Redmaniac skrev:Stephan C skrev:Redmaniac skrev:Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts

....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.
Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.
Prøv at vend bøtten lidt og fortæl hvad det er Allen er så god til. Jeg har samme lidt samme holdning som Thommo, nemlig at Allen på ingen måde en nogen god fodboldspiller, om han er god nok til superligaen ved jeg ikke, da jeg ikke rigtig følger med der. Men for mig og se, så har han niveauet til at spille på et norsk tippeliga hold, han hører i hvert tilfald hjemme i en klub som spiller i PL.
Når man som Allen er forholdsvis lille og når han så samtidigt
ikke er nogen teknisk god boldsikker spiller, som på ingen måder er målfarlig, så ved jeg ikke hvad der gør ham til kandidat til Liverpool's hold
Du kunne jo starte med at læse samtlige indlæg i tråden, før du kommenterer på noget - prøv at vend bøtten lidt.
Redmaniac skrev:
Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.
En Allen i kampform tror jeg nu nok ville kunne gå ind på midtbanen på et af de andre Premier League hold, og hvis vi havde lidt flere kampe dette år, kunne jeg også godt se ham spille en rolle hos os. Ærgeligt vi røg så tidligt ud af liga-cuppen, nu når vi ikke havde nogle nemme Europa-League gruppespilskampe.
Wow, at påstå at Allen er dårlig på bolden, er for mig, en påstand jeg ikke kan forstå. Allen er vild med at have bolden, hvilket man så i starten af sidste sæson og det har man set i Swansea. Igen at påstå han ikke er god nok til PL, er for mig svært at forstå. Han var en af de bedste spillere, i hans sidste sæson i Swansea, hvor han lå med skyhøje pasningsprocenter, hvilket en spiller med dårlig teknik ikke kan gøre. Han var med på GB's hold til OL i London, hvilket jeg ser som et kvalitetsstempel, når man tænker på hvilke spillere som både England og Wales har på hans position, også selvom det er u23(Barkley, Cleverly, Hendo, Ramsey, Wilshere, Cork etc.).
Allen er stadig ung, flyttede fra de trygge rammer i Wales og da han så er ved at finde fodfæstet i starten af sidste sæson, får han en skade, som sætter ham tilbage. Personligt vil jeg ikke dømme Allen færdig, før denne sæson og minimum en halvsæson mere er spillet. Da han skal have mulighed for at komme op i omdrejninger og spille fast i en periode, før jeg syntes man kan give en konstruktiv vurdering af ham og ikke bare dømme ham færdig, efter hans første start efter en skade.