Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Hekkem skrev:Der burde skrides ind fra UEFA / FIFA / Det spanske forbund, overfor sådanne opgør. Det handler desværre ikke om fodbold når disse to hold mødes. Det handler om indædt had og unode efter unode. Dette bringer så meget spillet i miskredit, at begge hold burde udelukkes fra diverse europæiske turneringer og frataget point i La Liga. Det er er verdens bedste fodboldspillere, der er rolle modeller for mennesker verden over, og så flipper de sådan ud over en fodboldkamp. Det må der simpelthen gøres noget ved, og der bør skæres igennem.
Det er usmageligt.
PS: Dommeren gjorde det faktisk rigtig godt.
Helt enig. Det er en skandale for al fodbold og skal simpelthen stoppes inden det ender i voldsomme slagsmål på og uden for banen.
Hvordan er situationen omkring stadions når de 2 hold mødes fansene imellem? Man hører da egentlig aldrig noget om slagsmål m.m. Er det kun på banen det går så vildt for sig?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Suarez
Hekkem skrev:Der burde skrides ind fra UEFA / FIFA / Det spanske forbund, overfor sådanne opgør. Det handler desværre ikke om fodbold når disse to hold mødes. Det handler om indædt had og unode efter unode. Dette bringer så meget spillet i miskredit, at begge hold burde udelukkes fra diverse europæiske turneringer og frataget point i La Liga. Det er er verdens bedste fodboldspillere, der er rolle modeller for mennesker verden over, og så flipper de sådan ud over en fodboldkamp. Det må der simpelthen gøres noget ved, og der bør skæres igennem.
Det er usmageligt.
PS: Dommeren gjorde det faktisk rigtig godt.
Er det bare mig eller er diskusionen her ved at gaa af spor? Fra hvem skal ind? Til hvem skal ud? Til Real V Barca?
men @ Hakkem nu naar vi er her vil jeg meget gerne sige at det er meget ekstremt at udlukke de Real Madrid/Barcelona fra CL da de er de to stQrste "cashcows" og selvom de blev fratrukket 20point hver vil der stadig vaere en dem der vandt vinde La Liga, og mh. til at de ikke spiller fodbold? hvilken kamp saa du ? jeg saa begge super cup kampe.. 2 fremragende kampe med masser af maal og intensitet du naesten aldrig ser andre steder og det er det naesten hver gange de spiller mod hinanden undtagen de 2 CL opgQr hvor det var mere taktisk........
Their is no such thing as a good loser u can only be good at hiding it! og det kan hverken Real Madrid og Barcelona naar de spiller mod hinanden, i hvertfald ikke siden mourinho er kommet!!
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 18. aug, 2011 11:03
Det ville da være en spændende handel, men jeg tror bare ikke på de her kombi-handler. Ngog var jo tidligere på sommeren tæt på at skifte til Sunderland, uden at det havde noget med Henderson-handlen at gøre.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 18. aug, 2011 11:30
Køb en ny højrekant og midterforsvar, og lad Kuyt figurere som angriber.
Hvis dette sker er muligheden for top 4, efter min mening, indenfor rækkevidde.
Måske har jeg høje forventninger, men jeg er ikke tilfreds med transfervinduet, før dette sker.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 18. aug, 2011 11:32
LFC-Aaby skrev:Køb en ny højrekant og midterforsvar, og lad Kuyt figurere som angriber.
Måske har jeg høje forventninger, men jeg er ikke tilfreds med transfervinduet, før dette sker.
Hvorfor skal Kuyt være angriber?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 18. aug, 2011 11:36
Fribytter skrev:LFC-Aaby skrev:Køb en ny højrekant og midterforsvar, og lad Kuyt figurere som angriber.
Fordi jeg ikke synes Kuyt er god som kant mod de mindre hold.. Han kan selvfølgelig også agere backup på kanten. Spørgsmålet er så bare om han vil finde sig i en bænkplads flere kampe i træt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Emmy
Fantastisk spiller. Han skal være mere end velkommen og jo, han kan spille på begge kanter eller som angriber.
-
Emmy
Fribytter skrev:LFC-Aaby skrev:Køb en ny højrekant og midterforsvar, og lad Kuyt figurere som angriber.
Fordi det er hans naturlige plads og der han er bedst.
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 18. aug, 2011 11:48
Emmy skrev:Fribytter skrev:LFC-Aaby skrev:Køb en ny højrekant og midterforsvar, og lad Kuyt figurere som angriber.
Fordi det er hans naturlige plads og der han er bedst.
I Holland spillede han da ofte kant - især for FC Utrecht. Anyways, hans scoringsnit er ikke faldet ved at blive rykket ud på fløjen. Andelen af assists er tilgengæld steget, og så nyder holdet i højere grad godt af hans defensive arbejde. Baines har i øvrigt udtalt, at Kuyt er den værste (positivt ment) kant, han har spillet overfor.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Emmy skrev:
Fantastisk spiller. Han skal være mere end velkommen og jo, han kan spille på begge kanter eller som angriber.
Spændende hvis det bliver vores ekstra angriber / kant.
http://www.footybunker.com/liverpool-fc ... riker/9802
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
af HolmusMaximus » torsdag, 18. aug, 2011 12:10
+1
Tror han ville passe rigtig fint ind i PL og på vores hold..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
af pommelfeen » torsdag, 18. aug, 2011 12:28
fordi han ikke er en god nok wingspiller... vi har brug for folk som kan åbne et kompakt forsvar op = IKKE kuyt..
han score en del mål, men det er når han trækker ind i feltet. en position han alligevel ville være som angriber.
vi var bedst indbyrdes i top 5 sidste sæson, og alligevel så langt efter, fordi vi mistede MANGE points mod små hold som vi ikke kunne åbne op... vi har kun downing som rigtig kantspiller, og det er alt for lidt. hvis modstanderen lukker ham ned, hvor skal det så komme fra? (hvis vi ikke lige tæller suarez med , som jo er angriber og ikke skal ud og lave indlæg)
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 18. aug, 2011 12:45
Fribytter skrev:Hvorfor skal Kuyt være angriber?
Fordi King Kenny foretrækker en pass-and-move spiller på fløjen, og det er Kuyt ikke. Vi så det mod Sunderland, her blev Henderson foretrukket fremfor Kuyt. Kuyt er ikke King Kennys type på fløjen. Men han kan være en fin back-up for Carroll.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 18. aug, 2011 13:50
Hvad med Bryan Ruiz fra Twente? Han er efter eget udsagn i kontakt Fulham, dem burde vi kunne overhale indenom. Jeg ser ham lidt som en Falcao type - Ikke en Suarez, ikke en Carroll, men en midt imellem de to.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp