Lad os bare fjerne britisk/engelsk fra ligningen. Hvem er der så?veffe69 skrev:Nu stiller du ligefrem krav om at han skal være britisk, venstrebenet og målfarlig. Hvad bliver det næste, skal han så også måle 169 cm og veje 88 kg.Emmy skrev:Du skal ikke forsvare noget som helst. Jeg beder bare dig og andre om at finde reelle alternativer til de 2 mulige handeler der lige nu får meget hårde ord med på vejen. Og so far lykkes det ikke.Kelly skrev:Jeg behøver ikke forsvare min holdning til en Adamhandel over for dig, og så slap dog af i dine ordvalg (så fat det dog skriver du til en anden). Som jeg tidligere har skrevet, er det for mig meget en bekymrende handel og en dybt skuffende handel. Jeg tror overhovedet ikke på Adam. Han er fuldstændig overvurderet. Han spillet 1 år i PL på et nedrykkerhold, og med meget svingende spil.Emmy skrev:Koster Nasri 8 mio £ eller er han venstre WING? Nej vel! Det samme gælder vel for alle de andre spillere du nævner, bortset fra Lennon og Marin.Kelly skrev:Emmy skrev:Jeg kunne godt tænke mig at se nogle realistisk alternativer til Adam og Downing fra dem der er så negative overfor de 2 spillere. Find en spiller som Adam til 8 mio £ og en ægte wing der er god med begge ben og bedst med venstre til 16 mio £? Og nej, Mata er ikke en mulighed. Han er absolut ikke wing og spiller ikke samme plads som Adam.
Nasri, han har 1 år tilbage af sin kontrakt.
Hamsik.
Javi Martinez - central midtbanespiller
Juan Mata som playmaker.
Young, desværre valgte han ikke os.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.
Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.
Osv. osv.
I må kunne finde på noget bedre?
Og i øvrigt har du ikke ret i at kun Lennon og Marin er kantspillere af ovennævnte.
Find en holding midfielder med et fremragende venstreben som er målfarlig, britisk, ung og koster 8 mio £?
Find en ægte klassisk ung engelsk venstrebenet WING der kan spille på begge kanter til 16 mio £?
Trækker du de straffesparks mål fra som CA har scoret (hvilket alle vel kunne ha scoret på), så er han jo overhovedet ikke målfarlig.
Sgu ligefør jeg hellere ville have Scott parker
Vi 2 vi bliver ikke enige her, så måske vi bare skulle lade den ligge.
Mit lille udbrud tidligere er ikke specielt møntet på dig, mere generelt. Beklager hvis det stødte dig.
Men jeg synes det er frustrerende at Mata konsekvent bliver nævnt som en klassisk wing og det er han altså ikke i mine øjne. Selvfølgelig kan han gå til baglinien og smække et indlæg indover, men det er altså ikke hans naturlige spillestil. Det er jo ikke videre specielt "spansk" at gøre præcis det. Jeg vil enormt gerne have Mata til klubben, men ikke som wing. Han er ikke spilleren der kan føde Carroll med indlæg. Nok nærmere få et fremragende sammenspil med Gerrard og Suarez.