Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 12. jun, 2017 11:22

Aggerdoo skrev:
Wormie skrev:Well det er deres

"Andre medier skriver (rygter)"

Selv Lfc.com har den "andre aviser skriver" side:

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... onaco-star

Så tror ikke du skal lægge noget i den ovehoved. det er med 99.9 % garanti en "made up story" for at få clicks
Præcis. Det er Express, der rapporterer det, ikke Echo. Så det kommer selvfølgelig ikke til at ske.
Ja ok. Jeg havde ikke set, at det var Express, der havde kørt historien. Inde fra den officielle stod den med Echo som kilde. Derfor tog jeg den for gode varer.

Når det er fra Express, så er den lige så uinteressant, som rygtet om Mbappé, der heller ikke kommer fra et brugbart medie.

Men hvad med Tadic? Det er Times, der kører den historie. Dem anser jeg som seriøse. Og jeg må blankt erkende, at jeg helst ikke håber på, at vi på nogen måde er interesserede i Tadic, som bestemt er en dygtig spiller, men bare ikke helt i den klasse, som vi gerne skulle hente spillere i i dette transfervindue.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... c-13170462
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. jun, 2017 13:19

Jeg håber ikke på Tadic. Der er ingen regel om at vi skal købe ind i So'ton.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 12. jun, 2017 14:06

The Guardian skriver, at Sandro Ramírez' frikøbsklausul er på sølle €6m. Hvis vi antager, at det er rigtigt, så er han tilstrækkeligt god til, at det skal overvejes at byde på ham. Han fylder blot 22 år i næste måned, og har i sin første sæson som fast mand for Málaga scoret 14 mål i 30 La Liga-kampe. Han kunne være et godt alternativ til vores angrebskæde.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » mandag, 12. jun, 2017 14:11

Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:

Det her forstår jeg slet ikke. Man er ikke villige til at byde ekstra £7M for Salah.
Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.
Pladder, der er minimum 50 % hvis endelig vi rent faktisk vil have ham.
Nej
Bare fordi du fremstår som et bedrevidende orakel, så er du det ikke, det tror jeg folk har luret. Selvfølgelig er det muligt, vi er altså i CL kval, og dernæst en af verdens største klubber. Ja det er vi sgu stadig, trods din latterlige profeti :wall: :wall: :roll: :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 12. jun, 2017 14:35

Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:

Det her forstår jeg slet ikke. Man er ikke villige til at byde ekstra £7M for Salah.
Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.
Pladder, der er minimum 50 % hvis endelig vi rent faktisk vil have ham.
Nej
Bare fordi du fremstår som et bedrevidende orakel, så er du det ikke, det tror jeg folk har luret. Selvfølgelig er det muligt, vi er altså i CL kval, og dernæst en af verdens største klubber. Ja det er vi sgu stadig, trods din latterlige profeti :wall: :wall: :roll: :roll:

Jeg har nu også svært ved, at se hvordan vi skulle få Mbappe. Han spiller allerede for en klub med væsentligt mere succes end vores og som som viser større ambitioner. Selv da vi havde CL sidst købte vi ikke spillere, som vi ikke kunne få uden CL og jeg tror vi køber ind på samme måde denne gang.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. jun, 2017 15:11

Vi skal passe på med ikke at stille os selv i en lidt uheldig situation. I sidste uge talte vi med VVD og i denne uge taler vi med Mappé. Det skruer forventningerne vildt op hos fansene, og vi kan ende med ikke få fat i et stort navn, og så fremstår vi lidt dumme.

Men jeg tror så også at vi skal have nogle store stjerner ind ad døren, for at holde på Coutinho. Han er jo sydamerikaner og for dem er Real Madrid eller Barcelona toppen af poppen.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 12. jun, 2017 15:35

athomsen skrev:Nu hvor det ser ud til VvD ikke er en mulighed, burde vi gå efter Alderweireld i Spurs. Har snakket med en del Spurs fans som mener han har en frikøbsklausul på omkring 250 mio. kr., og han vil tilsyneladende ikke forlænge med dem.
Alderweireld er klasse. Men hvorfor skifte fra Spurs til Liverpool ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 12. jun, 2017 15:54

nikand skrev:
athomsen skrev:Nu hvor det ser ud til VvD ikke er en mulighed, burde vi gå efter Alderweireld i Spurs. Har snakket med en del Spurs fans som mener han har en frikøbsklausul på omkring 250 mio. kr., og han vil tilsyneladende ikke forlænge med dem.

Øh, hvorfor ikke? Han har vel ambitioner...

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 12. jun, 2017 16:01

nikand skrev:

2-3 gange så meget i løn - der må være en årsag til problemerne med at forlænge. Ellers enig

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 12. jun, 2017 16:13

Alderweireld har da i hvert fald set nu, at vi er villige til at smide latterligt høje ugentlige hyre efter spillere, der kun kunne drømme om at have så meget som en lilletå af det talent han har. Mon ikke han forlænger med Spurs og så ender vi med at stå tilbage med Lovren og en lang næse pga van Dijk-miseren.

Der er jo heller intet vildt i, at vi forhører os om Mbappe, det kan alle jo gøre. Men vi ved jo til gengæld bare godt, at vi ikke er villige til at smide de beløb andre er villige til.

Men i det mindste har sladderspalterne godt gang i agurkesæsonen.

Jeg håber stadig på Lacazette og Douglas Costa til offensiven, men førstnævnte og Salah, kan jeg også godt nøjes med. Og ja, jeg vil hellere have Costa end Salah, fordi han er brasilianer og jeg tror, at den slags indkøb af landsmænd vil hjælpe på Coutinhos lyst til at blive i Liverpool.

Defensiven...den er straks værre!
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » mandag, 12. jun, 2017 16:49

@ Kasper88: god pointe med brasilianere er glade for andre landsmænd i klubben.

@ Pingel: Ang. Alderweireld så har spurs vel samme ambitioner som LFC og et bedre præsterende hold. Vi kan måske vinde på højere løn og at spille sammen med alle vore kæmpe stjerner.

We need a new Fowler...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 12. jun, 2017 16:59

Det sjovt som alle spillere er blevet 3-4 gange mere værd når en premier league klub kommer,

Om nogle år kommer det til at betyde at talenter bliver bange for at signe kontrakter uden "fair" frikøbs klausul

kan simpelthen ikke tage de fleste af de "beløb" som klubberne vil have for deres spillere.

Hvis vi skal smide beløb på vores spillere efter hvad andre klubber vil have for deres

så må vi vel ligge omkring

120£ mil Coutinho
90£ mil Mane
75£ Mil Firmino
75£ Mil lallana

Resten omkring 50-40£ mil :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 12. jun, 2017 17:29

nikand skrev:@ Kasper88: god pointe med brasilianere er glade for andre landsmænd i klubben.

@ Pingel: Ang. Alderweireld så har spurs vel samme ambitioner som LFC og et bedre præsterende hold. Vi kan måske vinde på højere løn og at spille sammen med alle vore kæmpe stjerner.

Det er åbenbart svært at se glimtet i øjet, når det ikke bliver understøttet af smileys... ;)

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » mandag, 12. jun, 2017 19:03

I forhold til Solanke-tråden, som har handlet lidt om, hvorvidt deltagelse på U20 landsholdet er et tegn på manglende talent, så finder jeg det lidt underholdende, at vi lige er blevet rygtet til at have haft interesse i en anden tidligere U20 VM vinder - Savic.

http://www.calciomercato.com/en/news/la ... elde-46761
Kloppite

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » mandag, 12. jun, 2017 19:07

pingel skrev:
nikand skrev:@ Kasper88: god pointe med brasilianere er glade for andre landsmænd i klubben.

Det er åbenbart svært at se glimtet i øjet, når det ikke bliver understøttet af smileys... ;)
Jeg håbede du havde et glimt i øjet og dermed lidt realistiske sans.

We need a new Fowler...

Besvar