Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jul, 2019 11:16

Emmy skrev:Barca vil sælge Dembele og Cou for at få råd til Neymar. Skulle vi ikke som min. være klar på Dembele?
ikke for enhver pris, det kommer jo kun til at fungere hvis Dembele går til opgaven med ydmighed og villighed til at lægge en masse timer på træningsbanen inden han får så meget spilletid(også fra start i store kampe) som han måske ønsker sig.

Cou og Dembele får jo mulighed for at spille for andre gode hold, tjene andre gode penge i Bayern, PSG og måske endda en Milano klub. pga. Mané og Salah er vi jo den svære vej til hæder og ære for dem.

Men vores scouts har jo helt sikkert følerne ude og spillernes agenter har også følerne ude. Og alle prøver at gøre Barcelona desperate så de sænker prisen. Jeg ville ikke blive overrasket hvis de ender med en deadline day transfer eller at Barcelona ikke får dem solgt.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. jul, 2019 11:43

Klopp skal nok styre Dembele, det er jeg ikke bekymret for overhovedet. Og Dembele er så dygtig at han kan presse samtlige af vores tre riddere i front til at skulle præstere deres ypperste konstant for ikke at miste pladsen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jul, 2019 11:51

Emmy skrev:Klopp skal nok styre Dembele, det er jeg ikke bekymret for overhovedet. Og Dembele er så dygtig at han kan presse samtlige af vores tre riddere i front til at skulle præstere deres ypperste konstant for ikke at miste pladsen.
Sjovt som man ser Klopp forskelligt. Jeg ser han mere som en manager der har tillid til spillerne og viser han tror på dem. Fremfor at være en som kontrollere og styre.

Dembele vil dog være en kanon signing.

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 02. jul, 2019 11:58

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Klopp skal nok styre Dembele, det er jeg ikke bekymret for overhovedet. Og Dembele er så dygtig at han kan presse samtlige af vores tre riddere i front til at skulle præstere deres ypperste konstant for ikke at miste pladsen.
Sjovt som man ser Klopp forskelligt. Jeg ser han mere som en manager der har tillid til spillerne og viser han tror på dem. Fremfor at være en som kontrollere og styre.

Man kan vel godt være begge dele? Jeg forestiller mig han er god til at sige her til og ikke længere, men samtidig vise spilleren tillid.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jul, 2019 12:05

Oomph242 skrev:

Det tror jeg også, at du overvejende har ret i. Men man skal stadig indordne sig. Ellers får man en en anden slags kærlighed at føle, som Sakho fandt ud af.

Klopps største styrke er vel, at han er ærlig overfor spillerne. Også angående de ting, som spillerne helst ikke vil høre. Eller, det ved jeg ikke om det er, men det er sådan jeg oplever ham ud fra de interviews og artikler, jeg har læst.
Kloppite

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 02. jul, 2019 12:05

Når man tænker på, hvor meget Klopp vægter personlighed, karakter og et hoved, der er ordentligt skruet på, så er Dembele udelukket.

https://www.goal.com/en/news/gaming-add ... dgxlb7vnmr

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jul, 2019 13:16

AJJ skrev:Når man tænker på, hvor meget Klopp vægter personlighed, karakter og et hoved, der er ordentligt skruet på, så er Dembele udelukket.

man skal huske at der er tale om manden der tog Mohamad Zidan med til Dortmund.

Men det skal helt klart tages med i betragtning når der diskuteres løn og transfersum.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 02. jul, 2019 13:40

AJJ skrev:Når man tænker på, hvor meget Klopp vægter personlighed, karakter og et hoved, der er ordentligt skruet på, så er Dembele udelukket.
Yes, jeg er enig. Det var netop derfor Sakho fik øksen.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 02. jul, 2019 13:52

Filos of Isk skrev:

Men det skal helt klart tages med i betragtning når der diskuteres løn og transfersum.
Det er ren spekulation fra min side - men tror simpelthen ikke, at Klopp går på kompromis med de ting. Så kan spilleren være nok så talentfuld. Klopp er i en position, hvor han kan vælge cremen, så hvorfor løbe den risiko?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jul, 2019 15:36

AJJ skrev:
Filos of Isk skrev:

Det er ren spekulation fra min side - men tror simpelthen ikke, at Klopp går på kompromis med de ting. Så kan spilleren være nok så talentfuld. Klopp er i en position, hvor han kan vælge cremen, så hvorfor løbe den risiko?
Det er rigtigt, men Klopp har også raporter fra scouts og dermed et meget bedre billede af hvad han muligvis går ind til. Men du har helt ret, selvom der er plads til en fjerde offensiv spiller, så er vi for gode til at vi skal risikere flere Balotellier(ikke at jeg tror Dembele er så slem).

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jul, 2019 11:17

Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jul, 2019 11:50

Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
Det kunne han vel godt, han fik 32 kampe i La liga og CL i sidste sæson, det er da helt ok.

Generelt kan jeg bedst lide yngre backs pga. hurtigheden og især eksplosiviteten. Men erfaring kan jo nogle gange gøre op for manglende rytme og det taler jo for en ældre backup, da Robbo jo spiller hele tiden. Han kender også ligaen og har vundet Carling Cuppen, som flere herinde åbentbart syntes skal være en høj prioritet :? .

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jul, 2019 09:59

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jul, 2019 10:16

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
Det kunne han vel godt, han fik 32 kampe i La liga og CL i sidste sæson, det er da helt ok.

Generelt kan jeg bedst lide yngre backs pga. hurtigheden og især eksplosiviteten. Men erfaring kan jo nogle gange gøre op for manglende rytme og det taler jo for en ældre backup, da Robbo jo spiller hele tiden. Han kender også ligaen og har vundet Carling Cuppen, som flere herinde åbentbart syntes skal være en høj prioritet :? .
Ja, og hvis vurderingen er, at Lewis og/eller Larouci egentlig har talentet i lige så høj grad som andre lovende venstre backs derude, men ikke er udviklede nok til seniorbold på Liverpool's 1. hold endnu, så giver det vel mening at tilføre et old head en sæson eller 2 som back up for Robbo, hvorefter fødekæden er klar ? Han kender PL, det at spille for en topklub, og så er det sikkert ikke så dumt at vi har 3 brassere i forvejen ?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 04. jul, 2019 10:48

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:

Ja, og hvis vurderingen er, at Lewis og/eller Larouci egentlig har talentet i lige så høj grad som andre lovende venstre backs derude, men ikke er udviklede nok til seniorbold på Liverpool's 1. hold endnu, så giver det vel mening at tilføre et old head en sæson eller 2 som back up for Robbo, hvorefter fødekæden er klar ? Han kender PL, det at spille for en topklub, og så er det sikkert ikke så dumt at vi har 3 brassere i forvejen ?
Er der nogen der ved hvorfor han ikke forlænger med Atletico?
eller hvorfor de ikke forlænger med ham?

Besvar