Jeg hæfter mig ved at jeg synes samtlige af vores spillere til VM ser bedre ud end de har gjort en hel sæson under Arne Slot!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Jeg er sgu i tvivl. De fleste var jo helt off i helt sæson, måske Mac Allister kan komme tilbage på vanligt niveau.. ser ikke nok fodbold længere til at komme med bud på mulige spillere. Gad god typer som Wharton og Anderson, det er bare nogle absurde priser, der er på engelske spillereCynwal skrev: ↑søndag, 21. jun, 2026 12:00Hvad tænker du om vores midtbane....?Tom_J skrev: ↑søndag, 21. jun, 2026 11:51Tror også, det kan blive en giftig budkrig med PSG om ham. Han virker spændende, men har trods alt også kun en god sæson i Bundesligaen på bagen. Så kun 1. halvleg i går, og der var han ikke så iøjnefaldende, men det har nok også noget at gøre med, at Tyskland sad på det meste.
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Tjaeeh. Hvem af vore forsvarsspillere har bare international klasse? Van Dijk, som i et årti har været vel nok verdens bedste, ser ud til at lave en "Salah" (jeg håber ikke, at dette udtryk vinder hævd om ellers fantastiske spillere). Robertson smuttede til et lortehold med mere end æren i behold. Backerne er ikke i nærheden af sidstnævntes tidligere klasse; Bradley og Gomez kan jævnilgt ikke møde på arbejde, Frimpong er en dygtig fluevægter, der har forvildet sig ind i et selskab med engelske sværvægts hard-hitterangribere. Måske er der et håb for Kerkez, men har vi tid til det nu? Jaquet og Leoni virker lovende, men at basere et håb om sølvtøj på dette forsvar må få vore konkurrenter til at besudle deres søndagsbenklæder af grin. Det er selvfølgeligt diskutabelt, og de eller vi har lyst til at realisere denne fremkomst i trofæskabet
Nå, alt i alt håber jeg bare at, vi begynder at fokusere lidt mere på forsvaret frem for Diomande, Gordon og alt muligt andet offensivt. En forholdsvis dygtig træner sagde engang noget i retning af, at angribere vinder kampe, og forsvar vinder mesteskaber, Jeg husker hverken navnet på ham eller hans hold, men blind høne havde fundet korn: Vi kommer ingen steder uden et forsvar! At slynge navne ud på flamboyante verdensklasseangribere er sejt og sexet, men men men. Det får ikke bukserne til at bære,,,