ArdaTuran skrev:1. Hvornår har du nogensinde herinde fået en masse links til individuelt selekterede youtube-videoer?
2. Match-videoer består af hver enkel sekvens med den enkelte spiller. Det vil sige, at de dårlige ting ikke er fjernet. De laves ikke for, at fremhæve en spiller, de laves for at man kan analysere ham.
3. Hvornår har jeg spammet youtube-videoer?!? Hvad f snakker du om?!?
Det her giver INGEN mening: Lad da folk få lov til selv at lave deres research, dette er en transfer-rygtetråd.
Jeg stopper dig ikke i at lave dit research. Vi andre derimod vi bringer vores research til forummet og diskuterer det samlet. Smart ikke?
4. Du har da IKKE kommet med input!
5. Der blev spurgt ind til Arda fra folk, der ikke kendte ham. Derfor linkede jeg til de youtube-videoer, jeg mente bedst kunne beskrive ham.
Jeg kan kun grine af dig og dine tomme argumentationer. Du er sgu ikke særlig skarp! Klaphat.
Hvis vi prøver at holde en ordentlig tone, vil jeg forsøge at diskutere med dig...
1. Du vælger hvilke videoer du ligger her ind - det kalder jeg en individuelt selekteret video. Og jeg mener fortsat at nogle (læs: selekterede) kampvideoer kan give bedre indtryk af en spillere end andre kampvideoer. Derfor mener jeg ikke at det repræsenterer en spiller objektivt (en spiller er desuden mere end de aktioner hvor han er i nærheden af bolden).
2. Det har du ret i.
3. Du har da smidt indtil flere videoer op med Arda Turan - indrømmet at spam måske var et stærkt ord, jeg kan da i hvert fald høre at du tager det meget personligt. Jeg mener ikke at du ser samtlige personer der diskuterer en spiller smide videoer op af ham. Læg desuden mærke til at det ikke er dig jeg kalder utroværdig...
4. Jeg kom da med min holdning til youtube-videoer. Det kaldes jeg en form for input. Desuden har jeg også tidligere skrevet i denne tråd.
5. Fair nok, det er da i orden, og jeg respekterer da også folk der henviser til diverse twitterrygter, derfor kan jeg jo godt have min holdning til brugbarheden...