Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 18. jun, 2011 10:30

Så ser det ud til at Modric siger farvel til White Heart Lane til sommer:
http://www.bold.dk/nyt/Modric-soeger-nye-udfordringer

En fantastisk fodboldspiller, der har en stor rolle i Spurs' CL-kampagne. Men pris og en, i for vejen, overbefolket midtbane taget i betragtning, kunne jeg ikke forestille mig han bliver et target for os. Han kunne dog blive noget af et aktiv, og da en klart bedre signing end Adam. Om ikke andet kunne vi byde på ham for at irritere United, som jo eftersigende er ude med riven.
Chelsea ville dog være et godt bud..

Hvad siger folket til den mulighed?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

andeth

Indlæg af andeth » lørdag, 18. jun, 2011 10:38

Surf skrev:Så ser det ud til at Modric siger farvel til White Heart Lane til sommer:

En fantastisk fodboldspiller, der har en stor rolle i Spurs' CL-kampagne. Men pris og en, i for vejen, overbefolket midtbane taget i betragtning, kunne jeg ikke forestille mig han bliver et target for os. Han kunne dog blive noget af et aktiv, og da en klart bedre signing end Adam. Om ikke andet kunne vi byde på ham for at irritere United, som jo eftersigende er ude med riven.

En glimrende spiller, der ville kunne forstærke vel samtlige hold i Premier League, men jeg anser det som fuldstændigt urealistisk, at han er interesseret i at skifte til os. Tottenham sluttede stadig over os i tabellen og han vil tilsyneladende have CL fodbold og han vil foretrække at blive i London, men samtidig har det også været kraftige rygter om, at Manchester United skulle være interesseret. Mit bud er, at han havner hos Chelsea.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 18. jun, 2011 10:39

Surf skrev:Så ser det ud til at Modric siger farvel til White Heart Lane til sommer:

Han er helt klart en fantastisk fodboldspiller og ville selvfølgelig gå direkte ind på vores hold. Men hvis det ender med et salg, så bliver det en meget stor handel. En pris kunne godt nærme sig 35-40 mio £ og til de penge ser jeg hellere en Mata og en topspiller til venstreback/midterforsvar/angriber istedet.

Med meget stor sandsynlighed bliver det Abramovich der skal op med den store pung igen!
"We're not racist, we only hate the mancs"

EgK

Indlæg af EgK » lørdag, 18. jun, 2011 10:43

Jeg tror ikke vi er med i netop det kapløb - jeg er overbevist om at han ryger til Chelsea... Dog ville en budkrig mellem Chelsea og Scum være fantastisk så de kunne presse prisen (og derved betalingen) endnu højere op.

PT. kan vi ikke tilbyde mere end Spurs... Ikke uden det kræver at den enkelte spiller tror på projektet og vil arbejde for det. Modric lyder som en der har fået CL blod på tanden, og at han derfor vil skifte til en klub, der kan tilbyde det med det samme.

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 18. jun, 2011 10:43

Hvor er jeg dog glad for tiden, i forhold til hvilke spillere vi sættes sammen med på transfermarkedet.

Jeg startede med at sige, at vi skulle have en kant fra øverste hylde. Her definerede jeg øverste hylde som:

Mata, Sanchez, Bale, A. Johnson og Hazard.

Som det ser ud lige nu (efter hvad jeg kan læse mig til rundt omkring), har vi budt på Mata og har forhandlinger i gang med Valencia. Holder dette stik, tror jeg ikke der går mange dage efter at u21 em er slut, før denne handel bliver en realitet. Og det vil være stjerne godt. Faktisk MEGA klasse!
Rimelig pris vil nok være 22-23 mio £.

Og pludselig har vi Adam Johnson inde i billedet. Jeg begriber ikke at City vil lade ham gå. Han har alt hvad en fremtiden kant skal have. Han er lynene hurtig og har virkelig et blik for sine medspillere. Jeg husker tydeligt hvordan han satte os på plads sidste sæson, hvor vi tabte 3-0 i City.
Men det viser vel lidt om hvilken klub City er. De har en fantastisk spiller, men vil bare købe bedre. Samtidig med at de har en fantastisk spiller, har de også bare købt 9 andre der har samme niveau.
Jeg vil vurderer Johnson til at have en pris på 18-20mio£, men det er City vi handler med og de mangler jo ikke penge. Så jeg vil faktisk tro at vi kan hente ham for 10-12 Mio £.

Samtidig rygtes vi samen med en ny Lucas, (Lucas Rodrigues Moura da Silva). Vi sættes også i forbindelse med Sakho fra PSG.

Jeg er glad for tiden - i forhold til de spillere vi bliver sat sammen med. Så nu skal der bare handles! :alcohol:
Gerrard og Agger er Liverpool

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » lørdag, 18. jun, 2011 11:01

Kongegaard skrev:Hvor er jeg dog glad for tiden, i forhold til hvilke spillere vi sættes sammen med på transfermarkedet.

Jeg startede med at sige, at vi skulle have en kant fra øverste hylde. Her definerede jeg øverste hylde som:

Som det ser ud lige nu (efter hvad jeg kan læse mig til rundt omkring), har vi budt på Mata og har forhandlinger i gang med Valencia. Holder dette stik, tror jeg ikke der går mange dage efter at u21 em er slut, før denne handel bliver en realitet. Og det vil være stjerne godt. Faktisk MEGA klasse!

Og pludselig har vi Adam Johnson inde i billedet. Jeg begriber ikke at City vil lade ham gå. Han har alt hvad en fremtiden kant skal have. Han er lynene hurtig og har virkelig et blik for sine medspillere. Jeg husker tydeligt hvordan han satte os på plads sidste sæson, hvor vi tabte 3-0 i City.
Men det viser vel lidt om hvilken klub City er. De har en fantastisk spiller, men vil bare købe bedre. Samtidig med at de har en fantastisk spiller, har de også bare købt 9 andre der har samme niveau.
Jeg vil vurderer Johnson til at have en pris på 18-20mio£, men det er City vi handler med og de mangler jo ikke penge. Så jeg vil faktisk tro at vi kan hente ham for 10-12 Mio £.

Samtidig rygtes vi samen med en ny Lucas, (Lucas Rodrigues Moura da Silva). Vi sættes også i forbindelse med Sakho fra PSG.

Jeg er glad for tiden - i forhold til de spillere vi bliver sat sammen med. Så nu skal der bare handles! :alcohol:
Link til nogle af de der historier..?

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 18. jun, 2011 11:09

Jeg er lidt nervøs over udviklingen. Jeg ser meget gerne, vi beholder Meireiles og kan ikke se ham som ringere, end en del af de navne der tilsyneladende er på vej ind til en højere pris. Og Meireiles har vist fin klubånd i tiden hos os. Det er faktisk lige ved, at jeg ville beholde Aquilani frem for meget dyre indkøb af ikke etablerede spillere. Det er fint med en god portion fornyelse, men der skal også være noget "proven experience".
Jeg er også lidt tvivlsom omkring Henderson, men det er mest på baggrund af det jeg har set på U-21, hvor det i min optik ikke er en 200M kr spiller vi har set der.
Det er uomtvisteligt at Suarez har været et scoop, men jeg er i tvivl om Carroll er pengene værd. Jeg synes, at der også skal investeres i kendt kvalitet.
Som jeg ser det er der en del muligheder ved at stå klar ved havelågen, når Real Madrid, Chelsea og Manchester City skifter ud - og det gør de primært, fordi der bare er et mega krav om forandringer, fordi ingen situation i princippet er god nok i de klubber. Det kunne f.eks. være Kaka eller Benzema - eller allerbedst Alonso.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. jun, 2011 11:39

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... n-14m-deal

Skriv nu med ham, inden Copa går i gang. Og det samme med Lucas. Og tag Mata lige efter U21 em.
Arsenal snakker med Luis Enrique ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 18. jun, 2011 11:46

LiverbirdOnMyChest skrev:
Kongegaard skrev:Hvor er jeg dog glad for tiden, i forhold til hvilke spillere vi sættes sammen med på transfermarkedet.

Jeg har en del af det fra RAWK og Twitter. På Twitter følger jeg Pault86 (TOMMO86 fra RAWK) Scottslater_ og Ydaphus, som giver sig ud fra at være IKTs.

Fx har Pault86 skrevet i forhold til Mata:
"Valencia in talks with LFC again today. Inter Millan have been in talks about Meireles. Poulsen interest from Denmark. Konchesky Prescot FC."
"Also found out that DC met up with Real Madrid the other day aswell as putting a bid in for Mata."
"LFC have bid for Mata. Now you can give me all your "Ben Smith said this and Tony Evans said that" we have made a move for him."

Om Adam Johnson
ToppoLFC Josh Topley
Apparently contact has been made with Adam Johnson's agent and he wants the move, set to inform MCFC now!
Jeg har lige siddet og søgt efter resten, men jeg kan ikke finde det lige nu. Men jeg er sikker på at jeg har læst om alle de navne jeg nævner. Altså jeg har læst at vi er sat i forbindelse med dem.
Gerrard og Agger er Liverpool

andeth

Indlæg af andeth » lørdag, 18. jun, 2011 11:55

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... n-14m-deal

Skriv nu med ham, inden Copa går i gang. Og det samme med Lucas. Og tag Mata lige efter U21 em.
Arsenal snakker med Luis Enrique ?.
Umiddelbart synes jeg ikke, at 14 mio. pund lyder af voldsomt meget for Zapata, i hvert fald sammenlignet med de andre transfersummer hidtil i denne sommerpause. Selv om jeg godt kan lide Gary Cahill og gerne så ham i den røde trøje, tror jeg ikke, at prisen på ham vil komme meget under 25 mio. pund, og det er godt nok mange penge.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 18. jun, 2011 12:34

Det kan godt være jeg er lidt utålmodig, men jeg tror det er ved at være på tide at komme igang med de lidt mere vigtige handler. Clichy er tilsyneladende tæt på Monaco. Det var ét VB-target. Monreal på vej til Malaga. Det var 2 VB-targets. Enrique meldes til Arsenal som erstatning for Clichy. Det var 3 VB-targets. Baines bliver nok for dyr. Det var 4 VB-targets. Så er der Cissokho tilbage - ham må vi sgu gerne snart rykke efter, så vi kan få sikret os ét ud af 5 targets.

(det antages self. at de forskellige transfers går igennem)
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 18. jun, 2011 12:43

Kongegaard skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:

Jeg har en del af det fra RAWK og Twitter. På Twitter følger jeg Pault86 (TOMMO86 fra RAWK) Scottslater_ og Ydaphus, som giver sig ud fra at være IKTs.

Fx har Pault86 skrevet i forhold til Mata:
"Valencia in talks with LFC again today. Inter Millan have been in talks about Meireles. Poulsen interest from Denmark. Konchesky Prescot FC."
"Also found out that DC met up with Real Madrid the other day aswell as putting a bid in for Mata."
"LFC have bid for Mata. Now you can give me all your "Ben Smith said this and Tony Evans said that" we have made a move for him."

Om Adam Johnson
ToppoLFC Josh Topley
Apparently contact has been made with Adam Johnson's agent and he wants the move, set to inform MCFC now!
Jeg har lige siddet og søgt efter resten, men jeg kan ikke finde det lige nu. Men jeg er sikker på at jeg har læst om alle de navne jeg nævner. Altså jeg har læst at vi er sat i forbindelse med dem.
Så du har læst følgende?
As a few people, and rightly so, point out, take what you hear from ITK's with a pinch of salt. This is now even more paramount. You may have missed a post I put in (i think) the Henderson topic. Kenny had told Commolli to keep transfers quiet as our rivals are hearing about them and acting. This is in effect. My source now is hearing very little. And if he isnt getting the information, it truly is showing that were going old school, and rightly so. Im happy in a way. Its how it should be.

I must point out others like Brientner and scott may still hold valid information. I can say this as we have conversed in PM's (and I am told Des Lynam is too, though I havnt had the pleasure of chatting to him). Whereas others, their the one's you really do have to take with a pinch of salt. Thats my 2p's worth.

And just in case, "the big fuck off signing" I will still say as soon as I can. Though by that point he will have either joined another club, or ourselves, though a couple of mods know who it is. :wave

-----

P.S from Royhendo

The message here is crystal clear guys. The man at the top (King Kenny himself) has asked his staff to keep quiet. So naturally, things are going to get quiet.

We might still hear stuff from the clubs we're dealing with, or with the players we're negotiating with, or "their people", but you'll know, unless we see almost identical articles in several papers (as we did the other day about Henderson - a briefing had taken place), that it's not (or it shouldn't be) coming from within the club.

Meanwhile, Des Lynam, Scott, Oddball, Breitner and others been completely open with their positions, and are posting what they know in good faith. It's much appreciated. Make sure you leave them in peace, and don't bombard them or derail threads based on what you'd like them to tell you. They'll tell you what they're able to tell you.

Cheers.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... c=276406.0
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 18. jun, 2011 13:10

@ Hr. Drejer og Emmy

Ja, jeg forstår godt pointen med, at der måske ikke bliver plads til Meireles hvis vi henter Adam. Men hvad skal købsprisen på Adam hhv. salgsprisen på Meireles være for at I finder det forretningsmæssigt fornuftigt?

Indlæg af » lørdag, 18. jun, 2011 14:12

-Så vidt jeg ved er Lyon transfermæssigt et hold, som Liverpool, hvor der er enormt stille og næsten intet kommer ud. Jeg tror det bliver Cissokho, men Baines ville også være perfekt, men dog ikke til den prisforskel der er på de 2 spillere, er der ingen tvivl om at vi bare skal tage Cissokho. Umiddelbart er det også ham der passer bedst ind i vores transferstrategi af de VB'er der bliver nævnt!

-Jeg kan slet ikke beskrive hvor lykkelig og glad jeg bliver hvis vores kant køb bliver Mata og A. Johnson - Det ville der være ultra klasse + at det må give genlyd i hele Europa, hvis vi kan hente disse 2 kanter.

-Jeg er i den grad med på ideen om Zapata, han er skadet som Skrtel, hvilket er næsten aldrig + at han skulle være en super stærk og hurtig!

-Lucas Rodrigues Moura da Silva, må jeg ikke få nogle flere ting på ham? Lyder som en god ide!

-Lige pt. ser jeg ikke en 3. angriber, som en vigtig forstærkelse, hvis vi får Mata og A. Johnson + vi har Kuyt. Da slet ikke hvis planen er at vi skal spille 4-3-3!

Alt i alt:

IND: Cissokho, Mata, A. Johnson, Zapata, Lucas Rodrigues Moura da Silva, Doni.

UD: Juvanovic, CP, Cole, Paul, Maxi, Jones og med flere.

Det ser ellers meget meget lovende ud! :flag5:

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 18. jun, 2011 14:21

Sky melder at Lyon har finansielle problemer. Endnu en grund til at lave et hurtigt swoop for Cissokho. Byd 14 og han er vores, er mit bud. Come on, Comolli.
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar