Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » onsdag, 28. okt, 2009 06:51

Thommo skrev:Okay,kunne egentlig godt huske en af hollænderne havde skabt sig inden for de sidste par år, men kunne ikke huske det var ham. Men måske real "eventyret" har modnet ham? Ville nu godt gøre forsøget hvis han var gratis/billig og ikke forlanger løn i Steve og Torres klassen.
Jeg syntes egentlig også man kan tage chancen med Vaart, selvfølgelig afhængig af økonomien, hvad har man ellers råd til?
Suarez for Babel og fem mill. det ville jeg nok forsøge før Vaart. Men som økonomien er vil der vel altid være et eller andet galt med de spillere man henter, enten er de lidt uprøvede, så man ved ikke hvad man får, eller også er deres evner begrænsede og så kan de have problemer som Vaart har det. Van der Vaart har da også været et navn i længere tid i int. fodbold, så han har også haft mere tid til at lave lort i den, ikke at det skal undskylde folk(eller Vaart), men mange alternativer kan have de samme personligheds brist, de er bare ikke noget langt nok op af nyhedsstigen endnu.
Står vi lige pludselig med gode penge igen, så er det måske en helt anden vej vi bør gå(Young/Silva/VIlla).

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. okt, 2009 15:29

Babel vil gerne til VM. Han får for lidt spilletid i Liverpool til at han kan få opfyldt det ønske. Dertil skal lægges at jeg synes han har skuffet så mange gange. Derfor synes jeg det lyder fornuftigt, at lave en lille byttehandel med Ajax. Suarez vil gerne spille C.L. og vil gerne til en større liga.

Hvis vi kan sælge/bytte Babel, Dossena og Voro til januar og hente Suarez, så er jeg tilfreds. Det eneste minus med Suarez er at han mangler disciplin. Han rager gulekort til sig i et væk.


http://community.footballpools.com/blog ... yan-babel/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 28. okt, 2009 23:49

Kan Suarez andet end at spille Torres' plads?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 29. okt, 2009 00:20

Emmy skrev:Kan Suarez andet end at spille Torres' plads?
Han har gennem sin tid hos Ajax spillet hvad der ville svare til alle de fire forreste pladser i vores system (lidt ligesom vi i sin tid troede Babel ville kunne) - og han spiller dem alle rigtig godt, da han besidder tæt på alle de spidskompetencer, de forskellige positioner kræver. Han har fart, teknik, kreativitet, målnæse, et godt spark, er ganske habil i pasningsspillet - og så udviser han vigtigst af alt en imponerende spilforståelse og et køligt overblik, hvilket velsagtens er alfa omega, når det kommer til, om Rafa for alvor vil gå efter ham. I den forbindelse skal det dog nævnes (som Drejer også pointerer), at han har lidt disciplinære problemer og til tider lader sig frustrere lidt for nemt, men det er jeg overbevist om, at der nok skal blive rettet op på i takt med, at han modnes og forhåbentlig bliver en del af en af de absolutte topklubber i Europa.

Luis Suarez er imo det bedst mulige køb, Liverpool FC kunne gøre, som status er pt - især hvis han kan erhverves for de latterligt ubetydelige omkostninger, der nævnes i artiklen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 30. okt, 2009 08:56

Hr. Drejer skrev:Babel vil gerne til VM. Han får for lidt spilletid i Liverpool til at han kan få opfyldt det ønske. Dertil skal lægges at jeg synes han har skuffet så mange gange. Derfor synes jeg det lyder fornuftigt, at lave en lille byttehandel med Ajax. Suarez vil gerne spille C.L. og vil gerne til en større liga.

Hvis vi kan sælge/bytte Babel, Dossena og Voro til januar og hente Suarez, så er jeg tilfreds. Det eneste minus med Suarez er at han mangler disciplin. Han rager gulekort til sig i et væk.


http://community.footballpools.com/blog ... yan-babel/
Det lyder rigtig fornuftigt, og jeg tror, at vi står godt med Babel som byttemulighed.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 01. nov, 2009 21:32

Hr. Drejer skrev:Babel vil gerne til VM. Han får for lidt spilletid i Liverpool til at han kan få opfyldt det ønske. Dertil skal lægges at jeg synes han har skuffet så mange gange. Derfor synes jeg det lyder fornuftigt, at lave en lille byttehandel med Ajax. Suarez vil gerne spille C.L. og vil gerne til en større liga.

Hvis vi kan sælge/bytte Babel, Dossena og Voro til januar og hente Suarez, så er jeg tilfreds. Det eneste minus med Suarez er at han mangler disciplin. Han rager gulekort til sig i et væk.


http://community.footballpools.com/blog ... yan-babel/
Den kan Rafa om nogen gi' ham. :army3:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » mandag, 02. nov, 2009 11:36

det er jo ikke særlige gode nyheder for os, da vi desværre nok ikke er i stand til at konkurre med dette beløb :(

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 247945.ece

Finanskrise? United klar med 290 mio. kroner for Ajax-topscorer

Der kom næsten 700 mio. kroner i kassen, da Manchester United i sommerpausen solgte Cristiano Ronaldo til Real Madrid.

Trods indkøbet af den klart billigere Antonio Valencia fra Wigan har det endnu ikke vist sig muligt at erstatte den portugisiske superstjerne, så nu kigger Alex Ferguson ad nye veje for at finde sig en offentlig individualist, der tilmed er målfarlig.

Ifølge flere britiske og hollandske medier kigger United-manageren mod den hollandske Æresdivision og mere præcist mod Ajax Amsterdam, der har en spiller, som passer nøjagtigt på den profil, som mr. ferguson efterlyser.

Navnet er Suárez. Luis Suárez.

I denne sæson er han noteret for 16 mål i blot 12 ligakampe. Sammenlagt har han haft sidste kropsdel på 54 scoringer i sine 75 ligaoptrædener for den hollandske storklub.

Derudover har uruguayeren nettet ni gange i 25 landskampe. Og så er han i øvrigt Ajax-anfører i en alder af blot 22 år.

Ajax-ledelsen erkender, at der er indløbet flere gode tilbud på den sydamerikanske supertekniker.

Klar med oliemilliarder
Dilemmaet er, hvorvidt klubben vil sælge og score kassen eller om den vil beholde guldfuglen, som – måske – kan sparke den hollandske titel til Amsterdam for første gang i seks år.

– Ledelsen må tage en beslutning, men det er klart, at vi vil overveje gode tilbud. Vi vil gerne beholde ham til sæsonens afslutning, men på den anden side vil vi også gerne sørge for, at han selv er glad, siger Ajax-manager Rik van den Boog.

Luis Suárez, der kom til Ajax forrige år efter en enkelt sæson hos Groningen, har tidligere udtalt, at han gerne vil forlænge sin kontrakt med Ajax.

Amsterdam-klubbens manager Martin Jol synes også, det er er glimrende idé. Alene af den grund, at Suárez ifølge Jol er af afgørende betydning for Ajax’ mesterskabsmuligheder.

Fra flere britiske medier lyder det dog, at Ajax’ godt kan droppe alle ønsker om at beholde Suárez.

Allerede denne vinter forventes han skudt af sted til mere pengestærke ligaer. Milano-klubberne Inter og AC Milan samt Manchester City med de mange arabiske oliemilliarder i ryggen er ligeledes meldt interesseret i sydamerikaneren.
Senest rettet af Scouzer mandag, 02. nov, 2009 12:59, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 02. nov, 2009 12:10

Offentlig individualist :D

Men der nævnes altså ikke noget beløb i artiklen, som derudover udelukkende ser ud til at bunde i spekulationer. Jeg tror ikke, der skal lægges noget i det der.

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » mandag, 02. nov, 2009 13:00

aarde skrev:Offentlig individualist :D

Men der nævnes altså ikke noget beløb i artiklen, som derudover udelukkende ser ud til at bunde i spekulationer. Jeg tror ikke, der skal lægges noget i det der.
missede lige noget af artiklen. Det er kommet med nu

TheGrazz

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheGrazz » mandag, 02. nov, 2009 16:47

Med alt det uhyggelige og triste der sker i fodboldverdenen for tiden, kunne det lyse meget hvis RAFA "som stadig er en konge træner, og folk der siger modsat har helt tydeligt ikke nok forstand på taktik og penge. Da manden med meget små midler har fået vores fantastiske klub væk fra at være en sikker 4 - 5 plads fra da han overtog. Til en af de største på markedet plus en af de klubber man hører mest om de seneste år". Efter det lille udbrud kunne det være vildt at se f.eks. et par nye drenge til januar.
Pandev VdV kan erverves billigt og derudover ville suarez være helt fantastisk med en bænk hvor Voro, babel og Doss. Bliver skiftet ud med de 3 andre.
Nu håber jeg bare at Lyon for LFC at mærke Onsdag så ugen ikke bliver totalt spild.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » mandag, 02. nov, 2009 21:06

Hov, så ikke lige at der var postet et lignende link.
Senest rettet af SørenK mandag, 02. nov, 2009 23:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 02. nov, 2009 22:59

TheGrazz skrev:Med alt det uhyggelige og triste der sker i fodboldverdenen for tiden, kunne det lyse meget hvis RAFA "som stadig er en konge træner, og folk der siger modsat har helt tydeligt ikke nok forstand på taktik og penge. .
Hvilket stupidt afsnit, så kan forstå hvis ikke man er enig med dig er man snotdum. tror jeg har brugt smiley´en jeg bruger til sidst i dette indlæg, kun er brugt af mig en gang før, vist også i en Rafa diskussion, her kommer den :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » tirsdag, 03. nov, 2009 01:51

Thommo skrev:
TheGrazz skrev:Med alt det uhyggelige og triste der sker i fodboldverdenen for tiden, kunne det lyse meget hvis RAFA "som stadig er en konge træner, og folk der siger modsat har helt tydeligt ikke nok forstand på taktik og penge. .
Hvilket stupidt afsnit, så kan forstå hvis ikke man er enig med dig er man snotdum. tror jeg har brugt smiley´en jeg bruger til sidst i dette indlæg, kun er brugt af mig en gang før, vist også i en Rafa diskussion, her kommer den :roll:
Jeg tror du misforstår... For mig virker det som om The Grazz er ironisk i sit afsnit hvilket er markeret med citationstegn. Selve afsnittet giver, rent grammatisk, ingen mening, da der ikke er nogen afslutning på postulatet "hvis Rafa"... Det ligner en uafsluttet indskudt sætning, men det kan selvfølgelig være fordi jeg misforstår det hele her
Næste år!

TheGrazz

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheGrazz » tirsdag, 03. nov, 2009 17:34

Efter at have gennemlæst mit indlæg kan jeg godt se at det er svært at tyde og at det er i den forkerte tråd. Det jeg ville have frem er at Rafa gør det bedste man kan forlange med det han har og får. Endnu en gang har liverpool som en af de få klubber minus i transfer over sommeren og det har ikke set meget anderledes ud siden Rafa kom til.
Så pointen er jeg ikke syntes rafa står med skylden alene for denne start på sæsonen, han har måske fejlet rent taktisk et par gange men i forhold til Man utd/City og Chelskis har han ikke mulighed for at give sine 5 - 6 stk. 200 mio kr. Indkøb flere år til at komme op i gear. Så støt rafa han er vigtigt for pool og så håber jeg forresten bare han henter nogle gode alternativer i VDV, Pandev og måske en dyr investering Suarez. Derudover så er det tid til at sende Babel på et langt langt lån der kan få ham i gear for når han ikke engang er god nok til at starte mod fulham med alle de skader kan han vel ligeså godt prøve at komme i gang i en mindre klub.

Håber dette indlæg er mere læse venligt.

P.S vi smadrer de franske bøsser i morgen YNWA

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 04. nov, 2009 01:09

Også en mand der ikke får det spilletid han skal ha, og helt klart skal ha - Gonzalo Higuain !

Ville være en klasse 2. mand at få til Torres. KØB, hvis muligt, og så går vi over til 4-4-2 :)

Reina
Johnson Carragher Agger Aurelio
Gerrard Mascherano Aquilani Riera
Torres Higuain

Nej - jeg er heller ikke vild med den position til Gerrard, men hvis han skulle spille der for at bringe os nr. 19, mon ik så? :mrgreen:

Dog stadig bekymrende at Gerrard ikke er den samme spiller når han spiller der ! Så om det ville funke har jeg mine tvivl om.

Suggestions?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar