Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Boye
Re: Hvem skal ind?
Hazard kan du også tilføje i angrbeet, da han også kan spille den plads naturligt.
- Kristoffer
Hvis vi vil tilbage i eliten, skal vi gøre et forsøg med Hazard. Der er i mine øjne slet ingen tvivl om at han bliver en kæmpe stjerne! Smid 20 m £ efter ham og se hvad der sker. Han har potentialet til at tjene dem ind igen.
Samtidig må han gerne tage hans holdkammerat Gervinho med sig. Det kunne være en spændende duo.
Samtidig må han gerne tage hans holdkammerat Gervinho med sig. Det kunne være en spændende duo.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- JudgeArdaStudge
+1Kristoffer skrev:Hvis vi vil tilbage i eliten, skal vi gøre et forsøg med Hazard. Der er i mine øjne slet ingen tvivl om at han bliver en kæmpe stjerne! Smid 20 m £ efter ham og se hvad der sker. Han har potentialet til at tjene dem ind igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvordan står det egentlig til med de tidligere rygter om Arda Turan's ankomst til LFC? Og hvordan passer han ind i NESV's strategi og kan vi bruge ham på holdet (jeg siger ja!)? Der er vel lidt Maxi-træk over ham og vores elegante argentiner bliver jo ikke yngre med tiden... selvom han er ved for alvor at spille sig varm lige nu.
Up The RedMen... we go again!
- JudgeArdaStudge
Arda blev senest rygtet til Liverpool tilbage i September. Ifølge rygterne var Spurs og Atl. Madrid også interesseret i ham.Jan skrev:Hvordan står det egentlig til med de tidligere rygter om Arda Turan's ankomst til LFC? Og hvordan passer han ind i NESV's strategi og kan vi bruge ham på holdet (jeg siger ja!)? Der er vel lidt Maxi-træk over ham og vores elegante argentiner bliver jo ikke yngre med tiden... selvom han er ved for alvor at spille sig varm lige nu.
Ifølge Ardas agent havde Arsenal trukket sig i kampen om Ardas signatur. Den formåede pris på Arda ligger på £14-15 millioner.
Tottenham forsøgte angiveligt i sommers at lave en byttehandel med Arda og Dos Santos, men Galatasaray afviste.
Atl. Madrid aflagde et bud på £11 millioner på deadline dagen, men det bud afviste Galatasaray også.
Derfor forventer de tyrkiske medier at kampen om Arda vil blive genoptaget igen til Januar og at Liverpool denne gang vil have mulighed for at byde ind på Arda, såfremt NESV og Hodgson ønsker det.
Arda selv har op til flere gange udtrykt sin kærlighed til Liverpool. Han er 23 år og har 2 år tilbage af sin nuværende kontrakt. Han er anfører i Galatasary og en af de vigtigste spillere på det tyrkiske landshold.
Alderen og erfaringen taget i betragtning passer han perfekt ind i NESVs planer, men om Comolli nærer samme interesse i Arda, som Hodgson gør og Benitez også gjorde, vides endnu ikke.
Her er et par udtalelser om Liverpool:
Han er en af mine drømmesignings og jeg håber vi sætter alt ind på at hente ham til Januar. Selvfølgelig kan han bruges på holdet. Han indeholder al den kreativitet vores offensiv savner."As I always mention, Liverpool attracts me because of their tradition,"
"In Europe, I am a Liverpool supporter, so if I go to play in Europe, I would like to play for them."
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
vomming
Eden Hazard ville absolut være en drømmesigning. Er ikke ét sekund i tvivl om han bliver et kæmpe talent, og Lille er alt for lille en klub til ham (hæ,hæ)
Dog ville Arda Turan også være fantastisk. En kreativ offensiv spiller, der samtidig elsker klubben er lige noget vi står og mangler.
Dog ville Arda Turan også være fantastisk. En kreativ offensiv spiller, der samtidig elsker klubben er lige noget vi står og mangler.
Da vi med stor sandsynlighed ikke får Aqui tilbage, så kan pengene for ham fint bruges på Arda. Så vil min skuffelse blive nærmest udlignet, og der burde samtidig være flere penge til køb af en virkelig god, spillende midterfosvarer og eller en angriber mere. Insua tilbage så har vi 3 mand til at dække venstre back'en, og det må være fint i hvert fald indtil sommeren.Masche20 skrev:Arda blev senest rygtet til Liverpool tilbage i September. Ifølge rygterne var Spurs og Atl. Madrid også interesseret i ham.Jan skrev:Hvordan står det egentlig til med de tidligere rygter om Arda Turan's ankomst til LFC? Og hvordan passer han ind i NESV's strategi og kan vi bruge ham på holdet (jeg siger ja!)? Der er vel lidt Maxi-træk over ham og vores elegante argentiner bliver jo ikke yngre med tiden... selvom han er ved for alvor at spille sig varm lige nu.
Ifølge Ardas agent havde Arsenal trukket sig i kampen om Ardas signatur. Den formåede pris på Arda ligger på £14-15 millioner.
Tottenham forsøgte angiveligt i sommers at lave en byttehandel med Arda og Dos Santos, men Galatasaray afviste.
Atl. Madrid aflagde et bud på £11 millioner på deadline dagen, men det bud afviste Galatasaray også.
Derfor forventer de tyrkiske medier at kampen om Arda vil blive genoptaget igen til Januar og at Liverpool denne gang vil have mulighed for at byde ind på Arda, såfremt NESV og Hodgson ønsker det.
Arda selv har op til flere gange udtrykt sin kærlighed til Liverpool. Han er 23 år og har 2 år tilbage af sin nuværende kontrakt. Han er anfører i Galatasary og en af de vigtigste spillere på det tyrkiske landshold.
Alderen og erfaringen taget i betragtning passer han perfekt ind i NESVs planer, men om Comolli nærer samme interesse i Arda, som Hodgson gør og Benitez også gjorde, vides endnu ikke.
Her er et par udtalelser om Liverpool:Han er en af mine drømmesignings og jeg håber vi sætter alt ind på at hente ham til Januar. Selvfølgelig kan han bruges på holdet. Han indeholder al den kreativitet vores offensiv savner."As I always mention, Liverpool attracts me because of their tradition,"
"In Europe, I am a Liverpool supporter, so if I go to play in Europe, I would like to play for them."
- Kongegaard
- Alder: 38
Giv mig:
G Bale, Juan Mata, Mamadou Sakho, og Llorente Torres
-------------------Renia-----------
G Johnson -- Sakho -- Agger -- Bale-
Mata--- Gerrard----Merieles---Cole-
---------Torres-
-Torres--------
---------Torres-
Gerrard og Agger er Liverpool
Jeg ville hellere have Bale på venstre end Cole, Så skal vi bare have en Venstre back.Kongegaard skrev:Giv mig:
---------Torres--Torres--------
Bale kommer oftere til baglinien end Cole, og slår altså gode indlæg hvilket Llorente kan udnytte

Siden hvornår er vi begyndt at skide penge?Kongegaard skrev:Giv mig:
---------Torres--Torres--------
Bale er vel mere wing end han er back (og han er vel latterligt dyr). Det lader til at Llorente har en kæmpe frikøbsklausul og at Bilbao ikke er meget for at sælge. Sakho kunne være fin, men står fast på min kommentar i hans egen tråd. Mata ville jeg gerne se.
Personligt så jeg gerne Bale/Mata/Turan, Cahill og Benzema. Og Insua og Aqui tilbage. Med spillersalg af reserverne+Agger (for skadet) ville det vel kunne klares for 35-40 mio. pund. Med salg af Aqui vel for 15mio. pund mindre.
Reina
Johnson-Cahill-Skrtel-Insua
Kuyt-Gerrard-Meireles-xxx <- xxx = Bale/Mata/Turan
Benzema-Torres
Brad Jones afhændes. Hansen benyttes som reserve.
Kelly er den naturlige reserve som RB. Skrtel kan erstattes af talenter eller Carragher. Sælg Agger og Sotis. Eller hent en CB mere og sælg Skrtel også. Paul K. som reserve for Insua og Mavinga står i kulissen. Da Aurelio er billig i drift kan vi vel beholde ham som ekstra backup.
Maxi og Cole (kan begge sælges) til kanterne. Suppleres af talent. Lucas og Aqui på midten. Shelvey og Pacheco i kulissen.
N'Gog og der kan suppleres med Kuyt og Eccleston.
Giver en samlet trup på 19 etablerede + talenterne Hansen, Kelly, Mavinga, Wilson, Ayala, Wisdom, Shelvey, Pacheco og Eccleson. Så ville det ikke gøre mig noget, hvis man hentede lidt flere breddespillere til på frie transfers. Men de skal have ikke have løn som Jova og de skal kun bruges, hvis vi er på skideren.
EDIT: Tilføjede lige lidt talenter til listen.
Badooo siger, hvad han mener!
Gareth Bale?
Han bliver vel ikke dyrere end nu? Særligt ikke med tanke på, at det er en direkte konkurrent til fjerdepladsen, der er arvtageren.
Og det er altså en god idé at have en rutineret andenmålmand i klubben. Det største målmandstalent - Gulacsi - gør det hæderligt for Tranmere i League One! Man kunne nok have fundet bedre udgaver af den rutinerede andenmålmand end B. Jones, og jeg tror ikke en meter på, at det var Cavallieri, der selv ønskede at skifte for at få fast spilletid - han er ihvertfald andenmålmand i Cesena pt. Men B. Jones er stadigvæk bedre end eks. Gulacsi. Selv hvis det stod lige mellem et ungt målmandstalent og Jones, så ville det være bedre, at de unge målmænd kunne få noget spilletid for reserverne og på udlån og dermed få kamperfaring og udvikle sig.
Venstreback, venstrekant, den centrale midtbane og angrebet må være prioriteringerne.
Og her kan man for min skyld sælge Agger, Aurelio, Babel, Darby og Poulsen for at gøre plads i truppen til nye spillere.
Rygtebørsen bliver ved med at finde på nye spillere, som Hodgson er interesseret i. Simon Davies og Emre er de seneste spillere.
Hvis NESVs overtagelse af klubben var gået i vasken, så kunne januar"forstærkningerne" sagtens have været spillere som Davies, Emre, Zamora, L. Young, R. Taylor osv. Holy Comolli!
Hazard, Gervinho, Barrios, Matuidi, Mvila, Bacinovic er lidt sjovere at lege med - omend de garanteret også er dyrere.
Han bliver vel ikke dyrere end nu? Særligt ikke med tanke på, at det er en direkte konkurrent til fjerdepladsen, der er arvtageren.
Og det er altså en god idé at have en rutineret andenmålmand i klubben. Det største målmandstalent - Gulacsi - gør det hæderligt for Tranmere i League One! Man kunne nok have fundet bedre udgaver af den rutinerede andenmålmand end B. Jones, og jeg tror ikke en meter på, at det var Cavallieri, der selv ønskede at skifte for at få fast spilletid - han er ihvertfald andenmålmand i Cesena pt. Men B. Jones er stadigvæk bedre end eks. Gulacsi. Selv hvis det stod lige mellem et ungt målmandstalent og Jones, så ville det være bedre, at de unge målmænd kunne få noget spilletid for reserverne og på udlån og dermed få kamperfaring og udvikle sig.
Venstreback, venstrekant, den centrale midtbane og angrebet må være prioriteringerne.
Og her kan man for min skyld sælge Agger, Aurelio, Babel, Darby og Poulsen for at gøre plads i truppen til nye spillere.
Rygtebørsen bliver ved med at finde på nye spillere, som Hodgson er interesseret i. Simon Davies og Emre er de seneste spillere.
Hvis NESVs overtagelse af klubben var gået i vasken, så kunne januar"forstærkningerne" sagtens have været spillere som Davies, Emre, Zamora, L. Young, R. Taylor osv. Holy Comolli!
Hazard, Gervinho, Barrios, Matuidi, Mvila, Bacinovic er lidt sjovere at lege med - omend de garanteret også er dyrere.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Dem der på vej ud er vel:
Aurelio
Poulsen
Maxi
Jovanovic
Babel
og måske:
Soto
Konchesky
Cole
Alle er er over 28 (undtagen Babel, men han er jo Babel) og bidrager med relativt lidt. Flere af dem tjener sikkert også godt. De tre sidstnævnte er lidt mere usikre, da Soto efterhånden er blevet en populær herre, Konchesky er vores eneste raske venstre back og Cole lidt af et stjernenavn.
Agger kunne også være et salgsobjekt pga. hans skadeshistorie.
Dette efterlader fx:
Reina, Jones
Johnson, Kelly
Carragher, Skrtel, Ayala, Wilson
Konchesky, ?
Meireles, Lucas, Spearing
Kuyt, Pacheco
Gerrard, Shelvey
Cole
Torres, Ngog
Jeg ved ikke hvad NESV, Comolli osv. har i tankerne, men som jeg ser det mangler vi (mindst) en midterforsvarer af høj klasse, en venstre back og en fløjspiller.
Gary Cahill og Ashley Young kunne være bud. Jeg kan ikke komme i tanke om en venstre back.
Aurelio
Poulsen
Maxi
Jovanovic
Babel
og måske:
Soto
Konchesky
Cole
Alle er er over 28 (undtagen Babel, men han er jo Babel) og bidrager med relativt lidt. Flere af dem tjener sikkert også godt. De tre sidstnævnte er lidt mere usikre, da Soto efterhånden er blevet en populær herre, Konchesky er vores eneste raske venstre back og Cole lidt af et stjernenavn.
Agger kunne også være et salgsobjekt pga. hans skadeshistorie.
Dette efterlader fx:
Reina, Jones
Johnson, Kelly
Carragher, Skrtel, Ayala, Wilson
Konchesky, ?
Meireles, Lucas, Spearing
Kuyt, Pacheco
Gerrard, Shelvey
Cole
Torres, Ngog
Jeg ved ikke hvad NESV, Comolli osv. har i tankerne, men som jeg ser det mangler vi (mindst) en midterforsvarer af høj klasse, en venstre back og en fløjspiller.
Gary Cahill og Ashley Young kunne være bud. Jeg kan ikke komme i tanke om en venstre back.
-
Rodriguez
Vel rimelig tydeligt at NESV og Comollis plan er at kigge mod de yngre krafter? Dermed ikke sagt der er sat en direkte aldersgrænse. Men 25 og under vil være et godt bud..
M'Vila, Hazard, Sahko, Llorente, Luuk Jong, Wolfsvinkel, Afelley, Ziegler, Safari (ja han hedder Safari).. osv osv.. Det er alle spillere under de 25 år.
Sjovt nok blir vi linket til meget få fløje, men relativt mange angribere og offensive/centrale midtbanespillere. Ofre for denne foryngelse? Kuyt, Meireles, Poulsen, Konchesky fx.. Blir spændende og se om de vil gå ud og satse på de unge spillere og prøve og banke et hold sammen der inden for et par år kan konkurrere med de bedste.
Det eneste der ik passer ind i den filosfi er i mine øjne Hodgson.
M'Vila, Hazard, Sahko, Llorente, Luuk Jong, Wolfsvinkel, Afelley, Ziegler, Safari (ja han hedder Safari).. osv osv.. Det er alle spillere under de 25 år.
Sjovt nok blir vi linket til meget få fløje, men relativt mange angribere og offensive/centrale midtbanespillere. Ofre for denne foryngelse? Kuyt, Meireles, Poulsen, Konchesky fx.. Blir spændende og se om de vil gå ud og satse på de unge spillere og prøve og banke et hold sammen der inden for et par år kan konkurrere med de bedste.
Det eneste der ik passer ind i den filosfi er i mine øjne Hodgson.
Synes mange skriver at Meireles kunne gå ind under kategorien "for gammel", men han er altså 27 år. Han er ikke 30 plus som nogle af de andre der nævnes. At man ikke køber spillere over 25 år, betyder jo ikke at man sælger alle spillere derover. Han vil stadig kunne nå at få mange gode år hos Liverpool, og det håber og tror jeg også at han får
- JudgeArdaStudge
Hvad med Jeremy Menez? Han gør det rigtig godt i Roma for tiden i en alder af 23 år. Han er meget versatil og kan både spille kant, offensiv-midt, og den såkaldte playmaker rolle.
Menez er en meget hurtig, boldfast, teknisk stærk, aggressiv og målfarlig spiller, der er lige god med begge ben.
Han har før ytret ønske om at spille i Premier League og var som 15 årig angiveligt tæt på at skifte til Man U. Han har stadig et ønske om at spille for Man U, men det kan jo være der kan bankes noget fornuft ind i knolden på ham.
Han fik sin debut for det franske landshold i år og har tidligere været linket til Liverpool.
Menez er en meget hurtig, boldfast, teknisk stærk, aggressiv og målfarlig spiller, der er lige god med begge ben.
Han har før ytret ønske om at spille i Premier League og var som 15 årig angiveligt tæt på at skifte til Man U. Han har stadig et ønske om at spille for Man U, men det kan jo være der kan bankes noget fornuft ind i knolden på ham.
Han fik sin debut for det franske landshold i år og har tidligere været linket til Liverpool.