jeg slet ikke, at han er umulig at erhverve. Inter har i forvejen Vieira, Motta, Muntari, Stankovic, Sneijder, Zanetti, Chivu...der kan spille Cambiassos plads(er). De trænger til en udrensning, og selvom det nok ikke var Cambiasso de havde forestillet sig smutte, tror jeg ikke han er et urealistisk target.
De fleste Inter fans jeg kommer i nærheden af, har Cambiasso som den næste Inter anfører. Så nej, jeg tror heller ikke Cambiasso skal nogen steder hen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 15. nov, 2009 23:27

Hekkem skrev: Jeg tror desværre ikke Yaya Toure vægter os for hans næste klub særlig højt..
Fornemmelse eller rygter? personligt tror jeg Yaya gerne vil til england(fornemmelse), dog med City som første prioritet grundet Kolo´s tilstedeværelse. Og enig i han er noget undervurderet, uha nogen super raids han havde nogen gange sidste sæson, lidt ligesom Steven ofte gjorde for 2-3 år siden men mangler noget i tiden, har ikke set så meget til Yaya og resten af Barca holdet denne sæson.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. nov, 2009 09:12

For lige at tilføje endnu et navn til listen af spillere, som vi måske henter, så kan Milos Krasic nævnes:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rasic.html

En 25-årig serbisk højrekant, der ifølge artiklen er en hurtig og intelligent spiller med hang til mål. Altså en intelligent udgave af Babel måske. AC Milan og RM forhørte sig om ham sidste år, men blev skræmt væk af et prisskilt på 18 mio. pund. Han skulle dog kun være prissat til 9 mio. pund. Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med, at kontrakten måske snart udløber, men det er ikke helt utænkeligt, da han skiftede til CSKA i 2004. Men det nævner artiklen intet om.

Noget andet, jeg ikke helt forstår i forhold til rygtebørsen, er, hvorfor RM ikke er blevet nævnt som en mulig klub for Masch. De blev kort nævnt i sommers, da Barcas interesse var på sit højeste, og det ville da være mere end oplagt, hvis vi lavede en byttehandel med Lass + penge, og RM fik et partnerskab mellem Alonso og Masch, som ikke skal til at spilles ind. Og LFC kan endda håbe at lave en ret god handel med RM, da LFC kan "true" med at sælge til Barca, hvis ikke man når til enighed med RM.

RM kommer jo til at mangle en def. midt, hvis vi nupper Lass, samtidig med at Perez har planer om at sælge bl.a. Gago og Guti, hvorfor den centrale midtbane pludselig kun har Alonso og Granero som oplagte startere, hvis ikke Masch indgår i en eventuel handel. Og så har jeg en komplet ubegrundet tro på, at en favorabel pris for Higuain måske kan være en del af en handel. Ønsketænkning af værste skuffe.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 17. nov, 2009 20:19

Anden_bay

Indlæg af Anden_bay » onsdag, 18. nov, 2009 10:31

Fribytter skrev:For lige at tilføje endnu et navn til listen af spillere, som vi måske henter, så kan Milos Krasic nævnes:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rasic.html

En 25-årig serbisk højrekant, der ifølge artiklen er en hurtig og intelligent spiller med hang til mål. Altså en intelligent udgave af Babel måske. AC Milan og RM forhørte sig om ham sidste år, men blev skræmt væk af et prisskilt på 18 mio. pund. Han skulle dog kun være prissat til 9 mio. pund. Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med, at kontrakten måske snart udløber, men det er ikke helt utænkeligt, da han skiftede til CSKA i 2004. Men det nævner artiklen intet om.

http://www.youtube.com/watch?v=GTKKgbERdOM

Eller en hurtig udgave af kuyt og god teknik. Han ser ihvertfalkd spændende ud på den her comp. Selvom det er svært at sige noget om udfra en comp der ser de fleste jo gode ud. Men Interessen fra andre storhold er vel også et kvalitetsstempel, som så sikkert betyder vi ikke har råd. :army6:

Desuden udløber hans kontrakt i slutningen af 2010. Hvilket også gør at rigtig mange klubber er linket til ham.

Imscounting skriver følgende om ham:
Scouts in Russia describe Krasic as "A huge talent. Able to play in almost every position in the midfield, but at his best when playing on the right flank. Extremely fast and with wonderful technique, great strength and excellent pace - a multi talented player who can be a top player in a major European league."

Og hans stats for sæsonen :

Kampe 29
Mål: 10
Assists: 6

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » onsdag, 18. nov, 2009 15:19

Ben Arfa ligner en færdig mand

Kantspilleren Hatem Ben Arfa ser ud til at være færdig i Marseille, efter et sammenstød med træner Didier Deschamps.

Marseille hentede højest overraskende kantspilleren Hatem Ben Arfa i Lyon sidste sommer. Ben Arfa var raget uklar med Karim Benzema, og derfor kom skiftet i stand, men nu ser det igen ud til, at den 22-årige spillere er kommet i unåde.

Allerede sidste sæson skabte han problemer, da han i en kamp afviste at lade sig indskifte, og nu har har Ben Arfa så angiveligt haft et sammenstød med træner Didier Deschamps på træningsbanen. Det kan ligne begyndelsen på enden i Marseille.

- Hatem har dummet sig igen. Nu må han vente i to måneder. Så må vi tage en snak med hans agenter. Hvis han er glad for at være i Marseille, holder vi fast i ham. Men det er vigtigt, at truppen arbejder i en god stemning. Hatem må leve op til Deschamps krav, siger sportsdirektør Jose Anigo til L’Equipe.

- Hvis det ikke passer ham, kan han snakke med Didier eller med mig. Vi er klar til at lytte. Men vi håber at han holder fast i en professionel attitude. Det er det mindste han kan gøre, for ham selv og for os.

Flere engelske og spanske klubber mendes allerede interesserede i den franske spiller.

http://www.bold.dk/nyt/Ben-Arfa-ligner-en-faerdig-mand

Denne nyhed vil nok gøre én eller flere herinde glade, men der står at flere engelske klubber er interesserede så kan da være Liverpool er en af dem

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. nov, 2009 15:29

Nu bliver Emmy glad.

Men han minder mig lidt om Diouf; han ragede også uklar med alt og alle. Hvis han mangler så megen disciplin, så er det et 'nej tak' herfra.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 18. nov, 2009 16:21

Hr. Drejer skrev:Nu bliver Emmy glad.

Men han minder mig lidt om Diouf; han ragede også uklar med alt og alle. Hvis han mangler så megen disciplin, så er det et 'nej tak' herfra.
Er det ikke Xenne der har et forhold til Ben Arfa svarende til Martin E/Djibril Cissé ?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 18. nov, 2009 16:49

Emmy, det må jo være mig....

Og jeg gider bestemt ikke have ham til vores klub. Men der findes Ben Arfa lovers herinde som sikkert har julelys i øjnene nu.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. nov, 2009 19:07

AJ skrev:

Er det ikke Xenne der har et forhold til Ben Arfa svarende til Martin E/Djibril Cissé ?
Du har ret. My mistake. Undskyld Emmy :oops:

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 18. nov, 2009 19:21

Og velsagtens fra Rafa også. Pennant og Bellamy er de eneste to kontroversielle typer, han i løbet af sin tid har hentet, og deres attitude faldt ikke just i god jord hos ham.
Jeg har virkelig svært ved at se Liverpool være en af de klubber, der er ude efter Ben Arfa. Og det passer mig egentlig ganske fint.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » torsdag, 19. nov, 2009 00:25

Nej tak til Ben Arfa herfra også! En mand der har så åbenlyst et talent, men samtidig en så åbenlys mangel på respekt for holdet skal holde sig langt væk
Næste år!

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » torsdag, 19. nov, 2009 12:57

Avis: LFC jagter van Nistelrooy

19/11-2009 08:33 | Skrevet af: Christian Nielsen | Foto: Getty Images

Liverpool, Tottenham og Fulham er tilsyneladende interesserede i at hente Ruud van Nistelrooy i januars transfervindue.

Ifølge avisens oplysninger har den hollandske angriber indrømmet, at han overvejer et comeback til den engelske Premier League.

Angiveligt er Real Madrid villige til at slippe van Nistelrooy til januar for omkring 40 millioner danske kroner, og det har angiveligt fået flere engelske klubber op på mærkerne.

Ifølge avisen er Liverpool, Fulham og Tottenham blandt dem, der vist deres interesse.

http://onside.dk/node/46522

Hvis han bare gør det til nærmelsesvis ligegodt som da han spillede for United, kan det vise sig at 40 millioner kroner er et røverkøb, men stadigvæk taler hans fortid imod at man gerne ser ham i Liverpool...

Avis: Liverpool jagter Juve-stjerne

Den italienske sportsavis Corriere dello Sport skriver i dag, at Rafa Benitez håber på at lokke Juventus’ lille dribler Sebastian Giovinco til Anfield til januar.

Den blot 162 cm høje Giovinco har længe været en lysende stjerne på den italienske fodboldhimmel, men i denne sæson har han haft stort besvær med at bryde igennem på Ciro Ferreras Juventus-hold.

Det er især ankomsten af brasilianske Diego fra Werder Bremen, der har begrænset Giovinco til blot seks Serie A-optrædener og en rolle som indhopper. Giovinco har et brændende ønske om at sikre sig en plads i Marcello Lippis italienske VM-trup og derfor skulle en januar-aftale langt fra være usandsynlig.

Flere italienske klubber har sammen med West Ham udtrykt interesse for at hjælpe ”Atom-myren” med spilletid, men ifølge Corriere dello Sport skulle Liverpool nu have sat sig i førersædet.

Rafa Benitez håber eftersigende, at tilstedeværelsen af landsmændene Aquilani og Dossena vil overbevise Giovinco om, at et skifte til Anfield er det rette valg i jagten på minutter på banen.

http://onside.dk/node/46537

Kender ikke meget til Giovinco, andet at han skulle være et lovende talent, men dem er der selvfølgelig mange af. Lyder til at være meget klein, men det kan en god teknik selvfølgelig dispentesere for. Kan så diskuteres hvor pålideligt det er, at Dossena skal fortælle ham om at hvor godt det er at til Liverpool for at få mere spilletid, når Dossena's agent samtidig udtaler sig konstant i pressen at Dossena vil hjem til italien pga. manglende spilletid.

Besvar