Hvis vi er interesseret i Affelay hvorfor f****n købte vi ham så ikke bare i sidste måned hvor han han blev solgt til Barca for 2 millioner pund istedet for nu og skal give 9 millioner pund. Hvis vi laver denne handel så vil det være en klasse handel - for Barcelona.Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -barca-ace
Dette er sikkert urealistisk. Men spilleren her mener jeg faktisk vil være en forstærkning til midtbanen. Ung, kreativ, udfordrende og hurtig.
Men for pokker vi mangler kanter for vildt. Men hent nu fra øverste hylde. Jeg håber ikke jeg får høvl for kilden, jeg må indrømmer at jeg endnu ikke helt har overblikket over, hvilke klider der er troværdige og hvilke vi med garanti skal holde os langt væk fra. Så bær over med mig, hvis jeg kommer til at link til noget skrammel.
Angående Affelay så sidder jeg også lidt med følelsen, "hvad fanden havde du regnet med". Han er lige skiftet til Barcelona, et af de bedste hold i verden og en måned efter han er kommet til klubben er han utilfreds over mangel på spilletid? Så dum tror jeg simpelthen ikke nogen er og kan også se at kilden er caughtoffside.com, så derfor er det jo med høj sandsynlighed, heller ikke noget der kommer til at ske. Forstår simpelthen ikke hvorfor den officielle hjemmeside overhovedet refererer til rygter fra sådanne hjemmesider.
caughtoffside.com er et internet medie der får flere penge jo flere der klikker sig ind på deres hjemmeside. Derfor vil de miste omsætning ved at anvende bare lidt kildekritik. De skriver alt hvad de overhovedet kan skrive bare for at få så mange besøgende som overhovedet muligt og sådan et medie vil jeg nærmest beskrive som værende en joke og ikke meget andet.
Det virker som om at at det bare en skribent fra caughtoffside.com der er klar over at Liverpool nok skal købe spillere til sommer, så konkluder han selv at Affelay nok er utilfreds i Barca for han starter jo ikke inde. (ingen citater fra Affelay eller hans agent) Bagefter har han så lige selv fundet på en pris for at gøre hans artikel mere interessant.
PS. Min kritik er ikke rettet mod dig Kelly, men imod useriøse medier som frustrer mig pga. de udgiver sig for at være et nyhedsmedie, men fungerer some et underholdningsmedie.