Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 12. jun, 2011 10:21

Badooo skrev:
sjampen skrev:
Thommo skrev:Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Jeg kan garanterer at du ikke har set Phil Jones præsenterer, og hvis du reelt kan finde udtalelsen hvor Phil Jones udtaler sig om Man U kontra LFC, så kan vi snakke om det, JEG har bare ikke set Jones vælge dem over os, og jeg har sq fulgt med i tråden.
Phil Jones har spillet 34 PL kampe, hvor Scott Dann har spillet 50, der ser jeg sq ikke Dann som et mere "proven talent", så er der Cahill(Omkring 150 PL kampe) som vi reelt ikke har været linket til et stykke tid og som jeg tvivler på kun koster 20 mil, hvilket altså gør købet til et helt andet. Jeg ser så hellere Cahill end Jones hvis pengene angiveligt sidder så løst som de gør er noget andet.

Desuden tror jeg sq at Kenny/Commoli spiller et win-win spil. Enten vil Phil Jones også gerne til os og vi stjæler en spiller fra ManU, ellers presser vi prisen op på en spiller som ManU skal finde råd til i et noget tyndt transferbudget.
Studser over sidste linje.. Tyndt transferbudget? De Gea, Jones, Sneijder eller Modric (pt.). Løber vel op i en 65-70 mio. pund. Hvor tyndt er det lige? De sælger så en bunke også, men da slet ikke nok til at det kan udgøre mindst halvdelen af det budget der. Men wtf. Pengene bliver jo bare føjet til deres gæld.
Jeg tror ikke du skal regne med de får de spillere.... Snejder kommer helt sikker ikke til man u... han er tilfreds i Inter og hvorfor skulle han så skifte? De Gea? tjaa det kunne godt være... Modric skifter heller ikke i år har han selv udtalt... og hvorfor skulle spurs lade ham skifte til en rival...? Jones? tjaa den er nok den sikreste transfer hvis man skal tro tabloid aviserne... men de kommer også til at sælge stort ud... Man u is broke... de har sgu ikke de store penge at rutte med når de også skal pleje deres kæmpe gæld på over 5 mia. Tror simpelthen ikke at man u bruger mere end £20 mio og måske endda kun 10-15 mio.. Hvis rygterne taler sandt køber Sunderland 3 af deres dårligere defensive spillere for de penge de har fået for Henderson så man u kan købe Jones og så sælger man u Nani så de kan købe Young... og så bruger de sikkert £10 mio på en 2. divisons spiller fra Danmark... :D

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 12. jun, 2011 10:40

Hvis de henter Downing, kommer Mata sikkert ikke ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 12. jun, 2011 10:46

Kelly skrev:Hvis de henter Downing, kommer Mata sikkert ikke ?.
:doh1:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 12. jun, 2011 10:57

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... aints-star

Cahill bliver nævnt i denne artikel :)

Hvis Jones skal koste 200 mill skal i den grad være englands klart største forsvarstalent. Nu får jeg lejlighed til at se Jones, Henerson, Mata og Bojan af i aften :) ;)

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 12. jun, 2011 12:07

Hvor er det pisse fedt, at vi har budt £21 mio for Jones! Så kan rødtuden lære det. Haha.
Om vi så ikke får ham, så vil det føles som en lille sejr alligevel.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 12. jun, 2011 12:50

Hvordan hjælper det os egentlig at vi køber talenter for masser af £££, når FFP bliver indført snart? De priser vi køber talenterne for er vel priser som vi aldrig får mulighed for at sælge dem for igen. Hvorfor skulle FSG være villige til at splashe cash for os, når priserne på alle spillere sandsynligvis falder om et par sæsoner, når klubberne "kun" må bruge fra overskuddet i klubkassen? Selvom FSG er nogle flinke mennesker, virker det som om de også meget gerne vil have noget økonomisk fremragende ud af at eje vores klub, så hvorfor alle de her sindssyge priser på talenter fra Storbritannien?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 12. jun, 2011 12:55

Liverdrengen skrev:Hvordan hjælper det os egentlig at vi køber talenter for masser af £££, når FFP bliver indført snart? De priser vi køber talenterne for er vel priser som vi aldrig får mulighed for at sælge dem for igen. Hvorfor skulle FSG være villige til at splashe cash for os, når priserne på alle spillere sandsynligvis falder om et par sæsoner, når klubberne "kun" må bruge fra overskuddet i klubkassen? Selvom FSG er nogle flinke mennesker, virker det som om de også meget gerne vil have noget økonomisk fremragende ud af at eje vores klub, så hvorfor alle de her sindssyge priser på talenter fra Storbritannien?
Kan være de laver en Gillet/Hicks? Gud forbyde det.
Men har faktisk også tænkt på det. Så meget resale value kan der da heller ikke være, når man splasher så meget for spillerne?

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 12. jun, 2011 12:56

Ret interresant artikel: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... aints-star

Nu skal man selvfølgelig ikke tro på alt hvad de skriver, men hvis vi bare antager, at det har noget på sig må man da godt nok sige, at Kenny har nogle spændende planer for fremtiden med unge engelske spillere! Først hentede han Carroll (22 år) i vinters, så hentede han Henderson (20 år) for nogle dage side. Nu ser det os ud til at han har budt på Phil Jones (19 år), iøvrigt ret sejt gjort af Kenny hvis det bare er for, at presse Scum og vise, at vi altså os godt kan spille med musklerne! :D Gary Cahill (25 år) bliver os nævnt..

I artiklen bliver også Connor Wickham (18 år), som vi jo har snakket om og Southamptons Oxlade-Chamberlain (17 år) nævnt. Man må sige at hvis det passer så er Kenny's plan klar for en enhver! At skabe et Liverpool hold med en stamme af unge engelske spillere som senere hen skal dominere ligaen! Jeg har dog forstået det sådan at Oxlade-Chamberlain enten havner i Arsenal eller Scum, er det helt forkert?

Der står os at Kenny har fået £80 millioner at handle ind for, det lyder lidt voldsomt! :shock:
Billede

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 12. jun, 2011 13:00

Belloni skrev:
Liverdrengen skrev:Hvordan hjælper det os egentlig at vi køber talenter for masser af £££, når FFP bliver indført snart? De priser vi køber talenterne for er vel priser som vi aldrig får mulighed for at sælge dem for igen. Hvorfor skulle FSG være villige til at splashe cash for os, når priserne på alle spillere sandsynligvis falder om et par sæsoner, når klubberne "kun" må bruge fra overskuddet i klubkassen? Selvom FSG er nogle flinke mennesker, virker det som om de også meget gerne vil have noget økonomisk fremragende ud af at eje vores klub, så hvorfor alle de her sindssyge priser på talenter fra Storbritannien?
Kan være de laver en Gillet/Hicks? Gud forbyde det.
Men har faktisk også tænkt på det. Så meget resale value kan der da heller ikke være, når man splasher så meget for spillerne?
Alt handler og ikke om gensalg... Hvis man kan opsnappe nogle af morgendagens superstjerner inden de koster £50 mio så er det fantastisk da de vil være med til at drive klubben frem i mange år... Det er titler som giver pengene, selvfølgelig gennem præmiepenge men også den øget sponsorindtægt...

Liverpool skulle gerne ligge med et overskud på £40 mio når vi ikke skal betale de store renter som G&H gav os... derfor kan disse penge bruges på spillerkøb... selvfølgelig vil vi om 5 år ikke kunne gå ud over købe for £60-80 mio uden at sælge nogle stjerner... Jeg synes ikke det er tosset af FSG men de skal heller ikke udelukkende købe u21 spillere.... spillerne tjener sig selv hjem på trøjesalg også....

bongfong

Indlæg af bongfong » søndag, 12. jun, 2011 13:22

Der er huller i Financial Fair Play, der gør at man umiddelbart godt kan komme uden om det. Fx hvis Abramovich giver 500 mio som sponsorpenge, så kan Chelsea i bund og grund vel godt tage det som indtægtskilde og så bruge disse på spillere?

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » søndag, 12. jun, 2011 13:28

bongfong skrev:
Der er huller i Financial Fair Play, der gør at man umiddelbart godt kan komme uden om det. Fx hvis Abramovich giver 500 mio som sponsorpenge, så kan Chelsea i bund og grund vel godt tage det som indtægtskilde og så bruge disse på spillere?
Det er der taget højde for. Jeg mener ikke, der kan gives sponsorpenge eller laves sponsoraftaler, hvis ejeren eller ejerne har noget med virksomheden at gøre.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jun, 2011 13:35

Aarhus skrev:
bongfong skrev:
Det er der taget højde for. Jeg mener ikke, der kan gives sponsorpenge eller laves sponsoraftaler, hvis ejeren eller ejerne har noget med virksomheden at gøre.
Når folk har så mange penge, så kan reglerne altid omgåes, og det vil de utvivlsomt også blive i dette tilfælde.

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » søndag, 12. jun, 2011 13:47

Niels K skrev:
Når folk har så mange penge, så kan reglerne altid omgåes, og det vil de utvivlsomt også blive i dette tilfælde.
Det er nu heller ikke fordi, jeg tror, de regler er vandtætte. De skal nok gå en årrække endnu, før man kan kalde dem rigtige regler, der kan og skal overholdes.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. jun, 2011 13:48

LiverbirdOnMyChest skrev:
Thommo skrev:LFC vil åbenbart være det nye shitty, phil jones kan rent ud sagt rende mig i røven. hun valgte scum fremfor LFC i første omgang, ergo er hun et fjols, dernæst har vi ikke brug for flere på kvinde holdet. Jeg brækker mig hvis hun skriver med LFC, det næste er vel michel owen skriver :wall:
Jeg brækker mig over folk som dig... Det er virkelig nederen når folk prøver at være 'sjove' og skrive hun i stedetfor ham og Chelski og Shitty.... C'mon... hvor gammel er det du er... 12?

Hver nu en mand og hæv dig over andre fans niveau... Jeg er enig i at Jones ikke kan bruges i LFC da han valgte man u.... tror heller ikk du skal være bange for at vi henter ham... Dalglish har en filosofi og den holder han... Ønsker man mere at være i en anden klub så kan man fucke af...
Bræk du dig bare, er egentlig fløjtende ligeglad, med du bliver fornærmet( :roll: ), over jeg synes jones har aggeret som en tøs, ud fra de artikler jeg har læst på nettet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 12. jun, 2011 14:12

Jeg tror klubberne laver selskabet de trækkes deres gæld over i, og lader dermed fodboldklubben stå med et pænt driftsoverskud.

Besvar