Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 12:26

Henrik skrev:
ArdaTuran skrev:Bedøm selv...
Hvis det er hvad man kan forvente af Turan må jeg sige at jeg slet ikke er imponeret. Man skal selvfølgelig ikke bedømme en spiller på en enkelt video fra youtube, og jeg har heller ikke set ham spille rigtigt. Men i den video er der ikke meget af det han laver der rent faktisk fører til noget. Bevares, han kan lave nogle fine sideafleveringer og en aflevering med hælen, men der er godt nok mange af de ting han laver i den video hvor bolden ryger direkte til modstanderen.
Synes man især skal hæfte sig ved, hvor involveret han er i spillet og hvordan han arbejder stenhårdt for hver bold. Det samme gør sig gældende på landsholdet, hvor han også er deres måske største profil:

Han har fighterviljen, teknikken og overblikket til Premier League. Han er en vinder.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 25. maj, 2011 12:30

Youtube er næsten en ligeså utroværdig kilde når det gælder spillervurdering, som nogle af de værste engelske aviser når det gælder transfers...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Linde
Alder: 39

Indlæg af Linde » onsdag, 25. maj, 2011 12:32

Kopsource:
Reports of #LFC agreeing a fee for Coentrao appear to be false, read full story...

http://www.kopsource.com/liverpool-agre ... -coentrao/
Collymore var bomben!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 12:40

Surf skrev:Youtube er næsten en ligeså utroværdig kilde når det gælder spillervurdering, som nogle af de værste engelske aviser når det gælder transfers...
Så hold dog k**ft med den evige kliché agtige kommentar! Den er brugt til ukendelighed, men når folk ikke ser spilleren uge ud og uge ind, så er youtube den IMØ bedste måde at bedømme ham på. Fortæl mig en bedre måde?!?

Desuden er det match compilations. Det vil sige kun highlights fra en given match. Kan ikke se, det sku være utroværdigt. Dig derimod min ven, du er sgu, hvis ikke utroværdig så kliché-agtig.

Men jeg vil vædde med, at du stadig er glad for de youtube videoer, folk tager sig tid til at lave, så folk som dig kan sige "det ligeså troværdigt som et gossip-blad". Jeg ser jo ikke dig komme med meget input til spillervurderingerne vel.

Spread a little love.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 25. maj, 2011 12:46, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. maj, 2011 12:43

ArdaTuran skrev:
Henrik skrev:
ArdaTuran skrev:Bedøm selv...
Hvis det er hvad man kan forvente af Turan må jeg sige at jeg slet ikke er imponeret. Man skal selvfølgelig ikke bedømme en spiller på en enkelt video fra youtube, og jeg har heller ikke set ham spille rigtigt. Men i den video er der ikke meget af det han laver der rent faktisk fører til noget. Bevares, han kan lave nogle fine sideafleveringer og en aflevering med hælen, men der er godt nok mange af de ting han laver i den video hvor bolden ryger direkte til modstanderen.
Synes man især skal hæfte sig ved, hvor involveret han er i spillet og hvordan han arbejder stenhårdt for hver bold. Det samme gør sig gældende på landsholdet, hvor han også er deres måske største profil:

Han har fighterviljen, teknikken og overblikket til Premier League. Han er en vinder.
Jeg er 100 % enig. Han er en fantastisk spiller.

Pt. syntes jeg dog meldingerne peger i retning af Mata.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 12:44

Hvad synes i om Elia? Jeg må indrømme om ham.

http://www.insidefutbol.com/2011/05/25/ ... ove/42592/

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 37

Indlæg af pimpefar » onsdag, 25. maj, 2011 12:51

Hr. Drejer skrev:Hvad synes i om Elia? Jeg må indrømme om ham.

Vi havde en diskussion om ham i vinters tror jeg nok. Hvis han er på sit højeste niveau er han en superdygtig spiller, men har haft en elendig sæson i år - mildt sagt. Det har hele HSV dog, så det kan være svært at vurdere.

Jeg ser ham ikke som en spiller fra den øverste hylde, men kunne være fin til bredden.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 12:54

pimpefar skrev:

Vi havde en diskussion om ham i vinters tror jeg nok. Hvis han er på sit højeste niveau er han en superdygtig spiller, men har haft en elendig sæson i år - mildt sagt. Det har hele HSV dog, så det kan være svært at vurdere.

Jeg ser ham ikke som en spiller fra den øverste hylde, men kunne være fin til bredden.
I mit indlæg skulle der stå at jeg er i tvivl om ham. Enig med at det ikke er en spiller fra øverste hylde.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 12:58

Hr. Drejer skrev:
pimpefar skrev:

I mit indlæg skulle der stå at jeg er i tvivl om ham. Enig med at det ikke er en spiller fra øverste hylde.
Han har jo samtidig vist sig som værende lidt af et problembarn. Jeg synes, han lidt ligesom Babel lever meget på sin hurtighed. Fremfor fx Trochowski, der en overgang spillede på den modsatte kant af Elia. Trochowski havde bedre overblik og bedre indlæg, men Elia var hurtigere til at komme til baglinien og mere bevægelig.

Han er ikke en spiller fra øverste hylde.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 25. maj, 2011 13:13

ArdaTuran skrev:
Surf skrev:Youtube er næsten en ligeså utroværdig kilde når det gælder spillervurdering, som nogle af de værste engelske aviser når det gælder transfers...
Så hold dog k**ft med den evige kliché agtige kommentar! Den er brugt til ukendelighed, men når folk ikke ser spilleren uge ud og uge ind, så er youtube den IMØ bedste måde at bedømme ham på. Fortæl mig en bedre måde?!?

Desuden er det match compilations. Det vil sige kun highlights fra en given match. Kan ikke se, det sku være utroværdigt. Dig derimod min ven, du er sgu, hvis ikke utroværdig så kliché-agtig.

Men jeg vil vædde med, at du stadig er glad for de youtube videoer, folk tager sig tid til at lave, så folk som dig kan sige "det ligeså troværdigt som et gossip-blad". Jeg ser jo ikke dig komme med meget input til spillervurderingerne vel.

Spread a little love.
Og jeg er træt på at få en masse link til individuelt selekterede youtube-videoer. Det siger mig ingenting. Og så er vi lige vidt.... Hvis folk vil vurdere en spiller, kan de jo bare selv gå ind på youtube. At det så er én enkelt kamp fremfor et hightlight video, kan jeg ikke se forskel på. Du kan da også fjerne hans dårlige sekvenser fra en enkelt kamp, eller undlade at vise alle hans dårlige kampe.. Desuden har du efterhånden spammet en hel del af dem.... Lad da folk få lov til selv at lave deres research, dette er en transfer-rygtetråd.

Det markerede kan jeg kun trække lidt på skuldrende af. Jeg kommer da ikke med nogen surt opstød relativt uprovokeret. At jeg er klicheagtig skal du da have lov at syntes.

Det er en transfertråd, så at komme med input til vurderingen af kilder, synes jeg da har relevans - lige så meget som at smide diverse youtube-videoer op.

Det var bare et svar, jeg gider ikke ligge op til mere diskussion af det. Tilbage til topic..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 13:25

1. Hvornår har du nogensinde herinde fået en masse links til individuelt selekterede youtube-videoer?
2. Match-videoer består af hver enkel sekvens med den enkelte spiller. Det vil sige, at de dårlige ting ikke er fjernet. De laves ikke for, at fremhæve en spiller, de laves for at man kan analysere ham.
3. Hvornår har jeg spammet youtube-videoer?!? Hvad f snakker du om?!?
Det her giver INGEN mening: Lad da folk få lov til selv at lave deres research, dette er en transfer-rygtetråd.
Jeg stopper dig ikke i at lave dit research. Vi andre derimod vi bringer vores research til forummet og diskuterer det samlet. Smart ikke?
4. Du har da IKKE kommet med input!
5. Der blev spurgt ind til Arda fra folk, der ikke kendte ham. Derfor linkede jeg til de youtube-videoer, jeg mente bedst kunne beskrive ham.

Jeg kan kun grine af dig og dine tomme argumentationer. Du er sgu ikke særlig skarp! Klaphat.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 13:41

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... uxerre-ace
23 årig defensiv midt fra Auxerre. Jeg kender ham ikke. Nogen der følger Auxerre?

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 25. maj, 2011 13:48

ArdaTuran skrev:1. Hvornår har du nogensinde herinde fået en masse links til individuelt selekterede youtube-videoer?
2. Match-videoer består af hver enkel sekvens med den enkelte spiller. Det vil sige, at de dårlige ting ikke er fjernet. De laves ikke for, at fremhæve en spiller, de laves for at man kan analysere ham.
3. Hvornår har jeg spammet youtube-videoer?!? Hvad f snakker du om?!?
Det her giver INGEN mening: Lad da folk få lov til selv at lave deres research, dette er en transfer-rygtetråd.
Jeg stopper dig ikke i at lave dit research. Vi andre derimod vi bringer vores research til forummet og diskuterer det samlet. Smart ikke?
4. Du har da IKKE kommet med input!
5. Der blev spurgt ind til Arda fra folk, der ikke kendte ham. Derfor linkede jeg til de youtube-videoer, jeg mente bedst kunne beskrive ham.

Jeg kan kun grine af dig og dine tomme argumentationer. Du er sgu ikke særlig skarp! Klaphat.
Hvis vi prøver at holde en ordentlig tone, vil jeg forsøge at diskutere med dig...

1. Du vælger hvilke videoer du ligger her ind - det kalder jeg en individuelt selekteret video. Og jeg mener fortsat at nogle (læs: selekterede) kampvideoer kan give bedre indtryk af en spillere end andre kampvideoer. Derfor mener jeg ikke at det repræsenterer en spiller objektivt (en spiller er desuden mere end de aktioner hvor han er i nærheden af bolden).
2. Det har du ret i.
3. Du har da smidt indtil flere videoer op med Arda Turan - indrømmet at spam måske var et stærkt ord, jeg kan da i hvert fald høre at du tager det meget personligt. Jeg mener ikke at du ser samtlige personer der diskuterer en spiller smide videoer op af ham. Læg desuden mærke til at det ikke er dig jeg kalder utroværdig...
4. Jeg kom da med min holdning til youtube-videoer. Det kaldes jeg en form for input. Desuden har jeg også tidligere skrevet i denne tråd.
5. Fair nok, det er da i orden, og jeg respekterer da også folk der henviser til diverse twitterrygter, derfor kan jeg jo godt have min holdning til brugbarheden...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 13:57

To Arda videoer - spam-alert!
Forklar mig, hvordan du ellers vil belyse en spiller, hvis du ikke må anvende youtube og ikke er istand til at se ham spille i fjernsynet?

Kald dine input hvad du vil, men særlig brugbare det er de sgu ikke. Du har desuden ikke meget at have dine argumentationer i.
Og jo mere jeg og andre skal diskutere med dig, jo flere ikke-brugbare input kommer der i denne tråd.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 25. maj, 2011 14:04

ArdaTuran skrev:To Arda videoer - spam-alert!
Forklar mig, hvordan du ellers vil belyse en spiller, hvis du ikke må anvende youtube og ikke er istand til at se ham spille i fjernsynet?

Kald dine input hvad du vil, men særlig brugbare det er de sgu ikke. Du har desuden ikke meget at have dine argumentationer i.
Nu var det dig, der begyndte med at give mig en sviner for at komme med min simple holdning til youtube. Det synes jeg var relativt respektløst, et indtryk du ikke har formået af modbevise. Jeg vil kun anbefale dig at prøve at holde en mere anstændig tone, ellers kan du hurtigt miste dig saglighed.

Nu er der vist også sagt nok om denne sag.

Besvar