hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » onsdag, 01. jan, 2014 15:20

Krage176 skrev:Ingen skal ud, før nye kommer ind. Måske der er er dansk 1div klub der vil leje louis Alberto. I øvrigt et komplet ligegyldigt indkøb, borini har allerede vist sig langt bedre.
Lær at stave hans navn før du kritiserer ham...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 01. jan, 2014 15:24

thefugle skrev:
Krage176 skrev:Ingen skal ud, før nye kommer ind. Måske der er er dansk 1div klub der vil leje louis Alberto. I øvrigt et komplet ligegyldigt indkøb, borini har allerede vist sig langt bedre.
Lær at stave hans navn før du kritiserer ham...
Mon ikke også man kan finde en fejl i dit indlæg...?

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Callesen » fredag, 03. jan, 2014 01:09

Der går rygter om at Sterling lejes ud hvis Salah handlen bliver til noget.

@RiseOfTheKop's tweet: https://twitter.com/RiseOfTheKop/status ... 0285302784

texy
Alder: 50

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 03. jan, 2014 02:03

Callesen skrev:Der går rygter om at Sterling lejes ud hvis Salah handlen bliver til noget.

Det nævnes også her.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-2981365

Det giver ingen mening for mig. Der står, at Rodgers altid har villet udleje Sterling, når man havde fået en mere rutineret erstatning ind. Hvordan i himlens navn kan Salah betragtes som mere rutineret? Han er ganske vist to år ældre end Sterling (2 og et halvt, hvis man fluekn.....). Men jeg synes ikke, at man kan betragte Salah's 47 optrædender i den bedste Schweiziske liga som mere rutine end Sterlings 41kampe i PL. Faktisk tværtimod. Jeg er med på, at Salah så har spillet 24 CL-kampe imod Sterlings 10 EL-kampe, men jeg synes stadig slet ikke, at det er nok til at satse hele butikken på en spiller, der aldrig har optrådt i PL.

Det er fint, at vi henter Salah (selvom jeg havde håbet på en spiller med lidt mere erfaring, netop på grund af at vi allerede har to unge spillere i Sterling og Ibe), men vi skal ikke til at leje Sterling ud. Han er i den bedste form jeg har set ham i hans seniorkarierre. Han gør rent faktisk en forskel, når han er på banen. Vi kan jo risikere, at Salah ikke bliver den succes, som Rodgers håber på. Det har vi jo set flere gange tidligere. Så vil det være rart, at kunne smide Sterling på igen. Faktisk bør Salah til at starte med være bag Sterling, hvis det står til mig. Salah er jo ikke en respekteret og etableret verdensstjerne, men et potentielt kæmpetalent. Han må vise sit værd og tilkæmpe sig pladsen, som Sterling har gjort.

Og så kan de i øvrigt begge befinde sig på bænken, når Sturridge er tilbage. Coutinho, Suarez og Sturridge forbliver nok vores førstevalg i front. Og man skal være så god, at man bygger en helt ny hylde oven på den øverste for at slå Henderson af i øjeblikket.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 03. jan, 2014 02:12

Så foretrækker jeg ingen Salah, nu er Sterling kommet igang med super præstationer, og hvis man så vælger at give ham det nyrehug en udlejning ville være , er der godt nok nogle(BR) der har tabt sutten. Dernæst står vi så stadig uden bænk. Jeg nægter at tro BR er så stupid.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 03. jan, 2014 08:30

Callesen skrev:Der går rygter om at Sterling lejes ud hvis Salah handlen bliver til noget.

Det vil jo være decideret tåbeligt. Medmindre han peaker fra dag 1 så vil det være en svækkelse af holdet. Jeg troede meningen var vi skulle forstærkes?
"We're not racist, we only hate the mancs"

TK Randers

Indlæg af TK Randers » fredag, 03. jan, 2014 08:52

Udlejer vi Sterling, vil det være det største selvmål længe. Han har udviklet sig meget i år, og bliver en større og større profil for os.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » fredag, 03. jan, 2014 08:53

Jeg er næsten helt enig Texy. Sterling viser virkelig sit potentiale frem for tiden, for os. Og synes det skal forsætte. Hvis Salah kommer ind må vi sende Moses tilbage eller sende ham ud af truppen.

Jeg vil dog gå såvidt og sige pt at jeg hellere ser Sterling spille end Sturridge. Jeg synes Sturridge er en hæmsko i rigtig mange facer af spillet. Varmer bolden for meget og tager de forkerte beslutninger, som bremser det flow vi har haft siden han blev skadet. Ofte modtager han bolden i en situation, hvor han skal spille den på første eller anden berøring så vi holder fart i bolden. Nødvendigvis ikke for at komme til et oplæg eller chancer. Men han vælger at tage 3, 4, 5 berøringer på stedet uden der sker noget. Her synes jeg Sterling hurtigere får afleveret eller sat sin direkte modstander.
Med de tre vi bruger pt har vi tre mand der bevæger sig virkelig meget for hinanden og har fundet en indbyrdes forståelse, som ikke var der i samme omfang da Sturridge spillede.

Der er flere mål i Sturridge end de andre hvilket bestemt og betyder noget. Og der nok gør han ryger ind igen. Men IMO skal vi holde fast i systemet vi har pt og ikke skifte over til et med to frontangribere igen. Rodgers skal sørge for, at Sterling holdes i ilden. Og ikke som sidste sæson, hvor han pludseligt ikke fik spilletid resten af sæsonen.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 03. jan, 2014 11:10

Grunden til Sterling ikke fik spilletid sidst på sæsonen forrige sæson var vel også, at han var træt både mental og fysisk, samt han havde en mindre drilsk skade, der tog længere tid at komme sig over end først antaget. SÅ vidt jeg husker, så var han en af de spillere, der spillede klart flest kampe i første halvdel af sidste sæson.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 03. jan, 2014 12:09

Efter at have set kampprogrammet kan jeg godt gå med til et kort udlån af Sterling til Swansea i deres næste to kampe...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 03. jan, 2014 22:04

Coates, Kelly, Moses, Aspas, Borini, Smith - vi skal selvfølgelig have andre ind i stedet men det burde være overkommeligt at finde erstatninger en klasse eller to bedre.
Veto mod salg af Sterling. Han har vist kæmpe fremgang i de seneste måneder.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 03. jan, 2014 22:38

STMO skrev:Coates, Kelly, Moses, Aspas, Borini, Smith - vi skal selvfølgelig have andre ind i stedet men det burde være overkommeligt at finde erstatninger en klasse eller to bedre.
De startende 11 er vel:
Mignolet-GJ-Skrtel-Agger-Enrique-Lucas-Stevie-Hendo-Cou-Sturridge-Suarez

Andre der kan spille start 11:
(Jones), Flanagan (spinkelt grundlag)-Kolo-Sakho-Allen-Sterling

Spillere der kan være på vej væk, eller som har mere at bevise:
Wisdom-Ilori-Coates-Kelly-Robinson-Smith-Alberto-Suso-Assaidi-Ibe-Aspas-Borini

Spillere jeg regner for solgte:
Reina-Coates-Assaidi-Aspas

Det illustrerer, at vores start 11 er stærk, men vi mangler bredde. 3 spillere, 1 i hver kæde ville ikke være dårligt her i januar, og det samme skal nok til til sommer, når den står på CL.

Af dem der har mere at bevise, tror jeg mest på: Ilori, Smith, Alberto, Suso og Ibe som nogle, der kan gøre en fornuftig fugur på vores hold her og nu eller i næste sæson.
Resten tror jeg ikke rigtig på, selvom Wisdom har en god fysik.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 03. jan, 2014 22:52

STMO skrev:Coates, Kelly, Moses, Aspas, Borini, Smith - vi skal selvfølgelig have andre ind i stedet men det burde være overkommeligt at finde erstatninger en klasse eller to bedre.
Skriver du virkelig, at vi skal sælge Smith? En 19-årig spiller, der fik debut for halvanden uge siden?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 04. jan, 2014 09:18

Niels K skrev:
De startende 11 er vel:
Mignolet-GJ-Skrtel-Agger-Enrique-Lucas-Stevie-Hendo-Cou-Sturridge-Suarez

Andre der kan spille start 11:
(Jones), Flanagan (spinkelt grundlag)-Kolo-Sakho-Allen-Sterling

Spillere der kan være på vej væk, eller som har mere at bevise:
Wisdom-Ilori-Coates-Kelly-Robinson-Smith-Alberto-Suso-Assaidi-Ibe-Aspas-Borini

Spillere jeg regner for solgte:
Reina-Coates-Assaidi-Aspas

Det illustrerer, at vores start 11 er stærk, men vi mangler bredde. 3 spillere, 1 i hver kæde ville ikke være dårligt her i januar, og det samme skal nok til til sommer, når den står på CL.

Af dem der har mere at bevise, tror jeg mest på: Ilori, Smith, Alberto, Suso og Ibe som nogle, der kan gøre en fornuftig fugur på vores hold her og nu eller i næste sæson.
Resten tror jeg ikke rigtig på, selvom Wisdom har en god fysik.
God analyse.
Vi kan diskutere, om ikke Sakho er stærkere end Agger eller Skrtel men ellers er jeg enig i din start 11. Andre der kan spille start 11 er jeg også enig i, bortset fra at jeg godt vil lade Wisdom slippe med her. I nogle situationer kan der være meget fornuft i at lade Allen eller Sterling starte inde evt. i stedet for Lucas og Sturridge.
Coates og Borini bør sælges snarest af hensyn til alle parter. Deres tid er udspillet i Liverpool.
Jeg synes, at vi har et dilemma i forsvaret med tre gode, dyre spillere - men ikke tilstrækkeligt styr på luftspillet i eget felt. Omvendt er de okay farlige i den anden ende på dødbolde som f.eks. hjørnespark. Ideelt set solgte vi Skrtel for en type som Kompany, men det er nok lettere sagt end gjort.

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 04. jan, 2014 09:21

Surf skrev:
Skriver du virkelig, at vi skal sælge Smith? En 19-årig spiller, der fik debut for halvanden uge siden?
Det er jo et spinkelt grundlag, kun at have set ham i en kamp, men der viste han til gengæld meget lidt. Om han kan mere, eller han kun lige skulle have en chance ved Rodgers bedst, men jeg ser ham helst solgt. Der er massevis af ca. 18/19-årige, som har vist langt mere.

Besvar