Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » mandag, 27. jun, 2011 14:23

Hr. Drejer skrev:Jeg tror at en af grundene til vi kigger på Downing og Adam er at de ikke behøver nogen tilvænning, de kender PL. Vi har ikke tid til at en eller flere indkøb skal have 6/12 måneders tilvænning, så kvalificerer vi os ikke til CL.
Det gjorde Bellamy, Keane, Pennant, Konchesky heller ikke.

Omvendt er spillere som Silva, Drogba, Torres, Nasri m.fl gået direkte ind i ligaen og har været en kæmpe gevinst fra dag 1 af, for de klubber som har købt dem.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. jun, 2011 14:26

veffe69 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror at en af grundene til vi kigger på Downing og Adam er at de ikke behøver nogen tilvænning, de kender PL. Vi har ikke tid til at en eller flere indkøb skal have 6/12 måneders tilvænning, så kvalificerer vi os ikke til CL.

Omvendt er spillere som Silva, Drogba, Torres, Nasri m.fl gået direkte ind i ligaen og har været en kæmpe gevinst fra dag 1 af, for de klubber som har købt dem.
Der er ingen formel. Men det kan også have noget at gøre med at King Kenny kender det engelske marked bedst. Rafa købte jo også en del spanske spillere.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 27. jun, 2011 14:34

Men hvad siger folk til et køb af Downing, HVIS der også hentes en driblestærk type som Mata, Payet, Boudebouz og lign.? Det tyder meget på, at LFC er ude efter to offensive spillere.

Downing lever højt på mange af de samme dyder som Maxi og Kuyt, og hvis man skulle erstatte de to med en spiller, som bidrager med mange af de samme ting, så er Downing ikke et dårligt bud. Jeg har faktisk svært ved at komme i tanke om andre lige pt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Indlæg af » mandag, 27. jun, 2011 14:41

Fribytter skrev:Men hvad siger folk til et køb af Downing, HVIS der også hentes en driblestærk type som Mata, Payet, Boudebouz og lign.? Det tyder meget på, at LFC er ude efter to offensive spillere.

Downing lever højt på mange af de samme dyder som Maxi og Kuyt, og hvis man skulle erstatte de to med en spiller, som bidrager med mange af de samme ting, så er Downing ikke et dårligt bud. Jeg har faktisk svært ved at komme i tanke om andre lige pt.
Jeg ville elske at få Downing også fordi jeg syntes han er bedre ind Kuyt og Maxi, fordi han har mere speed og kan sætte sin direkte modspiller. Jeg ville bare være meget ked af at få Downing, hvis det går ud over det du selv nævner med en driblestærk spiller som Mata, Aguero, Harzard osv.

Jeg håber også meget på 2 offensive kanter og her må den ene hellere ind gerne være Downing, hvis den anden så er en stjerne som Aguero, Mata eller Harzard. Det lyder urealistisk, men jeg syntes vi har brug for en driblestærk stjerne til kanten, som vi ikke har haft i mange år, håber meget det bliver Aguero eller Mata!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 27. jun, 2011 15:39

Det er sgu for underligt, at nogle allerede kan konkludere at transfer vinduet bliver en fiasko. Det europæiske transfer marked har ikke engang åbent endnu, og der er 2 måneder at handle i endnu.
Take a chill pill

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 27. jun, 2011 15:59

Belloni skrev:Det er sgu for underligt, at nogle allerede kan konkludere at transfer vinduet bliver en fiasko. Det europæiske transfer marked har ikke engang åbent endnu, og der er 2 måneder at handle i endnu.
Take a chill pill
:army7:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 27. jun, 2011 17:33

Diego??????
Han kunne i min optik være en fantastisk breddespiller! Han er lige blevet fyret i Wolfsburg, og vil derfor være gratis.
Ifølge indkast vil han gerne spille i England og er allerede i kontakt med flere engelske klubber. Jeg ville ikke lige smide et link, da folk herinde ikke er største fans af den hjemmeside ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 27. jun, 2011 17:43

Andy Aaby skrev:Diego??????
Han kunne i min optik være en fantastisk breddespiller! Han er lige blevet fyret i Wolfsburg, og vil derfor være gratis.
Ifølge indkast vil han gerne spille i England og er allerede i kontakt med flere engelske klubber. Jeg ville ikke lige smide et link, da folk herinde ikke er største fans af den hjemmeside ;)
Jeg er nu ret overbevist om at ordet "fyreseddel" ikke er en ophævelse af kontrakten, men bare opkast-journalistens måde at skabe lidt drama i en ellers kedelig artikel.
Det er tilgengæld et signal om at Diegos pris er sat voldsomt ned, så klubben slipper for at se på ham. Kan vi få ham for 4-5 mio. pund er det fint. Manden mener tilsyneladende at han er mere end sin nuværende klub, hvilket ikke er en god attitude at have på holdet. Han skal være velkommen, men han kommer satme til at bevise sit værd.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 27. jun, 2011 17:54

Badooo skrev:
Jeg er nu ret overbevist om at ordet "fyreseddel" ikke er en ophævelse af kontrakten, men bare opkast-journalistens måde at skabe lidt drama i en ellers kedelig artikel.
Det er tilgengæld et signal om at Diegos pris er sat voldsomt ned, så klubben slipper for at se på ham. Kan vi få ham for 4-5 mio. pund er det fint. Manden mener tilsyneladende at han er mere end sin nuværende klub, hvilket ikke er en god attitude at have på holdet. Han skal være velkommen, men han kommer satme til at bevise sit værd.
Alle nye spillere skal gøre dem værdige til at spille i den røde trøje. Men som jeg læser det var det ikke udpræget Diego der var problemet, men fordi magath og diego ikke kunne sammen. Han har blandt andet fået bøde for at brænde et straffespark (ifølge indkast)
Synes godt vi kunne ham chancen. Finder han niveauet fra Werder tiden, så er han en klassespiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 17:55

Topdollar ;) . Hvis de får ham til spotpris.
Kan Kenny rette ham ind og få ham til at spille for holdet, er han vildt dygtig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 27. jun, 2011 17:59

Spillemnæssigt har Diego tidligere vidst et rigtig godt niveau, men jeg siger nej tak. Han er umotiveret og kæmper ikke for sin klub, han ødelægger omklædningsrum med dårlig stemning og primadonna nykker og han opfører sig respektløs som et 5 årigt barn.

En spiller der konstant skal pleases og nurses, hvilket jeg mener at vores ungdomspillere har langt højere krav på.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » mandag, 27. jun, 2011 18:05

Kelly skrev:
Kan Kenny rette ham ind og få ham til at spille for holdet, er han vildt dygtig.
Diego er et alt for stort ego til at kunne fungere som breddespiller.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 27. jun, 2011 18:10

Mambo skrev:
Kelly skrev:
Diego er et alt for stort ego til at kunne fungere som breddespiller.
Rammer han niveauet fra Werder-tiden, så bliver han også en fast del af start-11'eren.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 27. jun, 2011 20:15

Hr. Drejer skrev:
veffe69 skrev:

Der er ingen formel. Men det kan også have noget at gøre med at King Kenny kender det engelske marked bedst. Rafa købte jo også en del spanske spillere.
...men hvor er de 5-7 spillere fra øverste hylde, du talte så varmt om for et stykke tid siden, Hr. Drejer? ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Indlæg af » mandag, 27. jun, 2011 20:29

-Vi er blevet rygtet til Ryad Boudebouz, han ser da skide god ud, altså på youtube, nogle der har set hele kampe med ham? ;-)

Han er kant og 21 år.

Han siger at KD er meget interesseret i ham og at han blot skal tale lidt med vores direktør og så ser han hvad der sker ud fra det. Dette skulle ske når han vender hjem fra ferie.

-Jeg håber altså at der snart offentligøres et eller andet stort!

Besvar