Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 57
Hvem vil Jones slå af i scum ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Harvey
Editor: Sky Sports sources understand Phil Jones is not heading for Anfield but is in fact having a medical ahead of signing a five-year deal with Manchester United. We'll bring you more details as we get them.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 33
af LFC-Aaby » onsdag, 08. jun, 2011 13:31
Kelly skrev:
Hvem vil Jones slå af i scum ?.
Rio... Manden kan næsten ikke gå længere jo. Skadet hele tiden, og så er han bare gammel.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Kongegaard
- Alder: 38
af Kongegaard » onsdag, 08. jun, 2011 13:35
Harvey skrev:Editor: Sky Sports sources understand Phil Jones is not heading for Anfield but is in fact having a medical ahead of signing a five-year deal with Manchester United. We'll bring you more details as we get them.

Satans!..
Men det er da ret underligt, hvade ellers læst at han havde været på Melwood den anden dag
Gerrard og Agger er Liverpool
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 13:38
Så kommer deres fremtidig forsvar til at hedde Smalling/Jones. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Men husk på at vi har Kelly og Wisdom, som begge er lovende.
Det betyder at vi går efter Dann(?) Cahill havner i Man C eller Arsenal (rygter), og Jones i Man U. Men hvad med Sakho. Hvis Cahill ryger til Man C, så tror jeg Arsenal snupper Sakho.
-
Kelly
Hr. Drejer skrev:Så kommer deres fremtidig forsvar til at hedde Smalling/Jones. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Men husk på at vi har Kelly og Wisdom, som begge er lovende.
Det betyder at vi går efter Dann(?) Cahill havner i Man C eller Arsenal (rygter), og Jones i Man U. Men hvad med Sakho. Hvis Cahill ryger til Man C, så tror jeg Arsenal snupper Sakho.
Pis mand. Undskyld mig men det må bare ikke ske.
-
jacobq
- Alder: 32
Nu kender jeg ikke så meget til Scot Dann, men kan i fortælle mig om han er værd at satse på?
-
Kelly
jacobq skrev:Nu kender jeg ikke så meget til Scot Dann, men kan i fortælle mig om han er værd at satse på?
Han når ikke Jones til sokkeholderne. Jeg gad godt vide hvem de går efter i stedet.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 13:51
Man U kommer også til at bruge mange penge i dette vindue, som jeg sagde for flere måneder siden. Men hvis Jones vælger dem, så er det 'his lost, not Liverpools', som King Kenny sagde for nogle uder siden angående transferaktiviteter. Vi vil kun have spillere der vil Liverpool.
-
LFC_20
Hvis vi ikke får Jones, håber jeg vi går stenhårdt efter Sakho & gerne Cissokho

-
Kongegaard
- Alder: 38
af Kongegaard » onsdag, 08. jun, 2011 13:54
Hr. Drejer skrev:Så kommer deres fremtidig forsvar til at hedde Smalling/Jones. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Men husk på at vi har Kelly og Wisdom, som begge er lovende.
Hvis jeg skal være ærlig vil jeg faktisk meget hellere have Sakho end Jones. Og jeg vil faktisk også hellere have Kelly over Jones, men ham har vi jo allerede

Gerrard og Agger er Liverpool
-
Kelly
Kongegaard skrev:Hr. Drejer skrev:Så kommer deres fremtidig forsvar til at hedde Smalling/Jones. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Men husk på at vi har Kelly og Wisdom, som begge er lovende.
Hvis jeg skal være ærlig vil jeg faktisk meget hellere have Sakho end Jones. Og jeg vil faktisk også hellere have Kelly over Jones, men ham har vi jo allerede

Ok det kommer lidt bag på mig. Men beroliger

. Mon ikke de går efter Sahko så.
-
jacobq
- Alder: 32
Kelly skrev:Kongegaard skrev:Hr. Drejer skrev:Så kommer deres fremtidig forsvar til at hedde Smalling/Jones. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Men husk på at vi har Kelly og Wisdom, som begge er lovende.

Ok det kommer lidt bag på mig. Men beroliger

. Mon ikke de går efter Sahko så.
Vi køber sikkert Dann til £20m + Konchesky og Agger

-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Alt tyder på at Jones ryger til United. Øv øv øv øv, havde håbet på at vi havde signet ham også.
Vores interesse i unge midterforsvarer, giver nogen indikationer om Kenny's tro på de unge talenter vi har. Når vi, som det lader til, går så hårdt efter unge midterforsvarsspillere, tolker jeg det simpelthen som at vores egne ikke er klar før et godt stykke ude i fremtiden. Og når vi nu går glip af det måske største engelske talent i 18-22 års alderen på den positiv, kan jeg simpelthen ikke lade være med at ærgre mig.
Synes ikke Scott Dann når Phil Jones, og ser langt fra samme potentiale i Dann, specielt når det kommer til at føre bolden frem. Det tager desværre lidt af glæden fra købet af Henderson.
Håber vi får sikret os Wickham nu.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."