City og Bayern er største bejlere pt.Hr. Drejer skrev:Ryger Sanchez? Hvor er han rygtet hen?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Et rygte som jeg selv har startet siger at Liverpool ligger 3'erMads T. skrev:City og Bayern er største bejlere pt.Hr. Drejer skrev:Ryger Sanchez? Hvor er han rygtet hen?

Chelsea har da også været ude med riven lige før vinduet åbnede, men det gi måske i sig selv...
han passer nok også bedre ind i Bayern, især fordi Robben og Ribery ikke kan så meget mere.
Transfervinduet har været åbent i syv (7!) dage, vi har signet Salah, et af vores toptargets, vi er på ingen måde ude og kampen om Keita, og VvD sagaen kører også stadig. Derudover har vi hentet Solanke som kan have en yderst spændende fremtid.
Hvordan kan folk herinde være ved at gå i panik og begynde at snakke om at transfervinduet er en fiasko?
Undskyld mig, men der er godt nok nogen herinde der lyder som forkælede børn der er med deres forældre i Bilka.
Hvordan kan folk herinde være ved at gå i panik og begynde at snakke om at transfervinduet er en fiasko?
Undskyld mig, men der er godt nok nogen herinde der lyder som forkælede børn der er med deres forældre i Bilka.
Måske.Mads T. skrev:Transfervinduet har været åbent i syv (7!) dage, vi har signet Salah, et af vores toptargets, vi er på ingen måde ude og kampen om Keita, og VvD sagaen kører også stadig. Derudover har vi hentet Solanke som kan have en yderst spændende fremtid.
Personligt er jeg ikke helt oppe at ringe over at vi har hentet en dyr spiller (Salah) til en position hvor vi i forvejen er stærke i startopstillingen. Og at vi har hentet Solanke som en tribunal kan beslutte skal koste os kassen har jeg også svært ved at juble over.
Jeg skriger som i de sidste mange transfervinduer efter en venstre back. Vores svageste position siden.....ja jeg ved ikke hvor længe....flere år i al fald. Jeg er bange for at vi endnu engang ikke køber en vb, eller måske køber en spiller der måske med tiden kan blive bedre end den højrefodede midtbanespiller Milner. Det er bare slet ikke godt nok. Vi skal have en stærk spiller der kan gå direkte ind og forstærke startopstillingen!!! Det er med længder den vigtigste position på holdet at få forstærket....så længe der intet sker på vb så er jeg ikke tilfreds....
Mads T. skrev:Transfervinduet har været åbent i syv (7!) dage, vi har signet Salah, et af vores toptargets, vi er på ingen måde ude og kampen om Keita, og VvD sagaen kører også stadig. Derudover har vi hentet Solanke som kan have en yderst spændende fremtid.
Mon ikke mere vi er bange for, det ender som de fleste transfervinduer. En masse gode spillere bliver linket til os og vi ender med en mellemløsning som kan være hit or miss. Vi skal spille CL, cups og PL næste sæson truppen mangler kvalitet flere steder og brede. Vi ser en vores nærmeste konkurenter ruste kraftigt op, så vi skal gerne følge med. Næste sæson bliver også langt sværere i PL de små vil helt sikkert ikke prøve, at spille op med os som i efteråret og vores stærkeste konkurrenter vil også være bedre forberedt vores all out on attack fodbold.
Der er selvfølgelig massere af tid tilbage, at handle i. Men hvad er vores andet valg når nu Keita og VvD misser. Hvis de er af Klaven kvalitet, så er det jo næsten lige meget med et køb.
Thats the spirit.....eller nogetOomph242 skrev:Men hvad er vores andet valg når nu Keita og VvD misser.
Verden er smask fuld af hyklere....
I hvert fald spændende. Så vi ikke får en kl. Fem i fem!Thommo skrev:Thats the spirit.....eller nogetOomph242 skrev:Men hvad er vores andet valg når nu Keita og VvD misser.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Kald det hvad du vil. Men det ser skidt ud med de handler og alternativerne ser lige så skidte ud eller mangel på.Thommo skrev:Thats the spirit.....eller nogetOomph242 skrev:Men hvad er vores andet valg når nu Keita og VvD misser.
Da Dijk affæren kørte på sit højeste, virkede det nærmest som om han er den eneste på kloden der kan sit job, der er masser af alternativer. Jeg tror scouts og dem på ledelses gangen i LFC har solide alternativer i kikkerten, hvis det mod min forventning, ikke bliver til Dijk i LFC i dette vindue, til vild overpris desværre(dvs +35 mill). Jeg ved ikke hvad alternativerne er, da jeg ikke kender nogle med insider viden desværre. Med kun 8 uger tilbage af vinduet, kan jeg dog godt forstå pessimismen blomstrer så vildt
.

Fuldstændig enig, en venstre back ville også være fint og ingen fra Hull eller lignende takFilos of Isk skrev:jeg syntes også det er lidt stejlt, han er 26, så om to år er han for "gammel" til at sælge videre til en hæderlig pris, hvis nu han ikke kan falde til. Jeg vil sige at jeg syntes det som minimum er ok at vi gik efter Salah, Keita og VvD først, det er posistioner, hvor vi ikke er lige så godt besat(slet ikke besat i Salahs tilfælde). Vi kan sagtens forbedre os i angrebet, men vi har gode spillere i forvejen, så der skal noget helt særligt til, imø. Det klart står vi med pengene og real virkelig gerne vil af med Morata, så lad os da endelig købe ham, men vi skal ikke ud og lave flere Robbie Keane handler.khede skrev:500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL
Okay, mester. Nu er det jo fuldstændig underordnet, hvornår transfervinduet åbner. Man må handle året rundt, spilleren kan bare ikke tiltræde, før transfervinduet åbner.Mads T. skrev:Transfervinduet har været åbent i syv (7!) dage, vi har signet Salah, et af vores toptargets, vi er på ingen måde ude og kampen om Keita, og VvD sagaen kører også stadig. Derudover har vi hentet Solanke som kan have en yderst spændende fremtid.
Jeg ser generelt ikke folk panikke, men det er klart, at det ikke er det fedeste at se os - angiveligt - have det svært med at lande vores transfermål.
Nogle panikker nu allerede ret så kraftigt, det kan vist ikke misforståes, når man læser indlægene. Og vinduet åbnede for knap en måned siden i England, for nu igen at fluekneppe. Men enig i Bilka eksemplet, faktisk godt beskrevet som jeg ser det.Aggerdoo skrev:Okay, mester. Nu er det jo fuldstændig underordnet, hvornår transfervinduet åbner. Man må handle året rundt, spilleren kan bare ikke tiltræde, før transfervinduet åbner.Mads T. skrev:Transfervinduet har været åbent i syv (7!) dage, vi har signet Salah, et af vores toptargets, vi er på ingen måde ude og kampen om Keita, og VvD sagaen kører også stadig. Derudover har vi hentet Solanke som kan have en yderst spændende fremtid.
Jeg ser generelt ikke folk panikke, men det er klart, at det ikke er det fedeste at se os - angiveligt - have det svært med at lande vores transfermål.
Edit, er det ændret så det åbner 1. juli, der står begge datoer på nettet, altså også 9/6
Senest rettet af Thommo fredag, 07. jul, 2017 23:27, rettet i alt 1 gang.
Og hvor mange klubber klubber tror du så giver deres ledende spillere lov til at snakke med andre klubber mit under sæsonen? Desuden er det jo ikke kun os der har svært ved at lukke handler i det her marked. Chelsea, scum, City, Real m.m. kæmper jo også med mange af de spillere de er kædet sammen med, når de sælgende klubber skruer priserne op til vanvittige højder.
Og så synes jeg egentlig panik er et meget sigende ord, når der tales fiasko på transfervinduets 7. dag ud af 62.
Og så synes jeg egentlig panik er et meget sigende ord, når der tales fiasko på transfervinduets 7. dag ud af 62.
Hvem skal ind?
Og så er det jo også kendt, at de fleste klubber først ønsker at sælge en vigtig spiller, når de har fundet en erstatning. Det forsinker også processen, og det er vel også derfor mange større handler sker sidst på sommeren.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Keita er vel ment som erstatning for Lucas.
Hvis de køber ny venstre back kunne Milner spiller den dynamiske defensive midt ?. Og ville det give mening at købe marco asensio.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marco_Asensio
Hvis de køber ny venstre back kunne Milner spiller den dynamiske defensive midt ?. Og ville det give mening at købe marco asensio.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marco_Asensio
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.