hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. apr, 2014 12:03

rnh skrev:Tror ikke at nogen Liverpool fans vil sælge Suarez.
Men liverpool FC er en foretning og jeg er ret sikker på at hvis der kommer bud omkring de 80 - 100 mio£ så er Suarez er solgt.
Spørgsmålet er så bare om financial fair play og deres åbenlyse transfer trusler mob Barcalona har haft en effektiv virkning som skræmme kampagne, for så kunne jeg faktisk godt se det ende som en fordel for os Liverpool fans der gerne vil beholde deres Nr 7.

Eksempelvis Real Madrid har jo ligesom selv trykket prisen helt op under taget ved deres køb af Bale og de bør vide at vi selvfølglig vil forlange et ligende beløb for topscoreren i PL.
Monaco og PSG er vil udover Real de eneste klubber der rent faktisk ville være i stand til at komme med et bud der ville kunne friste og helt ærligt så ser jeg ikke Suarez i hverken Monaco eller PSG.
Skulle det ske at vi starter en ny sæson op uden Suarez så håber jeg personligt at det bliver med Coste på toppen og derudover en meget bedere formøbling af den mange penge der bruges i dette vindu end hvad Tottenham formåede for det er et skræmme scenarium.
Det er ikke nødvendigvis god forretning at sælge Suarez til 100 mio. £, selvom køb/salg giver en god fortjeneste.

For det første skal vi have lignende kvalitet den anden vej, som kan koste op mod halvdelen eller de 35-40 af dem, og måske skal vi have 2 i stedet, da du ikke finder en 1:1 spiller for Suarez. Reus vil sikkert koste 40 mio. nu og her, og han kan være et bud på lige over.

Var vi nået CL uden Suarez i år ? Kan Reus sørge for det samme ?

Hvis vi med Suarez (og naturligvis et hamrende god hold) nærmest er sikret CL i de næste år, så er det meget mere værd for os at beholde ham fodboldmæssigt, økonomisk, fanbasemæssigt, markedsføringsmæssigt osv, osv.

Skal vi sælge ud af profiler, så er det pga. f.eks. alder, løn, kort tid til kontraktudløb, dalende niveau, skader, uoverensstemmelser osv, og her kunne man tænke spillere som Lucas, Johnson og måske Agger, selvom jeg håber, at alle 3 bliver et år mere minimum, så vi bygger på det fundament, vi har skabt i næste sæson.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » mandag, 28. apr, 2014 12:45

Aspas duer ikke og så skal mignolet være Nr 2 målmand vi skal have en målmand med mere klasse, Begovic kunne være et emne.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 08. maj, 2014 20:35

Til sommer tror der ryger en del ud på salg elle lån

Aspas lånes ud.
Alberto lånes ud.
Tror faktisk Lucas risikerer at blive solgt
Borini lånes ud.
Vores ven i Stoke sælges.
Jones sælges.

Lejesvende fra Valencis ryger retur.
Kelly lejes ud.

Så er der Johnson sælges han ? og hvad med vores bedste midterforsvarer Agger er ha i bad standing og sælges.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. maj, 2014 21:45

Aspas skal sælges - han bli'r ikke bedre.

Ud:
Aspas
Assaidi
Reina
Coates

Mulig salgspris: £10-15 M.

Disse unge spillere tror jeg også sælges:
Adorjan
Jones
Ngoo
Mukendi
Roddan
Sokolik
Peterson

Mulig salgspris: £1-2 M.

På vippen:
Lucas
Johnson
Agger

Mulig Salgspris: £15-20 M.

Tilbage fra lån:
Borini
Suso
Illori
Wisdom

Cissokho og Moses ryger retur - med et lille tak for lån.

Spørgsmålet er hvad der sker med Coady og Robinson? Lånes de ud igen, eller sælges de? Jeg tror og håber at vi beholder Ryan McLaughlin, de få gange jeg har set (det ligger 1 år tilbage), har han spillet rigtigt godt. Det er min fornemmelse, at Rodgers ser et lille lys i Joao Carlos Teixeira, så jeg tror også han bliver i klubben.

Man skal huske at vi har nogle spillere på vej op, som i hvert fald James Pearce rater højt. Her tænker jeg på Ibe, Wilson, Dunn, Rossiter, Lloyd Jones, som James Pearce mener kan få debut i næste års Liga Cup. Disse spillere sammenholdt med dem som kommer fra lån, så har vi nogle unge spiller som kan aflaste truppen i eksempelvis Liga Cuppen, og som muligvis kan presse sig på som nr. 2 eller 3 valg i deres respektive positioner.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 08. maj, 2014 22:21

Det bliver under alle omstændigheder spændende at se, hvilke af vores unge spillere vi beholder, hvem der bliver solgt, og hvem der bliver lejet ud. Jeg tror Rodgers holder en relativ bred trup i starten og så lejer nogen af de unge ud til januar, når vi sikkert har færre kampe at spille, eller når man ikke lige sætter en ung uprøvet 17årig ind i en afgørende Cupkamp.

Men jeg tror bestemt ikke, at der er nogen af dem der er lejet ud nu, som ellers normalt vil være en del af førsteholdstruppen, der bliver lejet ud igen. Så bliver de solgt i stedet (Assaidi, Reina, Illori, Borini, Sosu, Wisdom) Hvis ikke Rodgers tænker de kan bruges i truppen, så vil jeg mene de 100% sikkert bliver solgt. De helt unge knægte, der stort set ikke har været en del af 1.holdet endnu kan godt tænkes, at de får en sæson mere ude - afhængigt af hvor bred en trup vi får med afgang og nyindkøb til start 11'eren + bænk

PrebenSmed

Indlæg af PrebenSmed » onsdag, 14. maj, 2014 19:39

Skertl, jeg er ikke sikker på at jeg bliver ved med at synes om ham. Han laver mange frispark som dommeren ikke ser. Hvis der en ting de er gode til derovre, er det at ændre sådanne ting til sæsonen efter. Han er god, men kan han komme til at koste for meget

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 14. maj, 2014 21:30

PrebenSmed skrev:Skertl, jeg er ikke sikker på at jeg bliver ved med at synes om ham. Han laver mange frispark som dommeren ikke ser. Hvis der en ting de er gode til derovre, er det at ændre sådanne ting til sæsonen efter. Han er god, men kan han komme til at koste for meget
:roll:

Det er der flere der bliver ved med at sige. Men jeg kan simpelthen ikke forstå argumentet. Men fx laver Lucas også mange mål uden at score.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. maj, 2014 07:08

http://liverpool.no/Nyheter/Det-kan-bli ... allen.aspx

Oversigt over spillere på vej ud.
Jeg tror ikke Lucas sælges og tror også Agger bliver.
Men Coates og Kolo ryger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » torsdag, 15. maj, 2014 10:31

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 284524.ece
Dette ville være tåbeligt, for vi vinder flere kampe med Agger på banen end han er på bænken. Agger er klart den bedste af vores midterforsvare, Skrtel er for svingende imens har sakho gjort det ok.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 15. maj, 2014 11:10

Martin E skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 284524.ece
Dette ville være tåbeligt, for vi vinder flere kampe med Agger på banen end han er på bænken. Agger er klart den bedste af vores midterforsvare, Skrtel er for svingende imens har sakho gjort det ok.
Tag nu de dannebrogsfarvede briller af. Skrtel har været vores bedste i år, uden tvivl.

(Du glemte os at skrive noget dårligt om Lucas)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 16. maj, 2014 18:48

Kan vi få 7-8 mio. pund for Lucas, så vil det være en kongehandel!!!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 16. maj, 2014 19:30

Aggerdoo skrev:

Udover Lucas, nævnes både Agger og Johnson ofte i rygtestrømmen, som nogle af de bærende spillere, der rygtes væk. Sammen med Reina kan disse spillere måske indbringe omkring 30-35 mio. £, og der kan være flere gode grunde til at sælge. Nogle bruges ikke nok eller slet ikke ift deres løn, nogle er ved at være i en alder, hvor det går ned ad bakke, alle er de blandt de mest løntunge, og for 3/4 dels vedkommende bør vi kunne forstærke os ved en bytter.
Agger vil jeg helst beholde, men jeg accepterer også, hvis Rodgers mener, at tiden er inde til at cashe ind og prøve noget andet.

Jeg tror i det hele taget, at vi sælger en del spillere i dette vindue, hvor vi henter knap så mange ind, men jeg tror til gengæld, at Rodgers har en god og heldig hånd med købene, da han nu har en rigtig stærk start 11, og han må præcis vide, hvad vi står og mangler + det bliver lettere for ham at hente ønskespillerne med en attraktiv spillestil, en 2. plads, "åbne" pladser i start 11, CL og flere penge.

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 16. maj, 2014 20:17

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:

Udover Lucas, nævnes både Agger og Johnson ofte i rygtestrømmen, som nogle af de bærende spillere, der rygtes væk. Sammen med Reina kan disse spillere måske indbringe omkring 30-35 mio. £, og der kan være flere gode grunde til at sælge. Nogle bruges ikke nok eller slet ikke ift deres løn, nogle er ved at være i en alder, hvor det går ned ad bakke, alle er de blandt de mest løntunge, og for 3/4 dels vedkommende bør vi kunne forstærke os ved en bytter.
Agger vil jeg helst beholde, men jeg accepterer også, hvis Rodgers mener, at tiden er inde til at cashe ind og prøve noget andet.

Jeg tror i det hele taget, at vi sælger en del spillere i dette vindue, hvor vi henter knap så mange ind, men jeg tror til gengæld, at Rodgers har en god og heldig hånd med købene, da han nu har en rigtig stærk start 11, og han må præcis vide, hvad vi står og mangler + det bliver lettere for ham at hente ønskespillerne med en attraktiv spillestil, en 2. plads, "åbne" pladser i start 11, CL og flere penge.
Det ville jo så nok være at skyde os selv noget så gevaldigt i foden. Vi har en meget tynd trup, som slet ikke er i stand til at rotere til 3 cups og 1 liga. Det ville være dumt at tynde endnu mere ud i truppen. Hvad vi sælger skal hentes ind igen, og lidt til.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 16. maj, 2014 20:22

Forståeligt hvis Lucas sælges. Han har ikke helt fundet sig til rette i Rodgers systemer, og med Gerrard omskolet til defensiv midt, så er det begrænset hvad Lucas kan bidrage med. Rodgers forsøgte ellers at spille med Lucas lidt længere fremme på midtbanen, men det lykkes som bekendt ikke. Så alt i alt er det forståeligt, hvis Lucas sælges.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » fredag, 16. maj, 2014 20:26

IMO fuldstændig vanvittigt at sælge Lucas. Vi har i forvejen ikke ret mange rutinerede spillere og kulturbærere. Og skal Gerrard lige spille 60 kampe på en sæson, hvad hvis han bliver skadet inden han når halvvejs?...
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar