Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 10. jun, 2011 23:55

Jeg vil for alt i verden ikke have Bojan, så er der 100 andre jeg hellere ville have hvis det kan gøre det.
Var blevet lidt nervøs om mediernes skriveri omkring han skulle til Liverpool, håber det ikke.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 11. jun, 2011 00:23

Soren123 skrev:Enrique og Bojan Rygtes til Roma. Kender nogle andre til det? (http://indkast.dk/index.php?nyhed=81093)
Øøøh.. Jeg tror ikke du har læst den rigtigt igennem og blander navne sammen.

Luis Enrique - tidligere fodboldspiller. Lavede det forbudte skifte fra RM til Barcelona i sin tid. Er nu ansat i Roma.
José Enrique - Nuværende fodboldspiller. Spiller for Newcastle, hvor han kom til fra Villareal i sin tid. Linket til et skifte til Liverpool.

Det er så førstnævnte der snakkes om i artiklen.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 11. jun, 2011 00:32

Badooo skrev:
Soren123 skrev:Enrique og Bojan Rygtes til Roma. Kender nogle andre til det? (http://indkast.dk/index.php?nyhed=81093)
Øøøh.. Jeg tror ikke du har læst den rigtigt igennem og blander navne sammen.

Luis Enrique - tidligere fodboldspiller. Lavede det forbudte skifte fra RM til Barcelona i sin tid. Er nu ansat i Roma.
José Enrique - Nuværende fodboldspiller. Spiller for Newcastle, hvor han kom til fra Villareal i sin tid. Linket til et skifte til Liverpool.

Det er så førstnævnte der snakkes om i artiklen.
Jeg læste et eller andet sted tidligere idag, at Bojans agent skulle havde sagt at han havde et godt forhold til Enrique, begge Barca "spillere".
Billede

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 11. jun, 2011 09:00

LFC_20 skrev:
Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Hvis Kenny f.eks. har fået 35 mio. pund og handle for, så har han jo ikke 20 mio. pund tilbage før salg.
Lad mig lige regne efter....nej du har ret.
veffe69 skrev:
Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Så du mener dermed at vi har haft 40 fra starten ?
Min pointe er bare, at vi giver 20 mio. for en midtbane-spiller, hvor vi er forholdsvis godt besat, så burde vi også være villige til/have mulighed for at give det samme for en venstre back, hvor vi slet ikke er besat. Ellers er det en mærkværdig handel, selvom den er i linje med den indkøbsstrategi der er meldt ud. Vores første prioritet må alt andet lige være at styrke de første 11, og primært styrke de positioner hvor vi har været mest udsat - og her står VB øverst på min liste - og nok på de flestes.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 11. jun, 2011 09:42

Steven__Gerrard skrev:
veffe69 skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Så du mener dermed at vi har haft 40 fra starten ?
Min pointe er bare, at vi giver 20 mio. for en midtbane-spiller, hvor vi er forholdsvis godt besat, så burde vi også være villige til/have mulighed for at give det samme for en venstre back, hvor vi slet ikke er besat. Ellers er det en mærkværdig handel, selvom den er i linje med den indkøbsstrategi der er meldt ud. Vores første prioritet må alt andet lige være at styrke de første 11, og primært styrke de positioner hvor vi har været mest udsat - og her står VB øverst på min liste - og nok på de flestes.[/quote]

Kan det tænkes at (og nu slynger jeg bare en tanke ud) KD IKKE synes vi er så godt besat på den plads, som mange herinde gør.
Kan det tænkes at han IKKE mener Shelvey/Spearing er gode nok (endnu) og at han er SIKKER på at CP bliver solgt.
Kan det tænkes at på trods af at SG siger han kommer tilbage stærkere end nogensinde, at KD har sin tvivl og frygt for alle hans skader.
Kan det tænkes at det er derfor vi har købt Jordan H.....??????

Jeg er enig i at vi mangler en VB, men jeg er ikke enig i at vi skal ud og betale enorme summer for en, som vi ville skulle hvis det blev Baines f.eks. Mange har nævnt Cissokho og Enrique og nu ser det ud til at flere får meldt os ude efter Clichy, alle 3 til en markant mindre pris.
(og jeg forstår ikke, hvorfor Insua ikke bliver tilbudt et år mere)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 11. jun, 2011 10:06

Matias Silvestre fra Catania
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 09,00.html

Kender ikke ret meget til ham, men han skulle efter sigende ha haft en god sæson.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. jun, 2011 11:24

Liverpool jagter Connor Wickham, Stewart Downing, Charlie Adam, Jose Enrique, Gaël Clichy, Scott Dann og Charles N'Zogbia, efter at det lykkedes Merseyside-klubben at hente Jordan Henderson for 210 millioner kroner. (Daily Mirror)

"The Reds" er også interesseret i Catanias Matias Silveste, ifølge Serie A-klubben. Den 26-årige forsvarsspiller har desuden tiltrukket interesse fra Spanien og Italien. (Goal.com)

Navne som Connor Wickham og Clichy er rigtige gode navne, hent bare dem ind.

Men Downing, Enrique, N'zogib, Dann mener jeg ikke er forstærkninger hverken nu eller på den lange bane.

Adam og Honda ville være ok. Men kun er af dem.

Jeg savner 1 stort navn i rygterne. Som f.eks. Mata eller Kun. Jeg syntes tilgengæld der rygtes vildt gode navne til Arsenal pt.

Jones fik spørgsmålet, hvorfor skiftede du ikke til Arsenal eller Liverpool FC. Svaret var, hvis jeg skulle fortsætte karrieren uden pokalen kune jeg lige så godt fortsætte i Blackburn.

Vi skal altså op og vinde noget nu, og det kræver et par rigtige gode handler mere.
Senest rettet af Kelly lørdag, 11. jun, 2011 12:17, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 11. jun, 2011 11:45

Jeg kan ikke se, hvorfor folk har så meget imod Downing. Hvorfor er han ikke en forstærkning? Manden bidrager med flere assists end Ashley Young, og ham var folk ellevilde med at få til klubben. Downing vil jeg gerne have, så længe det ikke er på bekostning af Mata. Scott Dann skal derudover også være mere end velkommen.

Wickham (10), Downing (15), Mata (20), Clichy (5), Dann (10) og evt. Silvestre(?) (betinget af at Agger ryger) lyder fornuftigt i min verden (også selvom det bliver voldsomt dyrt!). Insuas aftale forlænges med et år, så vi er dækket ind på venstre back.
Hvis Agger så også ryger kan ham Silvestre komme ind, såfremt vi kan finde en fornuftig pris. Kender ham ikke men anmeldelserne af ham ser relativt fine ud.

Det hele kan vel samlet set, med salg, klares for 30-35 af de stærke. Der kan også hentes lidt ind ved at sælge Meireles ( :( ) og hente Adam ind. Der bør vi kunne hente et overskud på 3-5 mio. pund.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 11. jun, 2011 12:04

SørenK skrev:Jeg savner Kewell i topform!
Er du Leeds fan? For Kewell i topform har da aldrig spillet i den røde trøje ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. jun, 2011 12:28

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... y-get-mata

Det er dejligt at læse.
Honda og Mata gad jeg faktisk godt se i den røde trøje.
Det vil sikkert medføre et salg af Jovo, og Cole.
Hendersonkøbet må medføre et salg af Poulsen.
Skal Steven spille defensiv midt ?. Eller skal der hentes en defensiv midtbanespiller ind ?.
Raul syntes jeg bestemt ikke skal sælges, han er rigtig god. Ja nogle gange ligger han spillet højt op og det giver fejlafleveringer, men i omstillingsspillet er han verdensklasse lige som Steven, de tager lange dybdeløb og afslutter begge godt på langskud.
Hvad med Maxi ??.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 11. jun, 2011 12:31

Badooo skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor folk har så meget imod Downing. Hvorfor er han ikke en forstærkning? Manden bidrager med flere assists end Ashley Young, og ham var folk ellevilde med at få til klubben. Downing vil jeg gerne have, så længe det ikke er på bekostning af Mata. Scott Dann skal derudover også være mere end velkommen.
Jeg tror da ikke, at der er nogle, der er voldsomt imod, at Downing hentes som reserve til venstrekanten. Men hvis Downing er førsteprioriteten på venstrekanten, så er jeg bange for, at holdet kommer til at mangle fart og uforudsigelighed.

Jeg læste noget statistik på Downing, og på mange områder er han bedre end Young. Han tackler mere, laver færre fejlafleveringer, rammer målet oftere med sine skud osv., men problemet med Downing er, at han er "solid". Det er jo som sådan ikke negativt i sig selv, men det er blot typer, som holdet har en del af. Maxi, Kuyt, Meireles (når han er på kanten) er solide - det kan godt være, at Downing er mere solid/bedre end de tre, men imø. ville det tilføre holdet mere, hvis man gik efter en spiller, der har noget mere fart og kan lave nogle eksplosive ryk.

Downing er dog en intelligent spiller med et godt venstreben, og det ville da nok give Carroll bedre arbejdsbetingelser, hvis der rent faktisk var en spiller i venstresiden, der lagde gode indlæg med venstrebenet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. jun, 2011 12:35

Fribytter skrev:
Badooo skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor folk har så meget imod Downing. Hvorfor er han ikke en forstærkning? Manden bidrager med flere assists end Ashley Young, og ham var folk ellevilde med at få til klubben. Downing vil jeg gerne have, så længe det ikke er på bekostning af Mata. Scott Dann skal derudover også være mere end velkommen.
Jeg tror da ikke, at der er nogle, der er voldsomt imod, at Downing hentes som reserve til venstrekanten. Men hvis Downing er førsteprioriteten på venstrekanten, så er jeg bange for, at holdet kommer til at mangle fart og uforudsigelighed.

Jeg læste noget statistik på Downing, og på mange områder er han bedre end Young. Han tackler mere, laver færre fejlafleveringer, rammer målet oftere med sine skud osv., men problemet med Downing er, at han er "solid". Det er jo som sådan ikke negativt i sig selv, men det er blot typer, som holdet har en del af. Maxi, Kuyt, Meireles (når han er på kanten) er solide - det kan godt være, at Downing er mere solid/bedre end de tre, men imø. ville det tilføre holdet mere, hvis man gik efter en spiller, der har noget mere fart og kan lave nogle eksplosive ryk.

Downing er dog en intelligent spiller med et godt venstreben, og det ville da nok give Carroll bedre arbejdsbetingelser, hvis der rent faktisk var en spiller i venstresiden, der lagde gode indlæg med venstrebenet.
Enig vi mangler spillere med ekstra speed.
Dale Jennings rygtes til Bayern i dag i Daily Mail, han er fra Liverpool FC men som 15 årige rejste han væk, da klubben ikke satsede på ham. Han er 18 år nu.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 11. jun, 2011 12:41

Var det ikke ham, der var lidt problematisk?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 11. jun, 2011 12:43

Kelly skrev:Enig vi mangler spillere med ekstra speed.
Dale Jennings rygtes til Bayern i dag i Daily Mail, han er fra Liverpool FC men som 15 årige rejste han væk, da klubben ikke satsede på ham. Han er 18 år nu.
Kan vi ikke blive enige om, at når man skriver et rygte man har læst, så poster man et link? Selvom Daily Fail overhovedet ikke kan stoles på, går det altså ikke at man bare smider en sætning op uden et decideret link.
Næste år!

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. jun, 2011 12:52

Henrik skrev:
Kelly skrev:Enig vi mangler spillere med ekstra speed.
Kan vi ikke blive enige om, at når man skriver et rygte man har læst, så poster man et link? Selvom Daily Fail overhovedet ikke kan stoles på, går det altså ikke at man bare smider en sætning op uden et decideret link.
Jo helt sikkert, det skal vi. Linket er her.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... nings.html

Lidt om Jovanovic.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... novic.html

I øvrigt er jeg enig i at Dailymail bestemt ikke hører til de mest pålidelige kilde.

@ fribytter, Jennigs mener jeg også at kunne huske der var nogle problemer omkring.

Besvar