Aggerdoo skrev:Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt
Synes det ville være fedt at få Fekir ind som backup for vores tre forreste. Han minder mig en smule om Salah i spillestil, dog uden at være så hurtig og direkte, men lidt mere en dribletype med godt overblik og spark.Wormie skrev:Aggerdoo skrev:Det synes jeg slet ikke var tydeligt. Sidder også og ser kampen.Wormie skrev:virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
folk kan selv dømme
Foretrækker så klart Fekir frem for Talisca og jeg tror ikke på at vi henter dem begge til samme plads. Så forhåbentlig er det ikke Liverpool han henviser til som rival til Everton. Vi kæmper jo alligevel ikke med Everton om noget, dertil er vi dem langt overlegneNiels K skrev:Får Senol Gunes lige talt over sig her vedr. Talisca ?
https://www.fourfourtwo.com/news/talisc ... iktas-boss
Måske skal der virkelig hentes offensivt skyts ind til midt og angreb i dette vindue ? Man jo også sige, at vi højest sandsynligft mister Can, vi har Ox ude til et godt stykke ind i sæsonen, og Lallana og Milner er grundet skadeshistorik og alder jo ikke langtidsholdbare løsninger, så der skal nok mere end Keita ind i dette vindue, og måske ses Fekir primært som manden, der skal veksle med de 3 forreste ?
Bestemt. Kan han erhverves for en god pris til en fair løn, så vil han være en rigtig fin tilføjelse. Når han rammer dagen, er han topklasse.Cee-Jay skrev:Måske et longshot, men som back-up og en som vil presse sig på, så tænker jeg at Shaqiri kunne være et 'billigt' alternativ til mange af de mulighed, som der nævnes...? Vi kender hans topniveau, og med bedre medspillere, så synes jeg han kunne være en rigtig spændende tilføjelse!
Jo, jeg følger skam lidt med nu og da... Der var vist et interview, hvor Dembele sagde, at han havde mødtes med Klopp i Paris, men allerede havde besluttet sig for Dortmund. Jeg mener ikke at have hørt Klopps udlægning af bemeldte møde? Det kunne være, han var meget interesseret efter det møde og "tabte kampen". Eller det kunne også være, jf. Klopps egen omtale af formålet med at møde potentiel spiller face to face (menneskerkender osv.), at Klopp trak følehornene til sig. Hvem ved...Robbie_God_Fowler skrev:Nu er du efter andre herinde i forhold til kildekritik, så det er vel på sin plads at fremhæve, at hvis du selv havde brugt lidt tid på at undersøge dette rygte, så ville du have opdaget at Klopp udviste stor interesse for Dembele tilbage i 2016, men tabte kampen til Dortmund. Dembele udtalte i denne sammenhæng, at han mødte Klopp, men allerede havde truffet sit valg.AJJ skrev:Nej, du har ret, det er helt på månen med Dembele. Selvfølgelig henter Klopp ikke en overpriced spiller, som ikke har hovedet skruet helt rigtigt på.YNWA96 skrev:Jeg tror ikke et sekund på, at LFC henter Dembele fra Barca. Synes dette “rygte” giver meget mere mening efter salget af Coutinho.
https://t.co/G3gDfWMFbt?amp=1
Det kan være, at der ikke er hold i rygterne, men det er ikke “helt på månen” at debattere en potentiel handel med afsæt i ovenstående og de rygter som samtidig kommer fra Barcelona lejren.
Det giver jo fin mening. Alt andet ville næsten være ulogisk.Niels K skrev:Klopp foretrækker engelske spillere, hvis alt andet er lige:
http://sportwitness.co.uk/create-good-a ... h-players/
Jeg overvejede også at skrive lidt mere, men det er bestemt ikke breaking news, og jeg forstår det også sagtens. Jeg har bare ikke bemærket, at det er udtalt så håndfast før ?texy skrev:Det giver jo fin mening. Alt andet ville næsten være ulogisk.Niels K skrev:Klopp foretrækker engelske spillere, hvis alt andet er lige:
http://sportwitness.co.uk/create-good-a ... h-players/
Hvorfor Dembele også diskuteres i en tråd, der anvendes til mere eller mindre løse rygter såvel som brugernes egne ønsker til spillerindkøb. I den henseende er der ikke brug for en smagsdommer til at vurdere, hvad der bør og skal debateres.AJJ skrev:Jo, jeg følger skam lidt med nu og da... Der var vist et interview, hvor Dembele sagde, at han havde mødtes med Klopp i Paris, men allerede havde besluttet sig for Dortmund. Jeg mener ikke at have hørt Klopps udlægning af bemeldte møde? Det kunne være, han var meget interesseret efter det møde og "tabte kampen". Eller det kunne også være, jf. Klopps egen omtale af formålet med at møde potentiel spiller face to face (menneskerkender osv.), at Klopp trak følehornene til sig. Hvem ved...Robbie_God_Fowler skrev:Nu er du efter andre herinde i forhold til kildekritik, så det er vel på sin plads at fremhæve, at hvis du selv havde brugt lidt tid på at undersøge dette rygte, så ville du have opdaget at Klopp udviste stor interesse for Dembele tilbage i 2016, men tabte kampen til Dortmund. Dembele udtalte i denne sammenhæng, at han mødte Klopp, men allerede havde truffet sit valg.AJJ skrev:Nej, du har ret, det er helt på månen med Dembele. Selvfølgelig henter Klopp ikke en overpriced spiller, som ikke har hovedet skruet helt rigtigt på.YNWA96 skrev:Jeg tror ikke et sekund på, at LFC henter Dembele fra Barca. Synes dette “rygte” giver meget mere mening efter salget af Coutinho.
https://t.co/G3gDfWMFbt?amp=1
Det kan være, at der ikke er hold i rygterne, men det er ikke “helt på månen” at debattere en potentiel handel med afsæt i ovenstående og de rygter som samtidig kommer fra Barcelona lejren.
Og uanset hvad, er der siden løbet en del vand i åen (solgt til Barca for overpris, måden han forlod Dortmund på, var der noget med et af Klopps huse? Og sidst, men ikke mindst, udviklingen i Liverpool siden da).
Mener fortsat ikke, at der er noget troværdigt, der understøtter, at rygtet vedr. Dembele skal behandles anderledes end de 117 andre, der kører.
Jeg hælder måske mest til, at Hendo og Gini "deles" om 6'eren, men hvis vi vil hente en til den defensive midt også, så er jeg meget til Ruben Neves, som der ser ud til at være en stor sandsynlighed for, at vi kan skrive med:texy skrev:Hvis der skal hentes en ny spiller til midtbanen (udover Keita) med mere udprægede defensive egenskaber, hvad tænker folk så ville være bedst?
1) En ung spiller (21 år) i stil med Ruben Neves, som vi måske kan bygge noget til fremtiden op omkring?
2) Eller en ældre (31 år) spiller som Dembele (Spurs), som vil kunne træde ind fra dag 1 og spille med uden at svække holdet det mindste?
Jeg nævner de to som eksempler, fordi jeg går ud fra, at enhver spiller fra en mindre klub som Wolves (selvom de har mange penge nu) må kunne lokkes til en større klub som LFC. Og derudover, så har Dembele kun et år tilbage af sin kontrakt, og både han og Spurs lader til at være klar til at skilles denne sommer ifølge nedenstående artikel.
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-12585919