Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 10. jun, 2011 11:52

Jeg så helst det blev Baines der overtog venstre kanten.

Så har vi en venstre back de næste 5 år mindst :D
+ Han er overdrevet god, laver et hav af indlæg og assist.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 11:56

Xenne skrev:Jeg så helst det blev Baines der overtog venstre kanten.

Så har vi en venstre back de næste 5 år mindst :D
+ Han er overdrevet god, laver et hav af indlæg og assist.
Enig han er faktisk super dygtig, og ret rolig i sin boldomgang.
Alex Oxlade-Chamberlain tiltræder i scum den 1.juli. Ged.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 10. jun, 2011 11:59

Kelly skrev: Alex Oxlade-Chamberlain tiltræder i scum den 1.juli. Ged.
Gider du ikke komme med en kilde til sådan nogle udsagn?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » fredag, 10. jun, 2011 12:03

Kelly skrev:http://www.express.co.uk/posts/view/251 ... ckham-move

Steve Bruce prøver at tage Connor Wickham nu.
Steve Bruce skal bare holde fingrene væk fra Wickham! Tror da heller ikke, at han ville vælge Sunderland fremfor Liverpool. Men kan godt se, at muligheden for at få mere spilletid i Sunderland, er større end i Liverpool da han nok ville træde direkte ind i start 11'eren. Men Dalglish har jo samtidig vist, at han gir de unge spillere chancen. Det så vi flere gange i sidste sæson, ja senest med Jack Robinson mener jeg det var, som fik debut mod Arsenal på Emirates! Så tror ikke at Wickham skal frygte, at han ikke får spilletid. Det vil han få masser af! :)
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 10. jun, 2011 12:07

John Barnes skrev:
Kelly skrev:http://www.express.co.uk/posts/view/251 ... ckham-move

Steve Bruce prøver at tage Connor Wickham nu.
Steve Bruce skal bare holde fingrene væk fra Wickham! Tror da heller ikke, at han ville vælge Sunderland fremfor Liverpool. Men kan godt se, at muligheden for at få mere spilletid i Sunderland, er større end i Liverpool da han nok ville træde direkte ind i start 11'eren. Men Dalglish har jo samtidig vist, at han gir de unge spillere chancen. Det så vi flere gange i sidste sæson, ja senest med Jack Robinson mener jeg det var, som fik debut mod Arsenal på Emirates! Så tror ikke at Wickham skal frygte, at han ikke får spilletid. Det vil han få masser af! :)
Nemlig! Wickham er vist et ordentligt lokum, lidt som Andy Carroll. Han skal bare oparbejde lidt mere fysik. Jeg ser meget god mening i, at lade Carroll være førstemanden og lade ham få pauser af og til, hvor Wickham kan træde til. Køber vi Wickham tror jeg ikke vi køber andre angribere. Derimod tror jeg vi køber en Suarez-type mere, så der er masser af kreativitet og lynhurtig farlighed lige bag Carroll.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 10. jun, 2011 12:24

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -next-week

5 Mio. Pund :arrow: Virker som en meget fair handel.

:arrow: Bliver spændende at følge Henderson til U21-EM. :clap:

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » fredag, 10. jun, 2011 13:00

Alex Oxlade-Chamberlain er på vej til Arsenal og ikke scum :-)
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » fredag, 10. jun, 2011 13:22

Kelly skrev:
Jan skrev:
Jeg syntes faktisk Kenny har vist han tør give de unge spillere en rigtig god chance. Det må også vægte for de unge spillere, at have overværet det. De unge spillere vi henter nu, er jeg helt sikkert på vil blive brugt rigtig meget. Henderson tror jeg faktisk glider ind i start 11'eren.
Helt bestemt - og det har vi manglet lidt hos vore tidligere managers - at de tør give unge folk chancen. Men to be fair: forventer du Wickham i startelleveren nu og i givet fald hvem ryger ud? Min mening var, at egoistisk set bør Wickham måske spille et sted hvor han faktisk havde en (ikke fair, for det ville han også få hos os er jeg overbevist om) realistisk chance for at udvikle sig gennem en del spilminutter åp førsteholdet.

Fx. er jeg allerede dybt bekymret for Henderson og hans minutantal. Hvis vi spiller 4-2-3-1 ser vi således ud fra "2" og fremad:

Lucas - Gerrard, Maxi/NY - Suarez - Kuyt, Big Andy.

Videre bekymring kan gå på om Stevie skal have en mere frisk og offensiv rolle hvor han ikke skal slide sig selv op i hårde løbedueller - det kunne se således ud i samme formation:

Lucas - Wee Jay, Suarez - Gerrard - Kuyt, Big Andy.

I sidstnævnte skal Henderson nappe Wee Jay's plads og evt switche med Stevie. Spearing gjorde det godt i foråret for os, spørgsmålet er så om det var godt nok..?

Alternativer er Raul, Shelvey, Maxi, Cole plus dem vi måtte sælge. Er Raul tilfreds med at få splinter bagi af at sidde på bænken. Ja, det bliver en lang sæson, ja vi kan satse på domestic cups, ja vi har mange landsholdsspillere, men der er stadig "kun" 38 PL-kampe.

Jeg håber selvfølgelig Henderson slår igennem og bliver et hit hos os (læs: at han er med til at skaffe mesterskabet). Men vejen for ham er lang thi der er en del gode boldspillere han skal slå af. Stevie og Kuyt bliver omvendt heller ikke yngre.

Så jeg ser ikke Wickham som en mand til startelleveren, slet ikke. Men i sammenligning med Ngog - jo tak.
Senest rettet af Jan fredag, 10. jun, 2011 21:54, rettet i alt 1 gang.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
bergstrup

Indlæg af bergstrup » fredag, 10. jun, 2011 13:34

Jan skrev:
Kelly skrev:
Jan skrev:
Jeg syntes faktisk Kenny har vist han tør give de unge spillere en rigtig god chance. Det må også vægte for de unge spillere, at have overværet det. De unge spillere vi henter nu, er jeg helt sikkert på vil blive brugt rigtig meget. Henderson tror jeg faktisk glider ind i start 11'eren.
Helt bestemt - og det har vi manglet lidt hos vore tidligere managers - at de tør give unge folk chancen. Men to be fair: forventer du Wickham i startelleveren nu og i givet fald hvem ryger ud? Min mening var, at egoistisk set bør Wickham måske spille et sted hvor han faktisk havde en (ikke fair, for det ville han også få hos os er jeg overbevist om) realistisk chance for at udvikle sig gennem en del spilminutter åp førsteholdet.

Fx. er jeg allerede dybt bekymret for Henderson og hans minutantal. Hvis vi spiller 4-2-3-1 ser vi således ud fra "2" og fremad:

Videre bekymring kan gå på om Stevie skal have en mere frisk og offensiv rolle hvor han ikke skal slide sig selv op i hårde løbedueller - det kunne se således ud i samme formation:

I sidstnævnte skal Henderson nappe Wee Jay's plads og evt switche med Stevie. Spearing gjorde det godt i foråret for os, spørgsmålet er så om det var godt nok..?

Alternativer er Raul, Shelvey, Maxi, Cole plus dem vi måtte sælge. Er Raul tilfreds med at få splinter bagi af at sidde på bænken. Ja, det bliver en lang sæson, ja vi kan satse på domestic cups, ja vi har mange landsholdsspillere, men der er stadig "kun" 38 PL-kampe.

Jeg håber selvfølgelig Henderson slår igennem og bliver et hit hos os (læs: at han er med til at skaffe mesterskabet). Men vejen for ham er lang thi der er en del gode boldspillere han skal slå af. Stevie og Kuyt bliver omvendt heller ikke ældre.
Så jeg ser ikke Wickham som en mand til startelleveren, slet ikke. Men i sammenligning med Ngog - jo tak.
Seriøst?

mawope

Indlæg af mawope » fredag, 10. jun, 2011 13:48

Jan skrev: Jeg syntes faktisk Kenny har vist han tør give de unge spillere en rigtig god chance.
Ja. Dani Pacheco er, såvidt jeg husker, kommet hjem fra Norwich. Mange (inkl. undertegnede) mener jo, at der endnu ikke er gjort et helhjertet forsøg på at få ham kørt ordentligt ind på 1. holdet. Måske det er en mulighed for at få tilført holdet noget af den flair og kreativitet, mange skriger efter. Hvis også Kenny vælger at se bort fra ham, tror jeg, han vil begynde at søge nye græsgange.

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 14:13

mawope skrev:
Jan skrev: Jeg syntes faktisk Kenny har vist han tør give de unge spillere en rigtig god chance.
Ja. Dani Pacheco er, såvidt jeg husker, kommet hjem fra Norwich. Mange (inkl. undertegnede) mener jo, at der endnu ikke er gjort et helhjertet forsøg på at få ham kørt ordentligt ind på 1. holdet. Måske det er en mulighed for at få tilført holdet noget af den flair og kreativitet, mange skriger efter. Hvis også Kenny vælger at se bort fra ham, tror jeg, han vil begynde at søge nye græsgange.
Han spillede kun 6 kampe i Norwich mener jeg. Desværre tror jeg der er rigtig lang for ham til spilletid i Liverpool. Jeg håber dog at den nye spillestil passer bedre til ham, nu under Kenny.

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 14:24

Jan skrev:
Kelly skrev:
Jan skrev:

Jeg håber selvfølgelig Henderson slår igennem og bliver et hit hos os (læs: at han er med til at skaffe mesterskabet). Men vejen for ham er lang thi der er en del gode boldspillere han skal slå af. Stevie og Kuyt bliver omvendt heller ikke ældre.

Wickham vil i starten bliver indskifter helt enig, når Andy eller Luis er ude, eller går trætte skal han ind. I perioder kunne det godt tænkes han får muligheden fra start.
Hvis de henter spillere som Mata går de lige ind i start 11'eren. Uanset at han er ung.
Hvis de henter Adam også til midtbane, tror jeg de sælger et par stykker. Poulsen og Joe Cole og måske lejer de Shelvey ud. Jeg ved ikke om de kunne finde på at sælge Maxi, ham tror jeg faktisk godt de kan få en god sum penge for. Hvis de henter Mata og Sylvian ind i stedet.
Lucas og Adam vil sikkert ligge på den defensive og Henderson og Gerrard på den offensive. Adam og Henderson kommer helt sikkert til at kæmpe hård med Raul om startpladserne.
Kuyt syntes jeg er helt kanon. Men i nogle kampe kunne det være dejligt at rykke ham væk fra kanten og sætte en lynhurtig spiller ind. Det kunne så være Jeffern.
Downing har jeg ingen forhold til, jeg har aldrig betraget ham så meget, skal de hente en Englænder syntes jeg de skal byde på Johnson i stedet. Eller denne spiller
http://www.saintsfc.co.uk/page/Profiles ... 63,00.html
Han er en anden type spiller end Raul, Gerrard, Henderson, Maxi, Kuyt. Selv om jeg læste i dag på Daily Mail at han skal til scum den 1. jul, men seriøst jeg kan ikke finde linket nu.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 10. jun, 2011 14:34

Kelly skrev:
Jan skrev:
Kelly skrev:
Jan skrev:

Wickham vil i starten bliver indskifter helt enig, når Andy eller Luis er ude, eller går trætte skal han ind. I perioder kunne det godt tænkes han får muligheden fra start.
Hvis de henter spillere som Mata går de lige ind i start 11'eren. Uanset at han er ung.
Hvis de henter Adam også til midtbane, tror jeg de sælger et par stykker. Poulsen og Joe Cole og måske lejer de Shelvey ud. Jeg ved ikke om de kunne finde på at sælge Maxi, ham tror jeg faktisk godt de kan få en god sum penge for. Hvis de henter Mata og Sylvian ind i stedet.
Lucas og Adam vil sikkert ligge på den defensive og Henderson og Gerrard på den offensive. Adam og Henderson kommer helt sikkert til at kæmpe hård med Raul om startpladserne.
Kuyt syntes jeg er helt kanon. Men i nogle kampe kunne det være dejligt at rykke ham væk fra kanten og sætte en lynhurtig spiller ind. Det kunne så være Jeffern.
Downing har jeg ingen forhold til, jeg har aldrig betraget ham så meget, skal de hente en Englænder syntes jeg de skal byde på Johnson i stedet. Eller denne spiller
http://www.saintsfc.co.uk/page/Profiles ... 63,00.html
Han er en anden type spiller end Raul, Gerrard, Henderson, Maxi, Kuyt. Selv om jeg læste i dag på Daily Mail at han skal til scum den 1. jul, men seriøst jeg kan ikke finde linket nu.
Jeg har læst at han skal til Arsenal :?: ;)

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 10. jun, 2011 14:50

Lad os lige få en ting på det rene. Clichy slår ikke gode indlæg. Mod Bolton her i slutningen af sæsonen slog han henved tyve indlæg uden at ramme andet end Bolton spillere og tilskuerrækker.
Hans pasningsspil er generelt ikke for godt. Mod Chelsea i efteråret havde han en distribution på under 60 %, hvilket er uhørt lavt.

Men for £5m er det nu alligevel værd at tage chancen. Alene det at han er venstre back kvalificerer ham (stort set).

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » fredag, 10. jun, 2011 15:06

Men for £5m er det nu alligevel værd at tage chancen. Alene det at han er venstre back kvalificerer ham (stort set).

Så desperate er vi efter en ordenlig venstre back..
Mr Suarez Is Not A Racist!

Besvar