Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
8 gode/mindre gode bud på en ny midterforsvarer:
https://www.fourfourtwo.com/features/8- ... gn-instead
Jeg er absolut mest fortaler for Stefan de Vrij, God i luften, fantastisk pasningsfod, meget forudseende, lederskikkelse, god til at føre bolden frem i banen, god mand/mand, Lazio vil også gerne være i boldbesiddelse som os, koster 20-30 mio. £, da han kun har 1 år tilbage af kontrakten
Jeg er absolut mest fortaler for Stefan de Vrij, God i luften, fantastisk pasningsfod, meget forudseende, lederskikkelse, god til at føre bolden frem i banen, god mand/mand, Lazio vil også gerne være i boldbesiddelse som os, koster 20-30 mio. £, da han kun har 1 år tilbage af kontrakten
-
Niels K skrev:8 gode/mindre gode bud på en ny midterforsvarer:
Jeg er også ret lun på De Vrij ! Han har bare en grim skadeshistorik, og det har vi ikke lige brug for.
-
Laporte eller Manolas ville heller ikke gøre mig noget 

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det lyder i mine ører som om du beskriver Davinson SanchezRobbie_God_Fowler skrev:Vi har behov for en hurtig og nærkampsstærk midterforsvarer, der kan komplementerer Matip.

Vi SMADRER det PIShold !
Som jeg læser det flere steder, så spillede han helt fremragende før sin knæoperation, og alle var bekymrede for, om han kunne genfinde sin tidligere form og hvad med karrieren i det hele taget. Der skrives så, at de Vrij gjorde bekymringerne til skamme og var lyn-børge tilbage i den gamle stor-form fra før skaden.XabiAlonso#14 skrev:Niels K skrev:8 gode/mindre gode bud på en ny midterforsvarer:
Jeg er også ret lun på De Vrij ! Han har bare en grim skadeshistorik, og det har vi ikke lige brug for.
Bortset fra den operation, så ser det da ikke skræmmende ud på skadefronten:
https://www.transfermarkt.co.uk/stefan- ... ler/111196
20 bud på en back, hvor de 20 bedste fra 2016/2017-sæsonen er listet op ifølge WhoScored.
Milner på en 10. plads:
http://talksport.com/football/top-20-be ... 42157?p=19
Der ser ud til at være flere spændende spillere fra Ligue 1.
Milner på en 10. plads:
http://talksport.com/football/top-20-be ... 42157?p=19
Der ser ud til at være flere spændende spillere fra Ligue 1.
@ Niels K
Nu må galskaben da stoppe. Jeg var også inde på transfermarkt for at se, hvor slem de Vrijs skadeshistorik egentlig er, og selv du må da indrømme, at det ikke ser godt ud.
Dit næste forslag bliver vel, at vi giver Ings en 5-årig kontrakt samt henter Kevin Strootman og Giuseppe Rossi.
Nu må galskaben da stoppe. Jeg var også inde på transfermarkt for at se, hvor slem de Vrijs skadeshistorik egentlig er, og selv du må da indrømme, at det ikke ser godt ud.
Dit næste forslag bliver vel, at vi giver Ings en 5-årig kontrakt samt henter Kevin Strootman og Giuseppe Rossi.
Den ser ikke skide godt ud. Med ham og Matip vil forsvaret nok aldrig blive stabilt. Der vil konstant være en af dem skadet...AJ skrev:@ Niels K
Synd fordi han ville være en kanon signing uden de skader...
Hvis du trækker den operation fra, som iøvrigt var vellykket, så kan vi jo ikke hente nogle spillere, hvis resten er så stort et problem.AJ skrev:@ Niels K
Bare siden skiftet til Lazio for mindre end 3 år siden har han været skadet 9 gange - plus den langvarige skade. Sammenlagt har skaderne holdt ham ude i 126 dage - plus den langvarige skade.Niels K skrev:Hvis du trækker den operation fra, som iøvrigt var vellykket, så kan vi jo ikke hente nogle spillere, hvis resten er så stort et problem.
Med alle de småskader her og der, skal han hele tiden bruge tid på at komme tilbage i omdrejninger for alvor. Den liste ser ikke for god ud.
Den makker er allerede i klubben men desværre er han uvenner med kloppCynwal skrev:Det lyder i mine ører som om du beskriver Davinson SanchezRobbie_God_Fowler skrev:Vi har behov for en hurtig og nærkampsstærk midterforsvarer, der kan komplementerer Matip.![]()
Han er samtidig skarp i fødderne til at sætte 1. angrebsbølge hurtigt igang enten ved et rush eller en præcis, lang pasning.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg vil nu ikke udelukke, at det kan gå an med to mere roligt anlagte midterforsvarere som Matip og Laporte. Specielt pga. Matips anseelige højde. Men bliver Laporte ikke altid skadet?Robbie_God_Fowler skrev:Manolas eller Laporte ville som spilertype passe bedre ind. Laporte er også en fantastisk spiller, men han minder mere om Matip, og jeg er ikke sikker på, at det ville gå med to placeringsstærke og kontrollerende midterforsvarer. Vi har behov for en hurtig og nærkampsstærk midterforsvarer, der kan komplementerer Matip.
Manolas er jeg lidt splittet omkring. Jeg så ham som relativt disciplineret for det græske landshold ved VM i 2014, men for Roma har han mere virket som en pumpet udgave af Lovren. Det gælder i øvrigt alle Romas midterforsvarere - også Fazio og Rüdiger - at de lider under koncentrationssvigt.
Men du er jo nød til at brække dem ned og se på, hvad årsagerne har været, og om det nødvendigvis vil være noget, der automatisk vil være tilbagevendende.AJ skrev:Bare siden skiftet til Lazio for mindre end 3 år siden har han været skadet 9 gange - plus den langvarige skade. Sammenlagt har skaderne holdt ham ude i 126 dage - plus den langvarige skade.Niels K skrev:Hvis du trækker den operation fra, som iøvrigt var vellykket, så kan vi jo ikke hente nogle spillere, hvis resten er så stort et problem.
Med alle de småskader her og der, skal han hele tiden bruge tid på at komme tilbage i omdrejninger for alvor. Den liste ser ikke for god ud.
De 31 dage, han er ude med en knæskade var jo fordi, han fik problemer med knæet sidst i en landskamp for Holland, hvor hollænderne så alligevel lader ham spille den næste kamp kort efter også, og Lazio var pænt sure over det. Den historie kender vi også, og det betød så efterfølgende, at han skulle opereres.
Før det havde han 2 x hælspore i januar i alt 20 dage, og det har tilsyneladende ikke generet ham efterfølgende.
Så er der et brud på en af knoglerne i midtfoden (metatarsal fracture), som er en meget normal ting for atleter, og det tager 43 dage. Det kan ske for alle, og det kan da måske også ske igen for de Vrij - who knows ?
Så tager det 9 dage at komme sig over et skinnebensbrud.
Det er 103 dage ud af de 126 dage på 3 sæsoner.
Det får ikke mine alarmklokker til at ringe, og jeg vil hellere have en rigtig god spiller, der måske/måske ikke har lidt flere skavanker og kan spille 32 PL kampe om året end en dårligere spiller, som indtil videre har set rimelig skadesfri ud, og som kan spille alle 38.
Der står netop beskrevet, at selv efter et halvt år ude efter operationen var han straks tilbage i kanonform, så han lyder mere som en Sturridge-type, der ikke bruger tid på at genfinde kampformen.
De Vrij blev udtaget til turnerings hold ved VM 2014, og han blev mig bekendt kåret til den bedste forsvarsspiller.
Det er rigtigt, at de enkelte skader kan ramme alle, men nogle spillere er bare mere tilbøjelige til at blive ofte skadet. Jeg ser dog stadig bedre købmandskab i de Vrij end i van Dijk.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så er spørgsmålet om du hellere vil have sorte tal i regnskabet, eller pokaler i skabet?AJ skrev:Det er rigtigt, at de enkelte skader kan ramme alle, men nogle spillere er bare mere tilbøjelige til at blive ofte skadet. Jeg ser dog stadig bedre købmandskab i de Vrij end i van Dijk.
Jeg mener vi skal vinde pokaler - godt købmandskab eller ej.
Godt købmandskab er en tankegang som ikke fører noget godt med sig. Den er småborgerlig. Det var heller ikke godt købmandskab at Columbus tog over Atlanten. Den spanske stat foretog en investering, hvor der var meget lille sandsynlighed for at de fik pengene retur. Det var vist heller ikke godt købmandskab at USA sendte en mand til månen. Nogle gange skal man tænke videre, end til din næsetip