Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tror godt vi kan glemme alt om at få den der verdensstjerne-wing vi ellers gerne vil have. Jeg tror ganske enkelt, at det største wing-navn vi henter, bliver noget a la Perotti fra Sevilla, evt. suppleret med Gaitan eller Marveaux. Men det er da også udmærkede navne - om de flytter os nok er så et spørgsmål om tid.
Jeg kunne egentligt godt tænke mig, at vi måske gik væk fra tanken om wings, og istedet sugede en spiller som Hulk(20?), Young(20) eller måske Vucinic (10) til os. Suppleret med Defour(10)/Hamsik(20?) kan offensiven hedde:
--------Lucas------
--Meireles---Hamsik--
--Hulk------Suarez--
------Carroll--------
Hvor Gerrard og Meireles må slås om pladsen. Svjv kan de 3 nævnte (Hulk, Vucinic og Young) alle sammen spille den brede angrebsposition bag Carroll og smække den ind. På samme måde vil vi sikre, at vi altid har 2 i boksen (ham hvis side bolden ikke er i+Carroll). Samtidigt er jeg overbevist om at Hamsik kan få styrket maskinrummet, hvor konstellationen Meireles/Gerrard-Lucas-Hamsik imo sagtens kan tage kampen op mod hvem som helst af vores konkurrenter. Af de nævnte vil Hulk+Hamsik være at foretrække. Jeg kan ikke se, hvilket forsvar der skal kunne stoppe os.
Jeg kunne egentligt godt tænke mig, at vi måske gik væk fra tanken om wings, og istedet sugede en spiller som Hulk(20?), Young(20) eller måske Vucinic (10) til os. Suppleret med Defour(10)/Hamsik(20?) kan offensiven hedde:
--------Lucas------
--Meireles---Hamsik--
--Hulk------Suarez--
------Carroll--------
Hvor Gerrard og Meireles må slås om pladsen. Svjv kan de 3 nævnte (Hulk, Vucinic og Young) alle sammen spille den brede angrebsposition bag Carroll og smække den ind. På samme måde vil vi sikre, at vi altid har 2 i boksen (ham hvis side bolden ikke er i+Carroll). Samtidigt er jeg overbevist om at Hamsik kan få styrket maskinrummet, hvor konstellationen Meireles/Gerrard-Lucas-Hamsik imo sagtens kan tage kampen op mod hvem som helst af vores konkurrenter. Af de nævnte vil Hulk+Hamsik være at foretrække. Jeg kan ikke se, hvilket forsvar der skal kunne stoppe os.
Badooo siger, hvad han mener!
Hamsik og Young ville være kanongode for os.Badooo skrev:Jeg tror godt vi kan glemme alt om at få den der verdensstjerne-wing vi ellers gerne vil have. Jeg tror ganske enkelt, at det største wing-navn vi henter, bliver noget a la Perotti fra Sevilla, evt. suppleret med Gaitan eller Marveaux. Men det er da også udmærkede navne - om de flytter os nok er så et spørgsmål om tid.
--------Lucas------
--Meireles---Hamsik--
--Hulk------Suarez--
------Carroll--------
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jovist er det gode navne, men det er mange penge at bruge på at styrke den offensive når det er den defensive der halter.Badooo skrev:Jeg tror godt vi kan glemme alt om at få den der verdensstjerne-wing vi ellers gerne vil have. Jeg tror ganske enkelt, at det største wing-navn vi henter, bliver noget a la Perotti fra Sevilla, evt. suppleret med Gaitan eller Marveaux. Men det er da også udmærkede navne - om de flytter os nok er så et spørgsmål om tid.
--------Lucas------
--Meireles---Hamsik--
--Hulk------Suarez--
------Carroll--------
I min verden ser jeg en Venstre Wing som første prioritet, Venstre Back også Center forsvar. Derefter måske en Wing til?
F.eks.
Mata 25M£
Coentrao 20M£
Cahill 15M£
Jarvis 10M£
70M£
Så skal der ud med noget Deadwood og lade de unge stå klar som backup/reserve.
Med lidt salg kan vi måske få 20/25M£ ind så skal vi bruge 45M£

Enig.Xenne skrev:jeg en Venstre Wing som første prioritet, Venstre Back også Center forsvar
Young, Coentrao og Mertesacker. Og Charlie Adam ville bestemt pynte på midtbanen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
@Xenne
Well, det som jeg beskriver kan gøres for et sted omkring 50, hvis man køber det dyreste. Aquilani kan spytte i kassen, ligesom CP (vil hellere have Spearing), Poul K, Cole osv. De spillere vi alligevel ikke bruger. Det vil måske bringe den totale udgift ned på omkring 20, hvormed vi vil kunne købe Enrique/Baines, hive Insua hjem/Wendt ind (backup) og bruge en 10-15 mio. pund på det centrale forsvar. Mertesacker, for eksempel. Er man fræk skyder man Skrtel og Agger af, og køber Cahill også.
Aquilani - 12
CP - 2
Poul - 1
Cole - 5?
Agger + Skrtel skal vi vel have en 10-11 for.
Jones - 1
Jovanovic - 3
Giver 35.
Hamsik - lad os sætte ham til 25
Young - 20
Enrique - ham tror jeg altså kun vi giver 10-12 for.
Cahill - 20?
Mertesacker - 10
ca. 87. Dvs. vi netto spenderer 52. Heraf har FSG vist, at de gerne ville bruge yderligere 15-20 i januar, hvorfor der "kun" skal findes en 35-40 mere. Med de udtalelser de er kommet med om store signings osv. så vil jeg tro, at de kan finde på at smide pengene for, at dette skal kunne gå i opfyldelse. Og det vil imo være forstærkninger der vil slå igennem!
Når dette så er sagt, så er jeg langt mere overbevist om et scenarie som dit kommer til at ske.
EDIT: Havde glemt Mertesacker o_O
Well, det som jeg beskriver kan gøres for et sted omkring 50, hvis man køber det dyreste. Aquilani kan spytte i kassen, ligesom CP (vil hellere have Spearing), Poul K, Cole osv. De spillere vi alligevel ikke bruger. Det vil måske bringe den totale udgift ned på omkring 20, hvormed vi vil kunne købe Enrique/Baines, hive Insua hjem/Wendt ind (backup) og bruge en 10-15 mio. pund på det centrale forsvar. Mertesacker, for eksempel. Er man fræk skyder man Skrtel og Agger af, og køber Cahill også.
Aquilani - 12
CP - 2
Poul - 1
Cole - 5?
Agger + Skrtel skal vi vel have en 10-11 for.
Jones - 1
Jovanovic - 3
Giver 35.
Hamsik - lad os sætte ham til 25
Young - 20
Enrique - ham tror jeg altså kun vi giver 10-12 for.
Cahill - 20?
Mertesacker - 10
ca. 87. Dvs. vi netto spenderer 52. Heraf har FSG vist, at de gerne ville bruge yderligere 15-20 i januar, hvorfor der "kun" skal findes en 35-40 mere. Med de udtalelser de er kommet med om store signings osv. så vil jeg tro, at de kan finde på at smide pengene for, at dette skal kunne gå i opfyldelse. Og det vil imo være forstærkninger der vil slå igennem!
Når dette så er sagt, så er jeg langt mere overbevist om et scenarie som dit kommer til at ske.
EDIT: Havde glemt Mertesacker o_O
Badooo siger, hvad han mener!
Lige meget hvor meget jeg håber på det ,så tror jeg ikke en udrensning kommer til at ske bare lige sådan.
Hvis vi kan få 5 gode spillere ind så er jeg tilfreds
Selvom på sigt så jeg gerne de her blev solgt til sommer.
Maxi
Aurellio
Konchesky
Jova
Chr. Poulsen
Degen
El Zhar
Aqua
----
På sigt skal vi også finde ny for
Kuyt
Carragher
Skrtel
Agger
Gerrard
Hvis vi kan få 5 gode spillere ind så er jeg tilfreds

Selvom på sigt så jeg gerne de her blev solgt til sommer.
Maxi
Aurellio
Konchesky
Jova
Chr. Poulsen
Degen
El Zhar
Aqua
----
På sigt skal vi også finde ny for
Kuyt
Carragher
Skrtel
Agger
Gerrard

Folk der nævner Mertesacker har tydeligvis ikke fulgt med i Bundesligaen de sidste par sæsoner. Jeg tror jeg kan nævnte 10 CB's i ligaen der er bedre end ham...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ifølge The Times, skal Sanchez til man u. En aftale er nært forestående.
THE TIMES: Manchester United knocked Chelsea out of the Champions League with a convincing victory last night that places huge doubt over the future of Carlo Ancelotti, the manager. Also: Manchester City have stolen a march on Chelsea and Manchester United in their pursuit of Alexis Sanchez, the Chile winger, as they look to agree a £30million deal with Udinese before the end of the season
Gad vide om det så betyder, at de opgiver Young?
THE TIMES: Manchester United knocked Chelsea out of the Champions League with a convincing victory last night that places huge doubt over the future of Carlo Ancelotti, the manager. Also: Manchester City have stolen a march on Chelsea and Manchester United in their pursuit of Alexis Sanchez, the Chile winger, as they look to agree a £30million deal with Udinese before the end of the season
City mener du? Øv-udfaldet... Sanchez til City og Young til manu!Hr. Drejer skrev:Ifølge The Times, skal Sanchez til man u. En aftale er nært forestående.
Bliver en spændende sommer. Jeg hører til en af dem, der tror på flere store handler. Echo gætter på det samme og udtalelser fra Comolli samt Carra, Carroll og andre spillere tyder også på, at de tror (håber...) på det.
-
balvenie skrev:City mener du? Øv-udfaldet... Sanchez til City og Young til manu!Hr. Drejer skrev:Ifølge The Times, skal Sanchez til man u. En aftale er nært forestående.
Bliver en spændende sommer. Jeg hører til en af dem, der tror på flere store handler. Echo gætter på det samme og udtalelser fra Comolli samt Carra, Carroll og andre spillere tyder også på, at de tror (håber...) på det.

Det er da rigtigt, ja det gør det hele mere speget. Som du skriver, så ryger Young sikekrt til man u og Sanchez til man c. Damm. Men betyder det så at Adam Johnson ryger ud på bænken? Måske vi kan være frække og...
Ja, balvenie, Vi kommer til at lave en del store handler til sommer. Som du siger, så tyder alle udtaleser på det. Både Henry, Comolli, og nu også Carroll, har sagt der kommer til at ske ting og sager. Men der skal også ske en hel del, hvis vi skal kunne konkurrere over en hel sæson. Det er fint nok at vi i en enkelt kamp kan slå man u eller man c, men det nytter ikke vi bagefter taber til WB eller Wigan. Det er svagt.
- Kongegaard
- Alder: 37
Hr. Drejer skrev:balvenie skrev:City mener du? Øv-udfaldet... Sanchez til City og Young til manu!Hr. Drejer skrev:Ifølge The Times, skal Sanchez til man u. En aftale er nært forestående.
Bliver en spændende sommer. Jeg hører til en af dem, der tror på flere store handler. Echo gætter på det samme og udtalelser fra Comolli samt Carra, Carroll og andre spillere tyder også på, at de tror (håber...) på det.ooopps
Det er da rigtigt, ja det gør det hele mere speget. Som du skriver, så ryger Young sikekrt til man u og Sanchez til man c. Damm. Men betyder det så at Adam Johnson ryger ud på bænken? Måske vi kan være frække og...
Ja, balvenie, Vi kommer til at lave en del store handler til sommer. Som du siger, så tyder alle udtaleser på det. Både Henry, Comolli, og nu også Carroll, har sagt der kommer til at ske ting og sager. Men der skal også ske en hel del, hvis vi skal kunne konkurrere over en hel sæson. Det er fint nok at vi i en enkelt kamp kan slå man u eller man c, men det nytter ikke vi bagefter taber til WB eller Wigan. Det er svagt.
Gerrard og Agger er Liverpool
Enig! Der skal bestemt en del nye spillere til - men skal der ikke også ske noget mentalt? At spille pinligt ringe mod WBA for derefter at spille City ud af banen i første halvleg med kun to ændringer? Som flere har været inde på, må vi kræve 100% af spillerne hver gang! Dette kræver en stærkere trup, en større bredde men også den rigtige indstilling. Lad os nu få nogle kanoner på plads til sommer - så er vi klar til at kæmpe os tilbage i top 4.Hr. Drejer skrev:balvenie skrev:City mener du? Øv-udfaldet... Sanchez til City og Young til manu!Hr. Drejer skrev:Ifølge The Times, skal Sanchez til man u. En aftale er nært forestående.
Bliver en spændende sommer. Jeg hører til en af dem, der tror på flere store handler. Echo gætter på det samme og udtalelser fra Comolli samt Carra, Carroll og andre spillere tyder også på, at de tror (håber...) på det.ooopps
Jeg er klar over, at de andre tophold også vil forstærke sig men man kan vel hævde, at bytter vi f.eks. Maxi ud med f.eks. Young, så er vi forbedret med mange flere % end scum er, såfremt de bytter Valencia ud med Young? Pointen er blot, at vi kan forstærke vores start 11'er markant med 3-4 nye spillere mens de andre tophold rykker sig mindre, idet de bytter en god spiller for en lidt bedre mens vi altså bytter en ringe (sorry) for en meget bedre. Vi skal nok komme tættere på dem - meget tættere. Hvis vi altså lykkedes med at få nye spillere til de rigtige positioner og samtidig sikrer en fornuftig bredde i truppen.
-
At der skal ske en mentalitetsændring, kan ingen være i tvivl om. Men det at købe en del gode spillere, og det der skal ske en mentalitetsændring, er ikke hinandens modsætning. Hvis vi købe en del gode spillere, så tror og håber jeg på at det vil medvirke til en mentalitetsændring.
Afstanden mellem os og top 4 er ca. 10 point. Det skal indhentes i transfervinduet. Dertil skal lægges at de andre hold også forstærker sig, og det vil så ikke være så markant som os, da vi starter på et lavere niveau end dem. Men vi har jo også en del at indhente, kan man sige. Men 3-4 spillere gør det ikke. Vi taler mindst 5 spillere fra øverste hylde. Man skal tænke på at vi løber ind i skader, og Agger, Gerrard har det med at være skadet ofte. Dertil synes jeg også at Johnson forholdsvis tit er ude.
I en ideel verden bør vi forstærke os på følgende pladser:
Venstre back
Center forsvarer
Defensiv midt (Lucas skal have konkurrence)
Kreativ midt
To fløje
En angriber (King Kenny har ikke tillid til N'Gog, så han ryger sikkert)
I den ideelle verden skal vi bruge 7 spillere. Men lad os nu se. Men der kommer til at ske ting og sager. Ja, jeg gentager mig selv, og har gjort det de sidste 3 måneder.
Afstanden mellem os og top 4 er ca. 10 point. Det skal indhentes i transfervinduet. Dertil skal lægges at de andre hold også forstærker sig, og det vil så ikke være så markant som os, da vi starter på et lavere niveau end dem. Men vi har jo også en del at indhente, kan man sige. Men 3-4 spillere gør det ikke. Vi taler mindst 5 spillere fra øverste hylde. Man skal tænke på at vi løber ind i skader, og Agger, Gerrard har det med at være skadet ofte. Dertil synes jeg også at Johnson forholdsvis tit er ude.
Venstre back
Center forsvarer
Kreativ midt
To fløje
I den ideelle verden skal vi bruge 7 spillere. Men lad os nu se. Men der kommer til at ske ting og sager. Ja, jeg gentager mig selv, og har gjort det de sidste 3 måneder.
Hvordan er det svagt at gå fra at ligge i den dårlige ende i tabellen og kun to point over nedrykningsstregen til at ligge på en sjetteplads 16 point over stregen og otte point fra en CL-plads? 23 point i 12 kampe giver et snit på 1,9, hvilket er lig 72 point over en hel sæson. Det er altså kun gode hold, der plejer at have et sådan snit, og i de tolv kampe har LFC mødt EFC, Man. Utd., CFC og Man. City. Altså på papiret fire svære kampe samtidig med at to nye spillere har skullet spilles ind på holdet, hvoraf den ene ikke var i kampform og den anden ankom skadet og var skadet i den første måned i klubben.Hr. Drejer skrev: Det er fint nok at vi i en enkelt kamp kan slå man u eller man c, men det nytter ikke vi bagefter taber til WB eller Wigan. Det er svagt.
Hvis alt andet end mesterskabsform er svagt, så er det selvfølgelig en anden sag.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Kunne ikke være mere enigHr. Drejer skrev:At der skal ske en mentalitetsændring, kan ingen være i tvivl om. Men det at købe en del gode spillere, og det der skal ske en mentalitetsændring, er ikke hinandens modsætning. Hvis vi købe en del gode spillere, så tror og håber jeg på at det vil medvirke til en mentalitetsændring.
Venstre back
Center forsvarer
Kreativ midt
To fløje

Og i følge Thommo er venstre back allerede på plads, så det er jo bare at fortsætte på listen!