Noget så uvidenskabeligt som min mavefornemmelse, fortæller mig at det ville være en dårlig idé. Jeg kan sagtens se ideen med at hente en spiller som ikke forlanger så megen spilletid. Men Bellamy. Ja, ok, han har erfaring i PL, men det er der andre og bedre alternativer der har.Hekkem skrev:Hvorfor ikke Bellamy?
Jeg kender ikke hans nuværende niveau, men jeg tvivler på at det er højere eller at det bare er status quo fra hans tid hos os eller Man C. For mig at se virker det her som en desperat nødløsning; vi magler en back-up i angrebet, vores 'førstevalg' kan vi ikke få, hvem kan vi så få? Bellamy, jubiiii.
Derudover passer en 32 årige vel ikke en i vores nye koncept. Man kan vel ikke kalde et køb af en 32 årige spiller, som er tiltænkt en reservetjans for 'value for money'.
Man må spørge sig selv om han vil være den rigtige at have i truppen sammen med Carroll. Bellamy er kendt som lidt af trouble-maker og Carroll kan lide en pint. Dårlig kombination, synes jeg.
Derudover synes ikke altid det er klogt at hente en ex-spiller. Vi hentede Fowler tilbage, men han var ikke på det niveau, han en gang var på. Hans tilbagevenden kan næppe betegnes som en succes.