Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 51

Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 02. sep, 2026 23:06

Oomph242 skrev:
onsdag, 02. sep, 2026 16:25
Skræmmende at vi har sommerens højeste netspend i PL...

Edwards og Hughes har virkelig fucket up...
Hvis vi havde sommerens laveste netspend ville der også være brok - over at ejerne ikke investerer i truppen. Det er da efterhånden den rene jammerdal herinde. Måske vi skal bede CYNWAL opstille en virtuel grædemur.

Det er nemt at være enig i at der er begået fejl og at meget kunne være bedre, men nu har vi i det mindste en ny træner der vil spille seværdig bold. Det tager tid at få tingene til at fungere og få de rigtige spillere ind - formodentlig mindst 2-3 transfervinduer yderligere før det for alvor ligner noget. Jeg synes det er fornuftige handler med Barcola, Jacquet, Munoz og Araujo. Lad nu dem begynde at falde til - så henter vi en 6er og 1-2 nye backs i de næste par vinduer.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Bock

Indlæg af Bock » onsdag, 02. sep, 2026 23:27

Seriøst: Har vi virkelig det største netspend? Jeg mener det alvorligt - det kan da ikke være rigtigt?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 02. sep, 2026 23:55

Mysjkin skrev:
onsdag, 02. sep, 2026 23:06
Oomph242 skrev:
onsdag, 02. sep, 2026 16:25
Skræmmende at vi har sommerens højeste netspend i PL...

Edwards og Hughes har virkelig fucket up...
Hvis vi havde sommerens laveste netspend ville der også være brok - over at ejerne ikke investerer i truppen. Det er da efterhånden den rene jammerdal herinde. Måske vi skal bede CYNWAL opstille en virtuel grædemur.

Det er nemt at være enig i at der er begået fejl og at meget kunne være bedre, men nu har vi i det mindste en ny træner der vil spille seværdig bold. Det tager tid at få tingene til at fungere og få de rigtige spillere ind - formodentlig mindst 2-3 transfervinduer yderligere før det for alvor ligner noget. Jeg synes det er fornuftige handler med Barcola, Jacquet, Munoz og Araujo. Lad nu dem begynde at falde til - så henter vi en 6er og 1-2 nye backs i de næste par vinduer.
Er Iraola bedre end Slot? Vi må håbe... Han er på korttidskontrakt, så FSG stoler nok ikke helt på ham..

Jeg synes vi har et misfit hold. Må beklage at jeg ikke kan se potientielt verdensklasse i det... Isak rekord handlen står stadig skidt i mit sind. En spiller som altid har været forfulgt af skader og score sine mål i stimer.. At forære Salah, Konate og Robertson væk er sku også skidt.

Barcola og Jacquet tror jeg kan blive rigtig gode... Munoz og Araujo jeg noget mere lunken ved...

Jeg synes klubben er blevet noget rod efter Klopp har sagt op...

Besvar