Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Dont get me exited!
Vi var også på et tidspunkt linket til ham fra Lyon, jeg tror det var Cherki. Er Wirtz og Cherki samme type spillere?
Vi var også på et tidspunkt linket til ham fra Lyon, jeg tror det var Cherki. Er Wirtz og Cherki samme type spillere?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ro på begge to. Der er ingen grund til hverken at skyden noge holdninger i skoen, eller starte "name-calling". Koncentrer jer om argumenter for jeres eget synspunkt og respekter andres ret til at være uenig og have en anden mening.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 20. maj, 2025 11:23Hvad snakker du om? Hvis du er så en-dimensionel, så lad venligst være med at kommentere på det jeg skriver. Klovn!athomsen skrev: ↑tirsdag, 20. maj, 2025 10:48Stop nu for s**** med alt det der. Vi brugte under 1 uge på Caicedo. Pengene var stillet til rådighed. Men fair nok, at du hellere vil have MU's ejere eller City's ejere eller tilbage til de 2 amerikanere.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 15. maj, 2025 20:48Dygtig spiller. Tvivler dog på at han kommer. Det kan blive 'en ny Caicedo', vi bruger en masse tid på en højprofileret spiller, som så vælger os fra. Men selvfølgelig skal vi jagte muligheden. Who dares wins!
Sæsonen er ikke engang slut og du er allerede negativ. Det har jo også været en lorte sæson med den pokkers ledelse. ÆV da at vi blev mestre - det er dæleme dårlig ledelse.
Vi SMADRER det PIShold !
Ja bortset fra at Wirtz er niveauer bedreHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 20. maj, 2025 15:26Dont get me exited!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det er gået fra " Bayern er optimistiske at Wirtz kommer til Bayern. "
Til nu " Bayern regner med det er enten Bayern eller Liverpool. "
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det er crazy hvis den går igennem. Wirtz er verdensklasse.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Hvorfor kan jeg aldrig se hvad YNWA! linker til? Har prøvet fra 2 telefoner nu. 

Så kan jeg give dig den.
" Liverpool given huge boost in Florian Wirtz pursuit - Bayern Munich believe 22yo on course for Anfield move if he leaves Bayer Leverkusen this summer. Clubs would still need to agree deal - not a formality - but Germany int’l favours #LFC @TheAthleticFC "
Fra David Ornstein.
BREAKING: Liverpool have made formal approach to Leverkusen for Florian Wirtz.
After initial green light from the player, Liverpool and Leverkusen are in talks over transfer fee/package.
Liverpool want the deal to be done very soon, not a long saga.
[@FabrizioRomano]
After initial green light from the player, Liverpool and Leverkusen are in talks over transfer fee/package.
Liverpool want the deal to be done very soon, not a long saga.
[@FabrizioRomano]
TakYNWA! skrev: ↑fredag, 23. maj, 2025 19:39Så kan jeg give dig den.
" Liverpool given huge boost in Florian Wirtz pursuit - Bayern Munich believe 22yo on course for Anfield move if he leaves Bayer Leverkusen this summer. Clubs would still need to agree deal - not a formality - but Germany int’l favours #LFC @TheAthleticFC "
Fra David Ornstein.
Hvad er det for type opslag du laver? Bare nysgerrig, for kan nemlig aldrig se dem.
Så når du ikke selv tilføjer en kommentar, så er der bare tomt opslag på min skærm

- Cynwal
Det er indsat i helt korrekte "tweet-koder", så det burde være ganske almindeligt "browser-synligt"
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Du "ligner" at du er ved at få lidt Bellingham-feber....
Så den ryger da vist over 40,5 når du ser YNEA's citat fra Fabrizio Romano

Vi SMADRER det PIShold !
Liverpool have emerged as the frontrunners to sign Florian Wirtz should the Germany international decide to leave Bayer Leverkusen.
[@_pauljoyce]
A deal will remain complex due to Bayer Leverkusen's £126million [€150million] asking price, but there is a feeling that they will accept a lower base figure and that a chunk of any fee can be paid in add-ons as is normally the case.
[@_pauljoyce]
[@_pauljoyce]
A deal will remain complex due to Bayer Leverkusen's £126million [€150million] asking price, but there is a feeling that they will accept a lower base figure and that a chunk of any fee can be paid in add-ons as is normally the case.
[@_pauljoyce]
- Redtothebone
Det er bare tweets. Omkring transfers.RedRedRed skrev: ↑fredag, 23. maj, 2025 20:05TakYNWA! skrev: ↑fredag, 23. maj, 2025 19:39Så kan jeg give dig den.
Fra David Ornstein.
Hvad er det for type opslag du laver? Bare nysgerrig, for kan nemlig aldrig se dem.
Så når du ikke selv tilføjer en kommentar, så er der bare tomt opslag på min skærm![]()