Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Red Man Walking
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
af Red Man Walking » tirsdag, 15. jul, 2025 16:11
Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 15. jul, 2025 08:04
peter42 skrev: ↑mandag, 14. jul, 2025 22:09
Betyder det at isak er på vej væk
Jeg tror ikke de giver slip på Isak. De er i CL, og behøver ikke pengene fra et salg af Isak.
Ekitike er en erstatning for Callum Wilson - tror jeg.
Den tror jeg simpelthen ikke på. Det giver imo ikke mening for hverken klubben eller spilleren.
Newcastle har ikke fri leg ift. PSR og kan bruge midlerne markant bedre end til at skabe dybde i truppen. Manden har bombet i Bundesligaen og har været rygtet til en række topklubber, os selv inklusive. Hvorfor skulle han vælge at være 2. valg i en klub, som ikke engang spiller med om mesterskabet

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 15. jul, 2025 16:17
Red Man Walking skrev: ↑tirsdag, 15. jul, 2025 16:11
Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 15. jul, 2025 08:04
peter42 skrev: ↑mandag, 14. jul, 2025 22:09
Betyder det at isak er på vej væk
Jeg tror ikke de giver slip på Isak. De er i CL, og behøver ikke pengene fra et salg af Isak.
Ekitike er en erstatning for Callum Wilson - tror jeg.
Den tror jeg simpelthen ikke på. Det giver imo ikke mening for hverken klubben eller spilleren.
Newcastle har ikke fri leg ift. PSR og kan bruge midlerne markant bedre end til at skabe dybde i truppen. Manden har bombet i Bundesligaen og har været rygtet til en række topklubber, os selv inklusive. Hvorfor skulle han vælge at være 2. valg i en klub, som ikke engang spiller med om mesterskabet
"Journalister som har dekket Ekitike-saken, har meldt at Newcastles plan er at Ekitike og Isak skal spille sammen i angrep på St. James’ Park – men nå vil Liverpool gjør et forsøk på å sikre seg den svenske stjernespissen." Liverpool.no
Der står også lidt om det i The Northern:
https://www.thenorthernecho.co.uk/sport ... nder-isak/
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » tirsdag, 15. jul, 2025 16:36
Ja, vildt vindue so far. Ikke kun for os, men jeg synes også andre klubber giver den gas.
-
AJJ
Følger åbenbart Newcastle tæt...
Salah, Wirtz, Isak ...
Så behøver vi jo ikke nogen ny CB, hvis Konate smutter. Cynwal og Drejer kan rotere ved siden af VvD.
Det gælder jo bare om at score flere mål end modstanderen
-
mortenbak
af mortenbak » tirsdag, 15. jul, 2025 19:23
AJJ skrev:
Salah, Wirtz, Isak ...
Så behøver vi jo ikke nogen ny CB, hvis Konate smutter. Cynwal og Drejer kan rotere ved siden af VvD.
Jeg er faktisk ret god til losse bolden ud af stadion. En befrier så at sige. Og jeg fylder også lidt i landskabet.
Jeg stiller mig til rådighed for Slot!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
søren
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 62
Og hvad med tempoet, vil Arne nok spørge…
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » tirsdag, 15. jul, 2025 21:22
AJJ skrev: ↑tirsdag, 15. jul, 2025 17:34
Salah, Wirtz, Isak ...
Nærkampsstærk duo
Det bliver interessant at følge. Vi kan enten få vores transfermål nr. 1 til 9'er positionen, eller vi kan ende med ikke at få hverken Isak eller Ekitike; hvis Newcastle får accepteret deres bud af Frankfurt, før vi får accepteret vores af Newcastle, så kan det bliver meget dyrt for os, da Newcastle nu har begge vores transfermål til 9'er positionen.
Men spændende bliver det. Og vi kan jo ende med at stille med et helt nyt halvt hold!
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
søren skrev: ↑tirsdag, 15. jul, 2025 20:04
Og hvad med tempoet, vil Arne nok spørge…
Jeg er pisse hurtig. Kan ofte kommer med en undskyldning, næsten inden jeg har begået en fejl
Vi SMADRER det PIShold !
-
YNWA!
- Alder: 28
There is direct club to club contact between Liverpool & Newcastle for Alexander Isak, which is already a big step.
Isak didn’t close the doors to #LFC. He is in conversations with Newcastle, but he didn’t stop Liverpool. He seems open to a move.
Liverpool have the bid ready, now they're waiting for Newcastle's decision in the next hours/days, it can't be too long.
[@FabrizioRomano]
Liverpool's bid of £120m is READY to be submitted if Newcastle open the doors to a sale, reports
@FabrizioRomano
Fabrizio Romano:
"From what I'm told the player (Isak) didn't close the doors to Liverpool, the player didn't stop Liverpool from doing that (approaching Newcastle)."
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.