Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. aug, 2011 13:52

Liverdrengen skrev:Endelig er der rygter om Cahill til os, CB er den vigtigste position vi skal forstærke os på, og af en eller anden grund har ingen af de andre klubber gidet Cahill.. glimrende hvis vi kan få ham til en retfærdig pris eftersom han vist kun, som en milliard andre gode spillere i det her vindue, har et enkelt år tilbage af kontrakten. Jeg har undret mig meget over at der har været helt stille omkring ham... MEN, det er aviserne der skriver det, og Enrique handlen som 4 aviser skrev om igår, er der jo ikke endnu kommet noget officielt på fra .tv eller på sky, så det er sikkert en omgang fis. Det hjælper faktisk at stille sig meget kritisk omkring sådan nogle ting.
Hvor har du set Cahill rygterne?

Agger og Cahill. Ja tak!
Kloppite

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » torsdag, 04. aug, 2011 14:48

Kirk

Indlæg af Kirk » torsdag, 04. aug, 2011 17:32

texnymann skrev:
Liverdrengen skrev:Endelig er der rygter om Cahill til os, CB er den vigtigste position vi skal forstærke os på, og af en eller anden grund har ingen af de andre klubber gidet Cahill.. glimrende hvis vi kan få ham til en retfærdig pris eftersom han vist kun, som en milliard andre gode spillere i det her vindue, har et enkelt år tilbage af kontrakten. Jeg har undret mig meget over at der har været helt stille omkring ham... MEN, det er aviserne der skriver det, og Enrique handlen som 4 aviser skrev om igår, er der jo ikke endnu kommet noget officielt på fra .tv eller på sky, så det er sikkert en omgang fis. Det hjælper faktisk at stille sig meget kritisk omkring sådan nogle ting.
Hvor har du set Cahill rygterne?

Agger og Cahill. Ja tak!
mon Agger bliver foretrukket frem for Carra?? puha det tror jeg sgu ikke KD kommer til at gøre... desværre da han har været et svagt led i alle pre season kampene...

alann

Indlæg af alann » torsdag, 04. aug, 2011 21:13

mon Agger bliver foretrukket frem for Carra?? puha det tror jeg sgu ikke KD kommer til at gøre... desværre da han har været et svagt led i alle pre season kampene...[/quote]

Jeg tror ikke at King Kenny er bange for, at tage den beslutning. Jeg er 100 på, at han sætter Carra af, hvis han vurdere at Agger er bedre.

Anje27

Indlæg af Anje27 » fredag, 05. aug, 2011 00:51

http://www.fanatix.com/news/liverpool-t ... maker-434/ Bare et af mange rygter, men Nøj det ville være lækkert! 8-)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 05. aug, 2011 01:43

Anje27 skrev:http://www.fanatix.com/news/liverpool-t ... maker-434/ Bare et af mange rygter, men Nøj det ville være lækkert! 8-)
Hvis der skulle være hold i det rygte, så vil det også kræve, at vi har en 4-5 spillere, der har en ny klub klar. Hvilket selvfølgelig kunne være et drømmescenarie!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 05. aug, 2011 08:11

Anje27 skrev:http://www.fanatix.com/news/liverpool-t ... maker-434/ Bare et af mange rygter, men Nøj det ville være lækkert! 8-)
Kunne være rigtig rart, hvis i fremover skriver hvem det drejer sig om, så man ikke behøver tjekke linket først.

Men synes Eden Hazard har haft et par rigtig gode sæsoner i det franske, og været en af hovedaktionærene i Lilles fremtogt i Ligue 1. Han er er et stort talent. Om han kan forvalte dette talent til noget endnu større, må tiden vise. Han har fremtiden foran sig, og kunne pynte på vores hold.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 05. aug, 2011 08:29

alann skrev:mon Agger bliver foretrukket frem for Carra?? puha det tror jeg sgu ikke KD kommer til at gøre... desværre da han har været et svagt led i alle pre season kampene...
Jeg tror ikke at King Kenny er bange for, at tage den beslutning. Jeg er 100 på, at han sætter Carra af, hvis han vurdere at Agger er bedre.[/quote]

Hvis vi får en ordenligt CB og Agger er 100 procent klar, så er det kun pinligt hvis Carra spiller. Alle og enhver ville kunne se at det er status og ikke evner der sætter ham på holdkortet, og mon ikke det vil skabe en lidt underlig stemning. Carra har været fantastisk, men han hører ikke længere til blandt de bedste forsvarsspillere. Han er god, og ville være perfekt som backup (hvis man kunne acceptere det), men heller ikke mere end det.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 05. aug, 2011 11:08

Det er ikke for at starte et eller andet rygte, men jeg mener at jeg susede forbi et sted på nettet, hvor der blev skrevet om at vi vidst var ude efter Eden Hazard nu.

Har lige siddet og tjekket op på det igen, og nu kan jeg ikke finde rygtet nogen steder.. Er der nogen som har set det samme som evt ved hvor?
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 05. aug, 2011 11:48

Kongegaard skrev:Det er ikke for at starte et eller andet rygte, men jeg mener at jeg susede forbi et sted på nettet, hvor der blev skrevet om at vi vidst var ude efter Eden Hazard nu.

Har lige siddet og tjekket op på det igen, og nu kan jeg ikke finde rygtet nogen steder.. Er der nogen som har set det samme som evt ved hvor?
Prøv at kig 3-5 poster længere oppe i tråden her, så skal du finde det du søger :)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 05. aug, 2011 12:23

På fanklubbens forside under nyheder, er der lagt et link ind, der hedder Avis: Joe Cole jagtes af PSG, eller noget i den stil.
Det undrer mig meget at dette link er langt ind under nyheder, avisen er jo The ....
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 05. aug, 2011 13:42

Eden Hazard ville virkelig være en genial forstærkning. Intet mindre. Geni-al!! Lige den driblestærke, flashy kantspiller vi mangler, der kan trække ind i banen og lave hugget, hvis der ikke er noget andet der virker... minder meget om nogle af de der pussyes fra united, men sådan en type kan godt være tiltrængt engang imellem. Ikke at det skal være det der er afgørende, men han har også en kæmpe resale value, så vi kan stå i en rigtig god situation, hvis han i fremtiden vil til real madrid, når han er blevet verdensklasse. Har skrevet det før, men Hazard er min drømmesigning.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 05. aug, 2011 14:54

Hazard ville også sagtens kunne gå som den der markerings-signing som vi vel et eller andet sted alle går og håber på. Nøj, det kan give muligheder og blive giftigt med Hazard.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 05. aug, 2011 15:38

Badooo skrev:Hazard ville også sagtens kunne gå som den der markerings-signing som vi vel et eller andet sted alle går og håber på. Nøj, det kan give muligheder og blive giftigt med Hazard.

Er du vild mand det kunne være fantastisk godt.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... an-starlet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » fredag, 05. aug, 2011 15:41

Selvom mundvandet så småt begynder at løbe ved tanken om Hazard kan jeg ikke lade være med at tænke fanatix.com, umm never heard of it..????

Var der iøvrigt ikke udtalelser fra flere Lille kilder om at han under ingen omstændigheder skulle væk?
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Besvar