Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 06. mar, 2011 21:31

Jeg har set ham masser gange og han er en god spiller.

Dog, vi skal ikke bare gå efter opgraderinger, men efter talent og klasse. Hvis vi så ikke får råd til en klassekant (kan ikke se hvem det skulle være) må vi klare os med dem vi har. Ikke flere mellemløsninger. Personligt tror jeg bare Jarvis ville ende som Jovanovic (sat på spidsen), selvfølgelig uden at kunne bevise det.

Alternativt kunne vi spille italiensk eller SønderjyskE'sk uden deciderede wings. 4-3-1-2 eksempelvis. Specielt hvis vi får Aquilani tilbage kunne nedenstående være interessant

Aquilani...Lucas...Meireles
............Gerrard
.......Suárez...Carroll

Hvis ikke:

Meireles...Lucas...Gerrard
Kuyt........Carroll......Suárez

Eller, som vi allerede har set det under Kenny, med wing-backs.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 06. mar, 2011 22:15

Jeg mener bare vi skal have kanterne med specielt imod de små hold.
Nu hvor vi har Carroll så skal det udnyttes med flere indlæg.
I dag fungerede det jo fint inden, eller med to spillere der trækker ind i banen. Men vi har jo set det gang på gang at imod de små hold der pakker sig er det lettere at komme over kanterne, og der kommer Carroll ind i billedet.
Med Jarvis og f.eks. A.Johnson på kanterne nok også en ny venstre back så kan vi blæse ned af kanterne. og indlæggene kommer i stribevis ind i panden på Carroll.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 06. mar, 2011 23:15

Men det er jo også en helt anden snak nu du nævner Adam Johnson. Han er pure class. Hans force er godt nok, imo, ikke indlæg, som i tilfældet Jarvis, men han tilføjer bare kvalitet. Kvalitet som jeg ikke tror Jarvis ville være garant for.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 06. mar, 2011 23:30

AJ skrev:Men det er jo også en helt anden snak nu du nævner Adam Johnson. Han er pure class. Hans force er godt nok, imo, ikke indlæg, som i tilfældet Jarvis, men han tilføjer bare kvalitet. Kvalitet som jeg ikke tror Jarvis ville være garant for.
Men jeg mener også at Jarvis er rigtig dygtig 1 mod 1, han voldte Hutton problemer O'Shea og Johnson problemer.
Johnson er bedre og koster i hvertfald også 3-4 gange så meget.
C.Adams render jo også rundt i en klub der ikke matcher hans kvaliteter.
Jeg mener sagtens han kan bruges til at erstatte Jova, Aurellio, Cole og Maxi.
Alle spillere der ikke bidrager med meget. Valencia blev også hentet i Wigan for at ha gjort det godt i et par sæsoner.
Billede

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 07. mar, 2011 07:05

[quote="AJ"]Gago, Kalou, Jarvis, Doyle, Banega. Nu har denne tråd vist taget overhånd.

Salomon Kalou .. Det var et forslag. Hvis man kunne få ham til en rimelig pris, så kunne man godt sælge CP og Ivanovic.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 07. mar, 2011 08:18

Xenne skrev:Johnson er bedre og koster i hvertfald også 3-4 gange så meget.
Så må vi hoste op med 3-4 gange som meget. Som den gode AJ siger, så må det sgu være slut med at købe halve løsninger rundt omkring på hele holdet og så have sparet 30 mio. pund. Så brug de 30 mio. pund på at opgradere forstærkningerne til hele løsninger.

Coentrao > Enrique/Clichy > Iza/Insua/Warnock
Aquilani > Adam
Cahill > Shawcross
A. Johnson > Jarvis
Benzema > Gervinho > Doyle

Hvor langt er vi kommet, hvis sidste mand i ovenstående 5 linjer kommer til klubben? Javist, vi har sparet en masse, men er vi ikke også blevet Bolton FC fremfor Big 4? Og lige omvendt, hvis vi har taget spenderbukserne på og købt 3xførstevalg (VB, FC og W) og 2 andetvalg. Det vil jeg sagtens kunne leve med.

Og det er self. sat lidt på spidsen, men pointen bør komme igennem :)
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 07. mar, 2011 09:51

http://www.sportenkort.dk/nyhed/123748/ ... ygteb%f8rs

Spilleren der er nævnt i dette link, har jeg set, han er megagod, og et kæmpetalent. Erik Larsen der arbejder med Michael Laudrup sagde for ca. 6 mdr siden, at han er måske det største talent, som er i den spanske liga pt.
Jeg kan kun sige !at hente".
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 07. mar, 2011 15:24

Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/123748/ ... ygteb%f8rs

Spilleren der er nævnt i dette link, har jeg set, han er megagod, og et kæmpetalent. Erik Larsen der arbejder med Michael Laudrup sagde for ca. 6 mdr siden, at han er måske det største talent, som er i den spanske liga pt.
Jeg kan kun sige !at hente".

Ja tak - Jeffren er kanon god, men ved nu ikke om han er det mere? efter han ikke spiller nogle kampe for barca ret meget mere. 3 kampe (som udskifter) og 1 mål, endtil videre..

http://www.youtube.com/watch?v=oGXydsvP ... re=related - lidt talent har han da, lækkert.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » mandag, 07. mar, 2011 17:44

@Søren123

Jeg synes slet ikke der er noget imponerende ved den video? I de fleste situationer mister han bolden ved dårlige afleveringer/indlæg.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 07. mar, 2011 17:56

Håber ikke at det er den bedste kamp han har spillet, for så siger jeg pænt nej tak. Men hvis der er følere ude på ham, må han jo have imponeret på deres B hold? Som vel egentlig spiller i en ok liga. I forhold til eksempelvis vores reserver. Det er jo heller ikke super let at komme på første holdet i Barcelona

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 07. mar, 2011 18:21

Manden er hurtig men kan ikke drible. Han laver hele tiden den klassiske op i fart -> prik bolden uden om modspilleren -> spurt forbi din modspiller hen til bolden.

Ikke én af hans driblinger virker og indlæggene rammer ikke deres bestemmelsessted. Er dét talent? Så skal jeg sgu også snart på holdet i Liverpool.
Badooo siger, hvad han mener!

xman

Indlæg af xman » mandag, 07. mar, 2011 21:16

Badooo skrev:Manden er hurtig men kan ikke drible. Han laver hele tiden den klassiske op i fart -> prik bolden uden om modspilleren -> spurt forbi din modspiller hen til bolden.

Ikke én af hans driblinger virker og indlæggene rammer ikke deres bestemmelsessted. Er dét talent? Så skal jeg sgu også snart på holdet i Liverpool.
Jeg er heller ikke oppe at køre over ham. Ifølge Wiki er han 23 år, og så er det vel begrænset hvor længe man kan blive ved med at gå under betegnelsen talent.

Scouser

Indlæg af Scouser » tirsdag, 08. mar, 2011 00:40

Keisuke Honda er nu blevet linket til os efter at det i første omgang primært var Arsenal der viste interesse.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... nal-target

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. mar, 2011 08:26

Badooo skrev:Manden er hurtig men kan ikke drible. Han laver hele tiden den klassiske op i fart -> prik bolden uden om modspilleren -> spurt forbi din modspiller hen til bolden.

Badooo jeg er ikke enig. For det første spiller du ikke i Barcelona, hvis du ikke har et stort talent.
Og personligt er jeg vild med ham, han kan sætte de fleste af og kan udfordre på mange forskellige måder. Så i mine øjne et klasseindkøb, såfremt de kan udvikle ham de sidste 10 % over et par år. Som man jo skal med de fleste unge spillere. Køb ham og Gago.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » tirsdag, 08. mar, 2011 09:50

Kan slet slet ikke se noget som helst lys i Gago. Og kan slet ikke se hvad vi skulle med ham. Det samme gælder for Jeffren. Nej tak til dem begge. De koster sikkert for meget i forhold til deres potentiale i PL.
Næste år!

Besvar