...og heller ikke Romme!Liverdrengen skrev:Vi må heller ikke glemme Lennon!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
-
Doug Graves
I fredags sagde han at han ville være væk i et par dage, så det er sikkert grunden. Forhåbentligt er han travlt beskæftiget med at forhandle nogle gode aftaler på pladsLiverdrengen skrev:Hvorfor er ham Ydaphus blevet så stille
Jeg tror egentlig, at Hazard skifter til sommer. Rami smutter til Valencia, Cabaye skifter formentlig til NUFC, Gervinho skifter nok også. Det er tre bærende profiler. Jeg tror, det får indflydelse på Hazards beslutning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
Og heller ikke Keane eller Morientes... nå nej, de floppedeHr. Drejer skrev:...og heller ikke Romme!Liverdrengen skrev:Vi må heller ikke glemme Lennon!
Ved godt Marveaux er venstrekant, men ser ham som en spiller man ikke helt kan regne med er 'kanspillersigNINGEN', men bare en squadmand.. Hvis Downing primært er venstrekant, så ville han da være oplagt på trods af at han bliver 27 til sommer... - noget med at han er en af de spillere der har slået flest indlæg i løbet af året, right? Og så prøve at nappe ham Hazard, så skulle vi være dækket ok ind med kantspillere, med de 3 ..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Twitter samt flere medier siger at vi har budt på Diego Perotti fra Sevilla
22 år, hurtig, begge benet, og god teknik
Lyder rigtig spændende imo
Han leger godt med Alves her..
- Kristoffer
[quote="Juhl"]Twitter samt flere medier siger at vi har budt på Diego Perotti fra Sevilla
Perotti slår meget få indlæg fra sin venstre kant og kan udelukkende med højre. Jeg tvivler på det er hvad Kenny leder efter. Ud over de manglende indlæg, synes jeg faktisk han minder en del om A. Young.
[/quote
Perotti slår meget få indlæg fra sin venstre kant og kan udelukkende med højre. Jeg tvivler på det er hvad Kenny leder efter. Ud over de manglende indlæg, synes jeg faktisk han minder en del om A. Young.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Kongegaard
- Alder: 38
Hmm, ellers tak. Jeg har set den video du linker til. Han ligner da en fin nok spiller, det er ikke det. Men det er ikke ham vi skal have hvis vi skal på jagt efter et mesterskab.Juhl skrev:Twitter samt flere medier siger at vi har budt på Diego Perotti fra Sevilla
Mata er mange klasser foran ham.
Gerrard og Agger er Liverpool
- JudgeArdaStudge
Hvad er det med jer og Mata? Er i Valencia fanatikerer siden i ved han bare er klasser bedre end så mange andre?
Desuden agerer han jo mere angriber end kant.
Perotti ser da spændene ud. Han virker både hurtigere og mere driblestærk end Mata. Alternativt er der Jesus Navas som IMØ er endnu bedre og endnu hurtigere.
Jeg ser bare ikke et særligt sammenligningsgrundlag mellem Mata og Perotti.
Desuden agerer han jo mere angriber end kant.
Perotti ser da spændene ud. Han virker både hurtigere og mere driblestærk end Mata. Alternativt er der Jesus Navas som IMØ er endnu bedre og endnu hurtigere.
Jeg ser bare ikke et særligt sammenligningsgrundlag mellem Mata og Perotti.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
Men Mata er bedre. Langt, langt bedre.ArdaTuran skrev:Han virker både hurtigere og mere driblestærk end Mata.
- JudgeArdaStudge
Til?Hr. Drejer skrev:Men Mata er bedre. Langt, langt bedre.ArdaTuran skrev:Han virker både hurtigere og mere driblestærk end Mata.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 30. maj, 2011 18:05, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
At spille fodbold!ArdaTuran skrev:Til?Hr. Drejer skrev:Men Mata er bedre. Langt, langt bedre.ArdaTuran skrev:Han virker både hurtigere og mere driblestærk end Mata.
- JudgeArdaStudge
fodbold er også overrated.
-
Hr. Drejer
Jeg håber også selv lidt på Mata. Jeg tror at ud over at han er god, så vil folk herinde gerne have ham, fordi som det ser ud nu, er han den eneste hylde 1 spiller, vi kan få. Hazard (min favorit signing), Sanchez, Pastore, Aguero, er alle vanskelige at få fat i af den ene eller anden grund, eller også er de bare for dyre. Hvis vi skal have en hylde 1 spiller, så er Mata det bedste bud pt.
-
JØ
De type kanter vi søger er kanter med:
1. Massere fart.
2. Gode driblinger.
3. Præcise indlæg.
4. Meget god teknik.
Lige pt. vil jeg sige Mata+Young, men Young er vist mere end vi kan håbe på pt. pga United. Så derfor siger jeg Mata+Perotti/Turan/Lennon/Navaz. Jeg tror at Marveaux er en færdig transfer.
Jeg må sige at jeg hælder mere og mere til at vi henter Scot Dann frem for Cahill, som er meget dyre ind Dann og pt. er det jo ikke lige en klasse spiller til det centrale forsvar vi mangler mest. Så længe Kyrgiakos ikke rør banen er jeg tilfreds med det centrale forsvar.
Vores VB, skal bare være en spiller, som Johnson, fordi i moderne fodbold, bør man have offensive backs. Her hælder jeg mest til Cissokho, men Enrique kunne også være okay. Cissokho må et eller andet sted være den fortrukne, for specielt ejerne, da han kun er 23 år.
Vi er vel næsten sikre på at købe Adam eller McCarthy.
Så mangler jeg kun at kommentere et køb af en angriber. Faktisk synes jeg ikke vi skal købe en angriber, fordi det ikke er helt vildt vigtigt. Hvis vi nu får Mata, som også kan spille hængende angriber. Hvis Carroll bliver skadet rykker vi jo bare Suarez helt frem og så ligger Mata lige bag ham. Hvis Suarez bliver skadet flytter vi bare Mata ind bag Carroll istedet for Suarez. Iøvrigt kan Kuyt også gøre det samme som Mata i disse tilfælde af skader.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så min indkøbsliste er:
-Mata til 180 millioner.
-Marveaux (gratis).
-Navaz/Perotti/Turan/Lennon til 150 millioner.
-Scot Dann til 83 millioner.
-Cissokho til 150 millioner.
-Adam til 80 millioner.
-Fridel (gratis).
Ialt: 643 millioner.
Min ud liste er:
-CP til 15 millioner.
-Cole til 50 millioner.
-Milan til 70 millioner.
-N'gog til 80 millioner.
Med flere.
Ialt: 215 millioner.
Så ejerne skal punge ud med 428 millioner.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mange siger at vi vil gå over til en anden stil end 4-4-2, men helt ærligt, så tror jeg sgu Kenny havde gjordt det før. Så jeg tror vi kommer til at spille 4-4-2 med offensive backs og med meget offensive midtbane kanter.
4-4-2:
Johnson--Carra--Agger--Cissokho
--------Gerrard--Lucas---------
Navaz---------------------Mata
------------Suarez-------------
------------Carroll--------------
1. Massere fart.
2. Gode driblinger.
3. Præcise indlæg.
4. Meget god teknik.
Lige pt. vil jeg sige Mata+Young, men Young er vist mere end vi kan håbe på pt. pga United. Så derfor siger jeg Mata+Perotti/Turan/Lennon/Navaz. Jeg tror at Marveaux er en færdig transfer.
Jeg må sige at jeg hælder mere og mere til at vi henter Scot Dann frem for Cahill, som er meget dyre ind Dann og pt. er det jo ikke lige en klasse spiller til det centrale forsvar vi mangler mest. Så længe Kyrgiakos ikke rør banen er jeg tilfreds med det centrale forsvar.
Vores VB, skal bare være en spiller, som Johnson, fordi i moderne fodbold, bør man have offensive backs. Her hælder jeg mest til Cissokho, men Enrique kunne også være okay. Cissokho må et eller andet sted være den fortrukne, for specielt ejerne, da han kun er 23 år.
Vi er vel næsten sikre på at købe Adam eller McCarthy.
Så mangler jeg kun at kommentere et køb af en angriber. Faktisk synes jeg ikke vi skal købe en angriber, fordi det ikke er helt vildt vigtigt. Hvis vi nu får Mata, som også kan spille hængende angriber. Hvis Carroll bliver skadet rykker vi jo bare Suarez helt frem og så ligger Mata lige bag ham. Hvis Suarez bliver skadet flytter vi bare Mata ind bag Carroll istedet for Suarez. Iøvrigt kan Kuyt også gøre det samme som Mata i disse tilfælde af skader.
Så min indkøbsliste er:
-Mata til 180 millioner.
-Marveaux (gratis).
-Navaz/Perotti/Turan/Lennon til 150 millioner.
-Scot Dann til 83 millioner.
-Cissokho til 150 millioner.
-Adam til 80 millioner.
-Fridel (gratis).
Ialt: 643 millioner.
Min ud liste er:
-CP til 15 millioner.
-Cole til 50 millioner.
-Milan til 70 millioner.
-N'gog til 80 millioner.
Med flere.
Ialt: 215 millioner.
Så ejerne skal punge ud med 428 millioner.
Mange siger at vi vil gå over til en anden stil end 4-4-2, men helt ærligt, så tror jeg sgu Kenny havde gjordt det før. Så jeg tror vi kommer til at spille 4-4-2 med offensive backs og med meget offensive midtbane kanter.
4-4-2:
Østergaard skrev:
4-4-2:
hvor er Meireles og Kuyt henne? Skal de udskifte eller hvad? Jeg ville hellere spille med Gerrard-Meireles!
You'r Never Walk Alone. ///