Super, det er ligesom når vi jagter dyre damerBadooo skrev:Lad der dog gå budkrig i den. Pres eventuelt prisen op, så Scum går fallit endnu hurtigere. Idéen med at have flere targets er, at når den ene vælger en anden klub, så er den anden stadig klar til at skifte. Desuden er det lidt sjovt, at de tilsyneladende bliver ved med at ville have de samme spillere som os (i januar var der rygter om Adam, nu er der rygter om både Young og Jones).Kelly skrev:I dag rygtes Jones til scum for 150 mill og Enrique til FC Barcelona.
Det er nu Liverpool skal handle de spillere de tror på og gerne vil have inden der går budkrig i den.
Hvis Jones tager til Scum så er der stadig mange forskellige CBs man kan købe. Sakho, Cahill, Dann osv.
Hvis Enrique tager til Barcelona er der stadig mange forskellige VBs man kan købe - det betyder bare at vi skal steppe up for Cissokho.
Den eneste jeg vil begræde "tabet" af er Mata, der rygtes til City.
Btw. så vil jeg stadig tage rygterne med et gran salt. Det virker som om mange aviser skriver alt muligt, bare for at få fyldt spaltepladsen ud.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ignacio Monreal fra Ossasuna (står nederst i linket)
Kender intet til ham ud over han er venstre back
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... os-chelsea
Ps jeg ved den er af ældre dato, men kunne ikke lige se vi har haft den inde at vende før
Kender intet til ham ud over han er venstre back
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... os-chelsea
Ps jeg ved den er af ældre dato, men kunne ikke lige se vi har haft den inde at vende før
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ved ikke om det er sandt, men jeg er en gang blevet fortalt at mange netaviser tjener penge på hvor mange der klikker ind på historien. Det kan måske være grunden til at transfer overskrifterne lover lidt mere end de kan holde.Badooo skrev:Btw. så vil jeg stadig tage rygterne med et gran salt. Det virker som om mange aviser skriver alt muligt, bare for at få fyldt spaltepladsen ud.
-
AllanShore
Hvem gad ikke blive ansat som rygteskribent på Daily Mail, News of the World mm. bare som et sommerjob? Man ville jo blive millionær.
Fan af Manchester United
De kan være på vej væk fra Liverpool:
Christian Poulsen - Stoke/Schalke eller FCK?
Daniel Agger - Leverkusen - NÆ NEJ!
Joe Cole - Newcastle/QPR - Tottenham
Milan Jovanovic - Bundesligaen - JA TAK.
Paul Konchesky- ?
Brad Jones - ?
David N'Gog - Stoke/Sunderland
De kan være på vej til Liverpool:
José Enrique - fra Newcastle
Stuart Downing - fra Aston Villa
Phil Jones - fra Blackburn
Charlie Adam - fra Blackpool
Jordan Henderson - fra Sunderland
Connor Wickham - fra Ipswich
Ashley Young - fra Aston Villa.
Kilde Bt.dk
Christian Poulsen - Stoke/Schalke eller FCK?
Daniel Agger - Leverkusen - NÆ NEJ!
Joe Cole - Newcastle/QPR - Tottenham
Milan Jovanovic - Bundesligaen - JA TAK.
Paul Konchesky- ?
Brad Jones - ?
David N'Gog - Stoke/Sunderland
De kan være på vej til Liverpool:
José Enrique - fra Newcastle
Stuart Downing - fra Aston Villa
Phil Jones - fra Blackburn
Charlie Adam - fra Blackpool
Jordan Henderson - fra Sunderland
Connor Wickham - fra Ipswich
Ashley Young - fra Aston Villa.
Kilde Bt.dk
You'r Never Walk Alone. ///
-
Mercu
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 51
- Kontakt:
Nu skal de to spillere involveret lige bestå lægetjek, og så også i øvrigt blive enige med de to klubber om deres egne kontrakter.Mercu skrev:Så skulle Henderson være på plads:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... erson-deal
http://tv2sport.dk/node/79497
- What
- Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
- What
jeg forstår heller ikke helt hvad vi skal med alle de centrale midtbanespillere. Det må betyde at både Poulsen og Spearing er på vej væk.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497
- What- Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
- Det jeg har set foretrækker jeg bare Henderson centralt.Hr. Drejer skrev:Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497
- What- Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
Som Bongfong skriver i en anden tråd, så synes jeg heller ikke, at Kenny's udtalelser om at købe fra øverste hylde efterleves, når man kigger på de navne, som næsten alle er enige om LFC vil prøve at købe i de kommende uger.
Henderson (så godt som købt - ung og sikkert dygtig - men øverste hylde?)
Adam (hvad skal vi med ham, når vi også har købt Henderson)
Jones (ung og sikkert et kæmpe talent - men det placerer ikke spilleren på øverste hylde)
Enrique (god i den netop overståede sæson - men øverste hylde?)
Downing (en god fodboldspiller i både Boro og Villa, men der er en årsag til, at vi først gik efter Young - ikke øverste hylde)
Wickham (ung, men totalt uprøvet på højeste niveau og dermed ikke øverste hylde)
Meget kan selvfølgelig ske endnu. Vinduet er ikke engang officielt åbent. Men umiddelbart ser det for mig ud som om, at vi styrker bredden med spillere, som vi håber vil udvikle sig til topklassespillere. Vi går ikke ud og køber topklassespillere. Med vores manglende CL-status er det givetvis noget vi må acceptere. Jeg synes dog stadig, at vi betaler en kæmpe overpris for spillerne - hvis vi ender med de beløb som nævnes. Jones kan da umuligt koste det samme, som Arsenal ender med at betale for Cahill?
Håber virkelig at vi får hentet Mata. Han ligner i øjeblikket vores bedste bud på en signing fra øverste hylde. Personligt mener jeg, at man skulle have koncentreret sig om, at få lavet en marquee-signing først. Derefter ville flere af de store navne måske tro på projektet.
Ud af de ovennævnte spillere, ser jeg kun Enrique gå direkte ind og forstærke vores startelver. Resten købes til bænken. PLs dyreste bænk måske?
Nå, efter de lidt bitre kommentarer, kan jeg vel kun blive positivt overrasket. Jeg tror jo fuldt ud på Kongen.
Jones (ung og sikkert et kæmpe talent - men det placerer ikke spilleren på øverste hylde)
Downing (en god fodboldspiller i både Boro og Villa, men der er en årsag til, at vi først gik efter Young - ikke øverste hylde)
Wickham (ung, men totalt uprøvet på højeste niveau og dermed ikke øverste hylde)
Meget kan selvfølgelig ske endnu. Vinduet er ikke engang officielt åbent. Men umiddelbart ser det for mig ud som om, at vi styrker bredden med spillere, som vi håber vil udvikle sig til topklassespillere. Vi går ikke ud og køber topklassespillere. Med vores manglende CL-status er det givetvis noget vi må acceptere. Jeg synes dog stadig, at vi betaler en kæmpe overpris for spillerne - hvis vi ender med de beløb som nævnes. Jones kan da umuligt koste det samme, som Arsenal ender med at betale for Cahill?
Håber virkelig at vi får hentet Mata. Han ligner i øjeblikket vores bedste bud på en signing fra øverste hylde. Personligt mener jeg, at man skulle have koncentreret sig om, at få lavet en marquee-signing først. Derefter ville flere af de store navne måske tro på projektet.
Ud af de ovennævnte spillere, ser jeg kun Enrique gå direkte ind og forstærke vores startelver. Resten købes til bænken. PLs dyreste bænk måske?
Nå, efter de lidt bitre kommentarer, kan jeg vel kun blive positivt overrasket. Jeg tror jo fuldt ud på Kongen.
Kloppite
Kenny & Comolli, har mener jeg ,også sagt de vil gå efter unge spillere fra de britiske øertexnymann skrev:Som Bongfong skriver i en anden tråd, så synes jeg heller ikke, at Kenny's udtalelser om at købe fra øverste hylde efterleves, når man kigger på de navne, som næsten alle er enige om LFC vil prøve at købe i de kommende uger.
-
Mercu
Nu gælder det jo ikke om at have den bedste trup, men det bedste hold.. - Noget Real Madrid kan tale med om.texnymann skrev:Som Bongfong skriver i en anden tråd, så synes jeg heller ikke, at Kenny's udtalelser om at købe fra øverste hylde efterleves, når man kigger på de navne, som næsten alle er enige om LFC vil prøve at købe i de kommende uger.
United mener jeg heller ikke har den bedste trup i PL (det mener jeg City har), men deres hold fungerer.
Hvilket jeg også mener er den primære årsag til forbedringen under Kenny, han fik holdet til at fungere. Modsat Roy. - Truppen var nærmest den samme.
Mon dog? Henderson har ikke åbenlyse kvaliteter som fløjspiller - han er hverken lynhurtig eller driblestærk. Jeg tror Kenny har andet i tankerne mht. fløjene.Hr. Drejer skrev:Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497
Hvis vi også henter Adams kunne det nærmere tyde på, at Spearing følger Poulsen ud af døren. Og hvem ved - måske også Gerrard. Vi spiller alligevel bedst når han ikke er med.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”