Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Helt enig. Clichy ser ikke ud til at blive bedre, nærmere tværtimod. Baines derimod ville passe perfekt ind på holdet. Englænder, bor i Liverpool og så er han solid i defensiven og rigtig dygtig i offensiven og ved dødbolde.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det kræver så os, at man har penge til at bruge £20 mil på en venstre back. De penge mener jeg ikke at vi har, når vi os skal ha andre spillere som er på pladser hvor de koster mange penge. Og når vi i forvejen har brugt mange penge på Henderson tror jeg det mest realistiske ville være, at hente en spiller i det prisleje hvor Clichy befinder sig i.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange penge Kenny har, at gøre godt med men syntes det lyder urealistisk at vi smider så mange penge på bordet for Baines som han koster..

Enig. Det er jo ikke bare at vælge anyday, hvis man ikke har pengene til det.John Barnes skrev:Det kræver så os, at man har penge til at bruge £20 mil på en venstre back. De penge mener jeg ikke at vi har, når vi os skal ha andre spillere som er på pladser hvor de koster mange penge. Og når vi i forvejen har brugt mange penge på Henderson tror jeg det mest realistiske ville være, at hente en spiller i det prisleje hvor Clichy befinder sig i.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange penge Kenny har, at gøre godt med men syntes det lyder urealistisk at vi smider så mange penge på bordet for Baines som han koster..
Ser også helst Baines i klubben, men hvis pengene ikke er til det, synes jeg ikke Clichy er en dårlig løsning overhovedet! Og synes også 5 mill. er billigt for ham
Nicoen skrev:Helt enig. Clichy ser ikke ud til at blive bedre, nærmere tværtimod. Baines derimod ville passe perfekt ind på holdet. Englænder, bor i Liverpool og så er han solid i defensiven og rigtig dygtig i offensiven og ved dødbolde.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
Clichy er homegrown i Arsenal, og den titel tager han vel med videre, så lige på det punkt skal vi vel ikke bekymre os.
Ydermere har han været et rimelig fast element på et et "fast" top 4 hold siden 2006 i PL, har Baines det, næ vel.
De er ca lige gode defensivt, hvor jeg mener at Clichy er "klogere/bedre" frem af banen og så er han faktisk ½ år yngre end Baines.
Kan vi få Clichy for 5-10 mill kontra de 20 for Baines, mener jeg seriøst at det er en No Brainer i Clichy`s favør
Og så har vi samtidig små 10-13 Mill mere at købe forstærkninger for på andre pladser.
En ting mere, er at jeg ikke tror vi får Baines for de 20, men nok mere 30, hvor prisen på Clichy næppe bliver presset sindsygt op, da han kun har 1 år tilbage af sin nuværende kontrakt.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Statistikkerne taler klart for at Baines skaber langt mere offensivt end Clichy. Han slår et af de bedste indlæg i ligaen, modsat Clichy som er virkeligt dårlig på det punkt. Desuden mener jeg at Baines er mere stabil end Clichy defensivt. Men har heller aldrig set noget stort lys i Clichy.veffe69 skrev:Nicoen skrev:Helt enig. Clichy ser ikke ud til at blive bedre, nærmere tværtimod. Baines derimod ville passe perfekt ind på holdet. Englænder, bor i Liverpool og så er han solid i defensiven og rigtig dygtig i offensiven og ved dødbolde.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
Clichy er homegrown i Arsenal, og den titel tager han vel med videre, så lige på det punkt skal vi vel ikke bekymre os.
Ydermere har han været et rimelig fast element på et et "fast" top 4 hold siden 2006 i PL, har Baines det, næ vel.
De er ca lige gode defensivt, hvor jeg mener at Clichy er "klogere/bedre" frem af banen og så er han faktisk ½ år yngre end Baines.
Kan vi få Clichy for 5-10 mill kontra de 20 for Baines, mener jeg seriøst at det er en No Brainer i Clichy`s favør
Og så har vi samtidig små 10-13 Mill mere at købe forstærkninger for på andre pladser.
En ting mere, er at jeg ikke tror vi får Baines for de 20, men nok mere 30, hvor prisen på Clichy næppe bliver presset sindsygt op, da han kun har 1 år tilbage af sin nuværende kontrakt.
Link ?Mambo skrev:Statistikkerne taler klart for at Baines skaber langt mere offensivt end Clichy. Han slår et af de bedste indlæg i ligaen, modsat Clichy som er virkeligt dårlig på det punkt. Desuden mener jeg at Baines er mere stabil end Clichy defensivt. Men har heller aldrig set noget stort lys i Clichy.veffe69 skrev:Nicoen skrev:Helt enig. Clichy ser ikke ud til at blive bedre, nærmere tværtimod. Baines derimod ville passe perfekt ind på holdet. Englænder, bor i Liverpool og så er han solid i defensiven og rigtig dygtig i offensiven og ved dødbolde.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '
Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/
Han er klart min favorit til venstre backen.
Så mangler vi bare en Venstre wing så er vi klar til næste sæson
EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html
Most Crosses Baines: 351
Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/

http://www.premierleague.com/page/Statisticsveffe69 skrev:Link ?Mambo skrev:Statistikkerne taler klart for at Baines skaber langt mere offensivt end Clichy. Han slår et af de bedste indlæg i ligaen, modsat Clichy som er virkeligt dårlig på det punkt. Desuden mener jeg at Baines er mere stabil end Clichy defensivt. Men har heller aldrig set noget stort lys i Clichy.veffe69 skrev:Nicoen skrev:Helt enig. Clichy ser ikke ud til at blive bedre, nærmere tværtimod. Baines derimod ville passe perfekt ind på holdet. Englænder, bor i Liverpool og så er han solid i defensiven og rigtig dygtig i offensiven og ved dødbolde.Xenne skrev:Hvis det heder 5M for Clichy eller 20M for Baines så vælger jeg Baines anyday
Her kan vi starte. Leighton Baines ligger med 11 assists nummer 7 på assist listen mod Clichy som med et enkelt assist ligger nr 199.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... stics.html
Baines har lavet 63 'key passes' og ligger dermed nr 14 på listen, hvorimod Clichy ikke findes på denne top 50 liste.
Statistik er selvfølgelig ikke alt og vi kan godt blive enige om at Clichy kan nogle flottere ting med bolden. Men synes disse to statistikker viser at der kommer mere brugbart ud af Baines offensive arbejde.
Xenne skrev:Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '
Hvorfor bliver i ved med at skrive om Baines??
Der er sgu større chancer for at Messi kommer til Liverpool end at Baines gør!
Everton slipper ham aldrig til os!, Men hvis de skulle gøre det, så snakker vi på en transfer som vi hverken har råd eller lyst til at betale...
Kan vi ikke fokusere på lidt mere realistiske targets??
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-gervinho
Mon vi har gået direkte efter Gervinho ?.
Young, Gervinho, Jones er væk.
Jeg er mere end spændt på hvem Liverpool FC tryller frem

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
@Xenne, Mambo
Fik lige tjekket lidt stats selv, inden jeg så jeres fine links
Og jeg må sige at jeg ikke troede at Baines lå så pænt fremme med assist som han gør.
Det kan dog også skyldes 2 vidt forskellige systemer de spiller, hvor Everton bruger meget med indlæg og skud udefra,
bruger arse passing hele vejen frem og ind i feltet (lidt ala Barca) og derfor har de faktisk ganske få crosse/indlæg generelt.
Det siger så ikke noget om, at Clichy ikke kan finde ud af det, men nok mere at der har været mere fokus på passing spillet,
et spil som KD faktisk er stor tilhænger af, og derfor tror jeg at Clichy vil passe meget bedre ind, end Baines egentlig vil gøre.
På trods af at hans offensive stats var bedre, end jeg havde forventet.
Fik lige tjekket lidt stats selv, inden jeg så jeres fine links

Og jeg må sige at jeg ikke troede at Baines lå så pænt fremme med assist som han gør.
Det kan dog også skyldes 2 vidt forskellige systemer de spiller, hvor Everton bruger meget med indlæg og skud udefra,
bruger arse passing hele vejen frem og ind i feltet (lidt ala Barca) og derfor har de faktisk ganske få crosse/indlæg generelt.
Det siger så ikke noget om, at Clichy ikke kan finde ud af det, men nok mere at der har været mere fokus på passing spillet,
et spil som KD faktisk er stor tilhænger af, og derfor tror jeg at Clichy vil passe meget bedre ind, end Baines egentlig vil gøre.
På trods af at hans offensive stats var bedre, end jeg havde forventet.
- Steven__Gerrard
Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Du æder sgu alt, hvad der står i pressen råt. Ingen spillere er væk, før der står en manager fra en anden klub og trykker dem i hånden.Kelly skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-gervinho
Badooo siger, hvad han mener!
Så du mener dermed at vi har haft 40 fra starten ?Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...