hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Nej, men de skriver jo også, at Agger og GJ er tilbage, og Suarez. Kan da sagtens være, at han er på vej, men jeg har ikke set andet end meget løse rygter, så når den officielle skriver at han bliver hjemme pga. skade, vælger jeg i udgangspunktet at ta' det for gode ord.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
... men nu oversvømmer twitter godt nok også med rygter om, at Skrtel er på vej til Zenit på en permanent aftale, måske allerede i morgen. Det ville jeg være ked af, men det må samtidig betyde at vi får en ny midterforsvarer ind - gerne Papa.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 31mSurf skrev:... men nu oversvømmer twitter godt nok også med rygter om, at Skrtel er på vej til Zenit på en permanent aftale, måske allerede i morgen. Det ville jeg være ked af, men det må samtidig betyde at vi får en ny midterforsvarer ind - gerne Papa.
Martin Skrtel to Zenit St Petersburg could be confirmed tomorrow morning. [@arturpetrosyan]
https://twitter.com/arturpetrosyan
Ja, har det lidt på samme måde, virker passioneret for klubben, men kan vi få en spiller som Papa eller Alderweirald istedet, foretrækker jeg det

Hvis vi sælger ham, så må det være fordi, vi er forholdsvis sikre på, at vi har en ny en klar. Papadopoulos ind og Skrtel lyder i ikke dumt!
Liverpool Football Klopp
Artur Petrosyan var ham der meldte at Mkhitaryan ville skifte til Liverpool, så jeg vil se det ske før jeg tror på det.
Er "Rise Of The Kop" en bruger eller hvad er det/den. Om ikke andet omtalte rise....vist også Papa var sikker flere gange....Og det var han så ikkeLFC_20 skrev: Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 31m
Martin Skrtel to Zenit St Petersburg could be confirmed tomorrow morning. [@arturpetrosyan]
https://twitter.com/arturpetrosyan
Ja, har det lidt på samme måde, virker passioneret for klubben, men kan vi få en spiller som Papa eller Alderweirald istedet, foretrækker jeg det
Verden er smask fuld af hyklere....
Hmmm, lad os nu se. De herrer som har ansvaret for at købe og sælge spillere, har før vidst at de udlejer spillere uden at ha en erstatning på plads. Når det kommer til salg af spillere kombineret med køb af en mindst ligeså god erstatning, der har Ayre og Rodgers stadig noget at bevise. Jeg havde hellere set at man købte inden man solgte, men sådan fungere det desværre ikke så ofte i Liverpool FC.AndreasN skrev:Hvis vi sælger ham, så må det være fordi, vi er forholdsvis sikre på, at vi har en ny en klar. Papadopoulos ind og Skrtel lyder i ikke dumt!
Han virker altså til at have styr på sagerne, han meldte at Mkhitaryan var tæt på, men at vi kludret i det og missede vores chance.Alonso skrev:Artur Petrosyan var ham der meldte at Mkhitaryan ville skifte til Liverpool, så jeg vil se det ske før jeg tror på det.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det ender med at vi kun kan stille hold til en omgang five-a-side.
Mon ikke vi har søgt Skrtel solgt i hele vinduet, hvor han sikkert også selv vil have fast spilletid, som han ikke ser ud til at få hos os ?Hr. Drejer skrev:Det ender med at vi kun kan stille hold til en omgang five-a-side.
Sælger vi Skrtel, tror jeg, at vi har linet en deal op med Papadopoulos, da det er ham, der hele tiden popper op.
Bliver det udfaldet, så tror jeg på et virkeligt stærkt forsvar med:
Mignolet, Agger, Papadopoulos med Touré og Wisdom i baghånden.
Jeg vil nu være forsigtig med udråbe det forsvar til virkelig stærkt. Men det virker generelt også som om, at du har lidt mere tiltro til vores spillere, end jeg har 

Men Mkhitaryan selv udtalte at han hele tiden ville til Dortmund, der også havde givet ham et træningsprogram han skulle følge i sommerpausen... Kan godt se at Petrosyan havde ret når han skrev at Liverpool var tæt på at købe ham, og at han havde afvist flere klubber fordi han ville til Liverpool.Xenne skrev:Han virker altså til at have styr på sagerne, han meldte at Mkhitaryan var tæt på, men at vi kludret i det og missede vores chance.Alonso skrev:Artur Petrosyan var ham der meldte at Mkhitaryan ville skifte til Liverpool, så jeg vil se det ske før jeg tror på det.
Sidste sommer skrev han i øvrigt følgende:
@arturpetrosyan
Meanwhile #LFC are signing Gaston Ramirez from Bologna tomorrow. For £18m. On £85K per week.
Det har du ret i, måske har han lidt forbindelser hos LFC, men det virker til at de øst europæiske hold er hans primære kompetence.Alonso skrev:Men Mkhitaryan selv udtalte at han hele tiden ville til Dortmund, der også havde givet ham et træningsprogram han skulle følge i sommerpausen... Kan godt se at Petrosyan havde ret når han skrev at Liverpool var tæt på at købe ham, og at han havde afvist flere klubber fordi han ville til Liverpool.Xenne skrev:Han virker altså til at have styr på sagerne, han meldte at Mkhitaryan var tæt på, men at vi kludret i det og missede vores chance.Alonso skrev:Artur Petrosyan var ham der meldte at Mkhitaryan ville skifte til Liverpool, så jeg vil se det ske før jeg tror på det.
Sidste sommer skrev han i øvrigt følgende:
@arturpetrosyan
Meanwhile #LFC are signing Gaston Ramirez from Bologna tomorrow. For £18m. On £85K per week.

-
Ha ha, den er god med jer, EB. Selvfølgelig skulle de som eneste medie verden over ligge inde med de oplysninger. Det er endnu en gang et forsøg på at ophidse alle de Barcelona-liderlige danskere...
Liverpool Football Klopp