Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Jeg synes ikke vi skal erstatte en start-11 spiller med en til bænken!
Hmmm, jeg synes der er noget som taler for, og noget som taler i mod.
Hvad vil han koste?
Hvad vil han koste?
Coutinho: https://www.premierleague.com/players/4 ... inho/statsHr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Hvad vil han koste?
Vs.
Mahrez: https://www.premierleague.com/players/8 ... hrez/stats
Har svært ved at se, hvad der skulle tale for at hente ham som erstatning for Coutinho. Mahrez er ikke i nærheden af Coutinhos niveau. Overhovedet. Jeg vil gætte på, at prisen ligger på ikke under 50 mio. pund, og det er han på ingen måde værd.Hr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Hvad vil han koste?
Så hellere sætte alt ind på at hente Sanchez, som angiveligt koster omkring 30 mio. pund. Han er to år ældre, men han er også to klasser bedre.
Vi lurer tilsyneladende også på Gelson Martins:
http://sportwitness.co.uk/liverpool-clo ... -pricetag/
Der bliver også luret på angrebstalenter:
http://readliverpoolfc.com/2018/01/05/l ... -geubbels/
http://sportwitness.co.uk/liverpool-clo ... -pricetag/
Der bliver også luret på angrebstalenter:
http://readliverpoolfc.com/2018/01/05/l ... -geubbels/
Senest rettet af Niels K fredag, 05. jan, 2018 17:12, rettet i alt 1 gang.
Helt enig...eller altså, jeg kender sgu ikke så meget til Oblak, men Butland ser jeg overhovedet ikke som bedre end det vi har, tværtimod ville jeg slet ikke bytte ham for hverken Migs eller Karius, selv hvis vi fik en stak penge oveni. Jaja, han er kun 24 som Karius, så selvfølgelig kan han fortsætte sin udvikling og om 3 år være fantastisk...eller som ham der den anden engelske keeper, som Guardiola sendte væk fra ManC, gå i glemmebogen som en middelmådig målmand.Emmy skrev:Det er et let dilemma. Jeg ville tage Oblak og Mahrez. Butland ser jeg ikke som afgørende bedre end hvad vi har.
Hvis vi skal smide en masse penge efter endnu en keeper, så skal det saft susme være en markant opgradering fra dag 1.
Er Mahrez og Leicesters spillestil ikke meget direkte ? Altså få berøringer og så ligger den i nettet. Jeg synes det var noget af det de var gode til da de vandt mesterskabet. Tit var det vel Mahrez der satte Vardy op med en god aflevering eller husker jeg forkert?Niels K skrev:Coutinho: https://www.premierleague.com/players/4 ... inho/statsHr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Hvad vil han koste?
Vs.
Mahrez: https://www.premierleague.com/players/8 ... hrez/stats
Det var vel også sådan Dortmund havde succes under Klopp. Sammen med gegenpress stilen.
Hvis Klopp kan få Mahrez til at løbe lidt mere, er det måske ikke tosset. Selvom jeg helt sikkert hellere så at vi holdt på Coutinho indtil sommer og så gik efter Pulisic i Dortmund.
Uanset hvad skal Klopp jo nok justere lidt, hvis Coutinho smutter. Jeg synes bare jeg mindes hans Dortmund hold bruge en del færre afleveringer end vi gør nu.
Men ærgeligt at vi skal have disse bekymringer i en ellers lovende sæson, hvor jeg synes vi er på et godt run.
YNWA
Hvis Oblak er indenfor rækkevidde så sæt igang. Udnyt klausul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Men spørgsmålet er vel om vi skal finde en direkte erstatning til Coutinho, eller om vi skal generelt stå stærkere?
Coutinho er ret unik i sin stil, så derfor kan han ikke bare sådan erstattes.
Skulle han smutte ville jeg mene at Keita + en mere defensiv midt kunne skabe den nødvendige balance centralt.
En fløj mere kunne skabe den bredde vi mangler lige på den plads. (Lemar?)
PS: han er ikke solgt endnu...
Skulle han smutte ville jeg mene at Keita + en mere defensiv midt kunne skabe den nødvendige balance centralt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Der skal ikke findes en direkte erstatning og der kan der vel næppe heller. Investeres pengene for salget fornuftigt på måske en Oblak til målet, købe Keita fri nu, en Mahrez eller måske en Sanchez så står vi stærkt selvom Cou forsvinder.ilusio skrev:Men spørgsmålet er vel om vi skal finde en direkte erstatning til Coutinho, eller om vi skal generelt stå stærkere?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Keita ville pynte på holdet iaften og en bedre målmand
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Jeg tror at en absolut klassemålmand ville redde de point vi taber ved Coutinho salget(hvornår det så end sker).
Hvis Matip ikke opper sig så kan det jo også være at Lille Virgil skal have en ny makker. Jeg tror dog at der er gode chancer for at Matip kommer ind i en god periode i april-maj.
Så er der DM pladsen, selvom jeg er større fan af Can end gennemsnittet, så må jeg jo nok indrømme at lige nu er han et stykke fra at være blandt de ti bedste på den plads. Log Hendo er endnu længere fra, selvom han trods alt nok stadig er en bedre fodboldspiller end Can.
Hvis Matip ikke opper sig så kan det jo også være at Lille Virgil skal have en ny makker. Jeg tror dog at der er gode chancer for at Matip kommer ind i en god periode i april-maj.
Så er der DM pladsen, selvom jeg er større fan af Can end gennemsnittet, så må jeg jo nok indrømme at lige nu er han et stykke fra at være blandt de ti bedste på den plads. Log Hendo er endnu længere fra, selvom han trods alt nok stadig er en bedre fodboldspiller end Can.
Hvor lille Virgil, mystisk omtale af en LFC´er? Nå men Matip er jeg overbevist om bliver god igen, med en god makker. Håber lidt Nzonzi hentes og Can kan komme til ønske destinationen, som ikke er Liverpool. Jeg fatter ikke Klopp bliver ved med at spille Can når han sagtens kan bænkes, og ikke vil forlænge. Grujic gør det formentligt ikke dårligere efter rusten er banket af.....Filos of Isk skrev:Jeg tror at en absolut klassemålmand ville redde de point vi taber ved Coutinho salget(hvornår det så end sker).
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
@Thommo:
Lille Virgil er en dansk børnebogsklassiker og den er endda skrevet af en Randersmand - Ole Lund Kirkegaard. Fed bog. Så det er i min bog en kæmpe cadeau at blive kaldt Lille Virgil.
Lille Virgil er en dansk børnebogsklassiker og den er endda skrevet af en Randersmand - Ole Lund Kirkegaard. Fed bog. Så det er i min bog en kæmpe cadeau at blive kaldt Lille Virgil.
Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Verden er smask fuld af hyklere....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.