hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
http://www.sevillafc.es/nuevaweb/actual ... cias/33975
Aspas officielt lejet ud til Sevilla med købsoption. Dejligt - men en smule ærgerligt, at den ikke allerede er permanent nu.
Aspas officielt lejet ud til Sevilla med købsoption. Dejligt - men en smule ærgerligt, at den ikke allerede er permanent nu.
Ja det er lidt træls at det ikke er en permanent aftale!
Dejligt nummer 9 er ledig igen. Kunne godt se Lambert med nummer 9
Lyder fornuftigt.
Mon ikke det ender ud med et kompromis?
Hvis vi lejer Wisdom ud, så synes jeg i første omgang, at der kun bør være tale om en aftale, der løber til Nytår, så vi kan hente ham hjem, hvis det er påkrævet.LFC_20 skrev:
Lyder fornuftigt.
Mon ikke det ender ud med et kompromis?
Kloppite
Det var jo reelt set også sindsygt at hente en spiller som havde lavet noget der ligner 7 tap-ins og 2 afrettet skud til mål for 9 mil pund og give ham 70.000 pund om ugen.
Det kunne selv jeg gøre.
Det kunne selv jeg gøre.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvem snakker du om?Wormie skrev:Det var jo reelt set også sindsygt at hente en spiller som havde lavet noget der ligner 7 tap-ins og 2 afrettet skud til mål for 9 mil pund og give ham 70.000 pund om ugen.
Det kunne selv jeg gøre.
Tvivler på det er en LFC´er, som ikke er kendt for ret høje lønninger, Voronin var vist undtagelsen, så vidt jeg husker.Alonso skrev:Hvem snakker du om?Wormie skrev:Det var jo reelt set også sindsygt at hente en spiller som havde lavet noget der ligner 7 tap-ins og 2 afrettet skud til mål for 9 mil pund og give ham 70.000 pund om ugen.
Det kunne selv jeg gøre.
Verden er smask fuld af hyklere....
Så det ser ud til at han ikke kommer tilbage, dog underligt man ikke bare gør den permanent fra start? - Chris Bascombe er fra the Telegraph.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
LFC_20 skrev:
Så det ser ud til at han ikke kommer tilbage, dog underligt man ikke bare gør den permanent fra start? - Chris Bascombe er fra the Telegraph.
Måske Sevilla ikke har noget transfer budget i denne sæson, men forventer næste?
Måske? Men hvad så, hvis de stadig ikke har penge næste år, pga. deres økonomiske problemer?ThunderZtorm skrev:LFC_20 skrev:
Måske Sevilla ikke har noget transfer budget i denne sæson, men forventer næste?
Man ser ret ofte de her lejemål med købsoption. Det behøver ikke betyde dårlig økonomi.
Vi havde selv et par spillere i truppen sidste sæson.
Det er vel egentligt det næstbedste hvis man ikke kan sælge.
Ja, men sagen er en helt anden her. Ifølge Bascombe er det GARANTERET, at Aspas skifter permanent, efter endt lejemålOBI-WAN skrev:Man ser ret ofte de her lejemål med købsoption. Det behøver ikke betyde dårlig økonomi.

Det kan jo også skyldes at Liverpool har indvilget i at betale en del af en sikkert ganske betragtelig løn det første år.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Assaidi på vej væk, hvilket ikke er underligt, det har hellere ikke lignet han har været med i opstarten?
Ikke at jeg ikke kunne unde Lambert det nummer, men ser hellere Reus eller Falcao får det, eller allerhelst Sturridge, han skal ikke rende rundt med det fesne nummerBelloni skrev:Ja det er lidt træls at det ikke er en permanent aftale!
Verden er smask fuld af hyklere....