Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » søndag, 05. jun, 2011 16:07

Cole til Tottenham, så gi' os for fa'en Lennon den anden vej !!! Det ville være klasse.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 05. jun, 2011 16:37

Kriller skrev:
ArdaTuran skrev:Vi skal ikke lægge for meget i Adam Johnson rygtet, men han ville være et ideelt indkøb og det burde være muligt at lokke ham fra City. En af de mest undervurderede kanter i Premier League IMØ.
Undervurderet mener jeg på INGEN måde man kan kalde ham - måske nærmere hypet!

EDIT: Jeg mener nu stadig han er en god spiller med masser af potentiale, men der er stadig er stykke vej. Om han vil forbedre os her og nu har jeg svært ved at sige - men her er lidt for statistik nørderne:
http://www.premierleague.com/page/Head2 ... 010&t2=402
Assistmæssigt ser det således ud:
Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist

Altså har han på ingen måde været mere produktiv end de spillere vi selv har benyttet på kanterne i indeværende sæson, dog har han dog også figureret noget mere som indskifter end vores egne. Men jeg er ikke voldsom imponeret, ja han kan nogen finter osv. men i sidste ende så kommer det hele ned til det vi kalder "end product" altså mål og assist.
Konkurrencen er, som du nævner, lidt større i City end her. Desuden røg manden ud med en skade. Jeg mener at han er for god til at sidde på bænken og til 10mio pund er det røveri ved højlys dag.
Badooo siger, hvad han mener!

Indlæg af » søndag, 05. jun, 2011 16:58

Fuldstændig enig i at det ville være perfekt med følgende formation på banen:

--------------------Målmand----------------------

Back-------Center-----------Center-----------Back

--------------------Def. Midt----------------------
------------Midt----------------------------------
---------------------------------Midt--------------

--------Wing----------------------------Wing------
---------------------Angriber-----------------------

I mit hovede håber jeg og tror at holdet vil se sådan ud efter ferien:

--------------------Reina----------------------

Johnson----Carragher----Agger/Jones----Cissokho

--------------------Lucas----------------------
---Adam/Meireles-----------------------------
---------------------------------Gerrard----------

--------Suarez-------------------------Mata------
---------------------Carroll-----------------------

Bænk: Keeper?-Marveaux-Kuyt-Maxi-Skrtel-Agger/Jones-Adam/Meireles.

Det kunne det være godt, det vil give massere indlæg til Carroll og det ville være et hold, som vireklig har teknikerne til at holde på bolden i lange perioder af kampen. Mata ind i banen og Cissokho overlap og det samme i højre bare med Suarez og Johnson. I mine øjne et top 4 hold.

Jeg mener vi har brug for 1-2 kreative wings med massere fart i benene, en god teknik og som slår massere af gode indlæg. Her vil jeg sige Mata og hvis vi skal have 2 vil jeg sige Lennon/Arda Turan/Young med.

Så har vi også brug for en klasse VB, med defensive, men også mange offensive kvaliteter. Her ser jeg Cissokho eller bedst Baines, men det er vel urealistisk.

Jeg mener også vi har brug for en offensiv central midtbane, med kreativitet, til når Gerrard er skadet, her ser jeg McCarthy.

Jones ville være en god spiller til midter-forsvaret, som kan få Aggers tid når han er skadet.

-Hvorfor er vi sat mere i forbindelse med Enrique end Cissokho, som jeg mener er klart bedre, men samtidig realistisk at få i sidte ænde?

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 05. jun, 2011 17:10

Drømmeholdet kommer til at se således ud:

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Sergio Kun Arguero (35£ mio)
Adam Johnson (10£ mio) (ikke direkte)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

En investering i truppen på 72£ mio. (hvilket jeg slet ikke tror er usansynligt!)

Ind 7 nye, ud 9 gamle. Så der skulle blive plads i løn budgettet, så vi kan give en Arguero og Mata en god løn.
Den nye start 11'er i starkeste form vil således se sådan ud:
.......................................................................................Backup i lines:
------------------------Renia--------------------------<........Jones/Hansen
-----------------Agger----------Skrtel----------------- <.......Carra/Jones/Wisdom
G. Johnson--------------------------------------Baines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Meireles------------------------ <....... Lucas/Speraing
------------Gerrard-------------------Mata------------ <.........Henderson/Shelvey
----Agüero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco
----------------------Carroll-------------------------- <------Wickmann

Med dette hold vinder vi PL. =)
Kenny make me dream<3
Senest rettet af Kongegaard søndag, 05. jun, 2011 18:09, rettet i alt 1 gang.
Gerrard og Agger er Liverpool

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 05. jun, 2011 17:16

Kongegaard skrev:Drømmeholdet kommer til at se således ud:

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

En investering i truppen på 72£ mio. (hvilket jeg slet ikke tror er usansynligt!)

Ind 7 nye, ud 9 gamle. Så der skulle blive plads i løn budgettet, så vi kan give en Arguero og Mata en god løn.
.......................................................................................Backup i lines:
-----------------Agger----------Skrtel----------------- <.......Carra/Jones/Wisdom
G. Johnson--------------------------------------Barines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Merieles------------------------ <....... Lucas/Speraing
------------Gerrard-------------------Mata------------ <.........Henderson/Shelvey
----Arguero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco

Kenny make me dream<3
Byt Meireles ud med Lucas, og så har du ramt meget godt med det hold der!

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 05. jun, 2011 17:23

jacobq skrev:

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

G. Johnson--------------------------------------Barines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----Arguero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco

Kenny make me dream<3
Jeg var sten sikker på at den kommentar ville komme, jeg mener bare at Merieles er en bedre spiller end Lucas. Og grunden til at jeg har valgt Merieles i stedet for Lucas, er at jeg ikke ønsker en oprydder på holdet. Hvis man skulle stille holdet så det havde en mere defensiv tilgang ville jeg sætte Lucas i stedet, men jeg har valgt Merieles for at tænke fremad, hvilket jeg mener han gør meget bedre end Lucas.
Jeg overvejede også at ofre Carroll og smide Aruero på toppen og så lade Adam Johnson komme ind på kanten. Carroll skal nok vise sit værd, men jeg mangler at se lidt fra ham endnu.. Men han skal da have chancen :-)

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 05. jun, 2011 17:40

Kongegaard skrev:
jacobq skrev:

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

Kenny make me dream<3
Jeg var sten sikker på at den kommentar ville komme, jeg mener bare at Merieles er en bedre spiller end Lucas. Og grunden til at jeg har valgt Merieles i stedet for Lucas, er at jeg ikke ønsker en oprydder på holdet. Hvis man skulle stille holdet så det havde en mere defensiv tilgang ville jeg sætte Lucas i stedet, men jeg har valgt Merieles for at tænke fremad, hvilket jeg mener han gør meget bedre end Lucas.
Jeg overvejede også at ofre Carroll og smide Aruero på toppen og så lade Adam Johnson komme ind på kanten. Carroll skal nok vise sit værd, men jeg mangler at se lidt fra ham endnu.. Men han skal da have chancen :-)
Jeg mener bare at i den formation du har udvalgt, er det virkelig nødvendigt med en oprydder. Meireles er ikke den bedste spiller rent defensivt. Gerrard er ej heller, og Mata er slet ikke. Ergo vil der være et for stort hul mellem forsvar og midtbane, da vi har tre ekstremt offensive midtbane spillere. Jo vi har sgu brug for en oprydder, hvilket der også bliver gjort meget brug af i moderne fodbold. Barca med Busquets.
Chelsea med Essien.
Real Madrid med Khedira.
Scum med Fletcher/Carrick.

Får vi Lucas på banen kan Gerrard og Mata også tænkte mere offensivt, og gøre hvad de er bedst til - være en trussel mod modstanderen.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 05. jun, 2011 17:44

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

Kenny make me dream<3
Årets indlæg. Tættere på virkeligheden kommer man ikke.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 05. jun, 2011 17:52

Alex Brockins skrev:

Ind:
Til start 11'eren

Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)

Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)

i alt 110 £ mio

Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)

I alt 38£ mio

Kenny make me dream<3
Årets indlæg. Tættere på virkeligheden kommer man ikke.
Fedt, hvor er du sød. Tak skal du have

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 05. jun, 2011 18:00

Specielt fordi at jeg tror der er flere navne der er stavet forkert end rigtigt. Forresten ham der Leonal Mæssy må da være vores førsteprioritet til backen, ellers Christjnan Rånaldoh. Også skal Wæsli Schneider overtage for Merieles.

Et er at man ikke lige ved hvordan Agüero staves, men Juan Mata og Baines er trods alt ret lige til og Meireles er altså Liverpoolspiller. Jeg forventer sq ikke at man korrekturlæser for alle kommafejl, men come nu on, det mindste er altså navnene på spillere
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » søndag, 05. jun, 2011 18:03

Kongegaard skrev:Jeg var sten sikker på at den kommentar ville komme, jeg mener bare at Merieles er en bedre spiller end Lucas. Og grunden til at jeg har valgt Merieles i stedet for Lucas, er at jeg ikke ønsker en oprydder på holdet. Hvis man skulle stille holdet så det havde en mere defensiv tilgang ville jeg sætte Lucas i stedet, men jeg har valgt Merieles for at tænke fremad, hvilket jeg mener han gør meget bedre end Lucas.
Det ret sygt du ikke vil have en oprydder på holdet. For at et hold skal kunne spille offensivt flot fodbold, skal man kunne spille med en hvis frihed. Dette kræver at man har en balance spiller der kan gå ind og dække af for de enkelte spillere når de går frem. Virker som om du er typen der kun ser det spillere som Laudrup gjorde på det gamle Barca Dreamteam, og ikke på en Guardiola som tillod at alle de offensive spillere kunne være så frie. Ligeledes har man i dag en Busquets som du sikkert heller ikke giver nogen kredit?(Om end jeg ikke er fan af ham ved jeg hvilken værdi han har for deres hold) Det samme kan siges om finalen i Istanbul; enhver der har set den kamp mere end engang vil sige at det er helt iorden med alle de øl og smøger Hamann har indtaget, bare man udføre et stykke arbejde som han gjorde det den aften, da alle andre spillere måtte sendes frem for at angribe.

Med andre ord: Kan godt være vi hellere vil se på spillerne der laver flotte ting, men uden sikkerheden fra de hårde hunde vinder du ikke noget(se Arsenal).

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 05. jun, 2011 18:03

Kriller skrev:Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist
Antal minutter per assist:

Adam Johnson 270
Dirk Kuyt 368
Raul Meireles 374
Maxi 2106

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 05. jun, 2011 18:09

sjampen skrev:Specielt fordi at jeg tror der er flere navne der er stavet forkert end rigtigt. Forresten ham der Leonal Mæssy må da være vores førsteprioritet til backen, ellers Christjnan Rånaldoh. Også skal Wæsli Schneider overtage for Merieles.

Et er at man ikke lige ved hvordan Agüero staves, men Juan Mata og Baines er trods alt ret lige til og Meireles er altså Liverpoolspiller. Jeg forventer sq ikke at man korrekturlæser for alle kommafejl, men come nu on, det mindste er altså navnene på spillere
Så har jeg rettet det i den oprindelige tekst :-)

Nick

Indlæg af Nick » søndag, 05. jun, 2011 18:11

sjampen skrev:Specielt fordi at jeg tror der er flere navne der er stavet forkert end rigtigt. Forresten ham der Leonal Mæssy må da være vores førsteprioritet til backen, ellers Christjnan Rånaldoh. Også skal Wæsli Schneider overtage for Merieles.

Kan du være lidt mere nederen? ;)

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » søndag, 05. jun, 2011 18:17

AJ skrev:
Kriller skrev:Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist
Antal minutter per assist:

Adam Johnson 270
Dirk Kuyt 368
Raul Meireles 374
Maxi 2106
To pointer:
Adam Johnson laver flere assists pr minut end nogen Liverpoolspiller.
Adam Johnson har ikke spillet ret mange kampe, under 20 i gennemsnit for de to sæsoner i ManC.
Billede

Besvar