det ville da være fantastisk, og vise at Klopp gerne vil ændre mening om spillere. For personligt er jeg overbevist om at det i så fald er de sidste 3-4 kampe Sturr fik, der har overbevist Klopp. Sturr har været pisse rusten, men det skider Sturr på, han kommer ind og gør et fint job. Jeg "frygter" dog stadig et køb i front. Ved ikke om "" er passende, for frygter det rent faktisk, da jeg ikke tror på det ville være bedre end Sturr, men at et nyindkøb, ville tage spilletid fra Sturr. Da managers jo naturligt ofte foretrækker deres egne køb.Wormie skrev:Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Verden er smask fuld af hyklere....
Thommo skrev:det ville da være fantastisk, og vise at Klopp gerne vil ændre mening om spillere. For personligt er jeg overbevist om at det i så fald er de sidste 3-4 kampe Sturr fik, der har overbevist Klopp. Sturr har været pisse rusten, men det skider Sturr på, han kommer ind og gør et fint job. Jeg "frygter" dog stadig et køb i front. Ved ikke om "" er passende, for frygter det rent faktisk, da jeg ikke tror på det ville være bedre end Sturr, men at et nyindkøb, ville tage spilletid fra Sturr. Da managers jo naturligt ofte foretrækker deres egne køb.Wormie skrev:Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.
Sturridge ville være det oplagte valg på alle måder. Men når han kun kan spille 50% af kampene og virker til, at havde mistet noget fart. Så frygter jeg vi ikke får meget kontinuerligt gavn af ham.
Desværre bliver han nok svær at sælge, for et beløb. Som kan betale for en potent afløser.
Ja heldigvis bliver han svær at sælge, også fordi han vel får mere end bund 14 vil betale, og Sturr skal også sige god for det. Et godt vindue for mig er et vindue hvor Sturr ikke bliver solgt...meget forsimplet, han kan skaffe guld til LFC, hvis Klopp spiller ham naturligvis. Jeg forstår ikke LFC fans vil af med ham, kort og godt. Synes i Origi og Ings er bedre...Og Firmino? jeg undrer mig godt nok, men som jeg har skrevet før...Vi ser fodbold forskelligt. Jeg ser Stur være 8-9/10 Origi 1-2/10 Ings inden skaderne 4-5/10 groft sagt. Firmino 4/10 han skal ikke spille 9´er, heller ikke falsk 9´erOomph242 skrev:Thommo skrev:det ville da være fantastisk, og vise at Klopp gerne vil ændre mening om spillere. For personligt er jeg overbevist om at det i så fald er de sidste 3-4 kampe Sturr fik, der har overbevist Klopp. Sturr har været pisse rusten, men det skider Sturr på, han kommer ind og gør et fint job. Jeg "frygter" dog stadig et køb i front. Ved ikke om "" er passende, for frygter det rent faktisk, da jeg ikke tror på det ville være bedre end Sturr, men at et nyindkøb, ville tage spilletid fra Sturr. Da managers jo naturligt ofte foretrækker deres egne køb.Wormie skrev:Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.
Sturridge ville være det oplagte valg på alle måder. Men når han kun kan spille 50% af kampene og virker til, at havde mistet noget fart. Så frygter jeg vi ikke får meget kontinuerligt gavn af ham.
Desværre bliver han nok svær at sælge, for et beløb. Som kan betale for en potent afløser.
Sturridge er med længder vores bedste angriber, selvom han har mistet noget fart og skarphed. Men hvis han ikke kan spille mere end 50% af kampene grundet skader, så er han svær at regne med i front og bygge angrebet op omkring. Desværre...Thommo skrev:Ja heldigvis bliver han svær at sælge, også fordi han vel får mere end bund 14 vil betale, og Sturr skal også sige god for det. Et godt vindue for mig er et vindue hvor Sturr ikke bliver solgt...meget forsimplet, han kan skaffe guld til LFC, hvis Klopp spiller ham naturligvis. Jeg forstår ikke LFC fans vil af med ham, kort og godt. Synes i Origi og Ings er bedre...Og Firmino? jeg undrer mig godt nok, men som jeg har skrevet før...Vi ser fodbold forskelligt. Jeg ser Stur være 8-9/10 Origi 1-2/10 Ings inden skaderne 4-5/10 groft sagt. Firmino 4/10 han skal ikke spille 9´er, heller ikke falsk 9´erOomph242 skrev:Thommo skrev:det ville da være fantastisk, og vise at Klopp gerne vil ændre mening om spillere. For personligt er jeg overbevist om at det i så fald er de sidste 3-4 kampe Sturr fik, der har overbevist Klopp. Sturr har været pisse rusten, men det skider Sturr på, han kommer ind og gør et fint job. Jeg "frygter" dog stadig et køb i front. Ved ikke om "" er passende, for frygter det rent faktisk, da jeg ikke tror på det ville være bedre end Sturr, men at et nyindkøb, ville tage spilletid fra Sturr. Da managers jo naturligt ofte foretrækker deres egne køb.Wormie skrev:Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.
Firmino ser jeg som en spiller der bedst lige bag forreste angriber. Origi er vel lidt vores nye N'gog og Ings er uden for bedømmelse grundet skader...
Så aller helst så jeg en ny topangriber i klubben.
Sturr er selv ude af form, vores bedste angriber, han klapper dem ind, som er den primære genskab, en angriber bør have. Klopp synes så også han skal spæne 10-13 km pr kamp, om ikke andet har Sturridge sidet på bænken masser af kampe, hvor den uskarpe(Origi naturligvis) har spillet, da det så spidsede til kom den syltede angriber ind, da Klopp vel så lyset?????Lyset består i at Origi skal væk da han åbenlyst kun kunne sparke CL væk fra LFC, og at Sturr kan sit shit. Vi skulle ikke spille Kval, hvis Klopp havde spillet Sturr istedet for Origi. Det er en af mine mange kritik punkter omkring den sympatiske tysker. Håber dog på han lærer af sine fejl...Minimum 12 point mere den kommende sæson, og ikke 2 måneders udfald den kommende sæson. Og en rusten Sturr spiller noget mere.Oomph242 skrev:
Sturridge er med længder vores bedste angriber, selvom han har mistet noget fart og skarphed. Men hvis han ikke kan spille mere end 50% af kampene grundet skader, så er han svær at regne med i front og bygge angrebet op omkring. Desværre...
Firmino ser jeg som en spiller der bedst lige bag forreste angriber. Origi er vel lidt vores nye N'gog og Ings er uden for bedømmelse grundet skader...
Nå det blev lidt en "tale" om Klopp men hva fa´en. Så summasummarum, jeg begriber ikke ønsket om ny angriber...Frygter man kan jo bare hente en ny Heskey der arbejder og arbejder, og ikke rammer målet...Vent det er jo Firmino i brasiliansk version, og meget mere chik version. Det er vel Firmino han skal tage pladsen fra den nye løber....Angriber mente jeg.Spændende om Klopp og hans nye set up overbeviser mig. Alene Dijk affæren gør jeg tvivler, ikke at det fejlede, men pris og løn, som skrevet før. Træls vindue indtil videre, og frygter på Dijk ind(for 60+) og Sturr ud (for 60-)sker....Det ville være en katastrofe i fodbold henseende for mig,
Det er rimeligt åbenlyst, at vi eksternt har lukket totalt ned for enhver form for fodring af de der 3-4 journalister, der i de sidste mange år har kommet med ret plausible og taktisk velplacerede rygter.
Og det er måske ok nok, men som sulten fan, så savner jeg næsten de dage, hvor vi da bare "hørte" et eller andet. Nu sker der absolut ingenting. Man har lidt svært ved at bevare roen, synes jeg...
Og det er måske ok nok, men som sulten fan, så savner jeg næsten de dage, hvor vi da bare "hørte" et eller andet. Nu sker der absolut ingenting. Man har lidt svært ved at bevare roen, synes jeg...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Thommo skrev:Sturr er selv ude af form, vores bedste angriber, han klapper dem ind, som er den primære genskab, en angriber bør have. Klopp synes så også han skal spæne 10-13 km pr kamp, om ikke andet har Sturridge sidet på bænken masser af kampe, hvor den uskarpe(Origi naturligvis) har spillet, da det så spidsede til kom den syltede angriber ind, da Klopp vel så lyset?????Lyset består i at Origi skal væk da han åbenlyst kun kunne sparke CL væk fra LFC, og at Sturr kan sit shit. Vi skulle ikke spille Kval, hvis Klopp havde spillet Sturr istedet for Origi. Det er en af mine mange kritik punkter omkring den sympatiske tysker. Håber dog på han lærer af sine fejl...Minimum 12 point mere den kommende sæson, og ikke 2 måneders udfald den kommende sæson. Og en rusten Sturr spiller noget mere.Oomph242 skrev:
Sturridge er med længder vores bedste angriber, selvom han har mistet noget fart og skarphed. Men hvis han ikke kan spille mere end 50% af kampene grundet skader, så er han svær at regne med i front og bygge angrebet op omkring. Desværre...
Nå det blev lidt en "tale" om Klopp men hva fa´en. Så summasummarum, jeg begriber ikke ønsket om ny angriber...Frygter man kan jo bare hente en ny Heskey der arbejder og arbejder, og ikke rammer målet...Vent det er jo Firmino i brasiliansk version, og meget mere chik version. Det er vel Firmino han skal tage pladsen fra den nye løber....Angriber mente jeg.Spændende om Klopp og hans nye set up overbeviser mig. Alene Dijk affæren gør jeg tvivler, ikke at det fejlede, men pris og løn, som skrevet før. Træls vindue indtil videre, og frygter på Dijk ind(for 60+) og Sturr ud (for 60-)sker....Det ville være en katastrofe i fodbold henseende for mig,
Undskyld jeg spørger, men overser du bevidst Sturridge's skader og det de har gjort ved ham? Desværre er de grunden til de færreste ser ham som vores primære angriber. Ingen tvivl om, at en skadesfri kontinuerligt spillende Sturridge ville være at have en angriber i verdensklasse. Men desværre er det jo en utopi tanke...
Ang. Origi så husk han også havde en vanvittig god periode, så at sige Origi er 1/2 ud af 10 er måske lige frisk nok.
At Origi undgår skader ift sine angrebskollegaer er altså et stort plus og viser at Origi åbenbart slipper bedre fra træning og kampe end Sturridge og Ings.
@ Thommo: Heskey og Firmino skal ikke sammenlignes.
Derudover køb gerne en målfarlig angriber, venstre back (Mendy), ell. Def midt Den urealistiske Veratti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
At Origi undgår skader ift sine angrebskollegaer er altså et stort plus og viser at Origi åbenbart slipper bedre fra træning og kampe end Sturridge og Ings.
@ Thommo: Heskey og Firmino skal ikke sammenlignes.
Derudover køb gerne en målfarlig angriber, venstre back (Mendy), ell. Def midt Den urealistiske Veratti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Lallana savnede Ings sidste sæson:
https://www.transfermarkt.co.uk/alex-ox ... ler/143424
Spm er, om vi skal satse på, at vores 4 angribere holder sig nogenlunde skadesfri i denne sæson, og så henter vi ikke en angriber, eller om vi måske skal skille os af med 2 af vores nuværende og købe en anden ?
Jeg synes, at meget taler for at beholde de 4, vi har. Dels har de alle kvalitet, og de har forskellige spidskompetencer. De kan spille alene på toppen, eller med en makker. Lønningerne til vores angribere er ikke voldsomt store med 120/uge til Studge, 100 til Firmino, 60 til Ings og 25 til Origi. Hvis særligt Studge og Ings holder sig skadesfrie i sæsonen, så vil vi have givet os selv et meget bedre udgangspunkt for at få en toppris for dem næste sommer, eller de vil have have vist Klopp, at de er værd at holde på.
Jeg vil gerne tage chancen mht skader og beholde de 4 angribere, vi har. Det ville glæde mig rigtig meget, hvis Ings og Sturridge gik hen og spillede en kanon sæson.
Spm er, om vi skal satse på, at vores 4 angribere holder sig nogenlunde skadesfri i denne sæson, og så henter vi ikke en angriber, eller om vi måske skal skille os af med 2 af vores nuværende og købe en anden ?
Jeg synes, at meget taler for at beholde de 4, vi har. Dels har de alle kvalitet, og de har forskellige spidskompetencer. De kan spille alene på toppen, eller med en makker. Lønningerne til vores angribere er ikke voldsomt store med 120/uge til Studge, 100 til Firmino, 60 til Ings og 25 til Origi. Hvis særligt Studge og Ings holder sig skadesfrie i sæsonen, så vil vi have givet os selv et meget bedre udgangspunkt for at få en toppris for dem næste sommer, eller de vil have have vist Klopp, at de er værd at holde på.
Jeg vil gerne tage chancen mht skader og beholde de 4 angribere, vi har. Det ville glæde mig rigtig meget, hvis Ings og Sturridge gik hen og spillede en kanon sæson.
Jeg er helt enig! Jeg synes kun at vi skal gå efter en angriber hvis vi kan få én fra øverste hylde (såsom Aubameyang eller Mbappe) eller et kæmpetalent. Ellers bør prioiteten ligge på venstre back, midterforsvar og defensiv/central midt.Niels K skrev:Lallana savnede Ings sidste sæson:
Og reelt set har vi jo 5 angribere nu....med Solanke...
Er Ox'en alternativet, hvis vi ikke kan skrive med Naby Keita ?
Han florerer i hvert fald konstant i rygtemøllen og har gjort det længe.
-
Det er svært at vurdere, om de opståede rygter om Ox's afgang kommer fra agenten, som en taktisk manøvre for at presse Arsenal i kontraktforhandlingerne.Niels K skrev:Er Ox'en alternativet, hvis vi ikke kan skrive med Naby Keita ?
Alt andet lige, så vil Ox være et mystisk alternativ til Keita. Begge spillere er atletiske, men der stopper lighederne så også. Keita er bedre i pasningsspillet og generelt langt mere sikker på bolden.
Ox er en dygtig alsidig spiller, som oftest får megen usaglig kritik med på vejen. Men med tanke på de spillertyper vi allerede kan mønstre på den centrale midtbane, ser jeg ikke Ox som den nødvendige brik i puslespillet. Vi besidder allerede løbestærke og dynamiske spillere i Henderson, Can og Winajldum. Vi mangler til gengæld en midtbanegeneral, der kan diktere tempoet i spillet. Og denne opgave forventer jeg ikke Ox kan udfylde.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Man skulle tro at Carra har hørt hvad jeg har sagt
– Man må imidlertid ikke gå i fella det vil være å bare kjøpe inn spillere for troppen, man må kjøpe inn spillere som styrker startelleveren. Dersom man får tak i 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren, vil det bety at 3-4 av de som var faste forrige sesong blir å finne på benken. Det gjør benken sterkere, og ergo laget mye sterkere. Det handler ikke bare om antall. Det handler om å få tak i den riktige kvaliteten – spillere som kan gå rett inn på laget, fortsetter Carra.
Fra den norske.

– Man må imidlertid ikke gå i fella det vil være å bare kjøpe inn spillere for troppen, man må kjøpe inn spillere som styrker startelleveren. Dersom man får tak i 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren, vil det bety at 3-4 av de som var faste forrige sesong blir å finne på benken. Det gjør benken sterkere, og ergo laget mye sterkere. Det handler ikke bare om antall. Det handler om å få tak i den riktige kvaliteten – spillere som kan gå rett inn på laget, fortsetter Carra.
Fra den norske.
Det tror jeg sådan set, at alle er med på, men det bliver bare temmelig svært (og dyrt) at få 3-4 spillere ind, der gør det bedre end dem, vi har i forvejen. Selv Milner har på venstre back gjort det rigtig flot i størstedelen af sæsonen, og mange har ham blandt de bedste venstre backs sidste sæson. Vi kan nok højne niveauet på VB og i centerforsvaret, men det bliver ikke så let længere fremme på banen.Hr. Drejer skrev:Man skulle tro at Carra har hørt hvad jeg har sagt![]()
Fra den norske.
Salah ser jeg ikke nødvendigvis som en forstærking men forhåbentlig en, som matcher de andre offensiv-spillere, når der skal roteres, er skader osv.
Logikken er da god nok isoleret set. Men det er bare alt for forsimplet stillet op. Og meget nemt at sige.
Kan godt lide Carra, og han har da mere viden om livet i en professionel klub end mig, men jeg synes ikke altid han er lige nuanceret i sine udtalelser. Tværtimod.
Kan godt lide Carra, og han har da mere viden om livet i en professionel klub end mig, men jeg synes ikke altid han er lige nuanceret i sine udtalelser. Tværtimod.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."