Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
ForzaReds

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ForzaReds » lørdag, 19. feb, 2011 12:31

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -barca-ace

Dette er sikkert urealistisk. Men spilleren her mener jeg faktisk vil være en forstærkning til midtbanen. Ung, kreativ, udfordrende og hurtig.
Men for pokker vi mangler kanter for vildt. Men hent nu fra øverste hylde. Jeg håber ikke jeg får høvl for kilden, jeg må indrømmer at jeg endnu ikke helt har overblikket over, hvilke klider der er troværdige og hvilke vi med garanti skal holde os langt væk fra. Så bær over med mig, hvis jeg kommer til at link til noget skrammel.
Hvis vi er interesseret i Affelay hvorfor f****n købte vi ham så ikke bare i sidste måned hvor han han blev solgt til Barca for 2 millioner pund istedet for nu og skal give 9 millioner pund. Hvis vi laver denne handel så vil det være en klasse handel - for Barcelona.

Angående Affelay så sidder jeg også lidt med følelsen, "hvad fanden havde du regnet med". Han er lige skiftet til Barcelona, et af de bedste hold i verden og en måned efter han er kommet til klubben er han utilfreds over mangel på spilletid? Så dum tror jeg simpelthen ikke nogen er og kan også se at kilden er caughtoffside.com, så derfor er det jo med høj sandsynlighed, heller ikke noget der kommer til at ske. Forstår simpelthen ikke hvorfor den officielle hjemmeside overhovedet refererer til rygter fra sådanne hjemmesider.

caughtoffside.com er et internet medie der får flere penge jo flere der klikker sig ind på deres hjemmeside. Derfor vil de miste omsætning ved at anvende bare lidt kildekritik. De skriver alt hvad de overhovedet kan skrive bare for at få så mange besøgende som overhovedet muligt og sådan et medie vil jeg nærmest beskrive som værende en joke og ikke meget andet.

Det virker som om at at det bare en skribent fra caughtoffside.com der er klar over at Liverpool nok skal købe spillere til sommer, så konkluder han selv at Affelay nok er utilfreds i Barca for han starter jo ikke inde. (ingen citater fra Affelay eller hans agent) Bagefter har han så lige selv fundet på en pris for at gøre hans artikel mere interessant.

PS. Min kritik er ikke rettet mod dig Kelly, men imod useriøse medier som frustrer mig pga. de udgiver sig for at være et nyhedsmedie, men fungerer some et underholdningsmedie.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. feb, 2011 12:52

ForzaReds skrev:

Dette er sikkert urealistisk. Men spilleren her mener jeg faktisk vil være en forstærkning til midtbanen. Ung, kreativ, udfordrende og hurtig.
Men for pokker vi mangler kanter for vildt. Men hent nu fra øverste hylde. Jeg håber ikke jeg får høvl for kilden, jeg må indrømmer at jeg endnu ikke helt har overblikket over, hvilke klider der er troværdige og hvilke vi med garanti skal holde os langt væk fra. Så bær over med mig, hvis jeg kommer til at link til noget skrammel.
Hvis vi er interesseret i Affelay hvorfor f****n købte vi ham så ikke bare i sidste måned hvor han han blev solgt til Barca for 2 millioner pund istedet for nu og skal give 9 millioner pund. Hvis vi laver denne handel så vil det være en klasse handel - for Barcelona.

Angående Affelay så sidder jeg også lidt med følelsen, "hvad fanden havde du regnet med". Han er lige skiftet til Barcelona, et af de bedste hold i verden og en måned efter han er kommet til klubben er han utilfreds over mangel på spilletid? Så dum tror jeg simpelthen ikke nogen er og kan også se at kilden er caughtoffside.com så derfor er det jo heller ikke noget der kommer til at ske, forstår simpelthen ikke hvorfor den officielle hjemmeside overhovedet refererer til rygter fra sådanne hjemmesider.

caughtoffside.com er et internet medie der får flere penge jo flere der klikker sig ind på deres hjemmeside. Derfor vil de miste omsætning ved at anvende bare lidt kildekritik og derfor er det heller ikke noget der kommer til at ske. De skriver alt hvad de overhovedet kan skrive bare for at få så mange besøgende som overhovedet muligt og sådan et medie vil jeg nærmest beskrive som værende en joke og ikke meget andet.

Det virker som om at at det bare en skribent fra caughtoffside.com der er klar over at Liverpool nok skal købe spillere til sommer, så konkluder han selv at Affelay nok er utilfreds i Barca for han starter jo ikke inde. (ingen citater fra Affelay eller hans agent) Bagefter har han så lige selv fundet på en pris for at gøre hans artikel mere interessant.

PS. Min kritik er ikke rettet mod dig Kelly, men mere mod useriøse medier som frustrer mig som mere er et underholdningsmedie end et nyhedsmedie
Hvis det er sådan at caughtoffside.com er opbygget og i øvrigt tjener deres penge, så er det ganske givet at de brygger på alt, stensikkert. Du har helt ret i at det virker underligt, hvis han smutter til sommer, når han næsten lige har skiftet til Barca. Uanset er han en dygtig spiller, der nok skal komme til at spille en del kampe for Barca, hvis han har tålmodigheden.
Vi mangler denne type spillere i truppen, en boldsikker lynhurtig spiller der kan sætte et par stykker af, og på denne måde komme igennem linierne. Jeg kan ikke se, hvem vi har pt som kan det ?. Det skulle være Luis hvis han ryger på kant. Kuyt og Maxi kan ikke.
Jeg tror det er vigtigt vi får gode kanter til begge sider nu og en venstre back der vil fremover, der ligeledes er boldsikker og hurtig. Og så mener jeg stadig vi skal have en angriber mere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 19. feb, 2011 14:21

steffanp skrev: Sagen er den du kommer med en grov kommentar til mig om du mener jeg ser mere klart på tingene end jer som jeg ikke har sagt. Har sagt i/dig skal se mere klart og realisme på tingene istedet for og diske op med en masse som ikke kan lade sig gøre.. derfor giver den med pistolen tilbage.. "fordi" jeg syntes du skød på mig :) . Og der skal lidt mere end liverpool snak til og få mig ud af min fatning
Du siger at vi ikke ser klart. Dermed mener du da også, at du ser klart, mens vi ikke gør? (Eller du BEDER os se klart. Dvs. du ser mere klart end os andre). Vi kan sagtens se realistisk på tingene, men skal vi være enige i Liverpools behov alle sammen? Svar mig på, hvorfor det ikke er realistisk at hente 4 spillere i transfervinduet. Det ville blive 1 CB, 1 VB, 1 wing og 1 angriber. HVORFOR kan det ikke lade sig gøre, og HVORFOR er det decideret urealistisk? Du konstaterer bare, at det ER urealistisk og at vi dermed ikke ser klart. Det giver ingen mening.

Igen, så var hele diskussionen startet af, at du siger at du er uenig og gentager præcis, hvad manden siger. Og dét pointerer jeg så.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. feb, 2011 16:49

Hvis haner utilfreds i Barca efter EN måned, har han da overhovedet ikke mentaliten til en storklub, og det mener jeg absolut LFC er. Hold da kæft en kylling, hvis han vil væk allerede nu :wall: :roll: Men mon ikke den artikel er ren fiktion.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. feb, 2011 17:37

Thommo skrev:

Hvis haner utilfreds i Barca efter EN måned, har han da overhovedet ikke mentaliten til en storklub, og det mener jeg absolut LFC er. Hold da kæft en kylling, hvis han vil væk allerede nu :wall: :roll: Men mon ikke den artikel er ren fiktion.
Sikkert men det er også en kamp i sig selv, at komme på hold i Barca, vi sendte f.eks. en rigtig dygtig defensiv midtbanespiller til Barca i sommers, der næsten ikke spiller. Og ham mangler vi for vildt pt.
En grundig afstemning af forventninger kan vel klare meget ;)

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 20. feb, 2011 17:31

http://en.wikipedia.org/wiki/Mikel_John_Obi

Jeg går ud fra at det er ok at skrive lidt løst og fast på denne tråd ;) . Såfremt Chelsea laver panikoprydning til sommer, kunne vi gøre et forsøg på at udnytte det og hente Mikel, han er ung og meget stærk fysisk.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 20. feb, 2011 18:12

Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Mikel_John_Obi

Jeg går ud fra at det er ok at skrive lidt løst og fast på denne tråd ;) . Såfremt Chelsea laver panikoprydning til sommer, kunne vi gøre et forsøg på at udnytte det og hente Mikel, han er ung og meget stærk fysisk.
Lucas er ihvertfald lige så god, hvis ikke bedre en Obi... Hell no
Billede

Jack Cade

Indlæg af Jack Cade » søndag, 20. feb, 2011 18:24

Hvorfor skulle Chelsea lave panikoprydning? FFP?

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 20. feb, 2011 19:54

Jack Cade skrev:Hvorfor skulle Chelsea lave panikoprydning? FFP?
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ch ... 01821.html

Dette er fra i dag. Hvor Mikel er nævnt som mulig salgsemne til sommer.
Jeg tror det siger sig selv at til sommer kommer der en stor udskiftning i Chelsea, som har flere spillere, der er over toppen, og andre som de ikke er tilfredse med.

Jeg kan kun tale for min egen regning. Men seriøst Mikel er mange klasser bedre en Lucas. Undskyld mig mange gange når jeg nu siger at jeg kan og aldrig nogensinde har kunnet se noget som helt i Lucas, aldrig. Han har slet ikke det nødvendige. Mikel og Gerrard centralt men en playmaker og Raul foran og nogle giftige kanter.
Og så skal der bare meget mere kvali i vores trup, vi mangler altså bredde. Der syntes jeg er ret tydeligt. Lucas og Kuyt kan være gode at have i truppen fordi de altid arbejder hårdt, men de rykker ikke så meget syntes jeg personligt. De gode dage med Barnes mv på kanterne har vi ikke pt. Tror i ikke de henter 1 eller 2 topkanter til sommer. Neymar, Mata, Young mv. er alle gode og unge.
Johonson er også ret usikker defensivt, hvilket koster en del, desværre for han er super god offensivt. Jeg syntes Kelly er bedre set overall. Faktisk ved jeg ikke helt, hvor vi bedst kan bruge Johnson.
Men Raul, Luis og Andy er kanongode indkøb.

No maam

Indlæg af No maam » søndag, 20. feb, 2011 20:49

Kelly skrev:
Jack Cade skrev:Hvorfor skulle Chelsea lave panikoprydning? FFP?
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ch ... 01821.html

Dette er fra i dag. Hvor Mikel er nævnt som mulig salgsemne til sommer.
Jeg tror det siger sig selv at til sommer kommer der en stor udskiftning i Chelsea, som har flere spillere, der er over toppen, og andre som de ikke er tilfredse med.

Jeg kan kun tale for min egen regning. Men seriøst Mikel er mange klasser bedre en Lucas. Undskyld mig mange gange når jeg nu siger at jeg kan og aldrig nogensinde har kunnet se noget som helt i Lucas, aldrig. Han har slet ikke det nødvendige. Mikel og Gerrard centralt men en playmaker og Raul foran og nogle giftige kanter.
Og så skal der bare meget mere kvali i vores trup, vi mangler altså bredde. Der syntes jeg er ret tydeligt. Lucas og Kuyt kan være gode at have i truppen fordi de altid arbejder hårdt, men de rykker ikke så meget syntes jeg personligt. De gode dage med Barnes mv på kanterne har vi ikke pt. Tror i ikke de henter 1 eller 2 topkanter til sommer. Neymar, Mata, Young mv. er alle gode og unge.
Johonson er også ret usikker defensivt, hvilket koster en del, desværre for han er super god offensivt. Jeg syntes Kelly er bedre set overall. Faktisk ved jeg ikke helt, hvor vi bedst kan bruge Johnson.
Men Raul, Luis og Andy er kanongode indkøb.
Lucas har hævet niveauet en lille smule i forhold til sidste sæson, men jeg mener stadig ikke han er god nok til en start ellever der skal kunne spille med om mesterskabet. Han er dog langt bedre en Mikel som jeg endnu aldrig har set spille en god kamp (og jeg har set en del Chelsea kampe siden han ankom).

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 20. feb, 2011 21:42

Obi har intet at gøre i LFC, Lucas kan jeg faktisk slet ikke huske har været skadet, men mon ikke han har det i LFC karrieren, og det bare er min husker det er fucked? Lucas er ekstremt stabil, og derfor kan Poulsen eller Spearing tage en tørn hvis han skulle få karantæne. Håber Kenny og co. bruger pengene hvor forstærkning er nødvendig. Center forsvar, venstre og højre "kant" er mest påkrævet, Insua og Glen kan tage venstreback, så synes ikke den position er så kriminel, som andre synes. Glen har gjort det fint på positionen, efter min mening.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 21. feb, 2011 14:38

Der er jo agurketid pt. Medierne aner jo ikke, hvad de skal skrive om. Aldrig har jeg set så mange forskellige spillere blive linket til LFC. Og det spænder over alt fra Lavezzi til Corluka.

Af hvad jeg hurtigt kan samle sammen, er vi efter:
Corluka
Krancjar
Lavezzi
Iza-etellerandetvanvittigt
Chris Brunt
Bacinovic
Wickham
Afellay
Taiwo
Matuidi
Hazard
Gervinho
Cavani
Enrique
Lukaku
Marveaux
Coentrao

Alt sammen i løbet de 3 uger fra transfervinduets lukning til nu. Det synes jeg altså er ret så overdrevet, selvom en del af dem ville se rigtig pæne ud på vores hold.
Rygter omkring Young og Charlie Adam er stilnet af. Samtidigt er Juventus opsat på, at vi skal forære dem Aquilani.

Hvis det hele fortsætter, så tror jeg at vi får et vanvittigt transfervindue i sommeren. Jeg håber bare, at KD og FSG starter lidt tidligere og ikke venter til 3 dage før, så man ikke ender med at skulle tygge sine negle ned til negleroden igen. Nu er de jo lige groet ud.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 22. feb, 2011 04:47

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ca-stjerne

Det er blot knap to måneder siden Ibrahim Afellay skiftede tilværelsen i PSV Eindhoven ud med FC Barcelona, men manglende spilletid skulle eftersigende frustrere den unge hollænder.

Ifølge Talksport.co.uk har det fået Liverpool manager Kenny Dalglish til at øjne en gylden chance for at hente yderligere offensiv slagkraft til Anfield. Flere medier vurderer midtbanespilleren til at koste i omegnen af 100 mio. kr.

Hvor er det da en ynkelig sensations overskrift,"stjerne" ligefrem? lidt ligesom når .tv kalder samtlige ungdomsspillere som starlet. For fanden da hvor meget jord i hovedet, kan journalister indeholde :wall:

Edit intet nyt i artiklen, men skulle "´kun" brokke mig over overskriften ;)

Corfitzen

Indlæg af Corfitzen » tirsdag, 22. feb, 2011 13:09

Køb Lavezzi, så er jeg næsten ligeglad med hvem vi ellers køber og sælger.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 22. feb, 2011 13:32

Corfitzen skrev:Køb Lavezzi, så er jeg næsten ligeglad med hvem vi ellers køber og sælger.
Kongen ser ud til at være enig

http://www.footballtransfertavern.com/2 ... -top-again?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar