Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Som CL-semifinalist, så bør mindst den ene af vores eventuelle transfers være helt i top. Tænker ikke, at vi kan få en af disse offensive, men det er det niveau, som jeg mener, at vi skal jagte.
Offensivt: Griezmann, Dybala, Werner
Midt: Keita
Defensivt: Alderweireld eller De Vriej
Ungdom: Sessegnon
Jeg føler reelt ikke, at vi behøver, at handle flere end tre spillere. Og reelt måske kun to, hvis man virkelig føler, at Gomez vil være klar til at have en rolle i midterforsvaret - nu hvor Clyne er tilbage.
Med Keita allerede på plads, så er absolut vigtigste område, at få en spiller ind, der sikrer samme offensive kvalitet som vi allerede har, selvom en af de forreste tre skulle hviles eller være skadet.
Jeg føler reelt ikke, at vi behøver, at handle flere end tre spillere. Og reelt måske kun to, hvis man virkelig føler, at Gomez vil være klar til at have en rolle i midterforsvaret - nu hvor Clyne er tilbage.
Med Keita allerede på plads, så er absolut vigtigste område, at få en spiller ind, der sikrer samme offensive kvalitet som vi allerede har, selvom en af de forreste tre skulle hviles eller være skadet.
Kloppite
Sommervinduet må jo vise, om Klopp bare har gjort en dyd ud af nødvendigheden. Det tror jeg nu ikke. Jeg tror simpelthen, det er imod hele hans filosofi. Og jeg undrer mig lidt over, at man efter 2½ år med Klopp kan spekulere i Dybala og Griezmann. Og i januar skulle vi også panikkøbe Sanchez.Filos of Isk skrev:Det var også en af grundende til at jeg skrev i mit oprindelige svar at jeg ikke syntes det lød som noget Herr Klopp kunne finde på.AJJ skrev:Hvad er det lige i Klopps transferhistorik, der skulle tilsige en interesse i Dybala? Klopp kommer aldrig til at købe en etableret spiller fra en af de store klubber.
Men man må så også spørge:
- hvor ofte har Klopp reelt haft muligheden for at købe spillere fra andre topklubber?
Hverken Liverpool eller Dortmund har haft giga budgetter og kunne lokke med markante lønstigninger og de har heller ikke kunnet lokke med at være solidt etablerede topklubber med nærgaranti for pokaler.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Jeg tror også at du har ret.AJJ skrev:Sommervinduet må jo vise, om Klopp bare har gjort en dyd ud af nødvendigheden. Det tror jeg nu ikke. Jeg tror simpelthen, det er imod hele hans filosofi. Og jeg undrer mig lidt over, at man efter 2½ år med Klopp kan spekulere i Dybala og Griezmann. Og i januar skulle vi også panikkøbe Sanchez.Filos of Isk skrev:Det var også en af grundende til at jeg skrev i mit oprindelige svar at jeg ikke syntes det lød som noget Herr Klopp kunne finde på.AJJ skrev:Hvad er det lige i Klopps transferhistorik, der skulle tilsige en interesse i Dybala? Klopp kommer aldrig til at købe en etableret spiller fra en af de store klubber.
Men man må så også spørge:
- hvor ofte har Klopp reelt haft muligheden for at købe spillere fra andre topklubber?
Hverken Liverpool eller Dortmund har haft giga budgetter og kunne lokke med markante lønstigninger og de har heller ikke kunnet lokke med at være solidt etablerede topklubber med nærgaranti for pokaler.
Alene det at Klopp tog til Liverpool istedet for at vente på At Scum eller Bayern skulle bruge en manager...
Jeg er meget enig, og vi taler sikkert omkring 100 mille. Normalt betales spillere jo af i rater af 4, hvis det er en 4 årig kontrakt, der forhandles igennem eller andre former for ratebetaling og så kan de kombineres med præstationsafhængige betalinger men i og med, at vi skulle have fået langt de fleste af de 140 mille for Coutinho up front, så kan vi også tilbyde at ligge fx halvdelen eller måske mere for en ny spiller, og det tror jeg ikke, at så mange klubber kan tilbyde, hvilket gør os meget attraktive som købere, og det skal da udnyttes.texy skrev:Som CL-semifinalist, så bør mindst den ene af vores eventuelle transfers være helt i top. Tænker ikke, at vi kan få en af disse offensive, men det er det niveau, som jeg mener, at vi skal jagte.
Af andre "ungdomsspillere" kunne nævnes Matthijs de Ligt fra Ajax og måske en James Maddison fra Norwich ?
Senest rettet af Niels K mandag, 16. apr, 2018 11:35, rettet i alt 1 gang.
Jeg synes det vigtigeste i dette vindue må være at få styrket bredden til de tre forreste pladser.
Vi mangler en backup, og helst en som kan dække alle tre pladser foran.
Woodburn kunne dog være et alternativ, men ved ikke om han er gået i stå efter hans fornemme entre på den store scene.. ?
Woodburn kunne dog være et alternativ, men ved ikke om han er gået i stå efter hans fornemme entre på den store scene.. ?
-
Han har været lidt skadet i foråret. Det kostede ham nok lidt.TG12 skrev:Jeg synes det vigtigeste i dette vindue må være at få styrket bredden til de tre forreste pladser.
Ellers så passer man jo på ham, han er stadig meget ung.
Wilson har gjort det godt på udlån så vi har da nogle unge muligheder.
Men er helt enig i at det er vores største svaghed. Jeg vil mene at Salah-Mané pladserne er de største problemer. Så først og fremmest skal en ny spiller kunne indgå der og hvis han så tilmed er en bedre angriber end Ings/Solanke så er det bare super.
Min tanke ang. Dybala er at han kræver utrolig meget for de andre omkring sig for st spille vidunderligt som han kan. Holdtaktisk er han er svær størrelse, da hans arbejde uden bolden ligger langt fra Firmino.
Sampaoli udtog ikke Dybala sidste gang pga. Den anarkistisk spillestil! Lidt vildt.
Sampaoli udtog ikke Dybala sidste gang pga. Den anarkistisk spillestil! Lidt vildt.
We need a new Fowler...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg kan altså godt lide den rumlen i krogene der er, om at vi skulle være interesserede i at tilbyde Marcus Rashford en ordentlig træner, som kan udvikle hans kæmpe potentiale.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Uh, det er nogen sjove kroge du kommer i. Det ville give fin mening.Cynwal skrev:Jeg kan altså godt lide den rumlen i krogene der er, om at vi skulle være interesserede i at tilbyde Marcus Rashford en ordentlig træner, som kan udvikle hans kæmpe potentiale.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jepper - For ALLE parter. Mourinho kunne så få en stor fed check, som han kan bruge på at købe en overvurderet verdensstjerne, som han bagefter prøver at putte ned i en spillemæssig skabelon, som ikke passer til spillerens spidskompetencer.......! Jeg tænker: Paul Pogba, Henrikh Mkhitaryan ....(fortsæt selv).......Filos of Isk skrev:Uh, det er nogen sjove kroge du kommer i. Det ville give fin mening.Cynwal skrev:
Vi SMADRER det PIShold !
Nogen gange bliver jeg helt bange for om vi deler hjerne. Vi er som regel alt for meget på bølgelængde (ikke når det gælder spil på resultater dogCynwal skrev:Jepper - For ALLE parter. Mourinho kunne så få en stor fed check, som han kan bruge på at købe en overvurderet verdensstjerne, som han bagefter prøver at putte ned i en spillemæssig skabelon, som ikke passer til spillerens spidskompetencer.......! Jeg tænker: Paul Pogba, Henrikh Mkhitaryan ....(fortsæt selv).......Filos of Isk skrev:Uh, det er nogen sjove kroge du kommer i. Det ville give fin mening.Cynwal skrev:

-
Jeg er bare bange for at hvis han vil væk så tager han til London eller udlandet. Men han er lige en type vi har brug for og vi er et hold han vil kunne gøre det rigtig godt på.Niche skrev:Nogen gange bliver jeg helt bange for om vi deler hjerne. Vi er som regel alt for meget på bølgelængde (ikke når det gælder spil på resultater dogCynwal skrev:Jepper - For ALLE parter. Mourinho kunne så få en stor fed check, som han kan bruge på at købe en overvurderet verdensstjerne, som han bagefter prøver at putte ned i en spillemæssig skabelon, som ikke passer til spillerens spidskompetencer.......! Jeg tænker: Paul Pogba, Henrikh Mkhitaryan ....(fortsæt selv).......Filos of Isk skrev:Uh, det er nogen sjove kroge du kommer i. Det ville give fin mening.Cynwal skrev:)... Rashford ville være vild at få ind, men det er vist desværre ikke noget vi skal sætte næsen op efter. Ellers kunne Wilfried Saha være spændende.
Nu delte jeg på et tidspunkt en “oplysning” omkring Pep og hans kontraktudløb efter næste sæson. Hvor jeg gav en oplysning om, at en min fodbold kammerater handler med Pep’s kone ( hun har 2 tøjbutikker ) og konen havde fortalt min ven, at Pep ikke forlænger sin kontrakt når den udløber efter næste sæson. Der var så et par “overbærende” kommentarer til den historie el oplysning jeg videregav. Nu skal jeg jo ikke kunne sige, at hvis “staten” finder endnu flere millioner frem, at ha ikke tager et ekstra år, men jeg tvivler da min ven er blevet rigtig gode venner med konen ( ikke på den måde....-:) ! Hvorfor skulle fortælle min ven det hvis det ikke var rigtig.
Nu har jeg en anden “historie” og hvis jeg tager fejl skal jeg nok fortælle hvor jeg har historien fra, så jeg har “lidt troværdighed”. Jeg vil blive meget overrasket hvis ikke Ndidi spiller i LFC næste sæson og for den sags skyld kan jeg osse nævne at Mahrez formentlig spiller i City næste sæson. Ja jeg helt med på, at James Pearce har skrevet at LFC ingen interesse har i Ndidi, men det har jeg meget svært ved at tro er rigtig....!
Nu har jeg en anden “historie” og hvis jeg tager fejl skal jeg nok fortælle hvor jeg har historien fra, så jeg har “lidt troværdighed”. Jeg vil blive meget overrasket hvis ikke Ndidi spiller i LFC næste sæson og for den sags skyld kan jeg osse nævne at Mahrez formentlig spiller i City næste sæson. Ja jeg helt med på, at James Pearce har skrevet at LFC ingen interesse har i Ndidi, men det har jeg meget svært ved at tro er rigtig....!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Handler du også i min kiosk på Vesterbro 

Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro