Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » torsdag, 05. mar, 2009 19:35

http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... unities-re
Trezegol... navnet siger jo alt:D og de har tre mand til pladsen ved siden af Del Piero med Amauri som den yngste og nok også foretrukne. Men flere har tidligere i tråden ytret ønske om en rutineret angriber, der kan få scoret de mål vi mangler.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 05. mar, 2009 19:52

Tjah han kan vel godt bruges i en sæson eller to, han kunne ihvertfald være et spændende alternativ, og med alderen kan han ikke være så dyr, i så fald kan han købe sig ud af sin kontrakt.
Billede

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » torsdag, 05. mar, 2009 21:46

http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-til-stjerne-salg

Jeg håber Rafa kigger med på bold.dk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. mar, 2009 09:42

Bestemt spændende med David T. Har egentlig altid ønsket at Liverpool ville have hentet enten hamm eller Henry dengang i Monaco. Alle kunne se, at de var noget helt usædvanligt begge 2.
Iøvrigt borger hans tracking record sammen med hans selvtillid og udstråling nærmest for succes:

Monaco 1995-2000 = 93 kampe og 52 mål
Juve 2000-2009 = 198 kampe og 140 mål
Frankrig 1998-2006 = 66 kampe og 32 mål

Altså mål i mere end hver 2. kamp igennem 14 år - sådan.

Jeg huske ikke, om The Daily Mirror, er et blad vi MÅ linke til, og naturligvis ligger de heller ikke i toppen, hvad troværdighed angår, men vi nærmer os jo transfertid, og tråden er jo desangående, så hermed et link:

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... players-in

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » fredag, 06. mar, 2009 10:43

... Og så er Bojan heller ikke kantspiller

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 06. mar, 2009 10:46

Boye skrev:... Og så er Bojan heller ikke kantspiller
I Liverpool kan man altid omskole en angriber til kantspiller ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » fredag, 06. mar, 2009 10:59

uhh Chelsea spillere, men de er lidt dyre i drift(og vel også i pris) og lidt oppe i alderen, en mand som Drogba slog igennem ret sent så han holder måske længere end så mange andre, de andre har jeg ikke den store fidus til de vil vel alle forvente at være en del af start XI Så tror jeg altså de kun vil skabe uro, hvis de kommer til klubben. Malouda har jeg aldrig vurderet som en særligt god spiller, men måske har jeg bare været sur over det straffe spark i starten af sidste sæson.
Ahh lad bare Real og City tro de bliver storhold af at hente Chelskis efterladenskaber. Drogba kan mange gode ting, men atituden ligner måske ikke noget der kan passes ned i den gode røde trøje, men er ikke sikker på at det er så slemt som det måske ser ud til, så vil de heller ikke have noget godt alternativ til Anelka når han bliver sur og spiller dårligt.
Valencias stjerner, Silva og især Villa er så gode at jeg syntes at man burde gøre plads til dem på holdet, hvis det er muligt at få dem. Joaquín, Mata, Vicnte, Albiol, Maschena og hvem jeg nu måtte have glemt, syntes jeg ikke man skal hente med mindre man lige står med nogle småpenge efter større indkøb og skal have lidt dybde.
Bojan har jo spillet på samme plads som Babel gjorde i Ajax mange gange, så han er vel, næsten, ligeså meget kant som han er, men måske lidt mere angriber fordi han også spiller på spidsen til tider, mener bestemt godt at han kan omskoles og ikke kun fordi det er Liverpool.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. mar, 2009 12:08

Peter From skrev:uhh Chelsea spillere, men de er lidt dyre i drift(og vel også i pris) og lidt oppe i alderen, en mand som Drogba slog igennem ret sent så han holder måske længere end så mange andre, de andre har jeg ikke den store fidus til de vil vel alle forvente at være en del af start XI Så tror jeg altså de kun vil skabe uro, hvis de kommer til klubben. Malouda har jeg aldrig vurderet som en særligt god spiller, men måske har jeg bare været sur over det straffe spark i starten af sidste sæson.
Ahh lad bare Real og City tro de bliver storhold af at hente Chelskis efterladenskaber. Drogba kan mange gode ting, men atituden ligner måske ikke noget der kan passes ned i den gode røde trøje, men er ikke sikker på at det er så slemt som det måske ser ud til, så vil de heller ikke have noget godt alternativ til Anelka når han bliver sur og spiller dårligt.
Valencias stjerner, Silva og især Villa er så gode at jeg syntes at man burde gøre plads til dem på holdet, hvis det er muligt at få dem. Joaquín, Mata, Vicnte, Albiol, Maschena og hvem jeg nu måtte have glemt, syntes jeg ikke man skal hente med mindre man lige står med nogle småpenge efter større indkøb og skal have lidt dybde.
Bojan har jo spillet på samme plads som Babel gjorde i Ajax mange gange, så han er vel, næsten, ligeså meget kant som han er, men måske lidt mere angriber fordi han også spiller på spidsen til tider, mener bestemt godt at han kan omskoles og ikke kun fordi det er Liverpool.
Grogba ville være en kanonspiller at få, specielt hvis han kunne fåes relativt billigt. Han er dejlig aggressiv, har god teknik, er hurtig og scorer et pænt antal mål hver sæson. Han kan være grov, men han giver altid hånd bagefter, og har ofte et smil om munden, når han ved, han ikke har retten på sin side.
Jeg syntes, han er cool nok.
Valencia har helt sikkert op til flere spillere, der ville pynte i hvor offensiv.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 06. mar, 2009 12:23

Hekkem skrev:
Boye skrev:... Og så er Bojan heller ikke kantspiller
I Liverpool kan man altid omskole en angriber til kantspiller ;)
Men nu har vi jo sådan set også i ligeså høj grad brug for en angriber, så det ville vel ikke være nødvendigt? Derfor forstår jeg heller ikke helt din pointe Boye.

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » fredag, 06. mar, 2009 15:19

Jeg glemte at citere, men det var egentlig i forlængelse af Alex Brockins indlæg, hvor han snakker om venstrekanter. Men jeg synes alligevel ikke, at Bojan har bevist nok. Hans "succes" i en ung alder skyldes ikke mindst Barcelonas fremragende spil, og jeg mener at hans rolle som reserve i Barca er berettiget. Hvis vi endelig skal have en ung angriber med meget potentiale, så smid alle transferpengene efter Mario Balotelli :P Han kan også spille begge kanter.

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » fredag, 06. mar, 2009 15:52

Til den så omtalte venstre/højre kant, kom jeg til at tænke på A. Hleb.
En spiller helt efter mit hoved, måske lige minus lidt hurtighed. Enormt blik for spillet, flair og i mine øjne generelt høj klasse. Han kunne sikkert sagtens erhverves forholdsvist billigt, da han næsten ikke spiller? Spørgsmålet er kun om han ville finde det mærkeligt, når nu han før spillede for Arsenal..
For mig at se ville han være genial. Måske ikke kun det vi mangler, men helt bestemt en forbedring lige meget hvor vi smider ham ind..
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » fredag, 06. mar, 2009 16:43

Kristoffer skrev:Til den så omtalte venstre/højre kant, kom jeg til at tænke på A. Hleb.
En spiller helt efter mit hoved, måske lige minus lidt hurtighed. Enormt blik for spillet, flair og i mine øjne generelt høj klasse. Han kunne sikkert sagtens erhverves forholdsvist billigt, da han næsten ikke spiller? Spørgsmålet er kun om han ville finde det mærkeligt, når nu han før spillede for Arsenal..
For mig at se ville han være genial. Måske ikke kun det vi mangler, men helt bestemt en forbedring lige meget hvor vi smider ham ind..
Det er faktisk slet ikke en dårlig idé.
Hleb er en gudsbenådet fodboldspiller. Fantastisk overblik og spilforståelse.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 06. mar, 2009 17:19

Boye skrev:... Og så er Bojan heller ikke kantspiller
Jeg har nu set ham spille begge kanter, i Barca´s system. Altså hvor man ikke nødvendigvis "slikker" stregen, og det ville han jo heller ikke skulle gøre hvis han kom til LFC. Han er simpelthen genial med en bold, de gange jeg har set ham. Synes hans overblik er superb hans alder taget i betragtning. Morientes var den angriber i min tid som LFC supporter jeg var gladest for vi hentede, Bojan ville komme ind på en 2. plads hvis han kom :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 06. mar, 2009 17:41

Thommo skrev:
Boye skrev:... Og så er Bojan heller ikke kantspiller
Jeg har nu set ham spille begge kanter, i Barca´s system. Altså hvor man ikke nødvendigvis "slikker" stregen, og det ville han jo heller ikke skulle gøre hvis han kom til LFC. Han er simpelthen genial med en bold, de gange jeg har set ham. Synes hans overblik er superb hans alder taget i betragtning. Morientes var den angriber i min tid som LFC supporter jeg var gladest for vi hentede, Bojan ville komme ind på en 2. plads hvis han kom :headbang:
Problemet er blot at, der er meget stor forskel på at være kantspiller i Guardiolas og Benitez' system.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. mar, 2009 18:03

Hvorfor tror folk, at vi kan købe andre storklubber's bedste spillere eller største talenter. Vi kan købe de bedste spillere i mindre eller mellemstore klubber, spillere hvis kontrakter udløber eller spillere, som de store klubber sætter til salg af nød eller fordi de er til overs.

Besvar