Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. maj, 2011 00:27

Aarde skrev:
Fribytter skrev:
ArdaTuran skrev:
Hr. Drejer skrev:Fra oddball2514 på RAWK:

Nowt as of yet. Just know we are concentrating our efforts on Baines Mata and Frediel, plus one big fuck off singing should it come off. Im not being a prick by saying no more than that. I just cant at the mo, and you will see why if it does or doesnt happen. I have PM'ed someone with a load of cryptic bollocks that I can explain should someone call me out about it mind. Put it this way NO ONE on here would say no to this one! I will say more when I can.

Ifølge ham er vi fokuseret på Baines, Mata og Friedel, og så en stor signing. Men han ved ikke meget pt. Og det synes jeg kendetegner mange af de såkaldte 'gamle ITK'er' foreløbigt i dette transfervindue. De siger alle at LFC holder kortene utrolig tæt til kroppen, og meget lidt kommer ud.
Det lyder ellers spændene. Baines ville jo være mere end optimalt. Friedel en perfekt 2. keeper. Mata er jeg ikke den store tilhænger af. Og den sidste er åbenbart en stjerne som ingen på RAWK ville takke nej til - Mit umiddelbare gæt er Aguero.
Hvor mange stjerner vil man sige nej tak til?

Der har i foråret været rygter om, at man forsøgte at hente et helt vildt navn til klubben. Dengang var nogle af ledetrådene noget med, at spilleren enten havde spillet i LFC eller spillede/spiller i PL.

Der blev gættet på Alonso, Torres, Baines (som det jo så ikke kan være) osv. Hvis det endelig skal være langt ude, så jeg håber jeg, at man køber Torres.
:love3:
Måske lige en tand for langt ude eller hvad? Alonso derimod giver jeg al den love han kan klare. Så ham håber jeg, vi køber. :love3: <3
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. maj, 2011 00:30

Aarde skrev:
Fribytter skrev: Der blev gættet på Alonso, Torres, Baines (som det jo så ikke kan være) osv. Hvis det endelig skal være langt ude, så jeg håber jeg, at man køber Torres.
:love3:
Ja der er vi da godt nok ikke enige, ikke kun pga hans skiften klub på sidste dag, men må da sige hans attitude er dejlig at slippe for at se på hver gang LFC spiller.

Ikke fordi jeg gider diskutere spanioleren igen, men ikke alle håber på en hurtig tilbagevenden. Selv om jeg nok er i mindretal :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 26. maj, 2011 01:02

Det er da fuldstændig sindssygt at håbe på han kommer tilbage til os, han forrådte os jo!! Ham gider vi da aldrig se på igen, chelsea var bedre for ham. Taber. Dem der virkelig vil kæmpe for sagen er folk som steve, vi gider ikke have roadrunners og rackorpak i vores klub, og den kategori indgår torres i. Surt opstød fra liverdreng her kl 01:02
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 26. maj, 2011 01:07

@Thommo

Det er sjovt, jeg er faktisk ret overbevist om, at det er mig, der er i mindretal i hele denne "stadig-pro/nu-anti Torres" diskussion. Der er da ikke mange herinde, der har givet udtryk for, at de skulle have ret meget til overs for ham efter det berygtede januarskifte.

@Masc- øhh... Arda

Xabi ville da utvivlsomt også være velkommen - ingen som helst tvivl om det :love3:
Og ja, begge transfers ville være helt ud i skoven, men nu var det jo også netop den kategori, Fribytter omtalte.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. maj, 2011 01:18

Tja navnet "Alonso" er jo taget. ;) Men du kan da ikke forvente, jeg vil blive ved med at hedde Masche20?!? Den Mascherano, der var i Liverpool forsvandt i Barcelona og han er aldrig kommet tilbage. Min love til ham kan findes på et meget lille sted.

Alonso har givet et eksklusivt interview til LFC.tv. Det kunne da være spændene, hvis han løfter et slør for om han en dag kommer tilbage. Det er hvertfald et emne, de har haft oppe og vende, men som endnu ikke er kommet med i det skriftlige interview. Følg med på LFC.tv for mere info.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 26. maj, 2011 01:56

Aarde skrev: Det er sjovt, jeg er faktisk ret overbevist om, at det er mig, der er i mindretal i hele denne "stadig-pro/nu-anti Torres" diskussion. Der er da ikke mange herinde, der har givet udtryk for, at de skulle have ret meget til overs for ham efter det berygtede januarskifte.
Det kan vel heller ikke undre. Lige så meget, som en hvis angriber, med rødder i klubben, men som valgte at tage til Spanien heller ikke er velkommen i klubben længere (efter min mening), og forhåbentligt aldrig nogensinde bliver Liverpool-spiller igen. Men han fik da det maksimale ud af sit talent. :roll:
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 26. maj, 2011 08:52

Tja, jeg forstår nu fint Torres' ønske om at ville væk, og man kan nu sagtens argumentere for, at CFC ikke er en rival på lige fod med Man. Utd. og Arsenal.

Masch er for den sags skyld en anden spiller, det kunne være. Og endnu en "forræder", som jeg iøvrigt også har sympati med.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » torsdag, 26. maj, 2011 09:11

Spændt på at læse/høre/se mere til det world exclusive .tv har i støbeskeen med Xabi. Teaseren på den officielle lover godt.
Nu er jeg så enig med ArdaTuran omkring Xabi og - ja - Arda. Men den med Xabi tilbage - jeg tror ikke på den. Det er ikke givet at 2. omgang bliver ligeså god som første. Ok, han har fået nogle nye impulser, men er også blevet ældre. Han er ikke typen på en FSG-signing. Det er 7 år siden han kom første gang. Men han er fantastisk til at holde spillet kørende, distribuere bolden rundt hvor den nu skal henad.
Xabi skal ikke skamme sig over sin exit fra LFC. Alle fans må kunne forstå ham, omstændighederne taget i betragtning. Han er for evigt indskrevet som en legende hos os, ligesom fx Didi er det. Og sommetider skal man lade det være det. Det tror jeg er bedst i Xabi's tilfælde. Men håber alligevel lidt jeg tager fejl.
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. maj, 2011 10:57

Vi vurderer åbenbart Liverpool-supporteren fra Birmingham, Scott Dann. Han vil være et billigere alternativ end Cahill, som vil koste ca. £18 M, ifølge den norske. Artiklen fortæller også han har spillet i HB Køge :o

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 26. maj, 2011 11:40

Hr. Drejer skrev:Vi vurderer åbenbart Liverpool-supporteren fra Birmingham, Scott Dann. Han vil være et billigere alternativ end Cahill, som vil koste ca. £18 M, ifølge den norske. Artiklen fortæller også han har spillet i HB Køge :o
Den skulle være god nok. Tilbage i 2006 or so. Det oser jo af kvalitet - når først HB Køge har haft øjnene op for manden, så er det en nødvendighed med et køb ;)

Lidt mere seriøst, så var han inde omkring det engelske landshold inden sin skade. Det gode ved Dann er at han vil vælge os over enhver anden. Det dårlige er at hans skade kunne vende tilbage, så han ender som en anden Ledley King.

Hvis Agger også ryger så må det være nødvendigt med to. Hvem den anden skal være ved jeg ikke, nu hvor Cahill tilsyneladende vælger pengene i Shitty (det går der i hvert fald mange rygter om), der jo har sindssygt meget brug for ham (Touré, Richards, Kompany, Lescott, Boateng :roll: ). Utroligt man falder så meget for pengene, selvom man ved, at man om max 1.5 år står til at blive udskiftet, når et nyt, stort forsvarsnavn hærger i Europa.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. maj, 2011 11:46

Aarde skrev:@Thommo

Det er sjovt, jeg er faktisk ret overbevist om, at det er mig, der er i mindretal i hele denne "stadig-pro/nu-anti Torres" diskussion. Der er da ikke mange herinde, der har givet udtryk for, at de skulle have ret meget til overs for ham efter det berygtede januarskifte.
Tjah du har måske ret i du/i er i mindretal, men jeg tror folk kan "købes" til at ændre mening hvis han returnerer, ikke mig dog. Og tvivler også på Kenny har den mindste lyst til det scenarie. Derudover tror jeg, han har lavet en "Sydamerikaner", altså at toppe i en ung alder. Både pga hans psyke, men også de mange skader.

Hvis man udelukkende ser på de sidste 1½ år, tvivler jeg på mange klubber ville give i nærheden af 10 mill£ for ham.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. maj, 2011 11:47

Hr. Drejer skrev:Vi vurderer åbenbart Liverpool-supporteren fra Birmingham, Scott Dann. Han vil være et billigere alternativ end Cahill, som vil koste ca. £18 M, ifølge den norske. Artiklen fortæller også han har spillet i HB Køge :o
Ikke nogen overraskelse. Jeg har været ret sikker på at han ville være vores signing til midterforsvaret i et stykke tid, da han modsat Cahill ikke vil påkræve en plads i start 11'eren. Det giver mening, når Carragher virker urørlig, Skrtel har løftet sit niveau en del og Kenny stadig - trods mange skader - tror på Agger.

Derudover vil klubben ikke udelukke at der er en fremtid i Ayala, mens der også kan være en fremtidig topspiller i en ung gut som Andre Wisdom. Dann kan nok fås for 60-70 mio. kroner. Disse penge kan generhverves, hvis man vælger at sælge ham, Agger eller Skrtel på et senere tidspunkt, hvis en af de unge spillere har krummer i sig eller der er brug for en mere profileret spiller til midterforsvaret.

Vores midterforsvar er ikke fantastisk, men det har holdt fint stand på det seneste. Jeg ser i høj grad at Steve Clarke har genoprettet balancen på midtbanen, hvilket gør at vores forsvarsspillere skal ud i færre 1 mod 1 dueller. Både Carragher og Skrtel er sårbar her, særligt hvis de lokkes ud af position - Carragher mangler hurtighed, Skrtel spilintelligens. Derudover er Glen Johnson genopstået. Under både Benitez og Hodgson var han ofte skyld i mange mål, fordi han var fejlplaceret eller manglede indsats i duelspillet. Nu er han ofte den første på modstandernes indlæg.

Alt i alt giver det altså mening at hente Scott Dann til en billig penge. Han er en solid no-nonsense forsvarsspiller, der måske har potentialet til at tage skridtet videre. I denne sæson har han været meget skadet, så Birminghams tvivlsomme sæson skal på ingen måde tilskrives ham. Faktisk har de haft store problemer i forsvaret, når han har været ude. Jeg mener Scott Dann er value for money, hvis han altså koster i omegnen af 7-8 mio. pund, hvilket er min vurdering her og nu.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. maj, 2011 11:50

@Alonso:

Jeg er heller ikke overrasket over vi går efter ham. Men jeg er overrasket over at han har spillet i HB Køge. Det anede jeg ikke.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » torsdag, 26. maj, 2011 11:57

Scott Dann står ikke umiddelbart øverst på ønskelisten, men som nævnt af andre kan det være en udemærket lille handel.. Desuden sys jeg at huske at manden er født og opvokset i Liverpool og tilmed er inkarneret LFC mand..!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. maj, 2011 12:02

Hr. Drejer skrev:@Alonso:

Jeg er heller ikke overrasket over vi går efter ham. Men jeg er overrasket over at han har spillet i HB Køge. Det anede jeg ikke.
Det er også lidt overraskende, men det var fordi Køge for nogle år tilbage havde en engelsk ejer.

Besvar