Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 30. mar, 2011 23:32

Mersey Boy skrev:Hvilke spillere er det egentlig vi mangler?

1. prioriteter - 1-2 Venstre back - 2 Rigtige kanter
2. prioriteter - Central midtbanespiller hvis vi ikke får Aqualani tilbage - Central forsvarer
3. prioriteter - Angriber

Er det ikke nogenlunde sådan?
1. En venstre back af start 11'er-kaliber.

2. En midterforsvarer af start 11'er-kaliber.

3. En central midtbanespiller med evner ud i både det at forsvare og tackle igennem og det at fordele spillet fra området mellem forsvaret og den offensive midtbane. Behøver ikke nødvendigvis være et topnavn, der skal kunne gå direkte ind i start 11'eren, da vi med Lucas og Meireles/Gerrard egentlig er godt stillet. Springer derfra og ned til Spearing og Poulsen er dog for stort, så der skal mere kvalificeret backup ind. Jeg krydser stadig fingre for Aquilani.

4. Kant af høj kvalitet og med flair og evner ud i det at skabe det uventede og ekstraordinære - endnu en Suárez-type ville pynte gevaldigt og gøre os væsentligt mindre forudsigelige end vi pt er, når vores sydamerikaner ikke er med.

5. En backup til venstre back - håber på at vi får hevet Insúa hjem igen.

6. En backup til angrebet, men kun hvis der kan findes value for money - ellers er N'gog og Kuyt fine garderinger til vores dynamiske duo (og vi kan jo også stadig hente 4-2-3-1'eren frem og spille med en enkelt på toppen).

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 30. mar, 2011 23:38

Som Aarde, dog med den forskel at jeg vil bytte om på midten og kanten. Og så vil jeg gerne have 2 kanter istedet for én, da jeg mener det er vigtigt, at vi kan spille med forskellige kort, alt efter hvilket hold vi skal op imod. Og hvis en formation ikke virker, kan det ruske godt op i skidtet, hvis vi kan få 2 kvalitetskanter med kreativitet og speed ind på banen.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 31. mar, 2011 08:17

AJ skrev: Men jeg ville være modstander af et salg af Johnson medmindre vi fik så mange penge, at vi både kunne 1) købe en god erstatning, 2) betale hans løn over første kontraktperiode og 3) forstærke os på andre positioner.
Jeg er for et salg af Johnson, hvis det medfører, at holdet bliver forstærket. Men jeg ser da helst, at Poulsen, Konchesky, Cole, Jova, Maxi og Skrtel forsøges afsat inden.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 31. mar, 2011 09:48

Fribytter skrev:
AJ skrev: Men jeg ville være modstander af et salg af Johnson medmindre vi fik så mange penge, at vi både kunne 1) købe en god erstatning, 2) betale hans løn over første kontraktperiode og 3) forstærke os på andre positioner.
Jeg er for et salg af Johnson, hvis det medfører, at holdet bliver forstærket. Men jeg ser da helst, at Poulsen, Konchesky, Cole, Jova, Maxi og Skrtel forsøges afsat inden.
Jeg kan ikke se hvordan vi skulle blive forstærket ved at sælge ham, vi gav 180mio. ca. et salg for alt under ville være hovedløst, og tvivler nogen ville give over.
Johnsons profil ville passer fint ind i Fenways filosofi.
Et ny indkøb i sammeklasse ville koste mindst ligeså mange penge, det er ikke klasse højre backs der hænger på træerne.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 31. mar, 2011 10:31

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool

At sælge Poulsen det er bedst for alle.

De bliver nød til at hente en kanon central defensiv midtbanespiller ind, Lucas er ikke helt oppe at ringe endnu, han er på vej ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 31. mar, 2011 10:59

Aarde skrev:
Mersey Boy skrev:Hvilke spillere er det egentlig vi mangler?

1. prioriteter - 1-2 Venstre back - 2 Rigtige kanter
2. prioriteter - Central midtbanespiller hvis vi ikke får Aqualani tilbage - Central forsvarer
3. prioriteter - Angriber

Er det ikke nogenlunde sådan?
1. En venstre back af start 11'er-kaliber.

2. En midterforsvarer af start 11'er-kaliber.

3. En central midtbanespiller med evner ud i både det at forsvare og tackle igennem og det at fordele spillet fra området mellem forsvaret og den offensive midtbane. Behøver ikke nødvendigvis være et topnavn, der skal kunne gå direkte ind i start 11'eren, da vi med Lucas og Meireles/Gerrard egentlig er godt stillet. Springer derfra og ned til Spearing og Poulsen er dog for stort, så der skal mere kvalificeret backup ind. Jeg krydser stadig fingre for Aquilani.

4. Kant af høj kvalitet og med flair og evner ud i det at skabe det uventede og ekstraordinære - endnu en Suárez-type ville pynte gevaldigt og gøre os væsentligt mindre forudsigelige end vi pt er, når vores sydamerikaner ikke er med.

5. En backup til venstre back - håber på at vi får hevet Insúa hjem igen.

6. En backup til angrebet, men kun hvis der kan findes value for money - ellers er N'gog og Kuyt fine garderinger til vores dynamiske duo (og vi kan jo også stadig hente 4-2-3-1'eren frem og spille med en enkelt på toppen).
Meget enig her, Aarde. Får vi Aquilani og Insua hjem, så er det en meget realistisk indkøbsseddel, og en angriber er ikke et must, da vi kan blande kortene på mange måder, med dem vi har allerede. Dvs. 2 hjem og 3 køb, og til at finansiere dem delvist, har vi altså min. en håndfuld (Cole, Konchesky, Jova, Jones, CP) nærmere 2 (Degen, El Zhar, Darby, Ayala ? måske Sotos eller Skrtel med en ny CF) - både ift. indtægt samt sparede lønninger.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 31. mar, 2011 11:11

Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool

At sælge Poulsen det er bedst for alle.

De bliver nød til at hente en kanon central defensiv midtbanespiller ind, Lucas er ikke helt oppe at ringe endnu, han er på vej ;)
Husk på at dette er en "hvem skal ind" tråd ;)

Imø mangler vi spillere til følgende pladser:

Midterforsvar: Her kunne jeg godt tænke mig en kvalitetsspiller, der kan gå direkte ind i startopstillingen. Her har vi ikke vores største behov, men med Aggers skader ville det være godt at hente en spiller mere. Kyrgiakos gør det fornuftigt, men det ville være rart at hæve overliggeren yderligere.

Venstre back: Mange siger 1-2 spillere, hvilket jeg til dels er enig i. Men jeg vil mene at en klassespiller vil være nok. Johnson har efter lidt tilvænning gjort det ganske glimrende på pladsen, så det er ikke en hel håbløs løsning. Med i dette regnestykke hører selvfølgelig at vi også har Kelly til højreback.

Central midtbane: Måske køber man som sådan ikke ind til start 11'eren, men vi mangler virkelig bredde på den position. Vi stoler på Lucas, Gerrard og Meireles. Derudover har vi Spearing og Shelvey, der er gode at have i truppen. Vi stoler ikke på Poulsen, der forlader klubben. Han skal selvfølgelig erstattes, ligesom jeg godt kunne tænke mig en spiller yderligere. Det er nemlig ofte her topkampene bliver vundet, så der er brug for massere af kvalitet.

Kanterne: Begge kanter skal dækkes ind. Vi mangler spillere med fart i fødderne, der kan gå til baglinjen og slå et indlæg. Spillere som Cole og Maxi er glade for at trække ind i banen, mens Kuyt formentlig også skal være med til at dække behovet for en ekstra angriber. Jeg synes i hvert fald han har været rigtig god når han spillet frontangriber for os - her bliver hans intelligente løb virkelig udnyttet.

Et bud på ønskespillere:
Cahill, Contreao, Sissoko eller M'Vila, Adam, Sanchez og Young.

Alternativer:
Enrique, Santon, Jarvis, Jeffren

Ham skal vi ikke glemme:
Aquilani

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 31. mar, 2011 12:51

Jeg har godt nok lige indset hvor god Adam Johnson egentlig er, det er sgu da ham vi går efter! Ved godt det er fra en ikke så troværdig kilde, men se her http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... y-wide-man (Caughoffside)

.. der står City købte ham for sølle 7 mio £, men det giver jo ingen mening at Boro solgte ham for så lidt, manden er homegrown, ung og englænder. Han er LIGE den kant vi står og mangler og hvis vi kan nappe ham ud af City's klør vil jeg næsten stille mig tilfreds, hvis vi så også formår at hente Aquilani hjem, der idag udtaler at han gerne vil tilbage til LFC (Jaaaaaah!) - http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... to-anfield (LiverpoolEcho)

Please Gud, Pleeaaase !

Video af A. Johnson mod os i vores anden PL kamp i år; http://www.youtube.com/watch?v=JnuOq13R ... re=related
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 31. mar, 2011 13:21

Adam Johnson ville være alt for genial. Men han skal hentes nu! Ikke, når hans kontrakt engang udløber og han er på udkig efter en guldrandet kontrakt. Det har vi allerede gjort uden succes én gang.

Et bud kunne være at vi henter Johnson og måske lejer Afellay i Barcelona. Bring Baines/Enrique og Cahill med ind i regnestykket + Aquilani kommer hjem.

Reina
Johnson-Cahill-Agger-Baines
Meireles/Aqui-Gerrard
Afellay-Suarez-Johnson
Carroll

Alternativt med Lucas som DM istedet for Afellay/Suarez/Johnson, så der er skærmet af, når backsne ryger med frem, for jeg ved ikke hvor glad Gerrard vil være for at agere halvt defensiv halvt offensiv. Men generelt en offensiv tilgang til tingene. Evt. Enrique istedet for Baines, da han nok er en smule mere defensivt orienteret, samtidigt med at han kender Carroll.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 31. mar, 2011 14:55

Liverdrengen skrev:Jeg har godt nok lige indset hvor god Adam Johnson egentlig er, det er sgu da ham vi går efter! Ved godt det er fra en ikke så troværdig kilde, men se her http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... y-wide-man (Caughoffside)

.. der står City købte ham for sølle 7 mio £, men det giver jo ingen mening at Boro solgte ham for så lidt, manden er homegrown, ung og englænder. Han er LIGE den kant vi står og mangler og hvis vi kan nappe ham ud af City's klør vil jeg næsten stille mig tilfreds, hvis vi så også formår at hente Aquilani hjem, der idag udtaler at han gerne vil tilbage til LFC (Jaaaaaah!) - http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... to-anfield (LiverpoolEcho)

Please Gud, Pleeaaase !

Video af A. Johnson mod os i vores anden PL kamp i år; http://www.youtube.com/watch?v=JnuOq13R ... re=related
Ham vil jeg også meget gerne have. Tror dog, at det vil være meget svært for os at hente spillere i Man City med mindre de tager FIFAs Fair Play Rules seriøst.

En af følgende spillere vil gøre mig glad:
Adam Johnson, Ashley Young, Juan Mata, Alexis Sanchez, Bojan eller Gervinho. Der er mange andre alternativer, som jeg kender mindre til, men jeg tror at disse 6 står øverst på min liste, hvis det skal være bare nogenlunde realistisk.

Er i øvrigt helt enig med Aarde's liste bortset fra, at jeg ville rykke prioriteringen af en kantspiller med kreativitet op på 2. pladsen.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 31. mar, 2011 17:57

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Matt Jarvis, der netop har fået debut for England. Jeg kender meget lidt til ham, men han har nogle rigtig gode kvaliteter. Han er meget hurtig og udfordrende. Han er samtidig næsten lige god med både højre og venstre fod, hvilket gør ham mere utilregnelig end normalt. Han kan både levere kvalificerede indlæg fra sin venstrekant, eller trække ind i banen og selv afslutte.

Ligesom Adam Johnson er han en udfordrende kant, der ikke er bange for at have bolden. Sådan en mangler vi altså. Synes samtidig 24 år er en fin alder og så er han tilmed englænder.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 31. mar, 2011 18:25

Xenne skrev:
Fribytter skrev:
Jeg kan ikke se hvordan vi skulle blive forstærket ved at sælge ham, vi gav 180mio. ca. et salg for alt under ville være hovedløst, og tvivler nogen ville give over.
Johnsons profil ville passer fint ind i Fenways filosofi.
Et ny indkøb i sammeklasse ville koste mindst ligeså mange penge, det er ikke klasse højre backs der hænger på træerne.
Nu er pointen jo lidt, at man sagtens kan gå et skridt ned rent kvalitetsmæssigt og stadig forstærke truppen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » torsdag, 31. mar, 2011 20:24

Vil også meget gerne se 2 x Johnson i vores højre side af formationen efter transfervinduet.. synes Adam Johnson har været forrygende, de gange jeg har set ham. Og han skulle også have udtalt på et tidspunkt, at han ikke var just tilfreds med den spilletid han fik. Citys problem i en nøddeskal; de har simpelthen hentet for mange spillere, der andre steder var selvskrevet til en start -- og selv ved det.
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » torsdag, 31. mar, 2011 21:32

Vores sponsor vil øjensynligt gerne have at vi henter en asiat:

http://www.bold.dk/nyt/Liverpoolsponsor ... il-Anfield

Forhåbentlig er de ikke i stand til at for det gennemført. Det lyder i mine øjne lidt som et projekt der ikke har mange sportslige dimensioner.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 31. mar, 2011 21:39

Surf skrev:Vores sponsor vil øjensynligt gerne have at vi henter en asiat:

http://www.bold.dk/nyt/Liverpoolsponsor ... il-Anfield

Forhåbentlig er de ikke i stand til at for det gennemført. Det lyder i mine øjne lidt som et projekt der ikke har mange sportslige dimensioner.
De har slet slet ikke noget at skulle have sagt. Hvis de er utilfredse, så må vi finde en ny sponsor. Det der er fuldkommen latterligt.
Liverpool Football Klopp

Besvar