Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Ægget

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ægget » mandag, 16. mar, 2009 13:34

Umiddelbart tror jeg Crespo kunne være scoop. Vi har ikke pengetræer på Merseyside, og hvis vi skal investere i f.eks. en Young, så tror jeg ikke der er meget mere på kistebunden. Crespo gjorde faktisk en god figur i Chelsea, men han fik (ligesom mange andre) aldrig rigtig chancen for at bide sig fast som førstevalg.
Mht. Young, så tror jeg det kan blive ualmindeligt svært at lokke ham ud af kløerne på O'Neill. Sidste år (Barry-sagaen) var O'Neills argument for ikke at sælge, at Aston Villa var på vej op i toppen af engelsk fodbold, og at de indenfor 2/3 år ville være i top-4. Det argument er bestemt ikke blevet dårligere efter deres præstation og placering denne sæson. Hvis Young gerne vil skifte kan det selvfølgelig hjælpe lidt, men omvendt så ville Barry vist også gerne skifte, og det gjorde som bekendt ikke O'Neill mere samarbejdsvillig.
Alt i alt, så tror jeg, at vi skal finde en enorm stor pose penge, hvis vi skal hente Young.

En anden spændende spiller er Balotelli. Super-Mario!!! Absolut et kæmpe talent, og en potentiel fremtidig superstjerne. Igen så tror jeg ikke på, at vi har de økonomiske midler til at hente ham. Vores eneste nåleøje er hvis han rager uomtvisteligt uklar med Mourinho og co. Han har alle muligheder for at blive en succes i PL, men han er en kontroversiel person, og jeg er bekymret for om han er for stor en krukke.

Da både Young og Balotelli er tons-tunge ift. pris, så ville fordelen ved at hente én af dem være, at de begge kan dække flere forskellige pladser i det offensive!

Hvis jeg var i Rafa's sko, så ville jeg forsøge at lave en byttehandel med O'Neill, som sender Pennant den anden vej.
Mht. vores angreb, så er der flere forskellige muligheder. Vi har en flok unge angribere, som kunne vikariere for Torres og derudover har vi en alternativ mulighed i Voronin, som dog efter al sandsynlighed er fortid. Den bedste/billigste mulighed kan meget vel være at lade vores unge spillere få flere kampe, men samtidig er det et voldsomt sats hvis (Gud forbyde det) at Torres bliver lige så skadet næste sæson.
Den "sikre" mulighed er at investere i en angriber. Han kan floppe (det er set før), men oddsene for at han kan fylde rollen vil være større. Så er kunsten at finde en god angriber, som passer til PL, og vil være indforstået med at være andetvalg..... Det kan godt blive svært! Mit bud er Crespo.
Styf skrev:I sommers var mange helt vilde over Keane købet og sagde han ville være en langt bedre investering end Villa og må da ærligt indrømme jeg stadig er bitter over måden jeg blev haglet ned på i sommers især når jeg havde ret. Noget helt andet er dog at jeg heller ikke tror på vi kan købe Villa men vi kan da gøre forsøget og at påstå han ikke ville være et fremragende køb er jo direkte latterligt.
Der er vist ikke nogen, der vil argumentere imod at Keane var et flop. Forventningerne var tårnhøje, og dem kunne han ikke indfri. Jeg var selv en af fortalerne for Keane, og jeg er på sin vis stadigvæk ked af, at han ikke fik mere spilletid, da jeg tror, at han på sigt kunne have arbejdet sig op i det niveau, vi kender fra hans tid i Tottenham. Hvad der helt præcist er foregået omkring handlen er rene spekulationer, men det virker som en "Parry-handel", da Benitez foretrækker at spille med én angriber, og Keane åbenlyst passer bedst ind i et 4-4-2 system.
Mht Villa, så synes jeg du er meget påståelig. Det er ikke utænkeligt at han kunne blive en enorm succes, men han kunne også gå hen og blive en fiasko. Det er meget fint at du er glad for Villa og håber at han kommer til klubben (hvilket du nok ikke er ene om), men at påstå at alle der argumenterer imod er latterlige er usagligt, og at sige at Villa er en sikker succes er et postulat.
Senest rettet af Ægget mandag, 16. mar, 2009 13:43, rettet i alt 1 gang.

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » mandag, 16. mar, 2009 13:36

Pongolle skrev:
DaBonks skrev:
Boye skrev:Mit helt store ønske til kanten er Ashley Young! Han har i de sidste to PL sæsoner bevist, at han laver utrolig mange assists. Han er målfarlig, har et glimrende spark, en god teknik, dribler godt, er kreativ og lynhurtig - kort sagt, lige hvad vi mangler. Han kan spile begge kanter, men kan også spille Gerrards plads bag Torres, hvis han skulle blive skadet.... Og så er han jo englænder. Ellers Mario Balotelli fra Inter, men han er nok ikke til salg. Han ville passe godt i PL med hans skræmmende fysik og hurtighed.
Normalt er jeg ikke meget for hype af talenter, men lige præcis de to du nævner der, de har formået at få min interesse. Rækken af FM-talenter der aldrig slår igennem er milelang, men disse to virker til at opfylde de fysiske kriterier for succes på højt plan og specielt Young ser jeg som en spiller med stærk psyke også.
Syntes der er lidt for meget "Babel" over Balotelli. Dog lader det til at tingene lykkedes lidt mere for Balotelli..
Og så er han 18 år. Der er en betydelig forskel :)

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 16. mar, 2009 13:38

Pennant har kontraktudløb til sommer, så det er desværre en umulighed.

lidt flueknep: hvis der er store odds på at en rutineret slår igennem, betyder det så ikke, at det er usandsynligt?

Ægget

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ægget » mandag, 16. mar, 2009 13:46

AJ skrev:Pennant har kontraktudløb til sommer, så det er desværre en umulighed.

lidt flueknep: hvis der er store odds på at en rutineret slår igennem, betyder det så ikke, at det er usandsynligt?
Hehe... Jeg var nok lige hurtig nok på tasterne... Selvfølgelig er Pennant nok lidt svær at sende den anden vej, og jo det lyder lidt selvmodsigende med oddsene ;) Mente selvfølgelig at der bedre mulighed for at en rutineret slår igennem :wall:

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 16. mar, 2009 14:24

AJ skrev:
nikand skrev:
AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.

Bortset fra det vil jeg egentlig give Styf ret. Med David Villa på eksempelvis højrekanten ville vi da i den grad kunne lukke op for de defensive hold, når vi spiller på hjemmebane. I modsætning til en Dirk Kuyt, der er en favoritspiller, men hans driblinger, pasninger og tæmninger lade noget tilbage at ønske. Som jeg ser det, er Dirk Kuyt alligevel ikke nogen klassisk kant, som Villa heller ikke er det, men mon ikke Villa er langt mere målfarlig end en hvilken som helst kant på markedet.
Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.
Hvem? Hvorfor ikke Villa? Synes du han gør det dårligt på "kanten"? Synes du vi spiller med deciderede kanter i Benitez's system?
han ville godt kunne bruges på kanten, men tror bare vi ville kunne få mange andre kant spillre for færer penge end vi skal af med for Villa.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 16. mar, 2009 15:20

Xenne skrev:
AJ skrev:
nikand skrev:
AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.

Bortset fra det vil jeg egentlig give Styf ret. Med David Villa på eksempelvis højrekanten ville vi da i den grad kunne lukke op for de defensive hold, når vi spiller på hjemmebane. I modsætning til en Dirk Kuyt, der er en favoritspiller, men hans driblinger, pasninger og tæmninger lade noget tilbage at ønske. Som jeg ser det, er Dirk Kuyt alligevel ikke nogen klassisk kant, som Villa heller ikke er det, men mon ikke Villa er langt mere målfarlig end en hvilken som helst kant på markedet.
Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.
Hvem? Hvorfor ikke Villa? Synes du han gør det dårligt på "kanten"? Synes du vi spiller med deciderede kanter i Benitez's system?
han ville godt kunne bruges på kanten, men tror bare vi ville kunne få mange andre kant spillre for færer penge end vi skal af med for Villa.
Viste Torres købet netop ikke, at man - i de fleste tilfælde - netop skal bruge mange penge for at få kvalitet? Og nej, vi skal ikke have Ben Arfa, Giovincio eller Russotto eller Poul Hübertz. ;)

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 16. mar, 2009 17:15

Det kan godt være at Trezeguet ikke er et optimalt køb men medmindre vi får en ordentlig kapitalindsprøjtning så skal vi nok tænke i Crespo/Trezeguet baner forudsat at vi skyder de fleste penge af på en fløj. Dvs angribere som kan lave mål, som har erfaringen til at deltage i de 4 forskellige turneringer vi er med i og som er billige. Derudover ville der også være forskel på morienteskøbet og et køb af Trezeguet eller lignende fordi Morientes blev købt ind som 1. angriber mens en Trezeguet skal tage fat når det ikke kører for Torres.

Det er selvfølgelig svært at forudse om tendensen til at slå de store hold fortsætter næste sæson men immo er det væsentligste at få nogle flere offensive strenge at spille på mod de små hold. Derfor så jeg gerne en stor angriber i stil med Crouch, Trezeguet, Crespo og hvad de ellers hedder og så selvfølgelig en kreativ fløj med mål i støvlerne. Hvis denne skal findes i Valencia foretrækker jeg Silva frem for Villa. Jeg kan dog godt se risikoen for at Silva ikke vil kunne begå sig i PL pga. fysik og tempo men jeg vil gerne have en der kan slå afleveringer i dybden og skabe flow i spillet og dertil ser jeg Villa som værende for egoistisk.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Gerrard08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gerrard08 » mandag, 16. mar, 2009 17:40

Jeg ser klart hellere at vi henter Ashley Young, end Silva/Villa. Han har spillet i Premier League mange år derfor behøver han vænne sig til spillestilen, og vi behøver ikke at gå med frygten om han kan klare det hårde spil.

Deruder er han en rigtig dygtig fodboldspiller og kan i modsætning til Kuyt skabe noget på egen hånd og han har stort set alt hvad en dygtig fløj skal kunne, han er utrolig hurtig, dribler godt, afslutter godt og er en dygtig pasningsspiller.

Sidst men ikke mindst er det også vigtigt for os at vi får nogle flere englændere i truppen.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 16. mar, 2009 18:00

Gerrard08 skrev:Jeg ser klart hellere at vi henter Ashley Young, end Silva/Villa.
Enig! Men jeg antager at nu hvor Parry ikke er her så må det i højere grad være Benitez der tager transferbeslutningerne og jeg tror der er en chance for at han vil hente spillere fra den spanske liga.

Mine transferønsker til næste vindue er: Ashley Young, Glen Johnson og en stor angriber.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 16. mar, 2009 18:46

VivaLFC skrev:Det kan godt være at Trezeguet ikke er et optimalt køb men medmindre vi får en ordentlig kapitalindsprøjtning så skal vi nok tænke i Crespo/Trezeguet baner forudsat at vi skyder de fleste penge af på en fløj. Dvs angribere som kan lave mål, som har erfaringen til at deltage i de 4 forskellige turneringer vi er med i og som er billige. Derudover ville der også være forskel på morienteskøbet og et køb af Trezeguet eller lignende fordi Morientes blev købt ind som 1. angriber mens en Trezeguet skal tage fat når det ikke kører for Torres.

Det er selvfølgelig svært at forudse om tendensen til at slå de store hold fortsætter næste sæson men immo er det væsentligste at få nogle flere offensive strenge at spille på mod de små hold. Derfor så jeg gerne en stor angriber i stil med Crouch, Trezeguet, Crespo og hvad de ellers hedder og så selvfølgelig en kreativ fløj med mål i støvlerne. Hvis denne skal findes i Valencia foretrækker jeg Silva frem for Villa. Jeg kan dog godt se risikoen for at Silva ikke vil kunne begå sig i PL pga. fysik og tempo men jeg vil gerne have en der kan slå afleveringer i dybden og skabe flow i spillet og dertil ser jeg Villa som værende for egoistisk.
Her er vi meget, meget enige omkring valget af angribertypen, som vi mangler som 2er, da vi ikke skal af med en formue, og da en type a lá de 2 nævnte burde være garanter for mål og professionelle præstationer, da de kender gamet på højeste plan.
Spørgsmålet er om det er en højre- eller venstrekant vi mangler til at glide ind for hhv. Riera eller Yossi/Kuyt ?
Det ville være interessant at se en udtalelse omkring Leto's præstationer i 2008/09, for at se om han skal hjem, eller måske forsøges solgt, så der er flere penge til fløjen.
Jeg går og tænker på, om Downing måske er den bedste angriber til prisen (som sikkert bliver rimelig høj) i England pt ? Han er ihvertfald rigtig dygtig, og slog os jo nærmest ene mand... Kunne det gøre en handel lettere, hvis M'brough rykker ned ?

sorknu9

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sorknu9 » mandag, 16. mar, 2009 19:10

VivaLFC skrev:
Gerrard08 skrev:Jeg ser klart hellere at vi henter Ashley Young, end Silva/Villa.
Enig! Men jeg antager at nu hvor Parry ikke er her så må det i højere grad være Benitez der tager transferbeslutningerne og jeg tror der er en chance for at han vil hente spillere fra den spanske liga.

Mine transferønsker til næste vindue er: Ashley Young, Glen Johnson og en stor angriber.
Stor angriber? Er jeg den eneste der tænker Marlon Harewood? Just kidding ;)
Men jeg må indrømme at jeg også ser et stort lyd i Balotelli, men syntes bare ikke vi skal hente flere unge spillere, og derudover så tror ikke ligefrem at han kan hentes for billige penge.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 16. mar, 2009 19:18

sorknu9 skrev: Stor angriber? Er jeg den eneste der tænker Marlon Harewood? Just kidding ;)
Men jeg må indrømme at jeg også ser et stort lyd i Balotelli, men syntes bare ikke vi skal hente flere unge spillere, og derudover så tror ikke ligefrem at han kan hentes for billige penge.
Billede
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » mandag, 16. mar, 2009 19:25

Niels K skrev:
VivaLFC skrev:Det kan godt være at Trezeguet ikke er et optimalt køb men medmindre vi får en ordentlig kapitalindsprøjtning så skal vi nok tænke i Crespo/Trezeguet baner forudsat at vi skyder de fleste penge af på en fløj. Dvs angribere som kan lave mål, som har erfaringen til at deltage i de 4 forskellige turneringer vi er med i og som er billige. Derudover ville der også være forskel på morienteskøbet og et køb af Trezeguet eller lignende fordi Morientes blev købt ind som 1. angriber mens en Trezeguet skal tage fat når det ikke kører for Torres.

Det er selvfølgelig svært at forudse om tendensen til at slå de store hold fortsætter næste sæson men immo er det væsentligste at få nogle flere offensive strenge at spille på mod de små hold. Derfor så jeg gerne en stor angriber i stil med Crouch, Trezeguet, Crespo og hvad de ellers hedder og så selvfølgelig en kreativ fløj med mål i støvlerne. Hvis denne skal findes i Valencia foretrækker jeg Silva frem for Villa. Jeg kan dog godt se risikoen for at Silva ikke vil kunne begå sig i PL pga. fysik og tempo men jeg vil gerne have en der kan slå afleveringer i dybden og skabe flow i spillet og dertil ser jeg Villa som værende for egoistisk.
Her er vi meget, meget enige omkring valget af angribertypen, som vi mangler som 2er, da vi ikke skal af med en formue, og da en type a lá de 2 nævnte burde være garanter for mål og professionelle præstationer, da de kender gamet på højeste plan.
Spørgsmålet er om det er en højre- eller venstrekant vi mangler til at glide ind for hhv. Riera eller Yossi/Kuyt ?
Det ville være interessant at se en udtalelse omkring Leto's præstationer i 2008/09, for at se om han skal hjem, eller måske forsøges solgt, så der er flere penge til fløjen.
Jeg går og tænker på, om Downing måske er den bedste angriber til prisen (som sikkert bliver rimelig høj) i England pt ? Han er ihvertfald rigtig dygtig, og slog os jo nærmest ene mand... Kunne det gøre en handel lettere, hvis M'brough rykker ned ?
Det gode er vel at hvis Leto dømmes god nok til at blive(og er det) som andet eller tredje valg, åbner det for salg af Babel og/eller Riera uden at vi mister for meget i bredden, selvfølgelig forudsat at vi henter en ny kant.

Hvis Trezegol ville være tilfreds med at være klar anden banan for Torres, der jo vil få en del pauser over en hel sæson, så ville han være super at få til klubben, er han ikke indstillet på det skal vi selvfølgelig gå en anden vej. Crespo er altså en udemærket indskifter, og ville udskyde problemet med no. 2 i angrebs hierakiet et år eller to.

Jeg ville egentlig helst have to nye kanter, men pengene gør jo nok at der kun er til en god kant, hvorfor jeg syntes vi må nøjes med den ene gode kant.

Jeg mener at vi bare skal hante den bedste kant vi kan og så sætte ham ind i den side han nu spiller, begge kanter har været utilstrækkelige i denne sæson, derfor har vi den heldige situation at vi ikke skal have hovedpine over hvordan en evt. ny storsigning´skal passes ind i formationen, så fjerner vi "bare" Kuyt eller Riera og måske sælger en af spillerne, der kan spille i den side. Jeg dog forestrække Young eller Downing, der begge har spillet mest og nok også bedst i venstre siden, men skulle man have råd til dem begge eller hente den ande året efter tror jeg de ville være giftige på hver sin kant fordi de ville kunne skifte side som gale så forsvaret aldrig ville få styr på vores kanter.

Og for dybdens skyld mangler der vel også en reel trussel til Mascherano og især Xabi på midten Barry kunne være muligheden, men går det ikke med ham har jeg svært ved at se hvem det skulle være. Der kunne Van Bommel nævnes som det gratis alternativ Bayern har sikret sig hans afløser, men de har forlangt for meget af ham frem af banen hvorfor han heller ikke var deres nye Effenberger, men han kunne vel godt tage et år hos os(han fylder 32 til april) hvis vi ikke har råd til en langsigtet løsning, der ikke lige skal have et par år før han er dygtig nok.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 16. mar, 2009 19:34

Styf skrev:
LFC Søren skrev:
Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane." :roll:

Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.

Man kan dog altid drømme men mærk jer disse ord: "Hvis spilleren har kvalitet nok skal han nok slå igennem da klasse ikke fornægter sig. Derfor kommer kvalitet fremfor alt andet også nationalitet og erfaring fra en eventuel ny liga."
Jeg tror ikke der er mange her på forumet som ville sige nej til Villa eller Silva, så jeg tror ikke du behøver at overbevise os om det, men vi skal vel også være realistiske om hvem vi har råd til at købe.

Jeg vil dog lige nævne, at sammenarbejdet imellem Villa og Torres på det spanske landhold, ikke ligefrem er verdensklasse.
I sommers var mange helt vilde over Keane købet og sagde han ville være en langt bedre investering end Villa og må da ærligt indrømme jeg stadig er bitter over måden jeg blev haglet ned på i sommers især når jeg havde ret. Noget helt andet er dog at jeg heller ikke tror på vi kan købe Villa men vi kan da gøre forsøget og at påstå han ikke ville være et fremragende køb er jo direkte latterligt.
Rent retorisk kan du ikke påstå, at det du siger er rigtigt, før både Silva og Villa har spillet i England og haft success. Helt præcist bør de vel spille for LFC - og have success - før det kan konkluderes.

Du har ret i, at Keane ikke blev en success, men det medfører jo ikke deraf følgende, at dine "protegeer" var blevet en success. Det er at sætte en kendsgerning op mod en hypotese, det du gør.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 16. mar, 2009 20:16

AJ skrev:
Xenne skrev:
AJ skrev:
nikand skrev:
AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.

Bortset fra det vil jeg egentlig give Styf ret. Med David Villa på eksempelvis højrekanten ville vi da i den grad kunne lukke op for de defensive hold, når vi spiller på hjemmebane. I modsætning til en Dirk Kuyt, der er en favoritspiller, men hans driblinger, pasninger og tæmninger lade noget tilbage at ønske. Som jeg ser det, er Dirk Kuyt alligevel ikke nogen klassisk kant, som Villa heller ikke er det, men mon ikke Villa er langt mere målfarlig end en hvilken som helst kant på markedet.
Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.
Hvem? Hvorfor ikke Villa? Synes du han gør det dårligt på "kanten"? Synes du vi spiller med deciderede kanter i Benitez's system?
han ville godt kunne bruges på kanten, men tror bare vi ville kunne få mange andre kant spillre for færer penge end vi skal af med for Villa.
Viste Torres købet netop ikke, at man - i de fleste tilfælde - netop skal bruge mange penge for at få kvalitet? Og nej, vi skal ikke have Ben Arfa, Giovincio eller Russotto eller Poul Hübertz. ;)
Jo selvfølgelig det har du ret i :)
Men jeg ville gætte på at vi ikke er de eneste der ville have fingrene i Villa til sommer, derfor kunne jeg snildt se prisen komme over 250Mil. Jeg kan tage fejl, men syntes selv det er realistisk. Derfor syntes jeg at det er mange penge at smide på en angriber der så skal omskoles, selvfølgelig har vi så en god angriber til backup men jeg vurdere bare vores økonomiske situation som dårlig. Derfor syntes jeg at en spiller som Mancini, Ben Arfa, Renato Augusto er mere spændende og de kan måske erhverves for samme sum penge. 3 Spillere der ville kunne hjælpe i bredden og gå ind i start 11'eren mod de deffensive hold der kommer på anfield.
Billede

Besvar